Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

(Ekeren City ECOIL) De hobby ligt helemaal stil wegens mijn schouder

Gestart door peterke33 zondag 14 september 2014, 13:24:25

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: ekeren (city) loc BR103+wagons
Citaat van: frank-103 op woensdag 29 juli 2015, 09:43:40
Schitterende lok en mooie sleep met blikken TEE rijtuigen! Had iemand al geroepen dat deze op geen enkele spoorbaan mag ontbreken?  ;)

Frank

het zijn inderdaad blikken rijtuigen, er zit zelfs verlichting in wel met een sleper. maar ben zelf heel tevreden hoor.
Re: ekeren (city) loc BR103+wagons
 :thumbup: :thumbup: Mooi stammetje Peterke! Mooie loc en wagons. Veel plezier op de baan.
Re: ekeren (city) loc BR103+wagons
Citaat van: stafmarklin op woensdag 29 juli 2015, 14:11:43
:thumbup: :thumbup: Mooi stammetje Peterke! Mooie loc en wagons. Veel plezier op de baan.

Dank je wel staf, ben zelf ook heel tevreden met deze loc.
Re: ekeren (city) kan digitale BR103 kopen
Hallo Spoorvrienden,

Heb een moeilijke keuze, kan een nieuwe BR103 kopen. digitaal waarvan de pantografen naar boven en naar beneden kunnen gaan.
Ik heb deze loc al gekocht, jammer denk ik dan. of deze gewoon bij houden, of deze verkopen als iemand deze wil kopen anders houd ik deze bij. anders word het voor mij een te dure grap om ze beide te houden.


Groeten

Peter
Re: ekeren (city) kan digitale BR103 kopen deze verkopen eerste loc
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: ekeren (city) kan digitale BR103 kopen deze verkopen eerste loc
Peter,
Dat wordt een hele moeilijke keuze voor jou. Helaas kan ik jou niet helpen, maar je kunt natuurlijk jouw 'probleem' in een ander topic gaan plaatsen (verkoop). Mogelijk een kleine suggestie!
Heel goed afwegen, of er toch niet een mogelijkheid is om ze beiden te behouden.
Suk6!
Re: ekeren (city) kan digitale BR103 kopen deze verkopen eerste loc
Gerard,

Ik wil je even bedanken, weet dat het moeilijk is om te beslissen voor iemand anders. ga deze loc die ik nu heb verkopen, en ga voor de digitale versie gaan. heb even met Jørg gebeld die zij wel de digitale heeft meer functies, dus bij deze gaat hem in de verkoop hoek.


Groeten

Peter
Re: ekeren (city) kan digitale BR103 kopen deze verkopen eerste loc
Hoi Peter,

Dit is de voorloopserie 103, die met de bewegende pantografen is er een van de serie, die heeft een dubbele rij roosters, kortom, dat is voor het oog een hele andere lok! Persoonlijk vind ik dat beiden op de baan horen (moeten) staan, maar uiteraard speelt de bankrekening en de ruimte op de baan wel een rol.....

Ik laat graag, uiteraard geheel overbodig, nog twee plaatjes zien van beide loks. Gewoon omdat het kan. Succes met je keuze!





Re: ekeren (city) kan digitale BR103 kopen deze verkopen eerste loc
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: ekeren (city) kan digitale BR103 kopen deze verkopen eerste loc
Peter,
Graag gedaan, hoewel je mij niet behoeft te bedanken. We zijn ervoor, om elkaar te helpen en dat heeft Jørg dus ook al bereikt. Fijn, dat hij jou al met raad en daad heeft bijgestaan.
Veel suk6 met jouw 'verkoop'.
:thumbup: :thumbup:
Re: ekeren (city) kan digitale BR103 kopen deze verkopen eerste loc
Gerard,

Prachtige foto's de locs zijn beide heel mooi, wilde die al heel lang hebben ze hebben alle twee hun Duitse schoonheid. :thumbup: :thumbup:
Re: ekeren (city) kan digitale BR103 kopen deze verkopen eerste loc
Hoi Peterke,

Zeer lastige keuze. Dat is ook de reden dat ik 2 Big Boys heb. Kon er geen afstand van doen. Ik zou zeggen als je het kan missen: nummers anders, dan beide houden.

