Bedankt allemaal voor de complimenten, dat stimuleert om vooral verder te gaan.
Ben momenteel druk aan het rails leggen en draadjes solderen aan de rails.
Vanavond volgen er weer wel wat foto's.

Citaat van: brietdijk op zaterdag 24 januari 2015, 08:50:40
Mooie ruimte en een goed begin, ik blijf je volgen.
Ga je in het schaduwstation in één richting of in beide richtingen rijden.
Als je in één richting gaat rijden, kun je besparen op wissels (waar je je SS in komt rijden) en zou je met 2 melders per opstelspoor kunnen werken.
Succes met de bouw...
Ik ga in een richting rijden, alleen het onderste spoor tussen de wissels kan in twee richtingen bereden worden.
Het zou kunnen dat twee melders voldoende is, maar hoe meer melders, hoe preciezer de treinen kunnen stoppen in de stoppen in de stopsectie. Niet geheel onbelangrijk bij lange treinen.
Het is aan de andere kant maar een schaduwstation, maar het moet wel betrouwbaar zijn. Ik houd dus gewoon drie melders aan. Ga liever voor zekerheid.
Citaat van: EKdesign op zaterdag 24 januari 2015, 10:27:01
Hoi Stefan,
Dat ziet er veel belovend uit, mooi opstelspoorplan met inderdaad veel "parkeer ruimte" 
Ook de bouw dusver ziet er solide uit, TOP.
Ben erg benieuwd naar je zichtbare sporen plan, je ruimte is in ieder geval voldoende groot om er een super baan van te maken.
Suc6 met je opbouw.
Gr.Erik
Het baanplan voor het zichtbare gedeelte is nog niet bekend. Ben daar nog druk mee bezig, en is ook erg moeilijk vind ik. Heb al vele plannen gemaakt. Maar ik heb nog even de tijd voor ik zover ben.
Citaat van: Ta2trainman op zaterdag 24 januari 2015, 11:12:30
Je hebt al een hele berg werk verricht in anderhalve week, indrukwekkend 
Ziet er allemaal prima uit en ook een prachtige ruimte voor een mooie grote baan.
Ik ben alleen ben(ieu/au)wd wat er gebeurd als je het hele gevaarte moet gaan verrijden, met alles er op en er aan.
Dat zou ik zeker niet in mijn eentje doen, maar met een paar man, om het gelijkmatig te doen.
Maar zo ver is het nog niet (hoewel, als je in dit tempo door gaat
)
Mooi hoor

In je eentje gaat best goed, maar er komt nog wel wat gewicht bij als dadelijk de bovenbouw erop gaat natuurlijk. Zoals ik al zei ga ik denk ik wel een balkje beneden tussen de 'benen' van de U doen. Daar moet ik dan wel overheen stappen, maar het zij zo. Toch valt het me niet tegen hoe stevig het nu al is. Daar zat ik toch wel een beetje over in toen ik begon.