Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

hulp gevraagd over nieuw banenplan

Gestart door tontrein dinsdag 09 december 2014, 17:13:23

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
hulp gevraagd over nieuw banenplan
ik ben nieuw op dit forum , ik heb een baan van marklin  c rails neer gelegen .later blijkt er klopt niets van de baan is in een u vorm en nog al vrij groot .hij is zonder plan neer gelegen dus .de vraag die ik heb is
wie of waar kan ik een goed banenplan vinden of iemand die mij daar mee kan helpen .zelf ben ik wel handig maar niet met pc  .



Re: hulp gevraagd over nieuw banenplan
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

'to err is human, to forgive, divine

offline
Re: hulp gevraagd over nieuw banenplan
Hoi Ton?

Kijk eens HIER

vr.gr.
Jurrien
Re: hulp gevraagd over nieuw banenplan
Hoi Ton,

Welkom op dit forum.

Misschien handig om voor je zelf na te gaan wat je wilt. Bijvoorbeeld thema (doorgangsstation, haven, industrie, enz). Er zijn hier op het forum genoeg voorbeelden te vinden. Wat zijn je afmetingen van het oppervlak voor je baan?
Re: hulp gevraagd over nieuw banenplan
Hoi Ton,

Wat voor maten/ruimte heb je?
Dat bepaalt, naast de vragen die Bas al stelde, wat je kunt doen.
Verder kun je met C-rails altijd beginnen of inspiratie opdoen met de marklin c-rails brochure.

Success. En natuurlijk helpen we je graag met verdere ideeën.

Daniel
Re: hulp gevraagd over nieuw banenplan
Lid sinds: 2017

doe maar een treintje

offline
Re: hulp gevraagd over nieuw banenplan
Hoi Ton,

Toen ik begon met het verzinnen en ontwerpen van een spoorbaan, toch maar het ontwerpprogramma "anyrail" gekocht.
Zo'n programma was voor mij echt een uitkomst, het lokt uit om te gaan ontwerpen en dat met diverse voorbeelden hier op het forum gaat het zeker lukken.
Wat je ook moet afvragen, wil ik wel of niet een doorgaand (enkel of dubbel) spoor c.q. paradebaan.
wil je meer rangeren of wil je lekker doorrijden?
Wil je ook een loconderhoud (een BW) met bv een draaischijf etc etc