Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... TegernseeBahn

Gestart door Hanzi donderdag 01 januari 2015, 21:55:19

0 leden en 3 gasten bekijken dit board.
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... onheil is onderweg?
Benny,

Mocht hij in Donnerwetter Alm opduiken, dan gaat hij met passend vervoer direct door naar Lilleby. Herr Inspector Knørrepot zou zich hier hoogst ongelukkig voelen, want geen WOSA punt uit te delen.

Groeten,
Wico
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Klaus is gearriveerd!
@citaat  @citaat Nee Benny, helaas (?)...
@citaat of is hij toch nog in Donnerwetter geweest, Wico? Hij was lang genoeg onderweg :D.
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Klaus is gearriveerd!
Hans,

Als hij al geweest is, dan incognito want ik heb hem hier (nog) nergens gezien. Ik hou het de komende dagen nog wel even voor je in de gaten!

Groeten,
Wico
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Klaus is gearriveerd!
Hoeft niet meer Wico, het gevaar bij jou is geweken ;).
Vanavond kwam met enige vertraging -Herr Knørrepøt had de machinist gesommeerd stapvoets te rijden zodat hij nog tijd had om een uitgebreid diner te verorberen- dan toch de trein aan op HBF Lilleby-Altenstein.
IMG-20221129-WA0004.jpg

En toen Klaus volgevreten uit de Speisewagen gerold was en de trein vertrokken, stond hij daar dan op het perron van het HBF.
IMG-20221129-WA0003.jpg

Het hoofdkantoor had geregeld dat zijn dienstwagen al klaar stond en omdat hij toch wat trek had gekregen ging hij eerst maar eens wat verse Pølserbrød eten bij Hans Pølser. Lang geleden dat hij zo'n heerlijk Deens broodje worst op had!
IMG-20221129-WA0000.jpg

Daar krijg je wel dorst van, dus tijd voor ein Bier oder zwei. Helaas was t cafeetje in Altenstein-Dorf gesloten, tja Montag = Feiertag.IMG-20221129-WA0001.jpg

Ietwat geïrriteerd keek Klaus om zich heen en zag het standbeeld op de oude bron. "Wat heb jij dat ik niet heb, dat jij een standbeeld hebt en ik niet???" snauwde hij tegen het koperen beeld van Siegfried von AltensteinIMG-20221129-WA0002.jpg
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Klaus is gearriveerd!
 :)  Leuk dat die dikke Herr Inspector Klaus is aangekomen, letterlijk en figuurlijk. :D
Mooie reportage en dat in dezelfde trein die bij Tony vertrokken is, best een stukkie tuffen. :thumbup:
Zonder nou bijdehand te willen doen wil ik wel opmerken dat een penseeltje en een mini stofzuigertje kunnen helpen tegen het stof wat rijkelijk her en der op de baan te zien is. >:-D
Maar goed, we wachten de eerste inspectie van die dikke wel af, ben benieuwd. :roll:

Dirk-Jan
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Klaus is gearriveerd!
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Klaus is gearriveerd!
 @citaat  Dat stof is het felbegeerde WOSA-patina, Dirk-Jan ! Is een geduldwerkje en notoire poetspastoors lukt het bijna nooit om dat te verkrijgen.....zo lopen ze veel kostbare punten mis.......

En Hanzi, ik ben reuze blij, dat Klaus veilig aangekomen is ( 2xletterlijk )  :thumbup:
Over de loc had ik geen twijfels, maar over de route wel.......
Hopelijk word je goede vrienden met die smølpaap en wordt de samenwerking van jullie beloond met een nóg hoger WOSA-niveau, culminerend in een plek in de WOSA-World-Calendar  :P

Grtz Tony
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Klaus is gearriveerd!
Citaat van: Tony op dinsdag 29 november 2022, 20:08:47Hopelijk word je goede vrienden met die smølpaap en wordt de samenwerking van jullie beloond met een nóg hoger WOSA-niveau, culminerend in een plek in de WOSA-World-Calendar  :P

En daar ben ik het helemaal mee eens Tony. :thumbup:  :thumbup:



Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Klaus is gearriveerd!
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Klaus is gearriveerd!
Dag Hans.

