Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

(Ekeren City ECOIL) De hobby ligt helemaal stil wegens mijn schouder

Gestart door peterke33 zondag 14 september 2014, 13:24:25

0 leden en 3 gasten bekijken dit board.
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb iets gevonden bij proses een handig tooltje voor locs
 @citaat

Betere oplossing:
Koop 3,5 mm jacks bij Ali om snel te kunnen aansluiten, met 2,3,en 4 aansluitmogelijkheden
Ook handig voor het doorkoppelen van modulebakjes.
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb iets gevonden bij proses een handig tooltje voor locs
Ik gebruik hiervoor de standaard marklin stekkertjes.
Heeft iedereen wel liggen neem ik aan  :idea:
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb iets gevonden bij proses een handig tooltje voor locs
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb iets gevonden bij proses een handig tooltje voor locs
 @citaat

In plaats van de krokodillen bekjes?

Groet, Anne W
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb iets gevonden bij proses een handig tooltje voor locs
Hoi vrienden,

Wat een handige tips allemaal om je loc te reinigen.  :idea:  :thumbup: :thumbup:

Goede jaarwisseling.

Groet Ronald  :)
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb iets gevonden bij proses een handig tooltje voor locs
Citaat van: Anne W op zondag 30 december 2018, 15:36:04




Blijf fascinerend die twee pukoslepers. Gevalletje symptoom bestrijding, eentje volstaat toch......... :O
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb iets gevonden bij proses een handig tooltje voor locs
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb iets gevonden bij proses een handig tooltje voor locs
 :offtopic:

Beste Ben,

Heb ik toch net een verhaaltje gelezen van een 2-rail collega van je die een 3-rail baan "op gang" moest helpen en daarbij veel moest poetsen aan de puko's......

Het is mijn ervaring dat een tweede sleper goed helpt op het moment dat de eerste sleper net even geen contact maakt en het is ook mijn ervaring dat de messing strip ook goed helpt bij loks die maar één sleper kwijt kunnen, door de bewegingsvrijheid van de strip volgt hij de puko's beter als een harde strip, volgens mij de de bekende "fluistersleper" van een bekend 2-rail merk daar ook op gebaseerd.

Overigens zit de messing strip op de 2e sleper er op om te kijken hoe hard het ding slijt, volgens mij slijt hij minder hard als een normale sleper, ook wel een beetje logisch, hij buigt mee.

On topic maar weer

Nog even terug naar de opmerking van Barry, je bedoelt een snelconnector om de krokodillen bekjes met de draden los te maken en zo kortsluiting te voorkomen, dat werkt natuurlijk, alleen ben ik dan die dingen altijd kwijt (ik hoef wat dat betreft niet aan dementie te wennen, ik ben al gewend), dus bij gaat er één draad linksaf en de andere rechtsaf en klaars is Kees (Anne in dit geval).

Groet, Anne W
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb iets gevonden bij proses een handig tooltje voor locs
Citaat van: Anne W op zondag 30 december 2018, 22:45:55

Heb ik toch net een verhaaltje gelezen van een 2-rail collega van je die een 3-rail baan "op gang" moest helpen en daarbij veel moest poetsen aan de puko's......


Ja dat las ik ook. Is overigens geen collega van me, gewoon iemand die altijd klaar staat met een ander helpen, net als ik, 2 of 3rail doet er niet toe bij ons.
Problemen lossen wij bij de bron op, niet door een 2e sleper te plaatsen.
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb iets gevonden bij proses een handig tooltje voor locs
Citaat van: Anne W
Kleine waarschuwing: bij mij staat er constant spanning op de krokodillenbekjes, dus moet je ze gespreid, liefst met een hoek van 180 graden weghangen....

Citaat van: Anne W
Nog even terug naar de opmerking van Barry, je bedoelt een snelconnector om de krokodillen bekjes met de draden los te maken en zo kortsluiting te voorkomen, dat werkt natuurlijk, alleen ben ik dan die dingen altijd kwijt (ik hoef wat dat betreft niet aan dementie te wennen, ik ben al gewend), dus bij gaat er één draad linksaf en de andere rechtsaf en klaars is Kees (Anne in dit geval).

