Nieuws: Hou zondag 24 november 2019 vrij in je agenda! Dan is de jaarlijkse 3railforum gastendag! Lees er meer over in de aankondiging!
+  3railforum
|-+  Modelbaanbouw & Scenery
| |-+  Modelbaanbouw
| | |-+  (Ekeren City ECOIL) nieuwe wagons gespot op de baan wat nu weer
Pagina's: 1 ... 196 197 [198] 199 200 ... 204   Omlaag

Auteur Topic: (Ekeren City ECOIL) nieuwe wagons gespot op de baan wat nu weer  (gelezen 750873 keer)

Martijn

• Stamgast
    • https://forum.3rail.nl/index.php?topic=52666.0
Re: (Ekeren City ECOIL) Ga hier blijven tekst staat in mijn topic
« Reactie #9850 Gepost op: zondag 12 mei 2019, 10:51:47 »

Dag Peter,

Fijn Dat je toch foto's blijft plaatsen. Mag altijd graag je draadje doorlezen met je mooie bouwsels. Kijk, iedereen heeft een eigen smaak en hetgeen wat je maakt zal niet iedereen zijn cup of tea zijn. En dat kan zo iemand dan soms laten weten, meestal op een normale beleefde manier maar helaas soms ook op een botte manier. Toch is dat wat je zelf maakt je eigen keuze geweest en of een ander het nu waardeert of niet, het hoeft er voor jou niet anders van te worden. Je kan opbouwende kritiek gebruiken  om iets aan te passen als je er zelf het voordeel van inziet en anders lekker laten en dan zonder je druk te maken over wat een ander er van zal vinden want het is een hobby en je doet het toch voor jezelf. Ik zou zeggen, lekker doorgaan waar je mee bezig bent en vooral ook foto's blijven plaatsen. :thumbup:
« Laatst bewerkt op: zondag 12 mei 2019, 10:55:12 door Martijn »

Hitmaan

• Zeer Toffe Gast
« Reactie #9851 Gepost op: zondag 12 mei 2019, 12:54:52 »

Ik ben blij dat jij je mening hebt herzien.
De reden waarom omdat ik niet wachten kan tot het algeheel. Jouw baan is 1 verdieping en dat spreekt mij zeer aan. Net als veel mensen is het soms onmogelijk om een baan te creëren met meerdere verdiepings. Qua hoogte heb je soms geen ruimte.
Jij kan met 1 verdieping een mooie baan maken die functioneel is en je laat doorspelen. Gezien de reactie's blijkt wel hoeveel dat voor iedereen betekend. Ook de details die je aan je baan geeft inspireren anderen tot het zelfde gedrag. Creatief zijn kan niet idereen, maar jij wel. Waarom zou je ons dat onthouden.

Jaloers, ja best wel, maar ik waarschijnlijk niet alleen.

Ga zo door waar je mee bezig was en verwerkelijk jouw droombaan. Met klaag, steun, kommer en kwel kom je er wel.
Met vriendelijke groeten,

Tony

lokje 23

• Forumkok
  • Stamgast
« Reactie #9852 Gepost op: zondag 12 mei 2019, 14:46:41 »

Citaat
Maar ik heb nooit tegen Lucien gezegd dat ik hier wegga, er zijn er die weggegaan zijn ja dat is hun beslissing.
dat zie je ook nergens staan he in mijn schrijven ????

wel dat we onlangs elkaar gesproken hebben meer staat er niet. dus peter u vult zelf in wat we besproken hebben. en ik citeer …………………………………… wat je zelf nu tegenspreekt. jammer uw eigen tegen te spreken nu. en kan er nog even bovenop zeggen dat op dat moment er vele waren die dan de vraag stelde wat er met peterke was dat die niet meer reageerde of niks meer liet horen van hem. met andere woorden had je dan een andere beslissing was je weg.

maar goed niks aan de hand wat mij betreft verander je om de stappen van gedacht maakt me niet uit.

lucien.
« Laatst bewerkt op: zondag 12 mei 2019, 14:52:17 door lokje 23 »
lokje 23  ( lucien )

peterke33

• Vaste Inboedel
  • Non mi importa di me
« Reactie #9853 Gepost op: zondag 12 mei 2019, 15:58:50 »

Forum vrienden,

Ik denk dat er dingen verkeerd zijn begrepen, verstaan en ook dat ik dingen verkeerd heb getypt.
Dat ik verder ga is een beslissing die ik neem, omwille van alle leuke reacties en ook lees ik dat er sommige (lees sommige) jaloers zijn op wat ik al gemaakt heb.
Dat moet niemand zijn hoor, ik ben maar een simpele jongen die zijn hobby graag doet en ja ik ben hier een tijd geleden niet geweest dit had ook een reden (maar ik ga niet alles vertellen)
Wat ik wel wil zeggen, dat ik niet alles meende wat ik heb getypt en ik blijf om welke reden ook en hopelijk is het nu allemaal vergeten en gaan we gewoon verder.

