Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Backup Ecos2

Gestart door Populier woensdag 17 december 2014, 10:32:57

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Backup Ecos2
Populier
gast

Backup Ecos2
Kan iemand mij vertellen waar ik de gemaakte backup van de Ecos2 kan vinden en hoe dit bestand heet? Mijn (nieuwe) apparaat is nu voor de tweede keer vastgelopen. Blijft bij het opstarten hangen:  even wachten.... (tot je een ons weegt). Na een reset naar de fabrieksinstellingen ben ik de volledige ingevoerde loclijst kwijt. Zoek nu naar de na de eerste ramp gemaakte backup maar kan die niet vinden. Volgens de handleiding zou er bij de optie restore een zoekknop moeten staan.... alleen bij mij dus niet. (software versie 4.0.1)

groet Hennie
Re: Backup Ecos2
Speciale Gast Events Team
Lid sinds: 2011

offline
Re: Backup Ecos2
die backup staat vast op je pc. Ik verwacht dat je zelf een plaats hebt waar je je documenten opslaat.
Anders gebruik de zoekfunctie van windows eens.
Re: Backup Ecos2
Populier
gast

Re: Backup Ecos2
Dennis

Dat de backup op mijn pc. zou (moeten) staan daar was ik zelf ook al achter gekomen  :( daarom vraag ik naar een naam want zoeken naar iets zonder naam gaat ook in windows wat lastig.

groet Hennie
Re: Backup Ecos2
Speciale Gast Events Team
Lid sinds: 2011

offline
Re: Backup Ecos2
Volgens mij heeft dat bestand een extensie. je kan dan zoeken op *.extensie. Bijvoorbeeld *.bck

Gr Dennis
Re: Backup Ecos2
Lid sinds: 2008

offline
Re: Backup Ecos2
Ik heb voor de CS1R dan wel gevonden:
ecos_backup.eco
en
ecos_backup_3-6-0.eco

Zoek eens op ecos*.* of *.eco of zoiets.

grv Huub

Re: Backup Ecos2
Populier
gast

Re: Backup Ecos2
Bedankt, ze staan in: "\modelspoor". Inmiddels begrepen dat deze  versie v.d.  ecos een bug heeft dus snel een update binnenhalen!

groet Hennie