Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

(Ekeren City ECOIL) De hobby ligt helemaal stil wegens mijn schouder

Gestart door peterke33 zondag 14 september 2014, 13:24:25

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: (Ekeren City ECOIL) Ik ben weer aan het sporen, het komt weer goed.
Hoi Wico

Dank je wel, ik vond het ook persoonlijk een dikke dobber.

Langzaam maar zeker komt het wel goed hoor, sterkte en plezier ja dat komt wel weer goed.
Maandag kan ik weer naar een school om op gesprek te gaan, hopelijk positief nieuws maar we zien het wel.


Groeten
Peter
Re: (Ekeren City ECOIL) Ik ben weer aan het sporen, het komt weer goed.
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Ik ben weer aan het sporen, het komt weer goed.
Hi Peter,

Rot dat het zo is gegaan maar het positieve je kan weer (meer) tijd besteden aan leuke dingen.
Hou je sterk.

groet
Harald
Re: (Ekeren City ECOIL) Ik ben weer aan het sporen, het komt weer goed.
Hoi Harald

Rot is het zeker, maar het leven gaat verder.

En ja het heeft zijn voordelen, vorige week was het een staking van leeraars en juffen dus geen school.
Heb ik zoon mooi thuis gehouden, volgende week is het weer een dag geen school opvang kost (10 euro) het gene weer wegvalt nu ik bv thuis ben.

We gaan weer lekker verder met de baan.
Re: (Ekeren City ECOIL) Ik ben weer aan het sporen, het komt weer goed.
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Ik ben weer aan het sporen, het komt weer goed.
 @citaat
:thumbup:

groet
Harald
Re: (Ekeren City ECOIL) Ik ben weer aan het sporen, het komt weer goed.
Welkome back  :thumbup:
Re: (Ekeren City ECOIL) Ik ben weer aan het sporen, het komt weer goed.
Dank je wel Hans

Heb jullie ook stiekem gemist hoor  :favorite:
Re: (Ekeren City ECOIL) Ik ben weer aan het sporen, het komt weer goed.
Peter,

Leuk om weer eens een bericht van je te zien op het forum. :) :thumbup:
We hadden al wat contact verkeer omdat ik je miste op het forum en ik hoorde al van de school maar niet getreurd mijn oma zei altijd "er zijn meer bazen dan kerken" dus de juiste baas die ga jij zeker tegenkomen mijn vriend. :) :thumbup: :thumbup:
Tot dan lekker Wout verzorgen thuis scheelt weer school opvang geld en succes met aanstaande sollicitatie. :)

Groet Michel
Re: (Ekeren City ECOIL) Ik ben weer aan het sporen, het komt weer goed.
Waar waren we gebleven ojaa mijn trottoirs, die zijn eindelijk klaar nu nog afwerken met waterputjes en dergelijke.


Totaal overzicht van het station met trottoir.

Hier komt de markt (nog te maken)

Hier komt een ondergrondse parking (illusie)

Totaal plaatje van wat er nog kan volgebouwd worden later
Re: (Ekeren City ECOIL) Ik ben weer aan het sporen, het komt weer goed.
Hoi Michel

Dank je wel ik heb het ook gemist hoor, maar het zat me even niet mee allemaal.
Maar inderdaad we hadden al eerder contact gemaakt met elkaar, en dat zijn heel wijze woorden van jou Oma die ga ik onthouden.
We gaan inderdaad met volle moed naar het de school maandag voor een gesprek, en voor wout zorgen is ook een job  :-)
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
Ha, daar ben je weer, Peter  :thumbup:

Hopelijk heb je geen kortsluiting gemaakt op die school, of krijgen ze daar nu de lampen niet meer uit ?  :D
En nog hopelijker is die andere school meer van je goesting.
Komt vast goed !