Morgen probeer ik poeders te kopen van Mig en of Vallejo (groen) voor wat aanslag aan te brengen op mijn stations plein.
Daarna is het de beurt om spullen te kopen voor de markt, dan langzaam alles afwerken wat met het plein te maken heeft.

feniks

• Stamgast
  • doe maar een treintje
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb dingen getypt die mss verkeerd begrepen werden sorry
« Reactie #9854 Gepost op: zondag 12 mei 2019, 16:13:15 »

dus... eind goed al goed  :D
iets meer C rail, een beetje K rail, een PC'tje, een CS2'tje en wat overige onbenulligheden

Hanzi

• Stamgast
  • BLIJ dat ik analoog RIJ
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb dingen getypt die mss verkeerd begrepen werden sorry
« Reactie #9855 Gepost op: zondag 12 mei 2019, 16:57:56 »

Oké, klaar met zemelen, zeveren, z....n, en op naar pagina 200 >:-D
Groetjes, Hans.

M-rails; analoge besturing; deels relais-geautomatiseerd; geen tijdperk als er maar M****** op staat.
http://forum.3rail.nl/index.php?topic=54026.0

Tony

• Vaste Inboedel
  • Märklin fahren-ärger sparen
« Reactie #9856 Gepost op: zondag 12 mei 2019, 18:09:03 »

@citaat met flink wat foto's is die 200 zo bereikt  :D
63-jarige digibeet en dit vind ik leuk; schilderen, gitaar spelen, avonturen met Carl beleven, mijn banen handmatig bedienen en met ouwe troep iets nieuws maken

Topic: Modelbaanbouw http://forum.3rail.nl/index.php?topic=49787.msg879109#msg879109

Quin10

• Toffe Gast
  • jong geleerd is oud gedaan!
« Reactie #9857 Gepost op: zondag 12 mei 2019, 19:27:07 »

Leuk om te horen dat je foto's blijft plaatsen. Veel foto's maken van het plein met een markt, heb wat inspiratie nodig :D

Groeten,

Quinten

peterke33

• Vaste Inboedel
  • Non mi importa di me
« Reactie #9858 Gepost op: zondag 12 mei 2019, 20:49:51 »

Nu alle hoop ik misverstanden achter de kiezen zijn, gaan we lekker verder.

Quinten ik ga zeker nog foto's posten hoor, eerst even de markt doen en plein.

Ik had even een test gedaan met wat verf en poeder, ik ben niet helemaal tevreden over het poeder verf lijkt me mooier maar is dit een mooie kleur om moss na te bootsen of beter wat donkerder gaan.

Links met verf behandeld, en rechts met poeder

Degeluidsman

• 3rail Events team
  • A member of the Duurstede Group®
Re: (Ekeren City ECOIL) Test met verf en poeder op een stukje stationsplein
« Reactie #9859 Gepost op: zondag 12 mei 2019, 21:10:01 »

Verf ziet er beter uit dan poeders Peter, maar ik ben het met je eens dat het nog niet is wat het zou moeten zijn.

Er komen vast goede tips om het puntje op de i te zetten.

Mvg,

Peter Degeluidsman

Hanzi

• Stamgast
« Reactie #9860 Gepost op: zondag 12 mei 2019, 21:47:47 »

Ik zou de bestrating lekker zo laten. Je hebt een smetteloos station en dat mag best op een mooi schoon plein staan.
Groetjes, Hans.

M-rails; analoge besturing; deels relais-geautomatiseerd; geen tijdperk als er maar M****** op staat.

Hitmaan

• Zeer Toffe Gast
« Reactie #9861 Gepost op: zondag 12 mei 2019, 22:40:09 »

Het lijkt misschien stom, maar ik zou niks aan stenen doen op de grond. De reden is dat als je een druk bezochte plein hebt dat de stenen beginnen te sluiten. Duurt wel 50 jaar, maar dan nog. Vuil en smerigheid hebben haast geen invloed. Mits je er een bende olie overheen gooit. Kijk maar naar een gemiddelde marktplein. De stenen zijn zowat schoon en nog wel goed te doen.