Gr. Dennis.
Re: ekeren (city) kan digitale BR103 kopen deze verkopen eerste loc
Dennis,

Ik heb net de man gebeld, ik heb dinsdag de andere loc. dus deze die ik nu heb gaat en staat al mooi in de verkoop, kan helaas maar een loc hebben jammer anders word het te veel.


Groeten

Peter
Re: ekeren (city) kan digitale BR103 kopen deze verkopen eerste loc
Hoi Peter,

tja, soms moet je je verstand laten gelden en niet je emotie. Je weet pas achteraf of je het goed gedaan hebt, maar dat is met alles zo in het leven....

Succes en ik weet zeker dat je met de andere loc net zo blij bent.

groeten Ronald  :)
Re: ekeren (city) kan digitale BR103 kopen deze verkopen eerste loc
Ronald,

Ik weet dat deze loc ook heel mooi gaat rijden op de baan, nu heb ik met Hans v200.0 al een fijne babbel gehad. en die zij gelijk tegen me, heb je die toeters en bellen nodig. ik zij van is wel mooi maar heb ik ze nodig, als deze mooi rijd en fijn stopt optrekt en het min punt is als ik deze verkocht krijg of verkoop met ik wat ... euro's opleggen voor die andere.

Groeten

Peter

PS; na lang beraad met mijzelf, en de hulp van Hans V200.0 gaat de loc hier blijven. de kosten zijn te hoog om deze weg te doen en de andere te kopen, ooit als ik geld genoeg heb komt de MFX versie wel.
Re: ekeren (city) de prachtige dame BR E0 3 TEE gaat blijven thx iedereen
Verstandige keuze Peter. Hoe vaak gebruik je nu al die extra's. De rij eigenschappen zijn veel belangrijker. En het is toch gewoon een mooie loc. Anders kan je bij sommige versies ieder jaar wel vernieuwen. Telkens kan het meer. Ik denk dat je geen spjt krijgt. Veel rijplezier. Gr henk
Re: ekeren (city) de prachtige dame BR E0 3 TEE gaat blijven thx iedereen
Henk,

Daar heb je inderdaad ook een punt, elk jaar komt er een nieuwe versie van deze en die. en als er een nieuwe komt word het dan toch gelijk een MFX kan bijna niet anders meer, en zal zeker heel blij zijn hoor.

Groeten

Peter
Re: ekeren (city) volgende week HansV200.0 op visite gaat leuk worden
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: ekeren (city) volgende week HansV200.0 op visite gaat leuk worden
Peter,
Vanochtend heb ik een reklame gezien over de BR 103; bij deze hieronder




Is ook te bewonderen op mijn topic van reklame over spoorwegen.

Plezier met jouw trein!
Re: ekeren (city) volgende week HansV200.0 op visite gaat leuk worden
 :thumbup: Mooi reclamefilmpje Gerard.
Re: ekeren (city) volgende week HansV200.0 op visite gaat leuk worden
Leuk filmpje.
Ook meteen naar deel 2 in de sneeuw gekeken.
Beetje kort maar ook leuk in beeld gebracht.

Groeten,
Ton.
Re: ekeren (city) volgende week HansV200.0 op visite gaat leuk worden
Dank je wel Gerard,

Prachtig filmpje is en blijft toch een mooie loc he.
Re: ekeren (city) volgende week HansV200.0 op visite gaat leuk worden
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: ekeren (city) volgende week HansV200.0 op visite gaat leuk worden
Hoi Peter,

Namens deze weg wil ik jou en je gezin hartelijk dank zeggen, voor de gastvrije ontvangst en schitterende dagen in jouw woonplaats.
Heb een hele leuke tijd gehad en ook wat aardige mensen leren kennen, en een onvergetelijk festival (Cirque Taque) meegemaakt waar ik erg van genoten heb :favorite:
Ook het nachtleven beviel bijzonder goed, en ja het zingen in de karaoke bar is ook een herinnering waard ;)

We hebben echt veel plezier gehad samen met jou gezin, en wij tweeën in de nachtelijke uurtjes :thumbup:
Wellicht lees je dit morgen pas, maar bedenk wel dat ik nu al heimwee heb naar jullie :-(
Groetjes aan je gezin, en aan de huisdieren :D

M.v.g.

