Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Banenplan voor Plexat

Gestart door Plexat vrijdag 09 januari 2015, 20:30:04

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Banenplan voor Plexat
Plexat
gast

Banenplan voor Plexat
Zo, ik ben eens even met SCARM bezig geweest en hier mijn nieuwe opzet. Ik wil voor het eerst van een 'platte' baan af en gaan werken met een frame en spanten. Tot nu toe eigenlijk altijd een plaat gekocht en daar wat hoogte in aangebracht dmv schuim en steunen.
Ik ben heel benieuwd naar jullie input. Wat en waar kan ik nog verbeteren? Ik lees hier graag de op- en aanmerkingen.
Re: Banenplan voor Plexat
Bahnhof Kloten
gast

Re: Banenplan voor Plexat
bekeken als het onderste plaatje: Ik neem aan dat het bruine het perron is, kun je dan niet beter de wissels aan de rechterkant voor het station omdraaien, zodat de aftakking meteen op spoor 3 kan aansluiten. Ik zou dan ook overwegen om aan dat spoor een perron aan te leggen.
Re: Banenplan voor Plexat
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Banenplan voor Plexat

Hoi Eric !

Wanneer ik naar de onderste tekening kijk en de halve boogjes zijn tunnel-ingangen, dan denk ik dat je rechtsonder een gatenkaas aan het maken bent. daar moet je een liefhebber van zijn......
Het plan zelf vind ik grappig bedacht.

Grtz Tony
Re: Banenplan voor Plexat
Ja, die boogjes zijn tunnels.  :D
Nee daar ben ik geen liefhebber van maar het was de enige manier om in de 3-D tekening de 'begane grond' dicht te krijgen.
Ik ben zoals gezegd nog geen held met SCARM en dat lukte me niet op een andere manier.