Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

(Ekeren City ECOIL) De hobby ligt helemaal stil wegens mijn schouder

Gestart door peterke33 zondag 14 september 2014, 13:24:25

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn bestelling van Faller is aangekomen
En wil je hem nog groter maken dan model 1072
Die heb ik overigens niet, maar zag er ook goed uit. Is een bloemen stand. Volgens mij ben je dan van alle markten thuis als je die er ook bij neemt. Maar weet dus niet hoe het allemaal gaat passen.

De reden dat ik bovenstaande heb is wegens het tijdperk van de auto's. Tevens is het compleet met figuren erbij.
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn bestelling van Faller is aangekomen
Tony

Ik zal eerst kijken hoe dit allemaal uitkomt, heb de nummers al op een papiertje staan.  :)
Als ik nog plaats heb, hoop het wel dan koop ik de andere er ook nog bij plein is groot genoeg  :D
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn bestelling van Faller is aangekomen
Ben nieuwsgierig naar het resultaat en hoe je het gaat aankleden, succes Peterke  :thumbup:
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn bestelling van Faller is aangekomen
Peter,

en wat denk je van de bloemenstal van Artitec 10.206?
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn bestelling van Faller is aangekomen
@Jobe
Ik ben al aan het denken wat ik allemaal ga zetten van kraampjes en waar.

@Wim
Jullie maken het mij wel heel moeilijk zo, straks moet ik mijn baan nog uitbreiden.
Ik heb al leuke idee wat ik ga doen morgen de eerste kraampjes in de blanke lak zetten.
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn bestelling van Faller is aangekomen
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn bestelling van Faller is aangekomen
Dag Peter,

Mooie aankopen weer.
Dat gaat een mooie markt worden.

Henk
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn bestelling van Faller is aangekomen
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn bestelling van Faller is aangekomen
Hi Peter,

ff. niet hier geweest en er is een hoop gebeurt (lees ook geschreven)
Wat betreft je markt kan je nog even nadenken wat voor een markt het is  ;)
Hier hebben we er verschillende op verschillende dagen, brokante-, bloemen-, kleding/stoffen-, etenswarenmarkt ect
Of gewoon een grote markt met alles door elkaar dan kan je je helemaal uitleven.

groet
Harald
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn bestelling van Faller is aangekomen
Moet het per see 1 markt zijn? Bloemen markt of kaasmarkt of....? Je kan het toch ook mengen. Hier in het centrum is ook weleens een markt, maar dan heb je een kraampje voor kleding, kraampje voor groente en fruit, kraampje met sierraden etc. Van alles wel wat dus. Volgens mij bestaat het wel, een eentonige markt. Zoals een kaasmarkt ofzo. Maar na 3 kraampjes zou ik het dan wel gezien hebben ;)
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn bestelling van Faller is aangekomen
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn bestelling van Faller is aangekomen
 @citaat
Zijn gewoon allemaal voorbeelden.
Het is maar net van Peter zelf leuk vind en de ruimte die ter beschikking staat.

groet
Harald
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn bestelling van Faller is aangekomen
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn bestelling van Faller is aangekomen
Het kan ook nog een rommelmarkt zijn, van alles wat en veel ouwe meuk.
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn bestelling van Faller is aangekomen
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn bestelling van Faller is aangekomen
Zo een groot stationsplein verdient denk ik ook een prominent punt.

Een fontein, een standbeeld noem het maar, de kraampjes staan dan ook ergens opgesteld, maar er moet ook bereikbaarheid zijn naar de bussen en de taxi?s  :idea:


lekker blijven hier Peter , je bent een aanwinst voor dit forum !
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn bestelling van Faller is aangekomen
Citaat van: Haradigi op vrijdag 17 mei 2019, 17:28:04
@citaat
Zijn gewoon allemaal voorbeelden.
Het is maar net van Peter zelf leuk vind en de ruimte die ter beschikking staat.

