Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Littfinski Wisseldecoders

Gestart door pnvdg944 maandag 15 september 2014, 16:10:58

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Littfinski Wisseldecoders
Lid sinds: 2009

offline
Littfinski Wisseldecoders
Sinds een aantal jaren gebruik ik de Littfinski Magnetartikeldecoder type S-DEC-4-MM-G voor het bedienen van mijn wissels. Zij bevallen mij goed. Mijn leverancier (in Emmen) kan hier niet meer aankomen. Wie heeft een goede suggestie voor een andere leverancier of wie heeft een goede of betere suggestie voor een alternatieve decoder. De k83 van Märklin heeft te weinig vermogen om de wissels aan te sturen. Ook graag in dezelfde prijsklasse, ca ?  40,00 per stuk
Re: Littfinski Wisseldecoders
Dit iets voor jou? ===> klik
Re: Littfinski Wisseldecoders
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re: Littfinski Wisseldecoders
Digirails/Digikeijs 4018. Zit helaas wel in een lagere prijsklasse en kan helaas ook nog meer dan de lifftinski.
Re: Littfinski Wisseldecoders
pnvdg944

Je kan ook terecht bij Jaap Kramer op de beurs in Houten.
Staat met zijn stand tegen de rechte muur van de linkse zaal wanneer je binnenkomt.
Heeft ook een website en is telefonisch en via mail te bereiken zodat je de bestelde stukken kan afhalen  tijdens de beurs.
Re: Littfinski Wisseldecoders
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Littfinski Wisseldecoders
In aanvulling op Jorg.

http://www.ldt-infocenter.com/dokuwiki/doku.php?id=nl:ldt-infocenter

Dit is de site van Jaap Kramer, de Nederlandse importeur.


Mvg,

Peter Degeluidsman.
Re: Littfinski Wisseldecoders
Ik reageer misschien wat laat, maar ik sluit me van harte aan bij de opmerking van Wybe. Ik heb er inmiddels aardig wat in gebruik en ze zijn nog niet stuk te krijgen ook. Dit in tegenstelling tot de K83 van Märklin. Alleen willen de schroefjes van de klemmetjes nog wel eens dol worden en moet je de handleiding goed bestuderen om alle mogelijkheden goed te kunnen gebruiken.

Mvrgr
Carel