Ik zit zelf ook nog te twijfelen of ik het hotel én het huisje hier beide neer moet zetten... Even zien hoe het zich ontwikkeld
Dat hotel zit echt geinig in elkaar: verschillende kleuren gordijntjes, hier en daar een raam helemaal verduisterd, en erg leuk detail vind ik toch ook wel de buitenlamp aan de zijgevel. Deze wordt dmv een lichtgeleider verlicht als je een lampje in het hotel plaatst. Het stucwerk ziet er nog keurig uit, de ronde uitbouw en het muurtje aan de voorkant zijn redelijk verfloos geworden in de loop der jaren. Dit is echt de oerversie van het hotel, want in de iets nieuwere zitten kozijnen in de ronde uitbouw en die ontbreken bij mij. Hoe meer ik er naar kijk hoe mooier hij wordt, best veel details en eigenlijk veel mooier dan die plastic zooi (én t schijnt niet door!). Ook de begroeiing is erg leuk vind ik. Ik had eerst bijna een andere gekocht, maar dat was een bouwpakket geweest waarvan de muren nog niet gestuct waren etc. Ben blij dat t deze geworden is, en was nog goedkoper ook, en dan ook nog gratis 2 onder 1 kap erbij
Hieronder wat "nachtopnames" waarop je de buitenlamp ook goed kunt zien; aan de achterkant zit nog een uitbouw met 2 open togen, dit halletje wordt ook weer mooi verlicht omdat Faller bovenin uit het zicht een open sleuf heeft gemaakt waar het licht door valt. Heel doordacht en leuk