groet
Harald
Dat snap ik. Ik verplicht peter ook niets. Maar de keuze werd hem moeilijk gemaakt zei hij, want de bloemen markt was wel leuk en ook die andere markt was wel leuk .....
Daarom mijn vraag of hij een eentonige markt wil met daarbij mijn mening. Als peter zelf graag een bloemen markt wil, doe vooral je ding. Als hij dat leuk vind ga ik niet zeggen dat hij dat niet moet doen, maar ik zeg wel dat ik het bij een bloemenmarkt na een paar kraampjes al gezien heb. Hier een bloem, daar een bloem, verderop een bloem, overal bloemen.
En ja, je hebt wel een punt over de beschikbare ruimte, maar is 1 losse kraam een markt te noemen...? (Voor het geval je maar ruimte zal hebben voor 1 kraam)
Peter zal er vast wel weer iets moois van gaan maken. We zullen het vanzelf wel weer voorbij zien komen :)
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn bestelling van Faller is aangekomen
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn bestelling van Faller is aangekomen
 @citaat

Hi Tim,

Peter kan ik al jaren en bij hem thuis geweest die kan heel goed zelf een voor hem goede beslissing nemen.
Wij hier dragen alleen maar mogelijkheden aan.

groet
Harald
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn bestelling van Faller is aangekomen
@Henk
Dank je wel, hoop er weer iets mooi van te maken.

@Harald
Ik weet het ik heb mss weer domme dingen getypt, had het beter niet gedaan.
Heb al in gedachten welke markt ik ga maken, die soorten markten dat je opnoemt zijn inderdaad ook mooi om te maken te hebben.
Ik ga voor een jaarmarkt, het gaat echt heel speciaal worden hier.

@Tim
Inderdaad het kan hier alle richtingen uitgaan, heb al echt wilde idee van wat er gaat komen (jaarmarkt)

@Barry
Vind jou idee ook heel goed en mooi opgemerkt, ik hoop dat ik het standbeeld kan zetten als ik de kraampjes heb gezet.
Het standbeeld dat ik heb, is gekregen door mijn pa is beethoven dus ja dat moet ergens staan.
(ps, ik ga het forum niet verlaten hoor) had het nooit zo mogen bedoelen


Ik heb inderdaad al veel idee en ook nog verschillende kraampjes die ik kan bijkopen.
Eerst even deze al maken, kijken hoeveel plaats er nog is word vervolgd (dit weekend is het vader en zoon weekend vrouw moet werken)

Harald
Dat je hier al op visite bent geweest, klopt was ook een fijne dag en Tim gaat ook nog eens deze richting opkomen dus ook hem wacht een leuke dag met koffie en gebak en treinen
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn bestelling van Faller is aangekomen
Hoi Peter.
Ik kijk altijd met veel plezier naar de leuke en mooie dingen die jij ons voor weet te schotelen! :thumbup:
Zo'n markt is een dankbaar onderwerp om eens lekker je fantasie uit te laten leven.
De bouwpakketjes van Faller zijn erg leuk maar jouw aankleding zal het helemaal af maken.

Veel plezier en succes met de bouw.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn bestelling van Faller is aangekomen
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn bestelling van Faller is aangekomen
Hi Peter,

Je typt helemaal geen domme dingen en domme vragen bestaan ook niet als je iets niet weet.
Gewoon je eigen ding blijven doen.

groet
Harald
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn bestelling van Faller is aangekomen
@AlbertJan

Dank je wel dat je met plezier mijn topic volgt en blijft volgen.
Ik doe mijn best om jullie leuke en mooie dingen voor te schotelen.
Inderdaad een markt mag of mocht niet ontbreken hier op mijn baantje.
Ik vind Faller heel erg leuke bouwpaketten, wil er zeker iets mooi van maken.

@Harald

Soms Typ ik dingen die ik niet meen, of te vlug zeg maar ja dan is te laat zeg maar.
En domme dingen die bestaan niet klopt, en ik ga lekker verder met mijn baantje.
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn bestelling van Faller is aangekomen
Vandaag het eerste pakje van Faller uitgepakt, en alles al in de matte blanke lak gezet.
Het zijn lekker veel kleine stukjes, morgen gaan we rustig aan de slag met de eerste kraampjes.



