Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Foto's van Diesel locomotieven

Gestart door treinsmurf zondag 18 januari 2015, 20:16:50

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Foto's van Diesel locomotieven
Wiki Redactie
Lid sinds: 2006

offline
Foto's van Diesel locomotieven
Hallo Forummers,

Van een aantal modelbesprekingen is maar een enkele afbeelding aanwezig in betreffend artikel.
Wie heeft één van de volgende locomotieven en wil daar wat foto's van maken voor de wiki?

Märklin 3064 Baureihe V60 van de DB
Märklin 3065 Baureihe V60 van de DB
Märklin 34282 Dieselloc Baureihe 188/288 van de DB
Märklin 37658 MaK 1206 Dieselloc ?Carin? van de bouwfirma Strukton http://wiki.3rail.nl/index.php/M%C3%A4rklin_37658

Heb je één of meer van deze locomotieven, maak er dan s.v.p. foto's van en stuur deze in 800x600 pixels jpg  of png formaat naar:

Alvast bedankt voor je bijdrage.

Johan (Treinsmurf) - wikiredactie
Re: Foto's van Diesel locomotieven
Volgens mij heb ik zo'n V60, Zit ergens diep weggestopt in een doos op zolder. Morgen eens snuffelen, ga nu niet het risico lopen dat de kinderen er wakker van worden.
Re: Foto's van Diesel locomotieven
Bedankt Lucien, wegens omstandigheden ben ik nog steeds niet bij mn treindozen geweest. De jouwe zit zo te zien nog een stuk strakker in de lak 😜
Re: Foto's van Diesel locomotieven
Lucien,

Uw station is van kleur verschoten! :? :D Maar mooie foto's, vooral de eerste!
Ik heb een 3131, V60 in orient-rot, maar (nog) geen foto.
Belangstelling?

Mvg, Willem
Re: Foto's van Diesel locomotieven
Wiki Redactie
Lid sinds: 2006

offline
Re: Foto's van Diesel locomotieven
Hallo Willem,

Natuurlijk! Foto's van modellen waar nog geen artikel van in de wiki is zijn zeker welkom !
Als je dus foto's wilt maken van de Märklin 3131 dan graag. Deze kun je mailen naar de wikiredactie, welke ze dan in de wiki opneemt in de vorm van een modelbespreking. Wel vinden we het fijn als er dan een korte beschrijving bij zit van je ervaring en of het model bevalt of niet. (Wat vind je van het rijgedrag, uiterlijk, kent het model mankementen).

Mvg,

Johan (Treinsmurf) - wikiredactie