Hans V200.0
Re: ekeren (city) Hans V200.0 op bezoek was super leuk weekend
Hoi HansV200.0
:offtopic:
Het was inderdaad een super fijn weekend, heb echt genoten van het festival en het Antwerpse nachtleven. ook waren de nachten kort, maar neemt zeker niet weg dat we goed hebben gelachen. dit moeten we zeker nog eens overdoen, ben blij dat jij ook een fijn weekend hebt gehad hier. het festival was ook erg leuk zo heb je ook kennis gemaakt met de zoon en de vrouw, het vers gemaakte stoofvlees ging er lekker in bij ons vier, zal even een leuke foto plaatsen welke zal ik kiezen deze maar vond ik wel een leuke.


Groeten

Peter en het hele gezin, en huisdieren  :P
Re: ekeren (city) Hans V200.0 op bezoek was super leuk weekend
Ha Peter

Al bij de levenden?
Ge hebt de beest nogal uitgehangen hoor ik,  >:-D >:-D >:-D >:-D
En niet teveel haarwortelpijn?  >:-D >:-D >:-D >:-D
Re: ekeren (city) Hans V200.0 op bezoek was super leuk weekend
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: ekeren (city) Hans V200.0 op bezoek was super leuk weekend

Peter is na de voorlaatste gestopt, denk ik  :-)
Re: ekeren (city) Hans V200.0 op bezoek was super leuk weekend
Ja, als je daar binnen komt, geraak je moeilijk buiten. Dit is toch het etablissement links van de Kathedraal in de Lijnwaadmarkt, dacht ik.
Fijn dat jullie genoten hebben van het WE. Hopelijk niet te veel "houten koppen" >:-D >:-D >:-D
Re: ekeren (city) Hans V200.0 op bezoek was super leuk weekend
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: ekeren (city) Hans V200.0 op bezoek was super leuk weekend
Hoi Peter,

Daar was het ook wel leuk hoor maar wel is die zaak compact en warm net zoals de kroeg daarvoor, en dat was volgens mij de karaoke bar, waar ik een nummer gezongen heb voor enthousiaste dames die hun emotie toonden door mij toe te juichen :D
Daar krijg je dan als vent wel vleugels van hoor, en die dames kregen in hun bui zelfs de rest mee die ook begonnen te juichen.
Zelfs na het zingen spraken mensen mij nog aan op het nummer, en vooral dames waren dat ;) :P

Al met al toch wel zeer geslaagd dit hele wekend, en niet alleen de zaterdagavond, want ook het festival is zeker de moeite waard om met vrienden te bezoeken, en dan vooral vrienden die ook nog eens op je letten i.v.m. de zon ;)
Het was namelijk niet een bloedhete dag, maar in de zon met een verkoelende bries op je lijf ben je zomaar snel verbrand.
Maar door de oplettendheid van oma bleef ik redelijk ongedeerd :D

Na dit stappende weekend, had ik die houten kop niet gelukkig omdat ik thuis ook redelijk vaak op pad ben.
Maar dit doen we zeker een keer over, maar wanneer dat zal zijn, dat kan nog geen mens zeggen.
Trouwens ik had je een pb gestuurd, en ik stuur je er nog eentje want ik heb iets ontdekt in de bagage 8o

M.v.g.

Hans V200.0



Re: ekeren (city) Hans V200.0 op bezoek was super leuk weekend
Hallo Iedereen,

Die even reageerde hier, Jørg Tony & Stafmarklin, het was echt een heel fijn weekend. hebben lekker gelachen goed en lekker stoofvlees gegeten met frietjes, 2.250kg stoofvlees is er op denk ik 120 gram na allemaal door, en 2kg fritten dus het was lekker. heb enkele sfeer foto's gemaakt, zal eens aan Hans vragen of ik ze hier mag posten. een kater nee dat niet enkel geen stem meer van het meezingen, allee het mee jodelen  >:-D >:-D zeker voor herhaling vatbaar maar zoals Hans al zij wanneer weten we nog niet.
Het voorlaaste is inderdaad aan de Kathedraal, Antwerpen is toch veranderd hoor.  O:-D

Groeten

Peter
Re: ekeren (city) Hans V200.0 op bezoek was super leuk weekend
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: ekeren (city) Hans V200.0 op bezoek was super leuk weekend
Hoi Peter,