De markt word een echte boerenmarkt, waar ik vroeger woonde was dat elk jaar leuk en gezellig
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn eerste kraampjes staan in de blanke lak
Zo het eerste pakket is binnen Peter nu kan je lekker aan je markt beginnen. :) :thumbup:
Veel succes en laat maar lekker veel foto's zien dan kan ik weer van je leren. ;)

Groet Michel
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn eerste kraampjes staan in de blanke lak
 :roll: Je zou nog kunnen overwegen om een aantal kleine items van een ander kleurtje te voorzien ter variatie.
Pak de sterke bril 8) en het pincet maar, het zijn een hoop hele kleine onderdeeltjes.
Veel plezier met frutselen en het zoeken op de grond naar die kleine @#$%^ onderdeeltjes.
Ze springen nog al eens weg als je ze er afsnijd, overkomt mij ook. :-)

Dirk-Jan
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn eerste kraampjes staan in de blanke lak
Dat met die blanke lak kende ik nog niet. Goeie tip!
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn eerste kraampjes staan in de blanke lak
Verder geen andere verf er op??
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn eerste kraampjes staan in de blanke lak
@Michel

Inderdaad de eerste pakketjes zijn binnen, heb er meerdere besteld gehad.
We gaan lekker rustig aan de markt beginnen, ik zal zeker veel foto's posten hoor.
Blij te lezen dat je van mij leert, ook al ben ik maar een simpele gewone jongen hoor.

@Dirk-Jan

Dat kan ik nog eens bekijken, andere kleuren mss rood of blauw groen.
Ik heb voorlopig nog geen bril nodig, hoewel soms is het 2 keer kijken hoor (tijd voor een loep met licht)
Dank je wel, ik hoop niets te verliezen de stukjes zijn inderdaad erg klein heb een fijn kniptangetje

@Henk

Graag gedaan van die tip, als je matte blanke lak gebruikt glimt (blinkt) het niet meer


@Tony

Ik ga kijken weet het nog niet, heb nog wel enkele kleurtjes staan indien
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn eerste kraampjes staan in de blanke lak
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn eerste kraampjes staan in de blanke lak
Hi Peter,

Komt er ook een stalletje om een Pintje te drinken ?     :D

groet
Harald
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn eerste kraampjes staan in de blanke lak
Hoi Harald

Jij raad het al ja hoor, ik zoek nog een soort kleine Kroeg (duvel) ook goed  O:-D
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn eerste kraampjes staan in de blanke lak
Is het nog wel goed te lijmen nadat je er blanke lak op hebt gekwast/gespoten?
Plasticlijm lost normaliter het plastic een beetje op waarna de verschillende delen als het ware aan elkaar smelten. Werkt dat nog wel met een laagje blanke lak?
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn eerste kraampjes staan in de blanke lak
Lid sinds: 2010

Ik zie al een lichtpunt aan het einde van de ...

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn eerste kraampjes staan in de blanke lak
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn eerste kraampjes staan in de blanke lak
 @citaat
Dat is een hele mooie set, heb ik ook. :D
Maar niet geschikt voor de markt van peter lijkt me, dat wordt meer een lokale markt met voedsel en al wat niet meer.
De Preiser set is meer bedoeld voor een middeleeuwse festival markt met harnassen, wapens, schilden en kleding van een paar eeuwen terug.

Dirk-Jan
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn eerste kraampjes staan in de blanke lak
@Hans

Het valt zeker nog te lijmen hoor, ik schilder of airbrush altijd mijn huisjes loodsen en ?.
Als het gedeelte gelijmd is, dan even bijwerken zachtjes en klaar ben ik

@Fredje

Helaas dat is niet mijn thema, heb al mooie aanbiedingen gezien

@Dirk-Jan

Ik heb het gezien bij jou heel erg mooi.
Nee inderdaad ik ga een andere markt maken, met voedsel en ja wat nog allemaal

Morgen ga ik er mee aan de slag, er komt een pakje aan voor de vrouw dus thuis blijven
lekker in de woonkamer muziekje op en knutselen maar
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn eerste kraampjes staan in de blanke lak
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn eerste kraampjes staan in de blanke lak
Hoi Peter,

Ben benieuwd naar de KroegDuvel :D

Heb nog in Brugge een leuke foto genomen van een 1,5 liter fles, die daar voor een aardig bedrag te koop was.