Ik had toch wel een ietwat grootser ontvangst voor de WOSA-man verwacht, gezien de voorafgaande misère ... :roll:
Het zal wel aan die Denen liggen, stelletje kouwe kikkers!
Nu maar hopen dat de goegemeente de beste man toch in de armen sluit.

Groeten,

Erik.
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Klaus is gearriveerd!
Ik weet niet of je op een snelle terugkeer van Horst moet rekenen!
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Klaus is gearriveerd!
Lid sinds: 2020

zonder fantasie ook geen creativiteit

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Klaus is gearriveerd!
"Beam me up, Scotty..." :?
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Klaus is gearriveerd!
 @citaat  @citaat

 :o) Nou, dan ligt Horst waarschijnlijk ergens in een ander zonnestelsel op een ontleedtafel. >:-D
Die Aliens zullen wel denken dat wij Aardlingen vreemde wezens zijn. 8o
Ze zullen weinig snappen van de WOSA regelgeving waarmee Horst zijn plastic hersentjes vol mee zitten. :o) 
Nou ja, Horst zien we niet meer terug, we zullen hem niet vergeten maar nu gaan we verder met Klaus.

Dirk-Jan
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Klaus is gearriveerd!
Citaat van: frank-103 op dinsdag 29 november 2022, 20:20:00Ik weet niet of je op een snelle terugkeer van Horst moet rekenen!
Het moet niet gekker worden 8o.

Citaat van: FransW op dinsdag 29 november 2022, 20:31:39"Beam me up, Scotty..." :?
Wereldberoemde zin die iedereen associeert met StarTrek maar daarin nooit als zodanig is uitgesproken :mrgreen:!
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Klaus is gearriveerd!
De Lillebyanen zijn inderdaad niet in groten getale uitgelopen om Klaus te ontvangen. Dat kan je zowel positief als negatief uitleggen ;).
Ondertussen had hij nog steeds dorst dus waagde hij zich bij de Lilleby-Kro. Die is wel gewoon open op Mandag. Maar op het terras kreeg hij het al aan de støk met een Deen die een sløkje te veel op had; de Kibrioot die ook op het terras zat, zag het met lede ogen aan...
IMG-20221129-WA0006.jpg

Vanaf een afstandje keek de Sint toe, ook toen hij vervolgens bij Piet verhaal ging halen over die rommelige zakken op de openbare weg.
IMG-20221129-WA0007.jpg

Toen vond Sinterklaas het welletjes en nam Klaus mee naar het Faller Hotel Café Coso. Klaus in zijn dienstwagen en de Sint te paard er achteraan. Bij Coso werden ze verwelkomd door wat gezellige drinkers en vervolgens gingen ze binnen aan een glaasje bisschopswijn. En nog één en nog één. Heinz de waard bakte er heerlijke Flamm- en Reibekuchen bij en Klaus en Klaas hadden diepgaande gesprekken over normen en waarden en zo.
IMG-20221129-WA0009.jpg

Wat Klaus niet wist maar wel te horen kreeg van de overige gasten toen de gesprekken in het café wat luchtiger werden is het feit dat ze eigenlijk best blij zijn dat er weer een Inspektør is uitgezonden door de WOSA.
Sterker nog, ze hadden een leegstaande woning in Altenstein-dorf wat opgeknapt en overhandigden Klaus de sleutel van een heuse WOSA-ambtswoning! Klaus kon niet wachten en reed er direct naartoe.IMG-20221129-WA0005.jpg
Wat een prachtpandje, Faller, begin jaren 70(?) dus van vóór de isolatiewaanzin waardoor mooie doorschijnende wanden en bovendien uitzicht op een pracht plastic spar én een met uitsterven bedreigde ijslandsmosboom!

