Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Rudiesheim : nieuw baanplan

Gestart door Rudibeer zondag 16 november 2014, 20:47:20

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: baan met naam : Rudiesheim deel 2 : nachtfilmpje
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: baan met naam : Rudiesheim deel 2 : nachtfilmpje
Hallo Ruud,

Ik heb genoten van het "oudere" filmpje van jouw baan. Dat was genieten, wat heb jij op een erg hoog niveau toch iets heel erg moois gebouwd! Ik wil je absoluut niet pushen maar deel 2 mag echt wel hoor! :P

Bedankt!

Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
CiteerGa eens lekker mee doen op dit forum Ruud kerel, breng eens een onderwerp in waar we allemaal wat aan hebben, schiet eens een foto van je treintjes, je baantje of je ombouw in plaats van

Getriggerd door deze opmerking post ik na lange tijd weer eens een update
Wat is er intussen allemaal gebeurt?

iTrain gefinetuned, zoals het vastleggen van de stoplocaties, het ijken van de loks,
het maken van diverse treinroutes al dan niet in combinatie met akties en als laatste de rangeerseinen op de draaischijf middels akties werkende gekregen.

Op de paradebaan een extra wisselset geplaatst, zodat er deels links gereden kan worden en wat voor meer flexibiliteit zorgt om vanuit het stationsgebied naar de paradebaan te komen.
Het overslaggebied verder aangekleed met prullaria en een dieseltankgedeelte geplaatst.

Voor de rest de baan verder aangekleed met diverse (licht) rangeer- en blokseinen.
Oja vanuit de hang naar vroeger een faller jachthut in onze nep-natuur geplaatst en een krantenkiosk op het perron.
nu nog een krantenverkoper zien te vinden.

en ja voor al het overige genoten van het rijden, het onderhouden van het rijdend materieel en dat in quality time  :)

groet,

Ruud

   
Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
Ruud,

Weer eens leuk om wat mooie foto's van je baan te zien. :) :thumbup:
Het ziet er zoals altijd weer prachtig uit en zie ik weer prachtige details zoals de diesel tank en pompen daarom mijn vraagje welk merk en nummer zijn deze ?
Verder mag je ook wel weer een filmpje plaatsen van je mooie baan hoor. :D
Veel rij plezier op je baan toegewenst.

Groet Michel

Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
Ziet er super uit. Mooie details.

Gr henk
Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
Hoi Ruud,

Dat ziet er weer top uit  :)

Wat jij op foto een en twee laat zien dat is precies wat ik in gedachten had voor mijn eigen baan.
Zou ik deze twee foto,s als voorbeeld mogen gebruiken?.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
Ha Ruud, geweldig weer wat moois te zien van je baan. :arrow: :thumbup: :thumbup:
Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
 @citaat
hoi Peter, geen enkel probleem  :)

@citaat @citaat
hoi  Henk, persoonlijk vind ik details op een baan heel belangrijk, het kan het on-realisme wat nu eenmaal een modelbaan in zich heeft (qua afmeting) grotendeels maskeren  :D

@citaat @citaat @citaat
hoi  Michel,
het betreft hier de Busch 1413 dieseltankstelle, een leuk dingetje.
De onderbouw is van laser cut en als je de bijbehorende opschriften c.q. ondergrond  op de onderbouw plakt , ben je wel gelijk een groot deel van de instructie handleiding kwijt.  :?
aan de voorkant de handleiding en aan de andere kant de plaksels 
Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
Bedankt voor de info Ruud. :) :thumbup:
Ik zal eens kijken waar ik hem goedkoop kan bestellen. ;)

Groet Michel
Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
 @citaat @citaat @citaat
ceess  :) heb je al een idee wanneer jouw droom werkelijkheid wordt??

groet, Ruud
Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
Ruud, heb je ook een foto van je draaischijf et de seinen.
Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
 @citaat
hoi Tom,

wat foto's

krijg alleen de foto's niet rechtop  :?

Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
Ruud,

Je hebt de foto's met je smartphone genomen?
De foto's openen in een foto bewerkingsprogramma, paint oid, en een kwart slag draaien en weer opslaan.

Henk
Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
 @citaat

Henk, wat je zegt heb ik ook gedaan alleen in dat windows 10 standaard foto programma.
en hier op de PC staan ze gewoon rechtop  :?
snap er niks van 
Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
Hallo

ik heb dat ook gehad. Alhoewel de foto's op PC juist staan verschijnen ze toch 90° gedraaid op de site.
ik open de foto's op de MacBook met "voorvertoning" en draai ze 90° en dan weer terug. Dan sla ik ze weer op op de PC en dan pas opladen op de site. Dan verschijnen ze juist op de site.

Luc
Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
Na een lange tijd toch meer weer een update van m?n baantje.
Eigenlijk een saai baantje  :D want de terugmelders, wissel- en seindecoders werken, net als de CS2 en itrain, scenery is gereed en de treintje rijden hun rondjes?in feite niks van belang te melden, anders dan dat ik bezig ben met het uitproberen/ontdekken van de de iTrain akties i.c.m. treinroutes en rangeren , dus niks spannends vandaar maar weer een paar foto?s  :)

Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
Filmpje van een paar rijdende automatische treinen mag steeds hoor  :D
Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
Prachtige baan Ruud  :thumbup: :thumbup:

Zoals Johan al schreef mag je best een filmpje plaatsen, ik haal alvast de chips in huis  >:-D


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
Hi Ruud,

Dat ziet er allemaal leuk uit.

groet
Harald
Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
zal het stof van die oude camcorder binnenkort eraf blazen en wat (ruwe) filmpjes maken  ;)
Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
Citaat van: feniks op zaterdag 03 augustus 2019, 15:48:38
Eigenlijk een saai baantje  :D want de terugmelders, wissel- en seindecoders werken, net als de CS2 en itrain, scenery is gereed en de treintje rijden hun rondjes?in feite niks van belang te melden, anders dan dat ik bezig ben met het uitproberen/ontdekken van de de iTrain akties i.c.m. treinroutes en rangeren , dus niks spannends vandaar maar weer een paar foto?s  :)

2 mogelijkheden.


  • zet de zaag er in en ga een nieuwe baan bouwen waar je de kennis die je met deze baan hebt opgedaan nog meer kan verbeteren (niet dat het nu geen mooie baan is, verre van dat  :))
  • akties maken daar kan je een aardige tijd mee bezig zijn en daar lijkt mij gezien mijn eigen ervaring best wel wat spannends in te zitten zoals afkoppelen, loc omrijden en trein weer samenvoegen of een loc afkoppelen en aan de andere kant een andere loc aankoppelen maar ook functies van locs met en zonder geluid activeren daar waar jij dat wil of ergens een klok laten luiden terwijl je nu nog niet weet waar de klepel hangt, laslichten aan en uitzetten enz. enz. Als dat niet spannend meer is dan zou ik een nieuwe baan gaan bouwen zoals in mogelijkheid 1
Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
 @citaat
Over 3 jaar ga ik met (vroeg) pensioen en het idee is om dan naar de achterhoek te verhuizen, daar waar nog ruimte is en de mensen minder gehaast zijn dan in Hellevoetsluis.
dus een nieuw huis en een nieuwe baantje.
Inderdaad al een tijdje bezig met het splitsen en samenvoegen van een trein, waarbij het rangeerlokje wat heen en weer rangeert.
krijg helaas wel de melding dat de trein niet op tijd is aangekomen , terwijl die optie is uitgezet, maar goed dat lossen we ook wel op. :D
 
Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
 @citaat

Citaat van: feniks op zondag 04 augustus 2019, 15:01:00
Over 3 jaar ga ik met (vroeg) pensioen en het idee is om dan naar de achterhoek te verhuizen, daar waar nog ruimte is en de mensen minder gehaast zijn dan in Hellevoetsluis.

