Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

(Ekeren City ECOIL) De hobby ligt helemaal stil wegens mijn schouder

Gestart door peterke33 zondag 14 september 2014, 13:24:25

0 leden en 4 gasten bekijken dit board.
Re: ekeren (City) goed uitgeziekt ben klaar voor de 30é en 31é
Peter,

Geniet nog, met mate(n) van de laatste dagen van dit jaar en natuurlijk van 2018. We zien een update wel verschijnen als het zover is.
Beste wensen in elk geval aan de familie en jezelf en houd je kloek.

Mvg, Luc
Re: ekeren (City) goed uitgeziekt ben klaar voor de 30é en 31é
Hoi Peter,

Fijn dat je opgeknapt bent.
Ik heb al ruim een week een luchtweginfectie, zit aan de antibiotica. Dat kon er ook nog wel bij  :-*

Goede jaarwisseling.

Groet Ronald  :)
Re: ekeren (City) goed uitgeziekt ben klaar voor de 30é en 31é
@Henk

Ik ben helemaal opgeknapt nu heeft mijn vrouw het beetje te pakken hier  :?
We gaan zeker lekker genieten hier, en dan mooi het nieuwe jaar in.

@Tony

Dank je wel en voor jullie ook een fijn jaarwisseling gewenst.
De updates die komen zeker wel in 2018.

@Koen
Dank je wel voor jullie ook een heel fijn jaarwisseling en een goed 2018
Dankzij mijn vrouw de verpleegster is het helemaal goed gekomen hier, alleen heeft zij het net te pakken niet zo erg maar toch.  :?

@ceess
Hans komt hier lekker genieten van het eten en de wijn, knutselen doen we hier niet hoor (gaan wel naar de snoepwinkel kijken morgen)  :-)

@Luc
Dank je en genieten doe ik altijd met mat(en), we zijn helemaal klaar voor 2018 hier.
Ik wens jou en je familie ook een goed en gezond 2018 en veel spoorplezier nog.

@Ronald

Dank je wel ben nu is het mijn vrouw die het beetje heeft te pakken  :?
Zo Ronald dat is ook balen voor je hoor een infectie op je luchtwegen, en hopelijk kan je toch beetje genieten van 2018
En wens voor jou en je familie ook een goed en ja hopelijk gezond 2018
Re: ekeren (City) Wens iedereen een goed en hopelijk een gezond 2018
HALLO SPOORVRIENDEN,

NAMENS MIJN VROUW MYRIAM WOUT & HANS IK ZELF IEDEREEN EEN GOED EN HOPELIJK EEN GEZOND 2018 !!!!!

DAT IEDEREEN MAG EN KAN GENIETEN VAN VEEL HOBBY PLEZIER EN VEEL VOORAL VEEL SPOORPLEZIER.   :thumbup:


GROETEN HANS PETER MYRIAM & WOUT  :-*
Re: ekeren (City) Wens iedereen een goed en hopelijk een gezond 2018
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: ekeren (City) Wens iedereen een goed en hopelijk een gezond 2018
 @citaat

Ik dacht dat jullie maar een zoon hadden Peter  8o blijkbaar niet goed opgelet  :D

Voor jullie ook een goed maar vooral gezond 2018.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: ekeren (City) Wens iedereen een goed en hopelijk een gezond 2018
Beste Peter en familie. Ook vanuit Volendam een goed 2018 gewenst
Re: ekeren (City) Wens iedereen een goed en hopelijk een gezond 2018
Peter

Een hele fijne jaarwisseling en een gezond en voorspoedig 2018 .

Gr Alex 0850
Re: ekeren (City) Wens iedereen een goed en hopelijk een gezond 2018
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: ekeren (City) Wens iedereen een goed en hopelijk een gezond 2018
De beste wensen en een goeie gezondheid
Re: ekeren (City) Wens iedereen een goed en hopelijk een gezond 2018
-Peter, Myriam & Wout:
Fijne jaarwisseling en een gezond 2018
Re: ekeren (City) Wens iedereen een goed en hopelijk een gezond 2018
Ha Peter hoop dat jullie een fijne jaarwisseling hebben en de beste spoorse wensen voor het komende jaar.
Re: ekeren (City) Wens iedereen een goed en hopelijk een gezond 2018
@Peter Degeluidsman,

Hans komt hier graag op visite,

Dank je wel voor de wensen, hebben 2018 goed ingezet alvast.