Maar er viel ook een oog op de Straffe Hendrik, aangezien we bij de Halve Maen waren.

De Brugse zot is ook een heerlijk biertje en wat lichter dan de twee eerder genoemde.

Ach er zijn genoeg merken, dus benieuwd wat je zal kiezen.

Ook de markt zal een leuke aanvulling zijn op jouw baan, en zal zeker eens langskomen om de markt met eigen ogen te zien ;)

M.v.g.

Hans V200.0
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn eerste kraampjes staan in de blanke lak
Hoi Hans

Ik moet eens kijken of ik ergens een klein kroegje vind, dan is het inderdaad een Duvel kroeg .

Had je foto's gezien, die fles kan je best mooi bewaren en als het ooit opendeur dag is (kijkdag) bij duvel dan gaan we daar zeker eens langs.
Belgie heeft zeker lekkere bieren hoor, als je nog eens op visite komt gaan we naar het kleinste kroeg van Antwerpen max 15 plaatsen.
Merken van bier zijn er zeker heel veel hier, helaas te veel om op te noemen...? .

De markt ja dat komt goed hoor, lekker friemelen met kleine stukjes en je bent hier meer dan welkom en hier zij iemand dat het al lang geleden is  :-)
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn eerste kraampjes staan in de blanke lak
Ben vandaag rustig gestart met de marktkraampjes, de eerste kraampjes zijn klaar nu nog aankleden.
Het zijn lekker veel priegel spulletjes, maar morgen eens kijken waar ze kunnen staan op het plein.


het blauwe kraampje word het bloemen kraampje het andere de kazen.

Hier zie je veel kleine spulletjes het zijn er te veel denk ik, de rest hou ik lekker bij je weet nooit.
Re: (Ekeren City ECOIL) De eerste marktkraampjes zijn klaar nu nog aankleden
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) De eerste marktkraampjes zijn klaar nu nog aankleden
Goed bezig, ga je de kramen nog een kleurtje geven, beetje meer houtkleur maakt het wel wat echter.
Zijn mooie setjes voor o.a. van Vallejo set 71187 kan je het houtwerk natuurlijker mee maken.
Re: (Ekeren City ECOIL) De eerste marktkraampjes zijn klaar nu nog aankleden
Let op! Hier volgt een kritische noot, zal wel niet gewaardeerd worden maar hier komt ie.

Peter, i.p.v. van blanke lak had je de kraampjes beter kunnen schilderen. Nu ziet het er nog steeds "plastic achtig" uit. Tevens even een schuurpapiertje over de braampjes halen die je aan de voorzijde ziet. Daarna een kwastje verf en de boel is weer glad. Als je dan toch de kwast te pakken hebt, verf de attributen die je nodig denkt te hebben aan de gietmal in de gewenste kleuren. Na 24 uur goed gedroogd te hebben kan je ze een plaatsje geven op de kraam. 
Re: (Ekeren City ECOIL) De eerste marktkraampjes zijn klaar nu nog aankleden
@iTom

Dank je wel, ik had beter de kraampjes eerst met de airbrush moeten behandelen.
Maar ja ik dacht blanke lak dat komt wel goed, maar het valt me beetje tegen zal eens kijken of zo in mijn snoepwinkel zo een setje hebben.