Je mag de sfeerfoto's plaatsen, maar je mag ze ook bewaren hoor.
Heb ze aan mijn zus laten zien, en die wou dat ze er bij was die avond.
Maar helaas door andere dingen kon ze niet mee ;)

Nog steeds wil ze me horen zingen hoor, en vond het zelfs jammer dat je niet gefilmd hebt, maar dat komt de tweede keer wel dan :-)
Ben blij dat ondanks er veranderingen gaande zijn, toch een indruk heb gekregen van de nachtelijke kant van de stad, en die is ondanks verandering wel goed te noemen.
Mede doordat je nog vele kanten op kan, ondanks dat er ook horeca gelegenheden verandert of zelfs verdwenen zijn.

Zal ook met de tijd te maken hebben hoor, de crisis doet hier wel een duit in het zakje.
Maar ook in de eigen woonplaats is dat merkbaar, dus het ligt niet aan Antwerpen :-)

M.v.g.

Hans V200.0
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Hallo Spoorvrienden,

Na een klein dipje gehad te hebben, heb ik het spoor weer gevonden. hoe en wat is er gebeurd in Antwerpen(Ekeren), na 2 maanden vakantie (zoon opvang) kon ik een opleiding gaan doen bouw werk. heb die week veel dingen moeten doen metselen en industrieel bekisten, vloeren leren leggen stelling bouw geleerd en nog andere dingen. dus zware dingen ok dat is de bouw, lag iets boven het gemiddelde dus ok ik tevreden man. mijn gesprek met de leraar peter je kan beter afwerking gaan doen in de bouw, dus ok zij ik moet dan wel 2 maanden wachten tot ik terug mag starten met de opleiding 14 dagen, daarna wacht tijd van ?? ondertussen zijn we volop beezig geweest in de hobby kamer, alles mooi wit geschilderd is veel beter dan rode baksteen. heb nieuwe baan gemaakt ben ik ondertussen al volop aan bezig geweest, foto's volgen morgen nog wat leuke dingen doen met de zoon en de vrouw bios.

Groeten
Peter
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Hoi Peter,

Leuk dat je er weer bent, tja een modelspoor dipje hebben we allemaal wel eens  :)
Ik ben benieuwd naar de foto,s de witte wanden zullen meer ruimte gevoel geven dan de rode.

Maar een andere baan gemaakt ? Was je niet tevreden met je huidige baan.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Hoi Peter,


Ik ben ook erg benieuwd naar je werkzaamheden.
En alvast succes gewenst met je nieuwe loopbaan in de bouw.


Groetjessss
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Blij dat het dipje over is en dat je meteen een lekkere frisse start maakt met door de muren wit te schilderen. :thumbup:
Maar hoezo een andere baan was je niet tevreden met je oude baan dan ?

Kom maar op met de foto's van de nieuwe baan. ;)

Veel plezier vandaag in de bios met je vrouw. :)
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Peter Degeluidsman,

Gino,

Michel,

Dank je wel voor de super fijne berichten, het was geen pretje hoor. maar ik ben er weer, en af en toe laat ik zeker foto's zien en zal ook weer terug reageren op het forum. de vorige baan er zaten toch enkele fouten in, dat uitneembare deel eerste grote fout die ik maakte. even niet opgelet en ja hoor loc tegen de grond, al bij al en god zij een wonder geen schade. draaischijf die niet mooi aanpaste mm verschil, maar kom fouten die niet meer gemaakt werden tijdens deze bouw. de hoogte van de baan ook aangepast nu al zittend op een krukje naar de rijdende locs kijken ook veel beter, beter en breder loop pad ok genoeg nu dan de foto's hoe ver ik al sta met de baan en bouw er van.




lengte baan 4 meter lang op 1.22 dan L 1.22 op 1.22

Groeten
Peter
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Peter,

Het begin ziet er al weer goed uit :thumbup:.
Van fouten kan men leren.

Veel plezier verder.