Tony

peterke33

• Vaste Inboedel
  • Non mi importa di me
« Reactie #9862 Gepost op: maandag 13 mei 2019, 07:32:13 »

@Peter
Inderdaad de verf laat zich mooier bewerken hier op steentjes.
Er zullen wellicht tips binnen komen

@Hans
Ergens heb je inderdaad gelijk heb een mooi station staan, en dan een mooi plein misstaat zeker niet.

@Tony
Stom is het zeker niet hoor, en je hebt gelijk er komt dagelijks veel volk en dan is het plein wel goed en proper onderhouden.
Dus geen moss toepassen hier.

Ik hoop vandaag een mail binnen te krijgen van faller voor mijn cadeaubonnen heb er 4 liggen van 10 euro en die kan ik gebruiken voor mijn plein aan te kleden.

Jongslog

• Vaste Gast
  • Zwitserland fan
    • www.jongslog.nl
Re: (Ekeren City ECOIL)
« Reactie #9863 Gepost op: maandag 13 mei 2019, 07:47:48 »

Vind de "schone" stenen ook mooier. Ik zou met wat "zwart water" de randen bewerken van het station, trottoir e.d. Dus slechts vuil en groen langs de muren, in de goot en rondom het standbeeld en de rest schoon laten. Dat blijft het nieuw en schoon maar wordt het mogelijk net iets realistischer.

peterke33

• Vaste Inboedel
  • Non mi importa di me
« Reactie #9864 Gepost op: maandag 13 mei 2019, 07:52:39 »

Henk

Dat is ook een goede tip, kan inderdaad wat zwart verdunde verf hier en daar wat bewerken.
En verder alles mooi laten zoals het is, dan verder gewoon mooi aankleden

AlbertJan

• Speciale Gast
« Reactie #9865 Gepost op: maandag 13 mei 2019, 08:17:20 »

Hoi Peter.
Fijn om te lezen dat je gewoon lekker doorgaat met het plaatsen van foto's! :thumbup:
Met alles wat je bouwt en uitprobeert is het voor de geïnteresseerde lezer bijzonder plezierig om dit met foto's vergezeld te zien.

Veel plezier en succes met het bouwen.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!

Nmbs1975

• Toffe Gast
« Reactie #9866 Gepost op: maandag 13 mei 2019, 10:59:09 »

Hey Peter

Probeer eens wat minder verf te gebruiken en  poeder . Systeem drybrush . Das vooraleer  je gaat smeren eerst je borstel ontdoen van de meeste materie op keuken papier. Dan zachtjes over je steentjes gaan je kan dan verschillende kleuren nemen .

Groeten Nmbs

peterke33

• Vaste Inboedel
  • Non mi importa di me
« Reactie #9867 Gepost op: maandag 13 mei 2019, 13:55:51 »

@Albertjan

Dank je wel, ik hoop maar dat ik met mijn vorig typen (schrijven) niet te veel mensen op hun tenen heb getrapt.
Mocht dit toch zo zijn ja sorry, en voor die niet meer kon af kan volgen sorry ook daarvoor.
Ik ga zeker verder met het posten van Foto's, ik hoop dat het lukt met mijn markt en andere spullen te bestellen bij Faller

@Nmbs

Ik heb op het linkse stukje (verf) al de dry brush methode toegepast, maar het blijft me te fel ook als is het nu helemaal droog ben niet tevreden.
Ga eerst kijken hoe de markt en andere spullen overkomen, kan daarna nog kijken of ik al of niet mijn plein ga bewerken

iTom

• Vaste Inboedel
  • Het is geen kwestie van kunnen maar van doen
« Reactie #9868 Gepost op: maandag 13 mei 2019, 14:14:12 »

Ik had op mijn baan St. Barbara ook een kleine markt, ja als ouwe marktkoopman moet dat er wel bij natuurlijk.
Wil nog proberen om op deze baan ook een markt te plaatsen en anders in een diorama.

Leuk om er dan ook een kraam met rollen stof te plaatsen, dat is altijd een aantrekkelijk product, niet dat ik dat verkocht, ik was de Pantyman  :)

Zo werden de rollen gemaakt en later ingekleurd.
Velletje van een tissue scheuren, mooi dun en dan om de paperclip rollen.

