Nieuws: De 15 jaar 3railforum jubileum setjes zijn klaar! Lees hier verder hoe je je bestelling kunt bemachtigen : Klikkie doen!
+  3rail Forum
|-+  Modelbaanbouw & Scenery
| |-+  Banenplan ontwerpen
| | |-+  Opnieuw beginnen
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Opnieuw beginnen  (gelezen 1159 keer)

pvtrigt

• Gast
Opnieuw beginnen
« Gepost op: zaterdag 20 december 2014, 17:04:00 »

Afgelopen voorjaar heb ik mijn baan afgebroken omdat ik 5 jaar geleden toch verkeerd ben begonnen en geen schaduwstation kon inbouwen.
Nu ga ik opnieuw beginnen met een Nederlandse baan met schaduwstation. Ik heb een CS1 en rij met Koploper. Graag hoor of zie ik reacties op mijn nieuwe plan.

Piet.

Jorg

• Gast
Re: Opnieuw beginnen
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 20 december 2014, 17:11:01 »

Piet

Zier er best ok uit maar een vraagje?
Waarom een kort stukje rail aan de meest linkse wissel van het oranje spoor?
Is het de bedoeling dat daar later nog een verlenging aan komt, want zo kan daar geen lok of wagon op geplaatst worden.
Groeten vanuit Antwerpen.

pvtrigt

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 20 december 2014, 17:56:27 »

Hallo Jorg. Inderdaad, ik wil daar in de toekomst iets van een rangeerterrein of overslag o.i.d. daar ben ik nog niet uit. Maar ik heb alvast die aftakking gemaakt.

Gr. Piet

pvtrigt

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: zaterdag 20 december 2014, 18:01:26 »

Het oranje spoor is dus zichtbaar, blauw is de spiraal en groen het schaduwstation. Het is misschien allemaal erg strak maar met C rail kan je niet echt lange bochten maken op een beperkte ruimte. Ik ik wil er graag rondom bij kunnen. Dat kruipen ben ik wel een beetje zat. Ben nu 68 jaar en nog gezond maar....
Piet
Pagina's: [1]   Omhoog