Gr.
Piwie.
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed

Hoi Peter,

Dat ziet er helemaal niet verkeerd uit  :thumbup:
Het zal ook makkelijker zijn om hier je scenery te maken.
Ben benieuwd hoe je dat gaat invullen  :P

Veel plezier met de bouw verder,

Grtz Tony
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Peter,
Ik vindt het lekker rustig ogen deze creatie die je hebt getoverd uit de hoge hoed. :thumbup: :thumbup:
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Hallo Piwie,

Dank je wel, inderdaad fouten zijn er om gemaakt te worden liefst niet te veel.

Tony,

Inderdaad heb hier al een station liggen, dat ik eens ga moeten bouwen schilderen en....

Michel,

Het verbaasde mij ook dat ik zonder baan plan en mooi baantje heb gelegd.

Groeten
Peter
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Hoi Peter,

Dat ziet er weer goed uit. Diverse rijmogelijkheden door de wissels en lekker veel ruimte voor de scenery. Hierdoor krijg je een mooie overzichtelijke baan.

gr. Henk
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Dag Peter.

Een flinke ommezwaai in jouw carrière dus, van schoenmaker naar timmerman 8o
Succes hiermee: hopelijk kun je de gewijzigde flinke lichamelijke belasting aan :wink:
Nu ook al weer een nieuw baanplan; veranderingen al om in jouw leven!

Groeten,

Erik.
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Peter

Een hele verbetering, een mens leert wel van zijn fouten, dat is bij iedereen zo, ook een mooi baanplan, het oude vond ik ook niet zo slecht, chance dat de loc die de afgrond is ingegaan niet beschadigd was,  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Hallo Henk,

Dank je wel voor je bericht, deze baan is toch beetje overzichtelijker geworden. beetje lager en alles mooi en plaatsje gegeven, zoals de rangeer sporen en draaischijf mooi apart gehouden.

Hallo Erik,

Het gaat inderdaad helemaal anders worden in mijn leven, schoenmakers zijn aan het uitsterven helaas een eigen zaak nee kost gewoon te veel. moet nu 2 maanden wachten op nieuwe cursus bouw dan kiezen welk beroep ik wil gaan doen, dus tijd zat om verder te doen aan de baan.

Jørg,

ik ben blij dat ik deze keer de hobby kamer heb geschilderd, deze baan heeft meer voordelen vind ik zelf. de vorige was ook wel ok hoor maar de draaischijf sloot niet goed aan op de sporen, hier meer ruimte tussen muur en tafel en kasten heb nog beetje gedaan aan de baan, dus foto's volgen normaal als het goed is gegaan met de gsm.

Groeten
Peter
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Hoi Peter,
beter ten halve gekeerd dan............
Van overnieuw beginnen wordt het alleen maar beter.
Sucsez.  :arrow: :thumbup:
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Zo even een foto posten hier, de draaischijf beetje voorzien van sporen nu heb ik een vraag kan ik nog sporen leggen recht over de loods of word dat niet toegepast in het echte leven, er moet nog een kolen bunker komen die gaat vandaag of morgen in bestelling.



Groeten

Peter
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Hoi Peter,

Fijn dat je er weer bent kerel, en je hebt echt al veel werk verzet :thumbup:
Eerst om je ruimte in te richten, daarna ja baan op te bouwen zodat je de rails kon leggen.

Maar zonder plan?
Dat ben ik niet helemaal met je eens, want je had in een banenboek gekeken voor inspiratie :P
Maar je had er andere wensen bij, dus zal je er dingen aan veranderen.

Toch moet je niet vergeten dat je je werk kwijt bent, en je moet omschakelen om iets anders te doen.
Daarbij bewonder ik je doorzettingsvermogen, en waarom zeg ik dit?
Hopelijk voorkomt het een dipje zoals je al gekend hebt, als je denkt aan de regel hierboven ;)

Tegenslag kan iedereen hebben in zijn leven, en het gaat erom wat je ermee doet.
Als je er iets mee doet zoals je hier laat zien, dan komt het wel goed met de opleiding in de afwerking.
Alleen jammer dat je er zolang op moet wachten, maar dat ligt gelukkig niet aan jou :important:

Goed geleerd ook van het verleden wat betreft de treinbaan, en je liet al wat dingen doorschemeren van je plannen toen ik bij je was ;)
Maar elk nadeel heeft ook voordelen, zo ben je vaker bij je zoon dan voorheen, en kan je aan je treinbaan werken.
Bovendien heb je ook tijd om na te denken over je opleiding, want elk beroep heeft wel iets wat je aandacht trekt, maar kijk daarbij niet alleen naar de mooie kanten ervan.

