Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

3railforum wagon praattopic

Gestart door Looney Tunes dinsdag 23 december 2014, 22:44:42

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: 3railforum wagon praattopic
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: 3railforum wagon praattopic
Zoals al eerder  @citaat @citaat @citaat aangegeven kan iedereen natuurlijk zelf ook iets ondernemen  ;) Voor rond ? 140,- kan je je eigen 3railforumloc laten produceren
Re: 3railforum wagon praattopic
Maar dat gaat om een piko lok ik denk dat het merendeel toch liever voor Märklin gaat.
Re: 3railforum wagon praattopic
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: 3railforum wagon praattopic
en dat ziet er zo uit
Re: 3railforum wagon praattopic
Totaal niet met jullie eens , maar dat is mijn mening.

Heb niet zo veel meer met Marklin op de 3 rails na dan.
Heb niets met mfx waar de locs nu mee uitgerust zijn , en de kwaliteit en garantie laten mij de laatste tijd te wensen over.
Nee , ga liever voor Piko en Roco , een betaalbare prijs en een "normale" standaard decoder.

Maar vind het prima dat jullie kiezen voor Marklin , maar van mij krijgen ze geen euro meer (of ja toch nog voor enkele onderdelen voor onderhoud).
Ben dr helemaal klaar mee.

Mvg: Alex
Re: 3railforum wagon praattopic
Lid sinds: 2010

Blij dat ik met koploper rij....

offline
Re: 3railforum wagon praattopic
 :D :D lucht heerlijk op toch Alex, maar idd je hebt en punt.
Zo voor mij ook.
Sorry voor off topic , 8o

Gr. Jan
Re: 3railforum wagon praattopic
Mooie lok Koos! Rijdt ook goed, zo te zien!
Re: 3railforum wagon praattopic
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: 3railforum wagon praattopic
 @citaat
Rijdt zelfs mooier en stiller dan sommige Marklin locs, alhoewel ik eerlijkheidshalve moet bekennen dat ik er wel een Lopi4 heb ingebouwd.
Re: 3railforum wagon praattopic
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: 3railforum wagon praattopic
Citaat van: KdeB op donderdag 20 april 2017, 18:23:56
moet bekennen dat ik er wel een Lopi4 heb ingebouwd.

Hi Koos,

:thumbup:

groet
Harald
Re: 3railforum wagon praattopic
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: 3railforum wagon praattopic
Citaat van: KdeB op donderdag 20 april 2017, 18:23:56
moet bekennen dat ik er wel een Lopi4 heb ingebouwd.
Hoi Koos,

Kan ik me goed voorstellen, vooral de "geluidloze" decoders zijn vaak niet zo in te stellen zoals je dat zelf wenst en ook de frontseinen zijn vaak niet apart schakelbaar, iets wat de soundversies van Piko vaak wel hebben.
Re: 3railforum wagon praattopic
Dat ontken ik zeker niet , vooral de standaard jankenbroek decoders die piepen of sissen ook zo lekker , maar zoals Koos al aangaf , ESU is nu een maal  :thumbup:

Mvg: Alex
Re: 3railforum wagon praattopic
Forum Moderator
Lid sinds: 2010

offline
Re: 3railforum wagon praattopic
Toch leuk dat hier nu gekletst wordt over een decoder in een Piko Forum Taurus, terwijl dit topic over de ketelwagon gaat :D
Re: 3railforum wagon praattopic
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: 3railforum wagon praattopic
 @citaat Misschien een idee voor een nieuw topic: wensloc Plko 3railforum Taurus ?  ;)
Re: 3railforum wagon praattopic
Forum Moderator
Lid sinds: 2010

offline
Re: 3railforum wagon praattopic
Je hebt zelf al aangegeven dat je die kan bestellen, dus wat let je om er een aan je collectie toe te voegen  O:-D
Re: 3railforum wagon praattopic
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: 3railforum wagon praattopic
Maar die is niet wit met opdruk  :D Met een flink aantal liefhebbers is er misschien met Piko te onderhandelen.
Re: 3railforum wagon praattopic
Tja, je kan hem bestellen, en achteraf de grijze vlakken zelf paintbrushen (mits afplakken logo's)?

Ik vind em wel interessant om de logo's van onze zaken op te zetten, lekker exclusief (ook al is het niet mijn tijdperk of merk).
Re: 3railforum wagon praattopic
Ik heb verschillende piko loks gezien, en ik moet bekken dat ze er niet slecht uitzien.
Als we een piko lok gebruiken, houd het misschien ook betaalbaar, maar ik begrijp ook dat als 3railforum, dat Märklin 1ste keuze is.
Ik zou wel graag een stoomer willen zien, wit, met op de tender het 3railforum logo.
Zo een Taurus past niet echt op mijn baan, ik heb EpI&II.
Re: 3railforum wagon praattopic
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

offline
Re: 3railforum wagon praattopic
Heren,
Ik wil de pret niet bederven maar voorlopig komt er vanuit het 3railforum geen actie voor een wagon of locomotief. Het moet leuk blijven  dus we gaan niet ieder jaar wat uitbrengen. Dat wil uiteraard niet zeggen dat we niet nadenken over de toekomst,...

Groeten,
Herman