Nieuws: De 12,5 jaar 3railforum jubileum set is nog verkrijgbaar!! Lees alles erover in het Info Topic en bestel gelijk in onze webshop!
+  3railforum
|-+  Modelbesprekingen
| |-+  Waardes Märklin H0 Modellen
| | |-+  Wagons zonder verpakking
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Wagons zonder verpakking  (gelezen 1619 keer)

Laenderbahn027

• Stamgast
Wagons zonder verpakking
« Gepost op: donderdag 29 januari 2015, 14:42:30 »

Hallo,

Hebben jullie enig idee wat de waarde is van een wagon zonder verpakking? Ik heb het over Epoche I wagons in nieuwstaat, zoals bijvoorbeeld set 45101, van die hele kleine bierwagons of een turftrein? Ik heb namelijk geen idee en kan er ook weinig over terugvinden. Tegenwoordig bewaart iedereen meestal toch wel de verpakking... Denken we dan aan ?10 per stuk, meer, minder? Of meer "wat de gek ervoor geeft", maar dat is altijd wel het geval tot op zekere hoogte...

Alvast bedankt voor iedere vorm van input.

Met vriendelijke groet,
William
William
Favoriete quote: "We stoppen niet om met treintjes te spelen omdat we oud worden. We worden oud omdat we stoppen om met treintjes te spelen." (Als gezien bij Willies Modelbouw, Eindhoven)

Jorg

• Gast
Re: Wagons zonder verpakking
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 29 januari 2015, 14:53:51 »

William

Ik denk dat de prijs in eerste zaak zal bepaald woeden door de staat van de wagon en wat de koper er voor wil geven.
Groeten uit Antwerpen.

nobody

• Vaste Inboedel
  • ......semper idem......
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 29 januari 2015, 15:09:30 »

Deze aanbieder vraagt ? 140,00 voor de set 45101. Er zitten 6 wagens in. 'k Vindt ? 17,50 mits absoluut in
nieuwstaat, een schappelijke prijs.
Aanbieder ===> klik

Met vriendelijke groet: Wim.                                  Met kleine onderbreking (ban), lid sinds 2009.

Laenderbahn027

• Stamgast
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 29 januari 2015, 15:19:41 »

Wim, Jorg,

Bedankt voor jullie reactie zover. Eens kijken wat we ermee kunnen... Ik hou jullie op de hoogte.

Met vriendelijke groet,
William
William
Favoriete quote: "We stoppen niet om met treintjes te spelen omdat we oud worden. We worden oud omdat we stoppen om met treintjes te spelen." (Als gezien bij Willies Modelbouw, Eindhoven)

loc1200

• Stamgast
  • Veel lukt met geduld, liefde en precisie.
« Reactie #4 Gepost op: donderdag 29 januari 2015, 15:44:53 »

Gebruikt:  Raptor; Märklin Central/Control-unit en de rest van de fam. (6040/41/43/50 enz) MS1/2;
In- en ombouw/gebruik van dec: Mä, ESU.
=> in opdracht OOK VOOR DERDEN =>
Pagina's: [1]   Omhoog