De eerste rollen stof lagen al snel klaar voor de verkoop per meter.

Maak er maar wat leuks van, mooi hoef je het niet te maken, leuk klinkt gezelliger en op een markt is het altijd gezellig. ;)

ROCO smalspoor-rail: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 4 pro:Rosoft s88: h0e
Met vriendelijke groet, Tom

peterke33

• Vaste Inboedel
  • Non mi importa di me
« Reactie #9869 Gepost op: maandag 13 mei 2019, 14:18:59 »

Tom

Jij maakt toch mooie dingen hoor, en ik heb ook jou tip gevolgd met wat tafels stoelen en parasols.  :important:
Ga er zeker een leuke gezellige markt van maken, krijg alleen mijn bestelling niet klaar bij Faller  :?

basjuh1981

• Stamgast
  • Den Haag Staatsspoor 1900
« Reactie #9870 Gepost op: dinsdag 14 mei 2019, 13:50:33 »

Leuk om er dan ook een kraam met rollen stof te plaatsen, dat is altijd een aantrekkelijk product, niet dat ik dat verkocht, ik was de Pantyman  :)
Are you free, mr. Humphries? >:-D
K-rails, Mobile Station II, Tijdperk IIIb, Duitsland 1960-1965
Baanplan "Die Sauerlandbahn"
Testbaan "Die Sauerlandbahn"

wimhelsen

• Forum Moderator
Re: (Ekeren City ECOIL) Bestelling gedaan bij Fallerstore, marktkraampjes en nog ...
« Reactie #9871 Gepost op: dinsdag 14 mei 2019, 14:09:49 »

Hoi Peter,

weer een tijdje geleden dat ik je gevolgd heb.
Wat heb je toch weer mooie zaken verwezenlijkt.

Is altijd leuk om even te piepen bij jou, en je vorderingen te bewonderen.

groet

Wim
3railforum module club, marklin k-rail, TP III, Nmbs

peterke33

• Vaste Inboedel
  • Non mi importa di me
Re: (Ekeren City ECOIL) Bestelling gedaan bij Fallerstore, marktkraampjes en nog ...
« Reactie #9872 Gepost op: dinsdag 14 mei 2019, 17:22:06 »

Hoi Wim

Dank je wel, af en toe doe ik wat aan de baan.
We proberen er toch iets moois van te maken, de volgende stap is het plein aanpakken met marktkraampjes.

Blijkbaar vandaag mijn pakje gemist van faller  :-( dan hopelijk morgen want ik ben heel de dag thuis

Degeluidsman

• 3rail Events team
  • A member of the Duurstede Group®
« Reactie #9873 Gepost op: dinsdag 14 mei 2019, 21:19:25 »

Hoi Peter,

Jammer dat je het pakketje vandaag gemist hebt, morgen weer een nieuwe kans.
Ik ben wel benieuwd wat de postbode allemaal komt brengen.

Mvg,

Peter Degeluidsman

Hanzi

• Stamgast
« Reactie #9874 Gepost op: dinsdag 14 mei 2019, 22:46:18 »

Veel koopwaar voor op je markt kan je met wat creativiteit ook zelf maken. Wat voor markt wordt t? Groente en fruit of meer rommel en curiosa? Zal sowieso best gezellig worden op je marktje.
Groetjes, Hans.

peterke33

• Vaste Inboedel
  • Non mi importa di me
« Reactie #9875 Gepost op: woensdag 15 mei 2019, 16:31:06 »

@Hoi Peter

Het was inderdaad jammer, ik had niet gedacht dat Faller zo snel mijn pakje ging opsturen.
Vandaag was ik wel thuis, en ja hoor heb het ontvangen.

@Hans

Ik heb al een tip gekregen van iTom, hoe stof te maken op rol per meter.
Welke markt het word oei nog geen idee denk beetje van alles (heb al de gekste idee in mijn hoofd)

peterke33

• Vaste Inboedel
  • Non mi importa di me
« Reactie #9876 Gepost op: woensdag 15 mei 2019, 16:35:56 »

Vandaag kon ik niet weg thuis zoon halve dag school, en iets na 13.00 uur de bel jaja mijn pakje van faller is er.
Dan vlug even openmaken en ik weet weer wat te doen de komende dagen, lekker met de airbrush aan de slag.
iTom zette mij aan het denken, maar er een leuke markt van ja hoor doen we dan ook, niet alleen kraampjes maar ook tafels om te drinken en te eten komen er.

