Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Welkenraedt Opbouw

Gestart door svw dinsdag 10 februari 2015, 14:35:14

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Welkenraedt Opbouw
En jawel. Na heel wat jaren plaats maken, baanplannen uitdenken, enz.. is het ervan gekomen.
De start van de bouw  8)

Ik hoop er een rustig tempo op na te kunnen slaan en af en toe is een mooie update te doen :)

Ik heb enkel nog het probleem dat mijn 'Console station' (met de transfo, 6021 en alle decoders) niet aan de baan verbonden is maar op een klein ladekastje eronder staat.
Daar de baan kan verschuiven om aan de achterkant te geraken dient alles wel losgekoppeld te worden eens de tafel verschoven moet worden.

Iemand die hetzelfde probleem heeft en een handige oplossing heeft voor die draadjes een beetje ordelijk te laten afkoppelen. Kroonsteentjes lijken me onhandig.
Zo zo'n beetje het systeem moeten hebben van VGA computerscherm naar PC. Uiteindelijk ook allemaal kleine draadjes :)

Voor het baanplan is er een apart topic al zet ik het voor de volledigheid er nog eff bij :)
http://forum.3rail.nl/index.php?topic=54492.msg951237#msg951237
Re: Welkenraedt Opbouw
Even bij bijv. Conrad kijken naar D-sub connector. In vele soorten en maten, daar zit vast wel wat voor je bij.