Citaat van: addieleman op zondag 28 december 2014, 12:09:30
Ik zat laatst te twijfelen of ik lid zou worden, maar ik haak nu maar af, hieraan zou ik me teveel ergeren. Ik koop de insider modellen wel wat later in Houten
.
Ben zelf allang geen Insider meer hoor, en dat had niks te maken met de levering van de magazines of verkeerd gedrukte kaarten.
Zoals je al aangeeft kan je ze beter zonder intekening kopen op een beurs, en zelfs bij verschijnen ervan zal de prijs zonder intekening al lager zijn dan de intekenprijs al was.
Tja die E17 zag ik wel zitten, en kon ik ook los kopen, maar wat lees je nu over hetzelfde model in de huidige catalogus?
Ze hebben de voorloopassen aangepast, dus de Insider lok klopte niet eens.....nou nou dat noem ik nog eens verwennerij

Natuurlijk is 1 model vrij duur om dit voor een handjevol Insiders te produceren, vandaar dat je ze een jaar later ergens in het programma ziet, al dan niet aangepast

En trouwens ze lanceren tussentijds ook nog modellen waar geen hond iets vanaf weet, zoals die zweedse Nohab en E-lok.
Toen ik een foto zag belde ik met een Duitse Insider, en die keek er net zo van op als menig ander die ik ernaar vroeg.
Dus Insider?
Zou het eerder sponsor kunnen noemen

M.v.g.
Hans V200.0