Ga alles wel behandelen met een blanke lac zodat de glans er af is.
« Laatst bewerkt op: woensdag 15 mei 2019, 16:38:41 door peterke33 »

Hitmaan

• Zeer Toffe Gast
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn bestelling van Faller is aangekomen
« Reactie #9877 Gepost op: woensdag 15 mei 2019, 19:43:32 »

Die set met bloemen en kaasstand heb ik ook,

Tevens vindt ik de ''Busch 7707 Aardappelen verkoop'' ook zeer mooi.
Ook model ''Busch 7708 markt vis'' heb ik zelf ook en ziet er mooi uit.

En een vis stand staat op elke markt.

Tony

peterke33

• Vaste Inboedel
  • Non mi importa di me
« Reactie #9878 Gepost op: woensdag 15 mei 2019, 19:56:01 »

Tony

Dank je wel voor de nummers van Busch, ik zal eens kijken of ik die ergens vind.  :thumbup:
Die kunnen er ook nog wel bij, dan word mijn markt nog groter  :D

Hitmaan

• Zeer Toffe Gast
« Reactie #9879 Gepost op: woensdag 15 mei 2019, 20:13:14 »

En wil je hem nog groter maken dan model 1072
Die heb ik overigens niet, maar zag er ook goed uit. Is een bloemen stand. Volgens mij ben je dan van alle markten thuis als je die er ook bij neemt. Maar weet dus niet hoe het allemaal gaat passen.

De reden dat ik bovenstaande heb is wegens het tijdperk van de auto's. Tevens is het compleet met figuren erbij.
« Laatst bewerkt op: woensdag 15 mei 2019, 20:14:58 door Hitmaan »

Tony

peterke33

• Vaste Inboedel
  • Non mi importa di me
« Reactie #9880 Gepost op: woensdag 15 mei 2019, 20:16:02 »

Tony

Ik zal eerst kijken hoe dit allemaal uitkomt, heb de nummers al op een papiertje staan.  :)
Als ik nog plaats heb, hoop het wel dan koop ik de andere er ook nog bij plein is groot genoeg  :D

JoBe

• Zeer Toffe Gast
« Reactie #9881 Gepost op: donderdag 16 mei 2019, 06:37:48 »

Ben nieuwsgierig naar het resultaat en hoe je het gaat aankleden, succes Peterke  :thumbup:
Mvg, Johan

Tijdperk I-II Duitsland 1905-1938; Ecos 50210; Rosoft S88; …

Mijn TESTBAAN !

wimhelsen

• Forum Moderator
« Reactie #9882 Gepost op: donderdag 16 mei 2019, 08:50:09 »

Peter,

en wat denk je van de bloemenstal van Artitec 10.206?
3railforum module club, marklin k-rail, TP III, Nmbs

peterke33

• Vaste Inboedel
  • Non mi importa di me
« Reactie #9883 Gepost op: donderdag 16 mei 2019, 17:34:06 »

@Jobe
Ik ben al aan het denken wat ik allemaal ga zetten van kraampjes en waar.

@Wim
Jullie maken het mij wel heel moeilijk zo, straks moet ik mijn baan nog uitbreiden.
Ik heb al leuke idee wat ik ga doen morgen de eerste kraampjes in de blanke lak zetten.

Trainhenk

• Stamgast
  • Marklin H0 + Intellibox + Ecos2 + iTrain
« Reactie #9884 Gepost op: donderdag 16 mei 2019, 20:59:36 »

Dag Peter,

Mooie aankopen weer.
Dat gaat een mooie markt worden.

Henk
Henk

De dingen simpel houden is vrij moeilijk.
De dingen moeilijk maken is daarentegen vrij simpel.
[De baan van Trainhenk]

Haradigi

• Vaste Inboedel
  • "Meet (kijk, voel, luister) en weet"
« Reactie #9885 Gepost op: donderdag 16 mei 2019, 21:31:40 »

Hi Peter,

ff. niet hier geweest en er is een hoop gebeurt (lees ook geschreven)
Wat betreft je markt kan je nog even nadenken wat voor een markt het is  ;)
Hier hebben we er verschillende op verschillende dagen, brokante-, bloemen-, kleding/stoffen-, etenswarenmarkt ect
Of gewoon een grote markt met alles door elkaar dan kan je je helemaal uitleven.