Je gaat een deftig stationsplein krijgen  :thumbup:

Grtz Tony
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
Tony

Ik ben er inderdaad weer, en hahaha dat ze de lampen niet meer uit krijgen ja dat is mijn zorg niet meer.  :D
Ga er toch weer met volle moed naar toe maandag, en ik hoop althans dat het iets word anders zoek ik totaal iets anders.  :)

Dat was de bedoeling dat het een mooi en deftig stationsplein ging worden, ook temeer dat het station niet zo klein is.
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
In dat station kun je makkelijk 200 preisers kwijt  :P
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
Tony ik dacht even te lezen 2000  8o maar het zijn er maar 200  :D dat valt goed mee  :P
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
welkom terug peter. op facebook had ik je trottoirs al gezien, maar nogmaals, het ziet er weer fraai uit. weer een mooi stukje scenrey uit peterkes goude handjes.
spijtig van je werk, misschien eens gaan nadenken over een eigen scenrey handeltje :idea: :D
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
Hoi Tim

Dank je wel, ik was beetje actiever op Facebook. Dat je die al gezien had ja hoor ik zag het ook  :D dank je wel voor het compliment, ik ben maar een gewone jongen hoor, het is de eerste maal dat ik dit en zoveel andere dingen maak, oei een eigen scenery handeltje zo goed ben ik ook weer niet hoor maar toch bedankt  :P
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
Peterke, goed om hier weer wat van je te lezen.
Jammer van die job maar er zijn volgens mij meer bazen in België dan kerken dus er is vast nog wel een baas naar jou op zoek is man.
Lekker verder met je mooie baan en je uitleven in de scenery.
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
@citaat ken je Michels oma soms, Tom?
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
Mooie trottoirs zijn dat geworden Peter,
en mooi opgesteld zo om het station
.
Ben je er nu uit met de verdere indeling,
of is het een beetje trail-by-error?
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
Hallo Peterke,

Goed om weer wat van je te lezen, en je vorderingen al zijn ze klein is toch erg mooi.
En een job gaat ook wel goed komen.

M.vr.gr. Erwin
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
 @citaat  @citaat  @citaat  Hanzi, nee, ik heb niet de eer die te kennen.
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
@iTom

Ik ben er  weer helemaal, blijkbaar werd ik enorm gemist hier. Dit had ik dus niet verwacht, het was echt balen hoor eerst was echt alles goed en ok en daarna sta je daar. Maar het leven gaat verder, ik vind echt wel iets hoor we kijken langzaam verder naar iets anders.

Dank voor het mooie compliment, we gaan zeker verder met de scenery.

@Edward

Dank je wel, ik ben er helemaal uit hoe en wat ik ga doen.
De plannen zitten in mijn hoofd nu ng uitwerken.

@Erwin
Dank je wel, langzaam maar zeker komt het goed hier.
Ik vind zeker een job naar mijn zin geef me niet zo snel gewonnen.
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
 @citaat

Ja Peter jij wordt gemist hier op het forum, je mooie baan en leuke update,s zijn altijd leuk om te volgen.
Ik ben blij weer iets van je te vernemen.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
Hoi Peter, gelukkig je bent terug . Wederom balen van je werk, maar er komt vast nog wel iets moois langs voor je. Je trottoir ziet er goed uit. Kun je mooie hoeveelheid scenery op kwijt op dat plein.
Gr henk
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
@Peter

Dank je wel, inderdaad heb hier echt veel meer vrienden dan ik dacht.
Bedankt voor het mooie compliment, blij te lezen dat er zoveel volgers zijn
Ben weer helemaal terug  :warning:

@Henk

Dank je wel ook, het is inderdaad balen hoor. Maar geven niet op hoor, dank je ben ook erg tevreden over het trottoir het heeft me toch wat moeite gekost. Ik ga er hopelijk iets mooi van maken, de idéén zitten in mijn hoofd nu nog uitwerken.
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
Welkom terug, hebben je inderdaad gemist. Jammer dat soms iets loopt zoals je het niet gewild had.
Er komen betere tijden aan. Of die zijn er al weer.

Misschien een kleine tip bij het station en het is mijn mening, dat even gezegd te hebben.

De zwarte ondergrond en daarnaast die trottoirs  vindt ik niet echt mooi staan.
Maar misschien ben ik iets te vroeg met oordelen.
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
Tony

Dank je wel ben er weer helemaal, we zullen maar denken anders en beter zo denk ik er toch over.

