Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

waarde Märklin 47457 Ermewa Taschenwagen

Gestart door rail4marcel maandag 09 februari 2015, 21:10:10

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
waarde Märklin 47457 Ermewa Taschenwagen
Ik ben een tijdje terug in het bezig gekomen van 2 fraaie Märklin Taschewagen beladen met 2 Eurotainer 20ft tankcontainers (1 rode en 1 gele). De wagen heeft een registratie bij Ermewa met bijbehorend logo. Het artikelnummer is 47457. Als ik op Google zoek op dit nummer vind ik echter geen hits. Nu ben ik niet helemaal thuis in de Märklin goederenwagens dus ik vroeg me af of er hier kenners zijn die weten waarom er met deze wagen aan de hand is en een eventuele waarde zouden weten. De wagens zitten uiteraard nog in de originele Märklin verpakking en zijn de doos nog niet uit geweest.
Re: waarde Märklin 47457 Ermewa Taschenwagen
Hierbij twee foto's die ik gemaakt heb en het misschien makkelijker maken. De reden van mijn vraag is overigens dat ik twijfel of ze nog wel in mijn eigen collectie passen en ze te koop aan wil gaan bieden.

Re: waarde Märklin 47457 Ermewa Taschenwagen
Marcel,

Nieuwprijs voor vergelijkbare wagens liggen op E-Bay tussen de ?35,- en ?50,-, deze wagen (vandaag) niet gevonden.
Bedenk wel dat E-Bay slechts een indicatie is, maar vermoedelijk voor jou bruikbaar.

Groetjes, Henk.
Re: waarde Märklin 47457 Ermewa Taschenwagen
Lid sinds: 2009

Veel lukt met geduld, liefde en precisie.

offline
Re: waarde Märklin 47457 Ermewa Taschenwagen
Is voor 42 euro niet verkocht...
Is wel een leuk ding.

http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=47457+M%C3%A4rklin&LH_Complete=1&rt=nc

Gr. Marcel
Re: waarde Märklin 47457 Ermewa Taschenwagen
mijn ervaring met zoeken op google is dat je beter tekst kunt invoeren dan model NR(Ermewa Taschenwagen ipv 47457)werkt vaak wel!
dit geldt eigenlijk voor alles!
Re: waarde Märklin 47457 Ermewa Taschenwagen
Bedankt voor de tips heren. Ik heb besloten de wagens toch maar te verkopen en me alleen op Hupac te richten. De wagens staan daarom nu ook in het verkoop hoekje hier op het forum.