Wellicht kun je ook een dun stripje kunststof aanbrengen waarin je de krokodillenbekjes laat bijten wanneer ze niet worden gebruikt.
Of daar waar je ze laat twee gaten boren als houders...
Hoef je ze niet "krampachtig" van elkaar te houden.
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb iets gevonden bij proses een handig tooltje voor locs
Vandaag de laatste dag gewerkt, morgen ben ik vrij en woensdag weer aan de slag voor 1 dag en dan 4 dagen vrij.

Ik ga het voorbeeld van Anne W volgen, ga kijken voor een spons en die krokodillen klemmetjes.
Dit is vooral een goedkope en fijne oplossing voor mijn wielen van mijn locs, de wielen (asjes) wagons reinig ik wel in de ultrasoon met een drupje Dreft.


Verder wens ik iedereen van het forum een gezond en goed 2019 toe vanwege Myriam Wout en ik zelf.
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb iets gevonden bij proses een handig tooltje voor locs
hoi,

Citaat van: peterke33 op maandag 31 december 2018, 17:17:07
Dit is vooral een goedkope en fijne oplossing voor mijn wielen van mijn locs, de wielen (asjes) wagons reinig ik wel in de ultrasoon met een drupje Dreft.

Is inderdaad een goedkope oplossing. Je kan ook eens bij de plaatselijke keukenboer of badkamerboer vragen of ze van de aanrechtbladen en de badkuipen de beschermranden aan je meegeven. Het zijn U-profielen waar je treintjes in kan leggen. Die dingen kan je vaak op beurzen voor "grof" geld kopen als "werkplek" voor je lokjes.

Groet Ronald.
Re: (Ekeren City ECOIL) Ga het voorbeeld van Anne W volgen om de wielen te poetsen
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Ga het voorbeeld van Anne W volgen om de wielen te poetsen
Beste Peter,

Succes met de "poets".

Beste Eric-Paul,

De krokodillen bekjes zijn bij mij netjes en ongevaarlijk opgeruimd, één naar links en één naar rechts, de simpelste methode



:offtopic:

Beste Ben,

Iedereen is jou en die andere iemand dankbaar voor de hulp en kennis die jullie bieden, maar er zit soms een ondertoon in die niet goed is, advies: laat die ondertoon weg en jullie worden nog veel geliefder.

O.a. door het feit dat ik als scheepswerktuigkundige de wereld rond heb gevaren op schepen die niet gebouwd waren zoals het moest (een grote werfgroep heeft het vak geleerd bij de bouw van die schepen) ben ik een sterke aanhanger geworden van de stelling "als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat".

Op mijn baan, die eigenlijk al sinds 1980 in aanbouw is, zijn een paar plekken waar ik niet of niet goed bij de rails kan om te poetsen, of ik moet het dorp uit de baan halen, dat is dus zoals het zou moeten, maar het gaat veel makkelijker door te werken met 2 slepers of te werken met een messing dubbelplaat, dat is dus zoals het gaat.

ontopic maar weer.



Re: (Ekeren City ECOIL) Ga het voorbeeld van Anne W volgen om de wielen te poetsen
Peterke, een voorspoedig 2019 voor U en de hele familie. 
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb iets gevonden bij proses een handig tooltje voor locs
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb iets gevonden bij proses een handig tooltje voor locs
Citaat van: ronaldk op maandag 31 december 2018, 18:23:13
hoi,

Is inderdaad een goedkope oplossing. Je kan ook eens bij de plaatselijke keukenboer of badkamerboer vragen of ze van de aanrechtbladen en de badkuipen de beschermranden aan je meegeven. Het zijn U-profielen waar je treintjes in kan leggen. Die dingen kan je vaak op beurzen voor "grof" geld kopen als "werkplek" voor je lokjes.

Groet Ronald.