groet
Harald

marklintim

• Stamgast
  • trotse M-rail rijder
« Reactie #9886 Gepost op: vrijdag 17 mei 2019, 17:17:35 »

Moet het per see 1 markt zijn? Bloemen markt of kaasmarkt of....? Je kan het toch ook mengen. Hier in het centrum is ook weleens een markt, maar dan heb je een kraampje voor kleding, kraampje voor groente en fruit, kraampje met sierraden etc. Van alles wel wat dus. Volgens mij bestaat het wel, een eentonige markt. Zoals een kaasmarkt ofzo. Maar na 3 kraampjes zou ik het dan wel gezien hebben ;)

Vriendelijke Groeten,

Tim
zie ook eens Modelbaan Getswoud
mijn grootspoor foto's

Haradigi

• Vaste Inboedel
« Reactie #9887 Gepost op: vrijdag 17 mei 2019, 17:28:04 »

@citaat
Zijn gewoon allemaal voorbeelden.
Het is maar net van Peter zelf leuk vind en de ruimte die ter beschikking staat.

groet
Harald

iTom

• Vaste Inboedel
  • Het is geen kwestie van kunnen maar van doen
« Reactie #9888 Gepost op: vrijdag 17 mei 2019, 17:33:55 »

Het kan ook nog een rommelmarkt zijn, van alles wat en veel ouwe meuk.
ROCO smalspoor-rail: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 4 pro:Rosoft s88: h0e
Met vriendelijke groet, Tom

Barry1972

• Stamgast
« Reactie #9889 Gepost op: vrijdag 17 mei 2019, 17:53:57 »

Zo een groot stationsplein verdient denk ik ook een prominent punt.

Een fontein, een standbeeld noem het maar, de kraampjes staan dan ook ergens opgesteld, maar er moet ook bereikbaarheid zijn naar de bussen en de taxi’s  :idea:

lekker blijven hier Peter , je bent een aanwinst voor dit forum !
Groeten barry

marklintim

• Stamgast
  • trotse M-rail rijder
« Reactie #9890 Gepost op: vrijdag 17 mei 2019, 23:30:40 »

@citaat
Zijn gewoon allemaal voorbeelden.
Het is maar net van Peter zelf leuk vind en de ruimte die ter beschikking staat.

groet
Harald
Dat snap ik. Ik verplicht peter ook niets. Maar de keuze werd hem moeilijk gemaakt zei hij, want de bloemen markt was wel leuk en ook die andere markt was wel leuk .....
Daarom mijn vraag of hij een eentonige markt wil met daarbij mijn mening. Als peter zelf graag een bloemen markt wil, doe vooral je ding. Als hij dat leuk vind ga ik niet zeggen dat hij dat niet moet doen, maar ik zeg wel dat ik het bij een bloemenmarkt na een paar kraampjes al gezien heb. Hier een bloem, daar een bloem, verderop een bloem, overal bloemen.
En ja, je hebt wel een punt over de beschikbare ruimte, maar is 1 losse kraam een markt te noemen...? (Voor het geval je maar ruimte zal hebben voor 1 kraam)
Peter zal er vast wel weer iets moois van gaan maken. We zullen het vanzelf wel weer voorbij zien komen :)

Vriendelijke Groeten,

Tim
zie ook eens Modelbaan Getswoud
mijn grootspoor foto's

Haradigi

• Vaste Inboedel
« Reactie #9891 Gepost op: zaterdag 18 mei 2019, 11:48:12 »

@citaat

Hi Tim,

Peter kan ik al jaren en bij hem thuis geweest die kan heel goed zelf een voor hem goede beslissing nemen.
Wij hier dragen alleen maar mogelijkheden aan.

groet
Harald

peterke33

• Vaste Inboedel
  • Non mi importa di me
« Reactie #9892 Gepost op: zaterdag 18 mei 2019, 15:25:35 »

@Henk
Dank je wel, hoop er weer iets mooi van te maken.

@Harald
Ik weet het ik heb mss weer domme dingen getypt, had het beter niet gedaan.
Heb al in gedachten welke markt ik ga maken, die soorten markten dat je opnoemt zijn inderdaad ook mooi om te maken te hebben.
Ik ga voor een jaarmarkt, het gaat echt heel speciaal worden hier.