Ik begrijp je dat het beetje verwarrend is dat het donker grijs er nog is, maar dat gaan we toch mooi oplossen door NOCH platen te leggen het nummer is 60314 dat zijn stations klinkers.
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
Was ook helemaal verbaasd dat je er (even) niet was, terwijl ik je wel op Gezichtsboek zag.
Maar begrijpelijk. Welkom terug en ik blijf je volgen hoor. :P
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
En ineens een mega station met trottoir. Die had ik even gemist. Mooi man.
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
Goed om te horen ( lezen)  dat je weer terug bent Peter, je werd hier toch wel gemist hoor
wel rot van je job, maar blijf niet bij de pakken zitten,
op een dag , dan vind je de job van je leven

grts Freddy
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
@ceess

Ik begrijp het hoor, maar ben weer helemaal terug.
En dat ik op Gezichtsboek zit ja daar zit ik ook in enkele groepen.

@Henk

Het station stond er eerst, maar nu eindelijk mijn trottoirs gemaakt. dank je wel voor het compliment.

@Freddy

Dank je wel, ik zag het dat ik enorm gemist werd hier.
Het is inderdaad niet leuk, nee hoor we kijken langzaam verder naar iets anders.
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
Goed bezig.
Ga zo door.
👍👍👍👍👍
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
Ton

Dank je wel gaan zeker lekker door.
Re: (Ekeren City ECOIL) Trottoirs zijn klaar nu nog mooi afwerken
Details maken het af op en modelbaan zeggen ze altijd, dus gaan we met details aan de slag vandaag de waterputjes voor het trottoir gelijmd.

Lekker klein, vind het zo leuk die kleine details.

Zo komt het dan op de rand

morgen ga ik het trottoir op de plaat lijmen

Ojaa een raad van mijn vrouw, doe er niet te veel is in het echt ook niet  :important:
Re: (Ekeren City ECOIL) Details maken het af zeggen ze, bezig met de waterputjes
die details maken het inderdaad wel af peter. ziet er goed uit. van welk merk zijn die putjes? ik ben ook nog bezig met het stationsplein en het centrum, die putjes zijn nieteens zo'n heel gek idee. :)
Re: (Ekeren City ECOIL) Details maken het af zeggen ze, bezig met de waterputjes
Peterke, je hebt inderdaad meer vrienden dan je denkt en die U volgen maar niks posten. Deze keer kan ik het niet laten om het toch te doen. Hiermee wil ik U ook "Een riem onder het hart steken". Na regen komt zonneschijn en zoals André Hazes zingt: "Leef".
Re: (Ekeren City ECOIL) Details maken het af zeggen ze, bezig met de waterputjes
@Tim

Ik ga proberen zoveel mogelijk details aan te brengen op en rond de baan, de putdeksels zijn van auhagen nr 42656.

@Staf

Ik merk het hier ook, volgers heb je inderdaad heel veel. Dank je wel voor je reactie hier, het zal hopelijk wel allemaal goed komen.
We geven niet zo snel op, en na regen komt de zon en mss ook een mooie regenboog met een pot goud onder.
Re: (Ekeren City ECOIL) Details maken het af zeggen ze, bezig met de waterputjes
 @citaat Pot goud onder de regenboog? Dan zal je toch de loterij moeten winnen want van thuis op de sofa hangen word je niet rijk. :D
Re: (Ekeren City ECOIL) Details maken het af zeggen ze, bezig met de waterputjes
Ben

Ik ben al heel rijk, heb een vrouw uit de duizend en de zoon is een snoepje.

De loterij die winnen enkel rijke mensen die nog meer willen en hebben.
Re: (Ekeren City ECOIL) Details maken het af zeggen ze, bezig met de waterputjes
 @citaat Dat zal best. Maar economisch onafhankelijk zijn en voorzien in een eigen inkomen is altijd wel handig.
Re: (Ekeren City ECOIL) Details maken het af zeggen ze, bezig met de waterputjes
 @citaat

Ik heb 1.5 maand helaas geen inkomen gehad, de reden waarom is dat ik mijn uitkering kaart verkeerd had ingevuld.
En ja heb me ingeschreven in 10 uitzend kantoren, en weet je geen enkel uitzendkantoor belt me om te zeggen ja Peter we hebben voor jou werk en dit wilde ik echt niet aan de grote klok hangen hier en ik doe echt mijn best om werk te vinden.