Peter,

deze zijn wat Ronald bedoeld,

ik gebruik deze al heel lang, en dit wordt bij de keukenboer of sanitairman als afval beschouwd kost dus niks , alleen ff vragen





grts Freddy
Re: (Ekeren City ECOIL) Ga het voorbeeld van Anne W volgen om de wielen te poetsen
Inderdaad Freddy die bedoel ik.  :thumbup:

ik had niet zo een foto tot mijn beschikking  O:-D

Groet Ronald.
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb iets gevonden bij proses een handig tooltje voor locs
Citaat van: Trainhenk op zaterdag 29 december 2018, 21:17:00
De website van Proses ken ik wel.
Let even goed op, want het zelfde product kun je vaak elders nog goedkoper krijgen.

Dag Peter,

Nog de beste wensen voor 2019 voor jou, Myriam en Wout.
Ik zie dat mijn opmerking een hoop adviezen en tips heeft opgeleverd.
Iedereen dank daarvoor!

Je hebt nu voor jezelf een keuze gemaakt die het beste bij je past.  :thumbup:

Henk
Re: (Ekeren City ECOIL) Ga het voorbeeld van Anne W volgen om de wielen te poetsen
Ik bedoelde eigenlijk 2 stekkertjes i.p.v. het kroonsteentje.
Dan kun je de krokiddelenklemmen gebruiken op de loc, en aan de andere zijde van de draad de stekkertjes.
De vrouwtjes kun je vast maken ergens.
Als je dan klaar bent trek je de mannetjes die aan de draad van de krokodillenklemmen zit los, en kun je ze opbergen.
Re: (Ekeren City ECOIL) Ga het voorbeeld van Anne W volgen om de wielen te poetsen
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Ga het voorbeeld van Anne W volgen om de wielen te poetsen
 @citaat

Beste Barry,

zie « Reactie #9581 en dan vooral mijn motivatie.

Groet, Anne W
Re: (Ekeren City ECOIL) Ga het voorbeeld van Anne W volgen om de wielen te poetsen
Spoorvrienden,

Dank je wel allemaal voor de fijne reacties foto's, ik zal eens kijken of ik die beschermdingen voor badkamer en of ramen vind hier.

Zal ook eens moeten zien voor krokodillen klemmetjes, vind ze wel maar dan moet ik er 6 of meer kopen per keer.
Ga het simpel houden, heb nog een aansluiting liggen voor mijn CS2 (programeer spoor) dat kan ik gebruiken om mijn loc van stroom te voorzien.

Verder ga ik ook kijken voor stoepranden, dan ga ik eerst het stations gebied afwerken straten maken en dan de stad beginnen maken.
Re: (Ekeren City ECOIL) Ga het voorbeeld van Anne W volgen om de wielen te poetsen
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Ga het voorbeeld van Anne W volgen om de wielen te poetsen
Beste Peter,

Ik heb die krokodillen klemmetjes in Houten gekocht, maar ik heb ook nog het geluk dat ik een elektronica winkel in de buurt heb (Waalwijk), die zal ze ook wel hebben.

Groet, Anne W
Re: (Ekeren City ECOIL) Ga het voorbeeld van Anne W volgen om de wielen te poetsen
Google eens testkabel met krokodillenklem, Peter  :P

Kost geen drol en waarschijnlijk ook in België bij elektronicaboer of zelfs de gamma te koop.

Grtz Tony
Re: (Ekeren City ECOIL) Ga het voorbeeld van Anne W volgen om de wielen te poetsen
Anne W

Ik zal eens kijken of ze hier in de electro zaak van die klemmetjes hebben.

Tony

Ik zal mijn licht eens opsteken bij de electronica boer die heeft dat wel liggen denk ik.

@Freddy

Ik zal eens horen in de winkel, waar ze badkamers verkopen of ze die dingen hebben liggen.
Re: (Ekeren City ECOIL) Ga het voorbeeld van Anne W volgen om de wielen te poetsen
Ben dit weekend aan de slag gegaan met dag en nacht verlichting, dit heb ik samen met hulp tot een mooi einde gekregen.
Enkel zal ik een beter filmpje moeten maken, zonder licht van de gsm (mobiel) dat kan ik straks mss even doen zodat het nog mooier overkomt, wens iedereen veel kijk plezier.

Re: (Ekeren City ECOIL) Heb dag en nacht verlichting heb een filmpje gemaakt
Leuk filmpje Peter.
Je baan begint er stillaan mooi uit te zien.

