Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

ROCO ICL koppeling vervangen

Gestart door flevoland2012 donderdag 10 september 2015, 14:13:53

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
ROCO ICL koppeling vervangen
Ik heb een ICL rijtuig van ROCO en daar was de koppeling schacht afgebroken, nu heb ik een nieuwe in geplaatst maar er doet zich nu een probleem voor, de koppeling veert niet terug maar blijft stijf in de hoek hangen. Is hier een oplossing voor of moet ik de rijtuig als verloren beschouwen?
Re: ROCO ICL koppeling vervangen
Vermoedelijk is het veertje los of niet aanwezig, als het goed is zit er een beschrijving bij de wagon waar op te zien is hoe eea moet zitten.
Re: ROCO ICL koppeling vervangen
Hoi,

Volgens mij ben je een veertje kwijt... Volgens mij moet er bij deze rijtuigen een veertje om de koppeling weer naar het midden te krijgen. Zit dat veertje wel goed? Kan die wel goed bewegen?

Groet ROnald.
Re: ROCO ICL koppeling vervangen
inmiddels is het gelukt, op de koppeling zit een stukje plastic die koppeling aansluit aan de onderstel, en die was verbogen, heb ik iets bijgevijld, nu is het goed, maar wel een ander probleem, ik heb de rijtuig dicht gedaan, kom ik erachter dat de ijzeren staafje ben vergeten, is dit een ramp?
Re: ROCO ICL koppeling vervangen
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re: ROCO ICL koppeling vervangen
Wat je vergeet kun je alsnog doen toch?...
Re: ROCO ICL koppeling vervangen
is inmiddels gebeurt