Bedankt voor de reacties! En zomaar even 9078 Wosa-punten (7100 officieel van WOSA-inspecteur Herbert én 1978 van Wimdouwe, maar ik weet niet of die laatste gesetzlich zijn)!
@ Tony:
tja, zoals al gereageerd is de beeldkwaliteit ook een beetje oldskool
.
@ Tim:
dank voor je compliment, bij een filmpje blijft langzaam rijden echt een aandachtspunt!
@ Peter:
tja, dat afsluitende muziekje mocht niet ontbreken vond Herbert
.
@ Michel:
Fijn dat je genoten hebt
!
@ Martijn:
ja, die 3 V200's met 11 stalen rijtuigen was wel even een dingetje en met al mijn R1-bochten gaat dat niet heel lang goed
. Vandaar dat de trein ook abrupt stopt in het 2e shot, maar gelukkig was daar der rote Brummer om de aandacht af te leiden
.
Die Nohabs blijven één van mijn favoriete locomotieven, zwaar, sterk, degelijk en gewoon de algehele uitstraling. Ik heb er drie, de twee uit het filmpje en ook nog een oude bruine Deen die eens in de revisie mag want die jankt nogal.
@ Dirk-Jan:
Wel een beetje vriendelijk blijven he, tegen herr Tony! Hoe is 't eigenlijk met Otto en z'n halfmalle broer? Nog steeds in de berghut?
@ Wim (OrientExpres):
Merci
!
@ Dick:
De jaren 70 leven hier gewoon voort
.
@ Wim (Douwe):
Leuk, iemand die Kraftwerk én Telex herkent én waardeert, de grondleggers (samen met Jarre en Morroder) van de synthesizer-muziek. De Belgen van Telex (heeft overigens niks met de automatische Marklin-koppelingen te maken) hebben zelfs ooit met het Eurovisie Songfestival meegedaan
. En bedankt voor de punten!
@ Herbert:
Herzlichen Dank voor de beknopte vrijgave van het WOSA-rapport en de daaruit blijkende waardering vergezeld van een hoop WOSA-punten! Horst was er erg mee in zijn nopjes maar werd er ook wel enigszins verlegen van. Over de vrijgave van de filmrechten voor Video-2000 en Betamax moeten we het nog maar eens hebben
.