En je verwent ons opnieuw met mooie plaatjes Peter :favorite: :thumbup:

M.v.g.

Hans V200.0
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Ik vind het er bijzonder fraai bijliggen zo Peter.
Ook je schilderwerk op de muren is een hele verbetering.
De draaischijf opstelling vind ik ook erg mooi zo.
Ben zelf ook bezig om mijn baan van een draaischijf te voorzien  ;)
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Hallo Cees,

Dank je wel voor je berichtje, het is inderdaad veel beter dan voordien het gehele plaatje zeg maar.


Groeten

Peter
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Hoi Hans,

Ik had je inderdaad een baan plan laten zien, maar helaas de maten komen niet helemaal uit in de ruimte. maar ik ben best tevreden nu hoe en wat ik heb gedaan, het was een fijne beslissing zeg maar nu is het vele aangenamer in de kamer. die dagen dat ik inderdaad thuis ben kan ik werken aan de baan, zorgen voor de zoon beetje het huishouden en die opleiding jammer van de wacht tijden. maar dan heb ik een doel om naar uit te kijken, hoe en wat het gaat worden zal duidelijk worden na opleiding we komen er wel weer uit. tijd zal ons allemaal raad brengen nu heb ik de steun van mijn lieve vrouw en vrienden hier doet me toch wel iets hoor, waarvoor dank iedereen echt gemeend.

Gino,

Dank je wel ben ook best tevreden hoe het is en de sporen liggen, nu enkel nog een kolenbunker en dan staat alles mooi vol. ben benieuwd hoe het bij jou gaat zijn een draaischijf, pas op het vult vlug een plaat hoor maar is en blijft mooi  ;) ;)

Groeten

Peter
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Hallo Peter,

Leuk om je weer goed bezig te zien. Ach Peter ik maak ook fouten en daar leer je weer het meeste van. De draaischijf is een echte blikvanger op je baan, zeker als je straks de kolenbunker erbij zet en wellicht nog een slakkenkuil. Succes ermee en ik blijf je draadje volgen.

Groeten Ronald  :)
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

online
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Vooral doorgaan, Peter :thumbup: :D :thumbup:
Zolang je mooie station niet af is heb je helemaal geen tijd om te werken :-)

Geintje, ik weet hoe vervelend het is om ongewenst thuis te zitten en wens je succes met je omscholing!
In deze wegwerpmaatschappij worden schoenmakers steeds meer overbodig :-( en op een gegeven moment moet je afstappen van het spreekwoord schoenmaker blijf bij je leest en wat anders gaan doen. Dat kost een hoop energie maar gaat je vast lukken! :D
Succes met je baan en met je baan! ;)
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Hallo Ronald,

Dank je wel dat je mij ook gaat volgen, ben zelf ook tevreden met het resultaat. heb gepast gemeten om alles beetje een plaats te geven, en je hoor gelukt nu nog kolenbunker en nog wat spullen en kunnen we beginnen.

Hans,

Dank je wel voor je reactie, de schoenmakers wereld is inderdaad beetje verloren gegaan met de wegwerpmaatschappij. en volledige schoenmakerij kost al vlug 150.000 euro dat heb je niet zomaar terug verdiend, daarom deze omscholing en dat het gaat lukken ja hoor sta er helemaal achter. jammer dat het allemaal lang duurt maar heb de hobby nog daar zet ik mij achter, dan heb ik toch iets te doen als ik thuis ben.

Groeten
Peter
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Speciale Gast Events Team
Lid sinds: 2011

offline
Re: ekeren (city) ben er weer weer frisse moed
Hoi Peter,

dit is een mooie verbetering zo. Je draaischijf is ook goed aan te rijden. Ik kan die van mij maar vanuit 1 punt bereiken. Misschien dat ik ook eens moet kijken hoe ik het kan aanpassen.
Het dipje is voor mij ook een bekend fenomeen helaas. Vanwege drukte hier thuis (verbouwingen) en overige zaken heb ik geen tijd om m'n treinen te laten rijden zelfs...
Verbouwing is klaar, nu de rest afschilderen en dan krijg ik langzamerhand weer tijd..

Groetjes Dennis