Weet waar je aan begint .... Voor randstad-bewoners komen opeens nieuwe dingen naar voren:

- Begrijp goed wat de achterhoek is. Denk niet dat Eibergen en Haaksbergen ook nog achterhoek zijn. Ook Duiven en Zevenaar zijn geen Achterhoek. Over Didam kan je twijfelen.
- Het is geen randstad: Dus voor alles ben je even onderweg. Daar ga je vanzelf rekening meehouden. "even" is hier gewoon 20 km verderop en een half uur rijden. Heel normaal. Ook voor de boodschappen. Bijvoorbeeld ook voor het ziekenhuis e.d. Je hebt er 2: Doetinchem en Winterswijk. Als je meer richting Vorden / Lochem en de andere kant Groenlo en Borculo gaat wonen dan komen Zutphen en Enschede weer in beeld.
- Je gaat vanzelf wennen aan alle toeristen die met 50 km/uur over de provinciale wegen rijden omdat ze de omgeving zo mooi vinden. En anders doen ze het met 25 km/uur met de E-bike en weigeren aan de kant te gaan. Op den duur haal je ze met net zo'n gemak op ieder landweg en provinciale weg in.
- Koeien in het weiland zijn niet voor de sier: Daar moet ook van geleefd worden. Daar horen boerenbedrijven bij. Dus tijdelijk overlast van "stank" van gier en geluid van landbouwvoertuigen is heel normaal en hoort er gewoon bij. Ook 's avonds en 's nachts. Je woont inmiddels op het platteland  :D
- Op oudjaarsdag is het carbid-schieten: Een oude traditie waarbij er onder het genot van een biertje en wat carbid-schoten het oude jaar wordt uitgeluid. Erg gezellig. Niet meteen beginnen met klagen. Het is maar één dag in het jaar.
- Bij pasen is het eerst aan de Duitse kant om de paasbulten in de hens te zetten. De dag daarna is het de beurt aan de Nederlandse zijde. Ook weer een gezellige gelegenheid om onder het genot van een biertje naar wat vuur te kieken. De overlast is maar één dag. Als de wind goed staat hebben ze in het westen er ook plezier van  :D En nee, voor het milieu maakt het niet veel uit. Schiphol uitbreiden is erger;
- In veel dorpen is De kermis het feest. Een paar dagen ligt het dorp plat. Dus niet meteen gaan klagen over de overlast. Het is maar voor een paar dagen in het jaar.
- Het grootste buurtfeest, de "Zwarte Cross", zorgt voor wat gezellige drukte op de wegen. Als je in de buurt van Lichtenvoorde gaat wonen: Zorgt ook voor wat extra muziek in de avond;
- Als een achterhoeker "Jao Jao" op een vraag zegt dan betekent dat vaak "nee";

O ja: lees maar wat in Deerntjen: Achterhoekse gebruiken en tradities. En de colums van Irene op de boerderij. Een aardige webzijde van dame die vanwege de liefde naar het oosten verhuist is. Dan ga je een beetje wat van het oosten begrijpen.  :D

Groeten uit het oosten ....
Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
 @citaat
dank voor de uitgebreide reactie  :thumbup:
Doordat ik familie heb in het oosten kom ik daar al wat regelmatiger dan een tourist en herken ik veel van je zegt.  :)
Om de parallel even door te trekken naar Hellevoetsluis want er zijn natuurlijk verschillen maar ook overeenkomsten ;
-de 3 daagse vestingdagen daar komen heel veel mensen op af incl. kermis en harde muziek
-zomers heel veel toeristen en bij de Jumbo hoor je dan meer duits dan nederlands  :D
-ik woon gelukkig aan de rand van Hellevoet, dus ik mag met regelmaat gier opsnuiven.
elk voordeel heeft een nadeel en als we gaan verhuizen dan doen we dat weloverwogen.

