Veel plezier bij Eurospoor. groetjes Dennis
Ziet er veelbelovend uit Peter. Groeten Ronald
Langzaam maar zeker gaat het gebeuren Peterke, ik denk dat rond de kerst de treinen bij jou lekker aan het rond rijden zijn.Mvg,Peter Degeluidsman
Hoi Peterke,even je draadje doorgenomen en weer een nieuwe start gemaakt met voor en tegens wat hout betreft.Maar goed je bent op de goede weg weer en kijk uit naar het vervolg hiervan.Succes.Mvgr,Theo.
Hoi Peter !Ik denk dat je zo het optimale uit je ruimte haalt.En ik sluit me graag bij Ad aan, met deze dingen kun je beter werk en privé apart houden.Grtz Tony
Hoi Peter.Dat kan natuurlijk altijd gebeuren maar hier op ons forum zijn vrijwel alle schema's terug te vinden.Bij deze de officiële : Rem/sein decoderOf in het volgende topic een mooie van Freak en minitreintje : http://forum.3rail.nl/index.php?topic=27384.msg472321#msg472321Veel succes met het aansluiten.Vriendelijke groeten,AlbertJan.
Peterke,Je schreef hier op het forum dat je met ITrain wilt gaan rijden, dan heb je de afrem module,s niet nodig.Mvg,Peter Degeluidsman
Peter weet waar hij aan begint en denk wel 2 keer na alvorens deze ergens aan begint dus komt wel goed.Maar beter reacties dan helemaal niet en waardeer dit echt zoals mensen hierop kunnen reageren Wat hier weergeef is hopelijk wel duidelijk?Mvgr,Theo.