Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Verkleinen geluidsoverlast van M-rails

Gestart door Georges zondag 14 september 2014, 17:49:15

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Verkleinen geluidsoverlast van M-rails
Lid sinds: 2014

Pluk de dag om te mogen rijden

offline
Re: Verkleinen geluidsoverlast van M-rails
Hi Tony,

Ik heb de templexplaten inmiddels vastgelijmd en het gaat uitstekend. Jouw advies en van anderen over de cocktailprikkers ga ik zeker toepassen. Ik heb er ook nog de rubberen dempers er onder gehouden, ligt dan ook nog steviger en schuift minder.

Groeten Georges
Re: Verkleinen geluidsoverlast van M-rails
Citaat van: Georges op woensdag 17 september 2014, 10:46:12
Winno zegt alleen maar <<<<klik>>>> en dat is niet veel :-). Ik ben trouwens nog niet zo lang lid en ben nog niet geheel thuis in de systematiek van communiceren, maar dat komt wel goed als jullie zo blijven reageren.

Groeten Georges

Hallo George,

ik wil wel wat meer zeggen hoor....
maar als de tekst wat gekleurd is kun je erop klikken en kom je in het topic terecht van Tony.
hetzelfde geld voor het gene wat er onderaan dit bericht staat.
dan zie je een link naar mijn eigen topic, en een link naar mijn facebook pagina.
maar waarschijnlijk heb je het inmiddels al wel gevonden.
Succes met je opbouw op tempex.
misschien is het een idee om de raila af en toe vast te zetten met een stukje dubbelzijdig plakband.
zit het vast op de temppex en zie je de coctail prikkers ook niet zitten, want die heb je dan niet nodig.  :D

groet Winno
Re: Verkleinen geluidsoverlast van M-rails
Lid sinds: 2014

Pluk de dag om te mogen rijden

offline
Re: Verkleinen geluidsoverlast van M-rails
Hallo Winno,

Je mag gerust meer zeggen en wellicht was mijn reactie wat ongenuanceerd. Ik weet nu meer hoe de links werken en heb ze idd al gevonden, maar dat had ik toen nog niet door.

Groeten Georges