Henk
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb dag en nacht verlichting heb een filmpje gemaakt
Hoi Henk

Dank je wel,

Langzaam maar zeker komt het helemaal goed, morgen wat spullen bestellen voor de stad afwerking.
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb dag en nacht verlichting heb een filmpje gemaakt
Mooi filmpje Peter,

Geeft een mooi overzicht over waar je nu al staat.
Bedankt voor het plaatsen.

Mvg, Luc
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb dag en nacht verlichting heb een filmpje gemaakt
Peter(ke),

Dat ziet er goed uit; ben inderdaad benieuwd hoe dat er uit ziet zonder verlichting van de mobiel :D.

Groeten,
Wico
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb dag en nacht verlichting heb een filmpje gemaakt
Hoi Peter,

Goed filmpje maar dan zonder de verlichting van je GSM opnemen, dat deed ik ook met mijn camera bij iemand waar ik help.
Als ik langskom neem ik die weleens mee en dan gaan we een leuk filmpje in elkaar zetten, zodat we ook gaan genieten van iets wat rondrijd ;)

Dus de stad wordt strakjes mooi aangekleed met gebouwen, en met verlichting hoop ik B)
Dat is aan jou wel toevertrouwd, alleen zal het weatheren zeer tot zeer licht mogen gebeuren.

Zullen het daarover wel hebben als ik weer eens richting Ekeren ga, want ik mis ook de friet met stoofvlees :D

M.v.g.

Hans V200.0
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb dag en nacht verlichting heb een filmpje gemaakt
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb dag en nacht verlichting heb een filmpje gemaakt
Hi Peter,

Dat ziet er weer leuk uit.
Zo te lezen heb je hulp en ideeën genoeg.

groet
Harald
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb dag en nacht verlichting heb een filmpje gemaakt
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb dag en nacht verlichting heb een filmpje gemaakt
Mooi dat het werkt Peter  :thumbup: je dag en nacht verlichting ziet er mooi uit.

Re: (Ekeren City ECOIL) Heb dag en nacht verlichting heb een filmpje gemaakt
Peter, mooie baan heb je daar zeg. Ik kijk nu al uit naar een filmpje met rijdend materiaal op je baan!
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb dag en nacht verlichting heb een filmpje gemaakt
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb dag en nacht verlichting heb een filmpje gemaakt
Peter(ke),

geeft toch altijd weer een mooi overzicht van je nu al mooie baan zo'n filmpje
en dan de dag/nachtverlichting daarbij :thumbup: :thumbup:

en als straks overal in de stad nog verlichting komt dan heb je echt
een baan waarvan je kan genieten

mooi  :thumbup:

grts Freddy
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb dag en nacht verlichting heb een filmpje gemaakt
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb dag en nacht verlichting heb een filmpje gemaakt
Hoi Peter,

Het wordt steeds mooier bij jou, nog even en het is MiWuLa België bij jou  :thumbup: :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb dag en nacht verlichting heb een filmpje gemaakt
Peter, top !

mvg Frans
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb dag en nacht verlichting heb een filmpje gemaakt
@Luc
Dank je wel,
Heb nog wel wat werk hoor, maar langzaam maar zeker komt het tot een goed einde hier.

@Wico
Dank je wel,
Zal eens een filmpje maken zonder mijn mobiel verlichting aan.

@Hans
Dank je wel,
Ik zal inderdaad eens een filmpje maken zonder de verlichting aan, en dan komt het nog mooier over.
Je bent hier altijd welkom hoor, dan maken we samen eens een filmpje.

De stad ja daar komt verlichting in alle huisjes en ook straat verlichting ik heb al wat in gedachten dus mijn lijst word groter.
Ga zeker ook nog een filmpje maken dat er ook loc rondrijden hier.

Dat je de friet met stoofvlees hebt gemist begrijp ik heel goed, zal aan Myriam vragen of ze het weer vers klaar maakt als je komt.

@Harald
Dank je wel ook,
Heb wat hulp gekregen, en ja idee ja hoor die heb ik genoeg nu nog uitwerken.