Dit had hij nooit verwacht. En het goede gesprek met de Sint had zijn ogen ook wel geopend. Een echte WOSA-ambtswoning, wat zullen ze daarvan wel niet zeggen op het hoofdkantoor???IMG-20221129-WA0008.jpg
Tevreden ging hij even later zwaar snurkend een nieuwe dag tegemoet.
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Klaus is gearriveerd!
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Klaus is gearriveerd!
 @citaat  @citaat  @citaat  @citaat  @citaat  @citaat  @citaat  :-)  :-)  :-)  :thumbup:
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Klaus is gearriveerd!
Tja Hanzi het is even wennen want bij het standbeeld bij de oude bron was natuurlijk niet Horst ..........
Zo te lezen is het geknor in de Preiser maag van Klaus voor eeuwig verleden tijd. Als het overige geknor nou ook achterwege blijft volgt er vast een pracht van een rapportage.
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Klaus is gearriveerd!
Citaat van: Dirk-Jan op dinsdag 29 november 2022, 19:17:44Zonder nou bijdehand te willen doen wil ik wel opmerken dat een penseeltje en een mini stofzuigertje kunnen helpen tegen het stof wat rijkelijk her en der op de baan te zien is. >:-D
Dirk-Jan
In werkelijkheid lijkt het mee te vallen Dirk-Jan, zo ook op mijn mobieltje.
Maar nu ik het op een groter beeldscherm bekijk moet ik zeggen dat je een punt hebt. Best confronterend die close-up foto's :?.
Tijd om een afspraak te maken met heer Nilfisk en dan oppassen dat die die bolle niet opzuigt ;).
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Klaus is gearriveerd!
Citaat van: Freek op dinsdag 29 november 2022, 21:43:49Tja Hanzi het is even wennen want bij het standbeeld bij de oude bron was natuurlijk niet Horst ..........
Oeps, je hebt gelijk, scherpe lezer, gelijk aangepast :thumbup:.
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Klaus is gearriveerd!
 8) Nog effe een vraagje; wat houd die Kibrioot nou voor zich?
Ik heb er al een paar keer naar gekeken maar zie niet wat dat nou is.

Dirk-Jan
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Klaus is gearriveerd!
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Klaus is gearriveerd!
 @citaat Een plattegrond ?
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Klaus is gearriveerd!
 8) Nou zie ik inderdaad dat die Kibrioot iets lijkt te lezen.
 :o) Kunnen Kibrioten eigenlijk wel lezen? >:-D

Dirk-Jan
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Klaus is gearriveerd!
De echte Kibrioot zit op het terras van de LillebyKro en Kibrioten kunnen niet lezen omdat de ogen ontbreken en ze te weinig gevoel hebben voor braille.
IMG-20221129-WA0006.jpg
 

Die bij de oude bron zit is een halfbloed Preiserachtige die ik ooit een echte papieren krant heb gegeven. Maar nader bezien lijkt het inderdaad meer op een plattegrond. Ik laat het graag aan de fantasie van de toeschouwer over.
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Klaus is gearriveerd!
Lid sinds: 2020

zonder fantasie ook geen creativiteit

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Klaus is gearriveerd!
Volgens mij leest die Kibrioot een 'vies boekje'  :-)  ; hij houdt het drukwerk wel echt dicht bij zijn neus...
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
De afgelopen dagen wandelde Klaus wat door de straten van Lilleby en Altenstein en maakt een hoop aantekeningen, waarschijnlijk voor de november-rapportage. Hopelijk was hij nog op tijd.