@Veerman
Dank je wel hebben lekker genoten hier, en goed gevierd.

@Alex0850

Dank je wel hebben lekker genoten en hebben goed gevierd hier.

@Barry1972

Dank je wel

@Jørg

Dank je wel voor jullie ook een goed en gezond 2018

@ceess

Dank je wel hebben het reuze naar onze zin gehad, de wijn en de bubbels waren lekker en sporen gaan we zeker nog lang doen.
Re: ekeren (City) Wens iedereen een goed en hopelijk een gezond 2018
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: ekeren (City) Wens iedereen een goed en hopelijk een gezond 2018

Weer aan de dikke sigaren gezeten, Peter ?

Grtz Tony
Re: ekeren (City) Wens iedereen een goed en hopelijk een gezond 2018
Peterke, ik wens U en uw dierbaren een gezond en voorspoedig 2018.
Re: ekeren (City) Wens iedereen een goed en hopelijk een gezond 2018
Hoi Peter en familie,

Ook allemaal de beste wensen voor 2018 en dat er maar weer mooie spoorse creatie's mogen voorbij komen.

M.vr.gr. Erwin
Re: ekeren (City) Wens iedereen een goed en hopelijk een gezond 2018
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: ekeren (City) Wens iedereen een goed en hopelijk een gezond 2018
 Wij wensen de medewerkers van Ekeren City een spoors
2018

groet
Personeel van BW Karbrücken
Re: ekeren (City) Wens iedereen een goed en hopelijk een gezond 2018
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: ekeren (City) Wens iedereen een goed en hopelijk een gezond 2018
De allerbeste wensen nogmaals Peter, voor de gezelligheid en de bijpraat uurtjes.
Natuurlijk was het gamen met je zoon op de PS4 ook wel leuk, vooral als je in zo'n puzzle spel bezig bent :-)

Gaan zeker nog een keer naar de snoepwinkel Peter, alleen door de wijn en het bier deed ik dat liever niet ;)
Het gaat zeker een keertje ervan komen, dat we een klusje gaan doen bij jou Peter, want ik ben niet bang om iets te leren of mijn handen vies te maken B)

M.v.g.

Hans V200.0
Re: ekeren (City) Wens iedereen een goed en hopelijk een gezond 2018
Peterkevook voor jou en je gezin de beste wensen voor 2018
Gr henk
Re: ekeren (City) Wens iedereen een goed en hopelijk een gezond 2018
Peter,

Bedankt voor de nieuwjaarswens en uiteraard ook de beste wensen voor Myriam & Wout.
Re: ekeren (City) Wens iedereen een goed en hopelijk een gezond 2018
@Tony

We hebben zeker na middernacht aan de sigaren gezeten, vergezeld met een lekker glaasje rode pomerol.

@Staf

Dank je wel voor jou en je vrouw ook en mag het een mooi spoorjaar worden.

@Erwin

Ik wens jou en je gezin ook een mooi en gezond en zeker goed 2018

@Harald

Hierbij wens ik jou en je gezin ook een mooi en goed en zeker een gezond 2018

@Hans V200.0

Voor jou ook nogmaals mijn wensen voor 2018

Het was zeker weer heel gezellig, en volgende keer gaan we eens lekker met de trein naar de snoepwinkel
En dat klusje dat komt helemaal goed, dan drinken daarna weer een lekkere DUVEL.
Wout heeft ook weer genoten dat je er was.

@Henk

Dank je wel en wens jou ook de beste wensen voor 2018

@Michel

Dank je wel en wens jou en Carin ook veel liefde en heel gezond en mooi 2018 samen.
Re: ekeren (City) Wens iedereen een goed en hopelijk een gezond 2018
Lid sinds: 2017

Duitse alpen: periode V en VI

offline
Re: ekeren (City) Wens iedereen een goed en hopelijk een gezond 2018
Peter hierbij wens ik jou en je familie ook een gezond en gelukkig 2018 :thumbup:
Re: ekeren (City) Wens iedereen een goed en hopelijk een gezond 2018
Koen