@Tim
Inderdaad het kan hier alle richtingen uitgaan, heb al echt wilde idee van wat er gaat komen (jaarmarkt)

@Barry
Vind jou idee ook heel goed en mooi opgemerkt, ik hoop dat ik het standbeeld kan zetten als ik de kraampjes heb gezet.
Het standbeeld dat ik heb, is gekregen door mijn pa is beethoven dus ja dat moet ergens staan.
(ps, ik ga het forum niet verlaten hoor) had het nooit zo mogen bedoelen

Ik heb inderdaad al veel idee en ook nog verschillende kraampjes die ik kan bijkopen.
Eerst even deze al maken, kijken hoeveel plaats er nog is word vervolgd (dit weekend is het vader en zoon weekend vrouw moet werken)

Harald
Dat je hier al op visite bent geweest, klopt was ook een fijne dag en Tim gaat ook nog eens deze richting opkomen dus ook hem wacht een leuke dag met koffie en gebak en treinen

AlbertJan

• Speciale Gast
« Reactie #9893 Gepost op: zondag 19 mei 2019, 08:00:14 »

Hoi Peter.
Ik kijk altijd met veel plezier naar de leuke en mooie dingen die jij ons voor weet te schotelen! :thumbup:
Zo'n markt is een dankbaar onderwerp om eens lekker je fantasie uit te laten leven.
De bouwpakketjes van Faller zijn erg leuk maar jouw aankleding zal het helemaal af maken.

Veel plezier en succes met de bouw.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!

Haradigi

• Vaste Inboedel
« Reactie #9894 Gepost op: zondag 19 mei 2019, 11:24:06 »

Hi Peter,

Je typt helemaal geen domme dingen en domme vragen bestaan ook niet als je iets niet weet.
Gewoon je eigen ding blijven doen.

groet
Harald

peterke33

• Vaste Inboedel
  • Non mi importa di me
« Reactie #9895 Gepost op: dinsdag 21 mei 2019, 16:24:22 »

@AlbertJan

Dank je wel dat je met plezier mijn topic volgt en blijft volgen.
Ik doe mijn best om jullie leuke en mooie dingen voor te schotelen.
Inderdaad een markt mag of mocht niet ontbreken hier op mijn baantje.
Ik vind Faller heel erg leuke bouwpaketten, wil er zeker iets mooi van maken.

@Harald

Soms Typ ik dingen die ik niet meen, of te vlug zeg maar ja dan is te laat zeg maar.
En domme dingen die bestaan niet klopt, en ik ga lekker verder met mijn baantje.

peterke33

• Vaste Inboedel
  • Non mi importa di me
« Reactie #9896 Gepost op: dinsdag 21 mei 2019, 16:53:53 »

Vandaag het eerste pakje van Faller uitgepakt, en alles al in de matte blanke lak gezet.
Het zijn lekker veel kleine stukjes, morgen gaan we rustig aan de slag met de eerste kraampjes.

De markt word een echte boerenmarkt, waar ik vroeger woonde was dat elk jaar leuk en gezellig

h0_miessie

• Vaste Inboedel
  • Als het maar Zwitsers is.
Re: (Ekeren City ECOIL) Mijn eerste kraampjes staan in de blanke lak
« Reactie #9897 Gepost op: dinsdag 21 mei 2019, 17:16:56 »

Zo het eerste pakket is binnen Peter nu kan je lekker aan je markt beginnen. :) :thumbup:
Veel succes en laat maar lekker veel foto's zien dan kan ik weer van je leren. ;)

Groet Michel
Michelstadt
YouTube
Peetoom v Carl

Dirk-Jan

• Stamgast
    • Mijn modelbaan
« Reactie #9898 Gepost op: dinsdag 21 mei 2019, 17:22:04 »

:roll: Je zou nog kunnen overwegen om een aantal kleine items van een ander kleurtje te voorzien ter variatie.
Pak de sterke bril 8) en het pincet maar, het zijn een hoop hele kleine onderdeeltjes.
Veel plezier met frutselen en het zoeken op de grond naar die kleine @#$%^ onderdeeltjes.
Ze springen nog al eens weg als je ze er afsnijd, overkomt mij ook. :-)

Dirk-Jan

Jongslog

• Vaste Gast
  • Zwitserland fan
    • www.jongslog.nl
« Reactie #9899 Gepost op: dinsdag 21 mei 2019, 18:40:29 »

Dat met die blanke lak kende ik nog niet. Goeie tip!