En ondertussen kwam ik op MP een blauw Märklin dieseltje dat ik nog niet kende. Bod gedaan en snel akkoord én vlak bij mijn werk dus tussen de middag even opgehaald.
Dit is echt Chinese "top"kwaliteit! PlasticFantastic zeg maar.
Op de rails deed hij niks, of toch wel, af en toe een teken van leven.
Open maken dus. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar met coctailprikkermethode en wat brute overredingskracht toch gelukt.
Ondertussen vielen de koppelingen en de assen er al ongevraagd uit :?.
Én ook het losse massadraadje was snel gevonden. Ook gelijk een extra draadje naar de sleperschoen gesoldeerd voor optimale spanningsopname.
Raampjes zaten er ook niet in, dus nu de kap er af was ook gelijk wat stukjes plastic ingelijmd.

IMG-20221202-WA0012.jpg

IMG-20221202-WA0007.jpg

IMG-20221202-WA0011.jpg


IMG-20221202-WA0010.jpg   

IMG-20221202-WA0009.jpg

Zal wel uit één of ander beginsetje komen, wie het weet mag het zeggen..
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Hans,

Leuk lokkie (en de herkomst inmiddels bekend). Het levert weer een heerlijk WOSA waardige foto op :thumbup:.

Groeten,
Wico
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Leuk geinig locje Hans is er binnen gereden. :thumbup:
Kleur is ook niet verkeerd en valt zo mooi op tussen de gebouwen door.
Veel rijplezier toegewenst.

Groet Michel
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
 :) Die blauwe Chinees past helemaal in de omgeving en het sfeertje, leuke en mooie aankoop. B)  :thumbup:

Dirk-Jan
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Dag Hans

Geinig lokkie heb je op de kop getikt!
Gefeliciteerd met deze aanwinst  :thumbup:
Wat mij ontgaan is of dat het nu een analoge of digitale uitvoering is?

Groeten,

Erik.

Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Volgens mij digitaal Erik. Ik kreeg deze afstandsbediening er ook nog bij maar die hoort er denk ik niet bij (?).
IMG-20221202-WA0008.jpg
En analoog rijdt hij ook redelijk. "Redelijk" omdat slechts één as aangedreven is met één antislipbandje; dat icm vrij laag gewicht maakt hem geen krachtpatser en op sommige wissels zie je dat hij het moeilijk heeft als hij iets wordt afgeremd door de sleper.
Start setje van de Aldi eind 2014 heb ik net geleerd in het show je nieuwste modelspooraanwinsten topic. Echt low-cost; locje nu gekocht voor € 15,--.
En toch is hij wel geinig; misschien nog even wat details een kleurtje geven.
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Citaat van: Wico op vrijdag 02 december 2022, 18:56:16Hans,

Leuk lokkie (en de herkomst inmiddels bekend). Het levert weer een heerlijk WOSA waardige foto op :thumbup:.

Groeten,
Wico
Klaus moet 'm maar niet te goed bekijken, levert vast minpunten op :O.
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Da's een grappig snoepie, Hans  :P
Lekker ouderwets van vorm  :thumbup:
Lijkt wat (te) groot, maar dat kan ook door de wagon erachter zo lijken.
Voor extra bonus WOSApunten zou je nog een schroefje (met sleuf) in het dak kunnen draaien  O:-D

Ik heb van de Aldi ooit zo'n set gekocht met een versimpelde V60 erin.
Die liep als een zonnetje, maar paste helemaal niet bij het andere materieel.

Grtz Tony

( Die wel in is voor een kerstfilmpie met die blauwe rakkert )
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Kerstfilmpje??? De Sint is nog in het land!
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Maak je er een Sinterklaas filmje van Hans. :thumbup:

Groet Michel
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Of een Sinterkerst filmpje. Een soort hybride versie dus, is hartstikke hype tegenwoordig.
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Sinterkerstennieuw :mrgreen:
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Citaat van: Lobomotion69 op zondag 04 december 2022, 09:20:51Of een Sinterkerst filmpje. Een soort hybride versie dus, is hartstikke hype tegenwoordig.
We hebben het niet over dat gendergeneuzel. Dit is cultuur :cool:
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Wie heeft het hier over gendergeneuzel? Ik niet, uitsluitend techniek.
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Zo voor een WOSA-waardig treintje is het blauwe dieseltje best geinig:
IMG-20221209-WA0000.jpg

