Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

(Ekeren City ECOIL) De hobby ligt helemaal stil wegens mijn schouder

Gestart door peterke33 zondag 14 september 2014, 13:24:25

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: (Ekeren City ECOIL) We gaan lekker verder met de baan, het volgende project is.
 :thumbup: :thumbup: ik gun het je Peter

Bij ons is het vak conciërge wat anders, maar wel wat jij wilt gaan doen klusjesman (denk ik)
https://www.vacatures.nl/functie/concierge/

Even naar beneden scrollen.

Veel succes  :)
Re: (Ekeren City ECOIL) We gaan lekker verder met de baan, het volgende project is.
Hoi Peter,

Ook ik gun je het Peter, want dat zal je leuker vinden dan in een magazijn staan ;)

@ Roel,

Met de Helix is niks mis als je de hoogte in moet, maar ik vind een helling makkelijker te bouwen, en ook dat kost wel ruimte, waar je niks anders onder kwijt kan.
Je mag best meedenken hoor, maar ik ken Peter ook persoonlijk aangezien we er vaak over gepraat hebben.

Daardoor weet ik wel dat hij niet aan een helix wil bouwen, en daar is ook wel iets van te begrijpen ;)

M.v.g.

Hans V200.0
Re: (Ekeren City ECOIL) We gaan lekker verder met de baan, het volgende project is.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) We gaan lekker verder met de baan, het volgende project is.
Hallo zeg, wat is nu belangrijker, de baan of veel weken door betaalde vakantie.
Probeer eerst maar het contract te krijgen en dan aan de slag.
Kan me voorstellen dat een klusjesman juist in de vakanties aan de slag moet voor de wat grotere klussen.
Re: (Ekeren City ECOIL) We gaan lekker verder met de baan, het volgende project is.
Een klusjesman is er voor de klusjes Tom, je kan niet van 'm verwachten dat hij in die 16 uurtjes complete renovaties gaat uitvoeren. Een slimme klusjesman besteed dat soort grote klussen uit bij een aannemer.
Peterke gaat 't al druk zat krijgen als dit door gaat; hij heeft dan immers 2 banen: één baan als klusjesman en één treinbaan. Flauwe woordgrap :?.
Re: (Ekeren City ECOIL) We gaan lekker verder met de baan, het volgende project is.
@Barry

Het gene ik zie op die site, komt bijna overeen het gene wij zeggen klusjesman.
Ik hoop dat ik morgen een telefoontje krijg dat ik de job heb.

@Hans

Dank je wel, het is meer mijn ding zo klusjes doen dan in een magazijn werken.


@Tom

Ik loop op de toppen van mijn tenen hier, en ja morgen komt er een telefoontje of ik al of niet ben aangenomen.
De man zij dat ik heel goed overkwam, en ja dat ik blij ben en gelukkig ben dat is normaal niet.

@Hans

Inderdaad de grote ruwe werken laten ze uitvoeren, en het gene wij als klusjesman moeten doen is dat bv de speelplaats proper blijft en lampen vervangen en zulke kleine dingen. Ik zal 19 uren moeten werken dit word verdeeld over 3 dagen, weet al wel op woensdag 8 uren dan kunnen we samen zware dingen tillen en doen.
Ik hoop echt dat ik de baan heb dan kan inderdaad, zoals je al typte klusjesman en treinbaan 2 banen in een klap.
Re: (Ekeren City ECOIL) We gaan lekker verder met de baan, het volgende project is.
Als je goed met kinderen overweg kunt, is het een heerlijke job !

Volgens mij ben jij daar goed in. Dus..........ik duim voor je  :thumbup:
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
Tony

Het is op een grote school, het zullen grote kinderen zijn.
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
Vandaag telefoon gehad van de directeur dat ik aan de slag mag, op maandag 3 December kan ik aan de slag in de school, het gaat om een parttime baan (job) 19 uren. Ik ben zo blij als een kind in een snoepwinkel, heb nog 14 dagen vrij dan weer lekker aan de slag.

Zondag ga ik even een slaap onderzoek laten doen, ik slaap heel slecht schrik veel wakker en roepen en andere gekke dingen waar ik niets van weet.
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
Peter,

Gefeliciteerd met je nieuwe job. :) :thumbup:
En succes met het slaaponderzoek hopelijk vinden ze de oorzaak van het slechte slapen (ik weet er alles van).

Groet Michel
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
Gefeliciteerd met je nieuwe job Peter, fijn dat je weer aan de slag kunt  :thumbup: :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
-Peter,
Wat een pracht van een start gaat dat worden! "Volhouden wint", zo ziet je maar weer! Flinke 'opsteker', nietwaar? Gefeliciteerd en maak de school maar 'blij'! Veel geluk met deze totaal nieuwe richting!
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
Gefeliciteerd. Je blijft er ook nog eens jong bij, al die jeugd om je heen.  :)
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
Lekker hoor, mooie dag om te beginnen, gefeliciteerd.
Ik kwam de poetsvrouw van de school tegen, leuke meid hoor en deelt de hobby.
Zal je zeker als collega goed mee kunnen opschieten.




Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
 @citaat
:P :-* Tom, das een bar leuk poetsmeidje, maar Peter is al een stukkie ouder, die kan dit nooit bijbenen. :-)

Peter, gefeliciteerd met je nieuwe job. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Dirk-Jan
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
Peter,

Van harte, hopelijk deze keer goede keer.
Tracht er het beste van te maken.

Mvg, Luc
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
Hoi Peter,

Ook van mijn kant van harte Gefeliciteerd met je nieuwe job!!! :thumbup:

Laat je slaaponderzoek maar komen kerel, want je moet ook eens goed uitrusten.

In je onderbewustzijn kan het best onrustig zijn Peter, en daar heb ik ook wel last van, daar ik in moeilijke tijden zit.
Maar door mijn nieuwe werkgever, heb ik wel wat rust gevonden en goede collega's, die mij heel goed begrijpen.

Het slapen gaat zelfs daardoor iets beter, maar nog lang niet op het oude niveau :-(
Maar als het tij gaat keren zal ik zeker beter gaan uitrusten :important:

M.v.g.

Hans V200.0
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
Wederom veel succes Peter, hopelijk deze keer de goeie keer  :thumbup:
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
Fijn Peter, dat het gelukt is; gefeliciteerd!
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
Hoi Peter,

Ook van mijn kant de felicitaties. Dit lijkt prima bij je te passen, dus hopelijk voor langere tijd aan de slag. In elk geval heel veel succes gewenst!

Groeten,
Wico
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Peter.
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
Dag Peter,

Proficiat met je nieuwe job.  Hopelijk is het deze keer wel wat ze beloven en wat je zoekt.  Als je me verteld waar je op school zit en hoe de uren van de poetsvrouw zijn, kan ik mijn zoon ook daar naar school sturen. :D
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
Hoi Peter,

Gefeliciteerd met je nieuwe baan, 2019 kan niet beter beginnen voor jou.

Veel plezier en succes.

Gr.
Piwie.
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
Peter gefeliciteerd met de nieuwe baan en hoop dat het slaap onderzoekje wat rust  brengt


Gr Alex 0850
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
@Michel
Dank je wel, ik ben er helemaal klaar voor en kijk er enorm naar uit.

Het slaap onderzoek zal hopelijk duidelijk brengen.

@Peter
Dank je wel, ik kijk er inderdaad enorm naar uit.

@Gerard
Dank je wel ook, inderdaad heb lang moeten zoeken en eindelijk vind ik toch een job die me beter ligt dan het vorige.

@Kees
We zullen moeten zien jeugd is er zeker, en ik voel me zelf ook nog jong hoor.

@Tom
Dank je wel, het is met een maand vervroegd, dat is al op zich een mooie start.
Zozo das een leuke mooie poetsdame, of ik die ga tegen komen daar weet ik niet.
Dat ze de hobby deelt, das altijd heel erg leuk ik schiet met iedereen goed op.

@Dirk-Jan
Dat is zeker een mooi lief poetsmeisje, je moet me nog niet afschrijven hoor
Dank je wel

@Luc
Ik heb er een heel goed gevoel bij, en ja hoor ik ga er zeker voor gaan.

@Hans
Dank je wel, het slaap onderzoek zal ons vertellen wat en hoe.
Dat komt helemaal goed, en dan weet ik daarna moet doen.

@Barry
Dank je wel, ik heb er een goed gevoel bij en ook voor onbepaalde duur.

@Hans
Dank je wel, heb wel een week vol zenuwen gezeten hoor.

@Wico
Dank je wel, ik zal dat inderdaad liever doen dan dat magazijn werk.


@Fred
Dank je wel

@iVanDL
Het is als klusjesman deze keer, en niet als magazijnier zoals het vorige.
Dit ligt me helemaal en elk uur is anders

@Piwie
Dank je wel, inderdaad zeg wel 2019 kan niet mooier beginnen.

@Alex
Dank je wel,
Ik hoop dat de slaap onderzoek iets opbrengt.
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
Gefeliciteerd Peterke met je nieuwe job.
Gr henk
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
Peter: Proficiat !!!
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
Hallo Peter,

Super een nieuwe job. Gefeliciteerd. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

En ook sterkte met je keuze voor je baan verandering. Denk er eens goed over na, wat je wil.

M.vr.gr. Erwin
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
Hé Peter,

Dat zijn weer goede berichten.  :thumbup:

Heel veel succes met je nieuwe baan!
Ik hoop voor je dat je je hier beter thuis zult voelen.