mvg,

Ruud   
Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
Als je echt rust wilt kun je beter drente of groningen opzoeken.
Ik reis voor mijn werk door heel Nederland en soms ook België en de rustige gebieden zijn echt Drente en Groningen  en Friesland is alleen voor friezen ;)
Woon zelf in het Oosten Twente maar hier word het ook steeds drukker steeds meer mensen uit midden-nederland of zelfs de randstad komen hier wonen ivm hoge woning prijzen aldaar.
@citaat Ronald:
Je zegt dat Eibergen niet onder de Achterhoek valt maar je plaatst zelf een link waar in staat welke plaatsen onder de Achterhoek vallen en daar staat Eibergen gewoon tussen volgens mij valt zelf lochem al onder de Achterhoek want het bord Achterhoek staat halverwege tussen Laren en Lochem ;)
Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
 @citaat

de achterhoek ligt voor mij centraal qua familie en kinderen,
ja je hebt gelijk over Drente en Groningen maar dan wordt afstand ook weer groter.
Re: Rudiesheim : detaillering : wat je allemaal niet op je baan kan plakken
Citaat van: feniks op maandag 05 augustus 2019, 12:16:53
dank voor de uitgebreide reactie  :thumbup:
Doordat ik familie heb in het oosten kom ik daar al wat regelmatiger dan een tourist en herken ik veel van je zegt.  :)

Nee, klopt op sommige plekken in de randstad is het een en al toeristen. Goed de economie leeft ervan zullen we maar zeggen. Maar genoeg ervaringen met de achterhoek dus  :thumbup: :thumbup:

Citaat van: hmmglaser op maandag 05 augustus 2019, 12:45:25
@citaat Ronald:
Je zegt dat Eibergen niet onder de Achterhoek valt maar je plaatst zelf een link waar in staat welke plaatsen onder de Achterhoek vallen en daar staat Eibergen gewoon tussen volgens mij valt zelf lochem al onder de Achterhoek want het bord Achterhoek staat halverwege tussen Laren en Lochem ;)

Ja, dat is een klein puntje  :D Lochem is zeker achterhoek. Eibergen is de vraag of dat net Twente of achterhoek is. Haaksbergen in ieder geval wel. Het bord achterhoek staat ook in de buurt van Didam en daar zijn de mensen ook niet gecharmeerd van ;) Veelal wordt gedacht dat alles achter de IJssel achterhoek is.  :D Maar goed Alles voorbij Utecht naar de zee is toch Groot-amsterdam?  O:-D >:-D

De drukte valt wel mee. Mensen die uit het westen komen merken pas dat het de reistijd wat ongelukkiger is als je via de A12 en de A1 naar het westen moet. De gehele dag staat er file.  :( Of ze in Drenthe en Groningen blij worden van alle pensionado's?

Modelbaantechnisch:

Citaat van: feniks op zaterdag 03 augustus 2019, 15:48:38
Na een lange tijd toch meer weer een update van m?n baantje.
Eigenlijk een saai baantje  :D want de terugmelders, wissel- en seindecoders werken, net als de CS2 en itrain, scenery is gereed en de treintje rijden hun rondjes?in feite niks van belang te melden, anders dan dat ik bezig ben met het uitproberen/ontdekken van de de iTrain akties i.c.m. treinroutes en rangeren , dus niks spannends vandaar maar weer een paar foto?s  :)

Maak een leuke modulebaan / bak. Dan kan je nog eens een beursje meepakken als je dat wilt. Een leuke beursbaan met 3rail zijn op het ogenblik op één hand te tellen. De modulebakken zijn ook gemakkelijk te verhuizen  ;)