@Ronald69

Normaal bewerk ik altijd mijn bouwdozen met de airbrush, ik dacht gebruik eens blanke lak maar zoals je ziet slaagt het me dik tegen helaas.
Morgen ga ik al aan de slag met bruin, en dan koop ik de andere kleuren ook bij dan komt alles goed en ga je van het gene ik gedaan heb niets meer zien.
Re: (Ekeren City ECOIL) De eerste marktkraampjes zijn klaar nu nog aankleden
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) De eerste marktkraampjes zijn klaar nu nog aankleden
Peter, het kan ook gewoon met een kwastje hoor, je hebt maar kleine beetjes verf nodig. ;)
Re: (Ekeren City ECOIL) De eerste marktkraampjes zijn klaar nu nog aankleden
Tom

De kraampjes ga ik zeker behandelen, nu ik de foto zie en de kazen en bloempotten ook.
Dus conclusie volgende maal verf gebruiken
Re: (Ekeren City ECOIL) De eerste marktkraampjes zijn klaar nu nog aankleden
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) De eerste marktkraampjes zijn klaar nu nog aankleden
Hoi Peter,

Op de foto,s zie je altijd details die je met het blote oog minder ziet, ik ben het wel eens met de vorige tipgevers en ik las dat jij hiermee aan de slag gaat  :thumbup:

Dat het met de blanke lak niet uitpakte zoals je gehoopt had is toch weer een mooi leermoment waar wij ook weer iets aan hadden.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: (Ekeren City ECOIL) De eerste marktkraampjes zijn klaar nu nog aankleden
 @citaat

Ik sluit mij bij de vorige schrijver aan.

Peter,

Citaat van: peterke33 op woensdag 29 mei 2019, 19:15:27
Dus conclusie volgende maal verf gebruiken

Van je fouten leer je.
Het siert je dat je dat hier durft te melden.
Ik ben trots op je.  :thumbup:

Henk
Re: (Ekeren City ECOIL) De eerste marktkraampjes zijn klaar nu nog aankleden
Peter,

Je hebt twee van de ?? Tig kraampjes in elkaar zitten.
Wat houdt je tegen de rest alsnog te verven ?
Deze zullen wat lastiger zijn met het zeildak erop. Maar zijn ook nog wel te kwasten.

Soms mislukt iets. Zonde van de moeite,maar maak de rest wel naar je zin.

Mvg Robin
Re: (Ekeren City ECOIL) De eerste marktkraampjes zijn klaar nu nog aankleden
@Peter

Ik had het al gezien met het blote oog, maar op foto valt het nog harder op.
Had inderdaad soort resultaat niet verwacht, hoewel ik al meerdere huisjes (ooit tanks vliegtuigen heb gedaan) dit moeten weten.
Dus een les voor volgende keer, blanke lak gebruiken voor bv als je decals hebt aangebracht en of poeders leren doen we graag en ik leer ook graag bij.

@Henk

Begrijp je hoor,

Ik leer graag van mijn fouten, en ja een fout maak je normaal geen 2 keer.
Dank je wel, ik ben er graag eerlijk over en ja zoals je kan zien verberg ik mijn fout niet

@Robin

Ik heb er inderdaad nog maar 2 gedaan van de ?. 
Morgen ga ik even de stad in voor de juiste kleurtjes, voor de rest te doen

Het is gewoon een domme fout mislukking, ik ga het zeker naar mijn zin doen heb al tips gekregen dus ?.. .
Re: (Ekeren City ECOIL) De eerste marktkraampjes zijn klaar nu nog aankleden
Ah joh, overdrijf niet zo. "Fout" en "mislukt" vind ik echt nogal overtrokken. Kwastje verf erover en klaar. En als je ze gewoon zo neerzet is er ook (bijna) niemand die er wakker van ligt (behalve jijzelf wellicht ;)).
Re: (Ekeren City ECOIL) De eerste marktkraampjes zijn klaar nu nog aankleden
Ten eerste heet ik niet joh maar Peter en ik noem jou toch ook niet jij  :warning:

Ik had van de eerste keer gewoon kleur moeten nemen in de plaats van blanke lak, en ik ga er met de juiste kleur van verf over en klaar ben ik.
Het zal zeker niet opvallen, maar ik werk graag goed en het viel me op en andere kijkers ook toen ik de foto hier poste.
Re: (Ekeren City ECOIL) De eerste marktkraampjes zijn klaar nu nog aankleden
Peter, gewoon goed bezig blijven! De blanke lak is minder geslaagd, maar het komt goed!