@Barry
Dank je wel, het werkt heel mooi nu nog beetje afwerken (fine tunen)

@Koen
Dank je wel
Een filmpje met rijdend materiaal dat komt zeker hoor.

@Freddy
Dank je wel,
Het word zeker een mooie baan, er moet nog wel heel veel gebeuren eer het klaar is.
De dag en nacht verlichting, kan nog beter nog beetje met de kleuren spelen mengen.

Inderdaad in de stad komt nog verlichting, in de huisjes ook en dan is het genieten spelen rijden.

@Peter
Dank je wel, wie had dit ooit gedacht. Mijn eerste baan die ik echt afwerk, oei de MiWula Belgie zo goed ben ik ook weer niet hoor.

Frans
Dank je wel, we doen ons best.
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb dag en nacht verlichting heb een filmpje gemaakt
Hoi Peter,

Mooi filmpje Peter. Prachtige baan krijg je. De draaischijf en locloods en je station springen er echt uit  :thumbup: :thumbup:

Groet Ronald  :)
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb dag en nacht verlichting heb een filmpje gemaakt
Hoi Ronald

Dank je wel, de baan word langzaam maar zeker mooier.

De draaischijf en station ja dat zijn de blikvangers als hier visite komt.
Re: (Ekeren City ECOIL) Heb dag en nacht verlichting heb een filmpje gemaakt
Hallo Spoorvrienden,

Op aanvraag een 2é filmpje dit maal zonder licht in de gsm (mobiel) en rijdende treinen.
Helaas heeft mijn krokodil de geest gegeven, weer  :-( 2é keer dat de decoder stuk is, ik doe hem donderdag binnen.

Heb van mijn vrouw met nieuwjaar een kaartje gekregen met 150 euro naar wens te gebruiken, daar heb ik al een deel van opgemaakt.
Dit gaat ook normaal donderdag, of vrijdag aankomen dit zal te maken hebben met de aankleding van het stadgedeelte en ook een nieuwe berg komt er aan, dan nu het filmpje.

Re: (Ekeren City ECOIL) 2é filmpje dit keer met rijdende treinen en zonder licht van
Jammer van je krokodil Peter. Al de 2e keer de decoder stuk!
Bij het 2e filmpje is het toch heel anders.
Ben zeer benieuwd naar de nieuwe berg en de aankleding van het stadsgedeelte
Re: (Ekeren City ECOIL) 2é filmpje dit keer met rijdende treinen en zonder licht van

Je baan weer eens fijn in volle omvang bekeken, Peter  :thumbup:

Af en toe een ander standpunt/gezichtshoek zou je film wel boeiender maken.
Hopelijk heeft je krokodil geen griep opgelopen, ze kunnen niet zo goed tegen ons klimaat  :D
Maar zonder gekheid, das wel balen, twee keer stuk  :?

Grtz Tony
(Ekeren City ECOIL) 2é filmpje dit keer met rijdende treinen en zonder licht van
Peter,

Wat een mooi filmpje en zeker leuk om weer eens je hele baan te zien. :) :thumbup:
Leuk gezicht de dag en nacht verlichting in het donker komt je BW er prachtig tot zijn recht met de mooie verlichting net als je opstelsporen met de led lantaarns.
Jammer van je krokodil dat hij weer stuk is.
Erg lief van je vrouw om een kadobon te geven die zal zeker goed opgemaakt worden aan je stad ben benieuwd wat je gaat kopen.

Groet Michel
Re: (Ekeren City ECOIL) 2é filmpje dit keer met rijdende treinen en zonder licht van
Peter, het was weer een leuk filmpje om mee wakker te worden.

Jammer van je krokodil. Veel plezier met het aankleden van je baan met je aanstaande aanwinsten.  :thumbup:
Re: (Ekeren City ECOIL) 2é filmpje dit keer met rijdende treinen en zonder licht van
Hi Peter,

Het ziet er weer leuk uit.
Hopelijk heb je je krokodil weer snel terug.

groet
Harald
Re: (Ekeren City ECOIL) 2é filmpje dit keer met rijdende treinen en zonder licht van
Peter, het was weer een leuk filmpje om mee wakker te worden.