Re: (Ekeren City ECOIL) Details maken het af zeggen ze, bezig met de waterputjes
Steek de grens over. Hier in Brabant zoeken ze duizenden werkers in de land en tuinbouw.
Re: (Ekeren City ECOIL) Details maken het af zeggen ze, bezig met de waterputjes
 @citaat En je krijgt een gratis cursus Pools :D
Re: (Ekeren City ECOIL) Details maken het af zeggen ze, bezig met de waterputjes
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Details maken het af zeggen ze, bezig met de waterputjes
Citaat van: Ben den Hollander op zondag 24 maart 2019, 12:24:44
Steek de grens over. Hier in Brabant zoeken ze duizenden werkers in de land en tuinbouw.

Ja Peter,
dat is misschien de uitgelezen kans,
niet schieten is zeker mis, en vanuit Ekeren ben je ook zo over de grens

toch wens ik je veel suc6 met het vinden van een nieuwe job

grts Freddy
Re: (Ekeren City ECOIL) Details maken het af zeggen ze, bezig met de waterputjes
Eindelijk staat het op zijn plaats, het trottoir is gelijmd en kan lekker drogen.
Heb ook enkele foto's gemaakt, van hoe het ongeveer gaat komen en hoe ik het in gedachten heb.

Er komen nog meer huisjes op de baan, wil een tunnel maken en de weg die kan achteraan de huisjes komen plaats genoeg.

Even op preiser hoogte foto gemaakt.

Andere kant van het station

Nu het station weer voorzien van verlichting
Re: (Ekeren City ECOIL) Het trottoir staat op zijn plek en is gelijmd
dat ziet er goed uit peter. wel 1 klein dingetje wat mij opvalt, rechts naast de stoep staat een bus op een overig strookje, rechts naast de bus ligt ook nog een plaatje (stoep?), daarnaast een huis. ik weet niet wat je precies in gedachten had, maar zoals het nu geschetst is heb je een eenrichtings weg. misschien was je van plan om de rest achter het huis te leggen om zo terug te keren, want het verkeer kan nu maar 1 kant op. je kan ook overwegen een extra strookje vrij te laten zodat het verkeer ook weer terug kan ;)
Re: (Ekeren City ECOIL) Het trottoir staat op zijn plek en is gelijmd
Tim

Dank je wel, Die strook is bedoeld als bus strook en ook voor de taxi's. De weg zelf is breed genoeg voor 2 bussen en of auto's, of ik kan 2 wegen naast elkaar leggen, maar dan word het volgens mij te breed. Zal eens foto posten met 2 auto's of bus en camion
Re: (Ekeren City ECOIL) Het trottoir staat op zijn plek en is gelijmd
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Het trottoir staat op zijn plek en is gelijmd
Een weg voor 2-richtingverkeer en parkeerstrook voor de huizen/winkels zou mooi zijn/kunnen, Peter  :P
Re: (Ekeren City ECOIL) Het trottoir staat op zijn plek en is gelijmd
Lid sinds: 2010

MärklinCS2 + Windigipet: DB Ep3 diesel + stoom

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Het trottoir staat op zijn plek en is gelijmd
Ziet er goed uit,
van welk merk zijn de trottoirs, etc.

Groeten
Robert
Re: (Ekeren City ECOIL) Het trottoir staat op zijn plek en is gelijmd
Je zou ook je plein auto vrij kunnen laten Peter en er een bus plein van kunnen maken met meer mooie bussen van de Lijn erop en wat taxi's.

Groet Michel
Re: (Ekeren City ECOIL) Het trottoir staat op zijn plek en is gelijmd
Ziet er goed uit die putten. Details is waar het soms om gaat.