Groet Ronald.
Re: Rudiesheim : wat videootjes
Lid sinds: 2017

doe maar een treintje

offline
Re: Rudiesheim : wat videootjes
ff wat videootjes maken lukt meestal niet, maar toch wat ruwe opnames.
op het moment dat je bezig met de camrecorder, loopt of een wagon uit de rails of een lok wil niet rijden,
en dit is allemaal te zien of te horen en ach het heeft wel wat  :D











Re: Rudiesheim : detaillering : wat videootjes
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: Rudiesheim : detaillering : wat videootjes
Dag Ruud.
Al zijn het dan wat "ruwe" opnames, het is erg leuk om te zien en gelijk ook een prachtig overzicht van jouw fraaie baan! :thumbup:
Ook de afwerking, detaillering en mooie materieel is het bekijken waard.
Leuk ook dat je de wissels en seinen voorzien hebt van kabelgoten maar deze mogen best nog iets vervuild worden.
De klimspiraal is erg mooi "in het zicht" gebracht met een mooi bergstationnetje op de top!

Ik heb met veel plezier gekeken en gelijk een prachtige indruk van jouw baan.
En zo'n kleine hapering hoort er af en toe gewoon bij! :D

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: Rudiesheim : detaillering : wat videootjes
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Rudiesheim : detaillering : wat videootjes
Ruud,

Ook ik heb genoten van je geplaatste filmpjes. :) :thumbup:
Net als AlbertJan ook genoten van het klimspiraal en het bergstationnetje mooi in beeld gebracht. :)

Groet Michel
Re: Rudiesheim : detaillering : wat videootjes
Ruud, wat heb jij dat allemaal mooi en gezellig gemaakt. Top klasse baan! Mooi materieel en heel leuke sfeer heerst er op de baan.
Re: Rudiesheim : detaillering : wat videootjes
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Rudiesheim : detaillering : wat videootjes
HI Ruud,

Dat is mooi in beeld gebracht.

groet
Harald
Re: Rudiesheim : detaillering : wat videootjes
Lid sinds: 2017

doe maar een treintje

offline
Re: Rudiesheim : detaillering : wat videootjes
positieve reacties zijn altijd leuk  :).
toch probeer ik volgende keer wat betere opnames te maken en daarom eerst maar weer eens duiken in de diverse film-bewerkingsprogramma's

mvg,

Ruud 
Re: Rudiesheim : detaillering : wat videootjes
 @citaat Onscherpe opnamen kun je, óók met de duurste software, niet verbeteren.
En de bijwagen van de VT135 had geen stuurstand, kan dus niet voorop rijden.
Tóch leuke video's, om een indruk te krijgen van je fraaie baan :important:
Re: Rudiesheim : detaillering : wat videootjes
Lid sinds: 2017

doe maar een treintje

offline
Re: Rudiesheim : detaillering : wat videootjes
In Rudiesheim kan alles ook vooruit rijden zonder stuurstand  :D
en het idee van videobewerking is meer titels weergeven, het bijsnijden van de video etc. 
Re: Rudiesheim : detaillering : wat videootjes
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Rudiesheim : detaillering : wat videootjes
Citaat van: nobody op dinsdag 06 augustus 2019, 11:46:49
@citaat Onscherpe opnamen kun je, óók niet met de duurste software, niet verbeteren.
Dan zou het wel mogelijk zijn want óók niet met de duurste software, niet verbeteren  :) :) :)
Re: Rudiesheim : detaillering : wat videootjes
 @citaat Gecorrigeerd.
Re: Rudiesheim : detaillering : wat videootjes
Ruud,

ook ik heb genoten van je baan die heel afwisselend is en steeds voor verrassende wendingen zorgt. Dat heb jij mooi uitgedokterd.
Op de baan spelen zich verschillende taferelen af op het zelfde moment. Dat is waar ik op lange termijn ook naar toe wil. Jij hebt dat met bravoure gedaan. Knap werk.
De scenery is ook heel mooi en zorgvuldig gemaakt. Ik heb genoten van de zes filmpjes.
En ach ja, ook bij ons valt er wel eens een loc stil, dat hoort bij de hobby.