Jammer van je krokodil. Veel plezier met het aankleden van je baan met je aanstaande aanwinsten.  :thumbup:
Re: (Ekeren City ECOIL) 2é filmpje dit keer met rijdende treinen en zonder licht van
Prachtige mooie en grote gebouwen Peter. Je baan ligt er strak bij.
Re: (Ekeren City ECOIL) 2é filmpje dit keer met rijdende treinen en zonder licht van
Prachtig Peter.
Het wordt steeds mooier en mooier.  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: (Ekeren City ECOIL) 2é filmpje dit keer met rijdende treinen en zonder licht van
Mooie baan heb je gemaakt Peter!
De dag/nacht verlichting bekoort mij niet. Ieder heeft natuurlijk zijn eigen smaak wat hij mooi vind, ik weet niet hoe snel de cycli zich opvolgen?. Als ik bij Miniaturwunderland of ergo bij Railz ben erger ik mij er altijd aan dat ze het nacht laten worden net als je een foto wilt maken. Een keertje is wel leuk maar bij Railz is de frequentie te hoog.
Re: (Ekeren City ECOIL) 2é filmpje dit keer met rijdende treinen en zonder licht van
 @citaat op je eigen baan is het juist wel leuk toch?
Je kan dan zelf kiezen wanneer het dag of nacht wordt. Dan zie je tenminste alle lantaarnpalen , enz branden

Peter een vraag, de lampjes in de wissels , blijven die altijd dezelfde kleur (oranje) of veranderen deze met de stand van de wissel?.
(Ekeren City ECOIL) 2é filmpje dit keer met rijdende treinen en zonder licht van
@ceess
Het is zeker jammer van mijn krokodil, vandaag is hij binnen gedaan in de winkel.
De baan zelf ja dat komt goed, filmen zonder licht is inderdaad veel mooier.
Morgen ga ik mijn stoepranden een kleurtje geven.

@Tony
Graag gedaan hoor,
Zal nog wel eens een ander filmpje maken, en ja dan vanuit een andere hoek.
Heb vandaag de krokodil binnen gedaan, en nu is het wachten en wachten.

@Michel
Dat is heel graag gedaan hoor,
Met dag en nacht komt de baan nog meer tot leven, en ja de BW komt heel mooi over bij nacht.
De loc is binnen, dus afwachten maar en het komt helemaal goed.
Heb al wat spullen gekocht voor de baan, zal eens foto plaatsen.

@Koen
Dat is leuk om te lezen dat je wakker word en mijn filmpje hebt bekeken.
Inderdaad jammer van de loc, maar hij is naar de winkel en dan zien we verder.

@Harald
Dank je wel,
De loc dat komt wel goed, zullen moeten wachten tot ??.. .

@Steven
Dank je wel, ik vind het ook mooi grote gebouwen langzaam maar zeker komen we er wel.

@Tim
Dank je wel we gaan langzaam verder.

@Maarten
Dank je wel, we doen ons best
Jammer dat het jou niet bekoort, het is inderdaad iedereen zijn smaak en zin.
Als ik bv gewone dag licht foto's wil maken, dan doe ik even het gewone licht aan.
Ik ben helaas nog nooit bij de twee op bezoek geweest, mss dit jaar eens doen.

@Barry
Ik vind het zeker heel geslaagd hoor, en heb nog wat liggen prutsen met de instellingen.
Inderdaad ik kan zelf bepalen of ik nacht en of dag wil hebben, dit kan ik zelf instellen.

De leds in de wissels die blijven helaas altijd geel er staat wel een pijl op hoe de wissel staat.
Re: (Ekeren City ECOIL) 2é filmpje dit keer met rijdende treinen en zonder licht van
Dag Peter,

Mooi werk.  Die dag nacht omschakeling is mooi, dat geeft toch een andere sfeer wanneer je dit zo kan realiseren.
(Ekeren City ECOIL) 2é filmpje dit keer met rijdende treinen en zonder licht van
Hallo Ivan

Dank je wel, heb samen met een vriend het nog mooier gemaakt. Heb ook eentje met bliksem er in verwerkt, en nu ook met de zon er komt nog wel een filmpje van.