En over dat slaapprobleem:
Je moet geen schaapjes tellen maar treintjes.  :-) :-)
Ik hoop voor dat dat ook goed komt. 
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Peter. Veel succes.
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag

Na een dagje op school slaap je vanzelf als een roosje, Peter  O:-D
En na een week als een heel boeket  :D

Van harte proficiat met je nieuwe job  :thumbup:
Geniet er van !
Zo'n school is een wereld op zich en voor je het weet, sluit je vele vriendschappen.

Grtz Tony
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
Hoera Peter heeft weer een nieuwe job en dan zijn er mensen die beweren dat er geen job's te vinden zijn.
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
@Henk
Dank je wel

@Wim
Dank je wel ook.

@Erwin
Dank je wel ook ben erg blij.
De baan ga ik lekker afwerken hoor, later wel een nieuwe baan bouwen.

@Brund
Ook hartelijk dank

@Tony
Ik hoop het hoor, als ze met bloemen gaan gooien wil ik graag dat de pot of vaas er niet bij is

Dank je wel ga zeker genieten, ik weet het heb al eens op een school gewerkt als klusjesman.
Dat was helaas een contract van bepaalde duur, en dit is onbepaalde duur.

@Johnny
Dank je wel, als je echt wil werken dan vind je werk je moet soms zoeken en blijven volhouden.
Re: (Ekeren City ECOIL) Drie werf hoera hoera hoera woensdag 3 december aan de slag
Hallo Spoorvrienden,

Raar maar waar, ik en mijn pa hebben samen een loc gekocht. Mijn pa was enkele dagen later, maar nu komt het mijn pa heeft zijn loc al.  8o
Ik mail naar mijn snoepwinkel, en ik vraag wanneer komt mijn loc aan aahhh mailt hij terug half december  :? het gaat om de BR01 202 ik vraag me af krijgt de winkel die het meest verkoopt, best verkoopt voorrang op de andere winkel  :help: ik zal moeten wachten nog 3 weken  :(
Re: (Ekeren City ECOIL) Raar maar waar de zelfde loc besteld en mijn pa heeft hem al
Lid sinds: 2010

MärklinCS2 + Windigipet: DB Ep3 diesel + stoom

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) Raar maar waar de zelfde loc besteld en mijn pa heeft hem al
Kortom: het aloude verhaal van de varkentjes!

?All pigs are equal, but some pigs are more equal than other pigs?

Vrij vertaald:

? wie meer bestelt heeft zijn loc eerder?.

Echter: wie het langst wacht, heeft de meeste voldoening,

Mvrgr
Robert
Re: (Ekeren City ECOIL) Raar maar waar de zelfde loc besteld en mijn pa heeft hem al
Gefeliciteerd peter, gezellig met al die kids.

Gr henkie penkie.
Re: (Ekeren City ECOIL) Raar maar waar de zelfde loc besteld en mijn pa heeft hem al
Hoi Peter,

Was al even niet in de lucht, maar ik heb wat terug gelezen van je. Wat betreft je treinbaan, een schaduwstation bouwen is niet gemakkelijk als je al van alles gebouwd heb op je bestaande baan. Je hebt gelijk om voorlopig niets te doen aan je baan, qua ingrijpende aanpassingen..
Het fijne nieuws las ik, dat je een nieuwe job hebt. Gefeliciteerd hiermee. Als klusjesman op een school, dat is toch een mooie uitdaging lijkt mij.
Veel succes met je slaaponderzoek en hopelijk vinden ze een oorzaak.

Groet Ronald  :)
Re: (Ekeren City ECOIL) Raar maar waar de zelfde loc besteld en mijn pa heeft hem al
De rest van het forum is me al voor geweest :D

maar Peter geluk gewenst met je nieuwe job, en maak er wat van.
Re: (Ekeren City ECOIL) Raar maar waar de zelfde loc besteld en mijn pa heeft hem al
Peter,

Wat betreft het schaduwstation,

Ik heb een mooie nieuwe Latijnse naam voor onder je plaatje;

dubium asinum   twijfelkont haha grapje  >:-D


Hopelijk komt je nieuwe loc. snel, kon je hem niet samen met je vader bestellen?
Dan kreeg je misschien wel wat korting als je er 2 tegelijk besteld??

Re: (Ekeren City ECOIL) Raar maar waar de zelfde loc besteld en mijn pa heeft hem al
@Barry; Peter is Belgisch, geen 'Hollander'  >:-D :D
Re: (Ekeren City ECOIL) Raar maar waar de zelfde loc besteld en mijn pa heeft hem al
Hoi Peter,

Ach een beetje wachten kan geen kwaad hoor.
En bij jouw snoepwinkel ben je nog beter uit dan bij de dozen schuiver waar je vader zijn lok besteld ;)

M.v.g.

