Beste Wim,
Met mij gaat het prima en idd jammer dat wij elkaar niet kunnen treffen op beurzen, eerst maar wachten op prikkie. 
Gr. Jan
Hallo Jan,
Goed nieuws dat het goed gaat met je, had ook niet anders verwacht.

Jammer de beurzen gaan het voorlopig niet worden

maar komt goed heb er vertrouwen in dat het prikkie er komt.
Beste Wim,
Al het rijdend materieel en de schaarse scenery ingepakt en van de zolder gehaald . Toen samen met Ben (ATCSzuid) de bedrading en rails verwijderd en het houten frame uit elkaar gehaald , in 2 uur tijd was alles weg
en stof weggespoeld met een fles lekkere wijn.
.
Oke dus de oude modelbaan heeft plaatst gemaakt voor een stofvrije nieuwe modelbaan. Ja soms moet je met de tijd mee this hier ook aan de orde komt een hoop bij kijken. en vooral gebeuren Jan. ppppffffff Hoop werk en tijd.
Samen met Ben een laminaat vloer gelegd en langzaam weer mn werkplek op de zolder ingericht en wat reparaties gedaan.
Ohw vast voor het kliksysteem van het laminaat railstaven ervoor in de plaatst genomen. ligt het er strakker in en loopt soepel.

Zoals het nu is gaat nagenoeg al het Duitse weg ( in de verkoop)op een enkele lok na en zo ook het Zwitsers materieel. Dan blijft over wat nl spul en ga ik een kleinere baan maken hiervoor , geen 14 schaduwsporen meer maar simpel baantje zoals eigenlijk bijna alle banen een rondje rijden
, toch?
Niks mis Jan een kleinere modelbaan kun je ook zekers iets moois van maken.

als er maar gereden kan worden, het naar zin is.

Jij bent overigens ook lekker bezig in je treinen boudoir , ziet er op zn Wim,s strak uit 
Het ga je goed Wim en haal de flessen uit beeld als je foto,s maakt dan kan niemand klagen

Gaat gestaag verder maar tussendoor ook het nodige andere te doen op de boerderie

Ook ontspanning, heerlijk buiten en dus niks te klagen.

Ik bekijk het altijd nuchter en van een positieve en behulpzame gezellige kant en daar drink ik gezellig 1 of 2 bierties bij genieten kan ook zonder maar de klagers moet het maar zien als decoratie in de treinschuur. Gastvrij behulpzaam en iets over hebben voor een ander blijft in de mens en daar hoort ook cabaret cabaret bij.

Dus Wim, dit dus,
Oke jan,
Das even een leuk bericht van je en een goed teken, bedankt daarvoor.

Blijf je topic volgen en tot ziens kerel ga jou ook goed. Succes met de opbouw, vergeet niet de railstaven blijf ze warm rijden.

Groet Wim.