groetjes uit Australië

Luc
Re: Rudiesheim : detaillering : wat videootjes
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Rudiesheim : detaillering : wat videootjes
Ook ik heb weer lekker gesmuld van je filmpjes en je baan, Ruud  :P

Wat me nu pas echt opvalt, zijn de lange perron-overkappingen. Die zijn heel fraai, maar doen de achterliggende scenery (bergen) wat kleiner/minder uitgestrekt lijken.
Misschien iets, om bij je volgende baan rekening mee te houden.
Maar wellicht heb je dan wel veel meer plaats en kun je een veel langere baan bouwen  :D

Grtz Tony
Re: Rudiesheim : detaillering : wat videootjes
Lid sinds: 2017

doe maar een treintje

offline
Re: Rudiesheim : detaillering : wat videootjes
 @citaat yep het nieuwe huis moet een echt grote zolder of kamer hebben,
anders koop ik het niet  :P
Re: Rudiesheim : detaillering : wat videootjes
 @citaat  :D Ik heb net hetzelfde gedacht.... en gedaan  :D
Re: Rudiesheim : detaillering : wat videootjes
Lid sinds: 2017

doe maar een treintje

offline
Re: Rudiesheim : detaillering : wat videootjes
dit keer met het programma "Open shot video editor" dit videootje een beetje bewerkt.
https://www.youtube.com/watch?v=oYLQYCm5sLI
Re: Rudiesheim : detaillering : een klein stukje HOe
Lid sinds: 2017

doe maar een treintje

offline
Re: Rudiesheim : detaillering : een klein stukje HOe
De linker-achterkant van de ringlokloods was wat saai (vandaar ook geen foto)
en dit leeg stukje is opgevuld met een "feldbahnlokschuppen" incl wat rails

Re: Rudiesheim : detaillering : een klein stukje HOe
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Rudiesheim : detaillering : een klein stukje HOe
Ha, smalspoor, helemaal geweldig leuk.
Re: Rudiesheim : detaillering : een klein stukje HOe
Lid sinds: 2017

doe maar een treintje

offline
Re: Rudiesheim : detaillering : een klein stukje HOe
 @citaat
alleen dit rijdt niet  :(
Re: Rudiesheim : detaillering : een klein stukje HOe
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Rudiesheim : detaillering : een klein stukje HOe
 @citaat das wat minder.
Re: Rudiesheim : detaillering : een klein stukje HOe
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Rudiesheim : detaillering : een klein stukje HOe
Maar goed dat het niet rijdt, de tafelrand is erg dicht bij  :D
Re: Rudiesheim : detaillering : een klein stukje HOe
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Rudiesheim : detaillering : een klein stukje HOe
Sfeervolle foto's Ruud. :) :thumbup:

Groet Michel
Re: Rudiesheim : detaillering : een klein stukje HOe
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Rudiesheim : detaillering : een klein stukje HOe
Ruud, gewoon nog een stukkie er aan breien en dan een locje in en uit laten rijden met bewegende deurtjes van de loods.
Dat is zeker niet saai om te doen, gewoon een uitdaging.
Re: Rudiesheim : detaillering : een klein stukje HOe
Lid sinds: 2017

doe maar een treintje

offline
Re: Rudiesheim : detaillering : een klein stukje HOe
 @citaat
qua ruimte lukt dat echt niet meer, maar bij de volgende baan komt er zeker een smalspoor baantje en met een beetje geluk ook een tram
Re: Rudiesheim : detaillering : een klein stukje HOe
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Rudiesheim : detaillering : een klein stukje HOe
Ik denk toch dat er met een beetje goeie wil er best nog een klein stukje aan geplakt kan worden, waar een wil is is een stukje extra baan niet ver weg meer. :)