Hans V200.0
Re: (Ekeren City ECOIL) Raar maar waar de zelfde loc besteld en mijn pa heeft hem al
@Robert,
Ik heb tijd hoor, en ja ik zie wel wanneer hij komt die mooie loc.

@Henkie Penkie
Dank je wel, het gaat helemaal goed komen.

@Ronald
Blij dat je er weer bent, ik miste jou update's en beetje.
Ik ga de baan laten zoals ze is, aanpassen en dergelijke gaat nooit goed komen.
Vandaag heb ik het contract getekend, voor 6 maanden als alles goed is gaat dan is het daarna voor onbepaalde duur.
Kijk er enorm naar uit, en heb er zin in ga mij ook 100% inzetten dit is een unieke kans.
Het slaap onderzoek, daar moet ik nog even op wachten het resultaat.

@ceess
Dank je wel, ik kijk er enorm naar uit ga zeker mijn best doen.

@Barry
Hahaha da naam is leuk gevonden, maar ik laat de baan zoals ze is.
Ik had mss de loc samen kunnen bestellen, maar de winkel is voor mij zover weg helaas. (korting ja dat heb ik nu ook gehad 10%)

@Gertjan H
Ik ben inderdaad een Belg, en voel me goed hier

@Hans
Ik weet het al kriebelt het wel hoor,
Zelf kom ik daar heel graag, en ja OK hij is wat duurder dan die winkel waar mijn pa gaat.
Maar een rookgenerator inbouwen doet hij niet, het gene in mijn winkel wel gebeurd als ik dat vraag.
Re: (Ekeren City ECOIL) 2 Vliegen in een klap vandaag ik ben zo blij
Zo vandaag mijn contract getekend voor mijn nieuw werk, en ook nog een mail gekregen van mijn snoepwinkel dat mijn nieuwe aanwinst binnen is gekomen.
Morgen of mandag naar de snoepwinkel, dan is het weer lekker genieten van ??..
Re: (Ekeren City ECOIL) 2 Vliegen in een klap vandaag ik ben zo blij
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) 2 Vliegen in een klap vandaag ik ben zo blij
Dat zijn leuke berichten Peter, jij hebt zeker geluk want in Nederland zijn de meeste snoepwinkels op maandag dicht.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: (Ekeren City ECOIL) 2 Vliegen in een klap vandaag ik ben zo blij
Hoi Peter,

Goed gevoel zal dat geven Peter, dat je nu je contract getekend hebt. Veel succes.
Wat Peter al schrijft, de "snoepwinkels" zijn op maandag gesloten.

Groet Ronald  :)
Re: (Ekeren City ECOIL) 2 Vliegen in een klap vandaag ik ben zo blij
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) 2 Vliegen in een klap vandaag ik ben zo blij
 @citaat

Behalve die in Waalwijk, die is 363 dagen per jaar open.

Groet, Anne W
Re: (Ekeren City ECOIL) 2 Vliegen in een klap vandaag ik ben zo blij
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) 2 Vliegen in een klap vandaag ik ben zo blij
Hoi Peter,

Wat fijn dat je een contract getekend hebt, en ik wens jou ook veel succes bij jouw nieuwe werkgever!

M.v.g.

HansV200.0
Re: (Ekeren City ECOIL) 2 Vliegen in een klap vandaag ik ben zo blij
Hoera, vanaf nu heeft Peter officieel 2 banen!
Ééntje op school waar hij geld verdiend en ééntje in de garage waaraan hij dat geld weer kan uitgeven!
Namens alle inwoners van Lilleby-Altenstein gefeliciteerd Peter!
Re: (Ekeren City ECOIL) 2 Vliegen in een klap vandaag ik ben zo blij
Gefeliciteerd peter.
Veel succes bij je werk en we zullen vast wel foto's van je nieuwe aanwist zien. Alvast veel plezier ermee.
Re: (Ekeren City ECOIL) 2 Vliegen in een klap vandaag ik ben zo blij
Peter,

Veel succes maandag met je eerste schooldag. Hopelijk niet te veel traantjes aan de schoolpoort.  >:-D
Gisteren je loc bij mijn leverancier in handen gehad, hij is echt wel mooi, zal je veel plezier aan hebben.
Leuk dat je materieel "verzwart" met je laatste stomer-aanwinsten.

Mvg Luc.
Re: (Ekeren City ECOIL) 2 Vliegen in een klap vandaag ik ben zo blij
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: (Ekeren City ECOIL) 2 Vliegen in een klap vandaag ik ben zo blij
Gefeliciteerd, lekker man.
Nu nog even genieten van je vrije dag en maandag al die Luizenmoeders van het schoolplein jagen.