Groet,

Peter
Re: (Ekeren City ECOIL) De eerste marktkraampjes zijn klaar nu nog aankleden
beetje bijschuren met fijn vijltje en wat weatheren en het komt al gans anders dan nieuw over.Zelfs als het al in elkaar zit is dat mooi te doen met borstel 000.
Re: (Ekeren City ECOIL) De eerste marktkraampjes zijn klaar nu nog aankleden
Citaat van: peterke33 op donderdag 30 mei 2019, 16:24:41
Ten eerste heet ik niet joh maar Peter en ik noem jou toch ook niet jij  :warning:
Beste Zuiderbuurman Peter, ik denk dat hier een woord wordt gebruikt wat bij u als Zuiderbuur zijnde misschien anders overkomt dan dat Hans dit gebruikt.
In Nederland is dit inmiddels een redelijk ingeburgerd woord en onder vrienden het tegen elkaar zeggen is niet vreemd, brutaal of anderszins ongepast. O:-D
Het is meer spreektaal dan schrijftaal, maar aangezien we hier op het forum losjes met elkaar omgaan,
wordt spreektaal ook ingezet om een topic te vullen met zinnige en ook soms onzinnige opmerkingen.
We zitten hier tenslotte niet op het forum van het  8) Instituut voor de Nederlandse Taal,
maar we zijn lieden die het leuk vinden om te rommelen met treintjes en al wat daar bij komt kijken. :)

O:-D Dus blijf kalm, pak je kwasten, verf en al wat niet meer en zorg dat je het op je kraampjes smeer.
Wij kijken uit naar de volgende update. :)

Dirk-Jan, de man die allegaar best fatsoenlijk Nederlands skrijfe kan.

Re: (Ekeren City ECOIL) De eerste marktkraampjes zijn klaar nu nog aankleden
@Peter

We gaan zeker lekker verder met verf en kwast (borstel) jammer dat de blanke lak tegenslag gaf.

@Johnny

Zal eerst even met wat verf aan de slag daarna mss nog wat weatheren dan zie je daar niets meer van.

@Dirk-Jan

Het kwam mss verkeerd over maar, ik heb al veel heel woorden geleerd en ja ik typ zo goed als kan ook in de taal.
En als ik bv echt Antwerps zal typen komen er ook veel woorden verkeerd over die als vriendelijk worden beschouwd (zoals hey GAST  das ook vriendelijk in Antwerpen) maar voor jullie zal dat niet zo overkomen. En ja een update die komt wel nadat ik met verf en kwast aan de slag (gang) ben geweest.
Re: (Ekeren City ECOIL) De eerste marktkraampjes zijn klaar nu nog aankleden
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) De eerste marktkraampjes zijn klaar nu nog aankleden
Ik vind ze mooi gelukt, en perfectie nastreven is niet altijd de juiste weg hoor.

Neem een foto als ze klaar zijn en op hun plaatsje staan, en dan komt het sfeertje wat je voor ogen hebt vanzelf tevoorschijn :thumbup:

Als je een mooi schilderij van dichtbij bekijkt lijkt het helemaal niks, doe een stapje terug , en voila  O:-D :P
Re: (Ekeren City ECOIL) De eerste marktkraampjes zijn klaar nu nog aankleden
@citaat @citaat @citaat dank voor je poging tot uitleg Dirk-Jan. Ik geef in dit topic maar even geen commentaar meer. Duimpjes worden niet gewaardeerd en als ik zeg dat het allemaal reuze meevalt als Peter z'n eigen werk afkraakt (een complimentje dus) dan wordt dat helaas ook verkeerd begrepen :?.
Re: (Ekeren City ECOIL) De eerste marktkraampjes zijn klaar nu nog aankleden
Laat die man lekker bouwen zou ik zeggen. Plaatjes kijken en geen commentaar leveren. :)