Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

marklin 6600 aansluiten

Gestart door rolo5 donderdag 29 januari 2015, 23:02:41

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
marklin 6600 aansluiten
na lang zoeken heb ik nu eindelijk mijn marklin 6600 regelaar
nu is mijn vraag:
als ik er een reed contact op wil zetten, dit voor het afremmen te starten, hoe sluit ik die aan?
je hebt 2 ingangen, waarvan ik alleen nr 1 gebruik, moet deze schakelen tussen de ingang en massa?
dit kan ik namelijk nog nergens vinden.
wie kan me helpen?

gr rolo5
Re: marklin 6600 aansluiten
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: marklin 6600 aansluiten
Dag Rolo.

Hier staat een scan van het bijbehorende boekje (is zonder plaatjes, enkel beschrijving).
Aansluitschema's heb ik ook nog ergens, maar moet daarvoor eerst mijn archief in duiken ...

Groeten,

Erik.
Re: marklin 6600 aansluiten
Lid sinds: 2008

offline
Re: marklin 6600 aansluiten
Ik heb wel een PDF met tekeningen er in.
Heb dan wel een werkend emailadres nodig.
Dit eventueel per PB aan mij sturen (en natuurlijk niet leesbaar op het forum zetten) als je de file wil hebben.
grv Huub.
Re: marklin 6600 aansluiten
Lid sinds: 2023

offline
Re: marklin 6600 aansluiten
Rolo5 heeft die spullen al, hij is het alleen vergeten te melden hier denk ik !
Re: marklin 6600 aansluiten
Lid sinds: 2011

offline
Re: marklin 6600 aansluiten

Let erop dat je er géén decoder op aan sluit. Want die gaat onherroepelijk kapot. Met een beetje pech de 66oo ook. Alléén analoog spul er op aansluiten.

mvg Harry
Re: marklin 6600 aansluiten
Wiki Redactie
Lid sinds: 2006

offline
Re: marklin 6600 aansluiten

Als je even geduld hebt, dan kun je eind van het weekend het volgende wiki artikel raadplegen.
Ik ben toevallig bezig om een artikel te schrijven over de Märklin 6600 electronische rijregelaar.
Een aantal schema's kun je al raadplegen.  http://wiki.3rail.nl/index.php/M%C3%A4rklin_6600_electronische_rijregelaar

Mvg,

Johan
Re: marklin 6600 aansluiten
Inderdaad, Fonzo999 heeft mij perfect geholpen met mijn vraag, ben inmiddels dus voorzien van de gevraagde informatie.
toch iedereen bedankt die mee heeft gedacht

groetjes rolo5