Maar in vergelijking met de Kruidvat-loc is de Aldi-loc best lomp en waarschijnlijk te groot zoals Tony al opmerkte:
IMG-20221209-WA0001.jpg

En inmiddels is het al weer even december en was ik wat laat met de kalender omslaan. Een leuke verrassing om daar dan een originele WOSA-loc aan te treffen :):
IMG-20221209-WA0002.jpg 
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Verhip ja Hanzi, bedankt voor de tip. Die moet ik ook nog omslaan.
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
 :roll:  Tja, beetje lomp misschien, maar ook niet echt storend, op de eerste foto oogt het prima. :thumbup:
Tis nou eenmaal een Chinees en net als een bak bami van de Chinees; tis net een beetje meer dan nodig. :D

Dirk-Jan
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Hans,

Ik ben het met Dirk-Jan eens dat het op de eerste foto prima oogt dus lekker zo laten rijden dan valt het niet op. :thumbup:
Mijn WOSA kalender wordt trouw de eerste van de maand omgedraaid dus deze fraaie V200 heb ik al een aantal dagen meer mogen bewonderen dan jij. ;)  :P

Groet Michel 
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Hans,

Ik sluit me bij de vorige schrijvers aan. Het lijkt trouwens wel dat sinds de laatste WOSA kalender is aangekondigd ineens in meerdere topics de fraaiste platen het daglicht zien :P.

Zou daar soms een bedoeling achter zitten ...

Groeten,
Wico
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
 @citaat
Of er nou wel of niet bedoelingen achter zitten, stoppen op het hoogtepunt  met de WOSA kalender is :thumbup:
En drie maal is scheepsrecht. O:-D

Dirk-Jan
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
@citaat Ja precies, en je moet ook uitkijken niet in herhaling te gaan vallen. Ook al is er weinig mooier dan een fraaie TEE op een brug boven een AMS-baan...  :D
Niks persoonlijks hoor Dirk-Jan; zie het maar als een compliment dat je baan er 3x op staat (wel slim om ff snel een andere brug te plaatsen) >:-D

IMG-20221209-WA0009.jpg

IMG-20221209-WA0008.jpg 
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Het is nogal een vergelijking, een Kruidvat loc met een Aldi loc! Wat dacht je van de stelling dat de Kruidvat loc wat iel oogt. Neemt niet weg dat ik het een prachtig en lief Aldi locje vind. Mooie aanwinst!
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Hans,

Ze blijven mooi hè die TEE's in welke maand en op welke kalender je ze ook ziet :o).

 
20221209_185443.jpg


Groeten,
Wico 
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Er wordt hier nogal met kalenders gesmeten, zeg  :-) !
En volgens onbetrouwbare bron is er vanuit Alkmaar een Beemster kaas naar Zeeland gerold  O:-D

TippievanTony; goegel eens Märklin Aldi lok (afbeeldingen) en e vindt aardig wat info  :P

Grtz Tony
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
:offtopic:

Beemster kaas, Limburgse vlaai, Haagse hopjes, ik ben overal voor te porren :D  :D  :D .

Groeten,
Wico
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Blauwe Chinees
  :-)
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... 2023 !
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... 2023 !
Klaus heeft 't hier prima naar zijn zin in Lilleby en Altenstein. Tot zijn verassing zijn er dusdanig veel etablissementen en dergelijke dat hij iedere dag van de week ergens anders kan schranzen. En een tevreden maag is een tevreden Klaus en dat betekent een tevreden rapportage en dus een tevreden Hanzi :D.IMG-20221222-WA0002.jpg
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... 2023 !
Het gaat dus fantastisch met Klaus. Wordt het toch een mooi uiteinde. Hanzi, jij ook fijne kerst en een gelukkig en gezond 2023