Dank je wel en wens jou ook en je familie ook een mooi en gezond 2018.
Re: ekeren (City) zo net weer wat besteld bij fallerstore.nl
Had van mijn schoonzus, een bon gekregen van fallerstore.nl en heb deze net gebruikt om weer wat moois te kopen voor op de baan. Wat het gaat zijn zullen jullie zien als het pakje binnen komt, heb ook perron uitbreiding gekocht dat kan ik wel verklappen.
Re: ekeren (City) zo net weer wat besteld bij fallerstore.nl
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: ekeren (City) zo net weer wat besteld bij fallerstore.nl
Beter een bon van je schoonzus dan van Oom agent.
De spanning neemt alweer toe in het nieuwe jaar, slapeloze nachten volgen.  :-) :-)

Ik zou voor de bioscoop gaan en dan fifty shades of grey 3 draaien, lekker man, je eigen bioscoop, of is het toch de slager geworden met fifty shades of #meat2
Re: ekeren (City) zo net weer wat besteld bij fallerstore.nl
Tom

Jij weet tenminste welke bon je moet krijgen met kerst,

En slapeloze nachten moet niet hoor, het zal zaterdag wel binnen komen het pakje.

Jij leest ook inderdaad ergens mee, en dan weet je het al en word de mooie bioscoop
Dan word er dankzij jou tip fifty shades of grey gedraaid word een succes denk ik.
De slager en of pizza komt later wel op de baan.
Re: ekeren (City) zo net weer wat besteld bij fallerstore.nl
Vandaag een pakje ontvangen van fallerstore.nl, had een cadeau bon gekregen van mijn schoonzus. En heb dan deze mooi ingeruild voor 2 bouwdozen een is uitbreiding van perrons en het ander is een mooie bioscoop, als de perrons klaar zijn kunnen we langzaam maar zeker verder richting de stad gaan.
Re: ekeren (City)pakje is binnen gekomen van fallerstore.nl we kunnen weer verder.
 :) Dat is leuk voor de Preisertjes en Nochies, kunnen ze mooi effe een filmpie pakken. :thumbup:
En welke film gaat er draaien. (je kunt heel gemakkelijk zelf een filmposter uitprinten)
:o) Het moet natuurlijk wel een beetje een nette film zijn, anders verloedert je stadje in aanbouw zo snel. O:-D

Dirk-Jan
Re: ekeren (City)pakje is binnen gekomen van fallerstore.nl we kunnen weer verder.
Mooie aanwinsten Peter, deze zullen zeker goed staan op je baan.

Wel zorgen voor een goede film ;).

Gr.
Piwie

O ja bijna vergeten, de beste wensen voor 2018 voor jou en je familie.
Re: ekeren (City)pakje is binnen gekomen van fallerstore.nl we kunnen weer verder.
Peter,

Mooie bouwdozen heb je uitgezocht daar ga jij maar wij ook veel plezier aan beleven. :) :thumbup:
Re: ekeren (City)pakje is binnen gekomen van fallerstore.nl we kunnen weer verder.

Altijd fijn, een bioscoop, Peter  :thumbup:

En wat Dirk-Jan zegt, klopt.
Voor je het weet, hangt er allerlei onguur volk rond je station en durven de preisigers niet op je mooie perrons te gaan staan.

Heidi en ook Sissi zijn prima films in dit geval  :P

Grtz Tony
Re: ekeren (City)pakje is binnen gekomen van fallerstore.nl we kunnen weer verder.
Mooie aanwinsten Peterke. Veel plezier met de bouw.
Re: ekeren (City)pakje is binnen gekomen van fallerstore.nl we kunnen weer verder.
@Dirk-Jan

Dank je wel vond dat een bioscoop echt wel thuis hoorde in een stadje.
Welke film het gaat worden oei ja, daar ben ik nog niet uit zoals je aangeeft niet te onguur mss toch een BATMANFILM  :D


@Piwie
Dank je wel de keuze was snel gemaakt hoor hier,
De keuze van film ja dat gaan we moeten bekijken, keuze zat blijkbaar

ps; voor jou en je familie ook mijn beste wensen voor 2018

@Michel

Dank je wel de perron uitbreiding wilde ik al langer hebben en ja die bioscoop dat stond hier ook op de lijst van ......
Ga er zeker weer iets mooi van maken dat ik en jullie er ook plezier gaan aan beleven.

@Tony

Dank je wel en bioscoop heeft altijd wel iets

Inderdaad Dirk-Jan heeft zeker een punt van gelijk, er moet een mooie nette film gedraaid worden
Anders loopt de stad leeg door het onguur volk dat er komt kijken,

Heidi en Sissi zijn mooi maar, zoeken verder naar iets leuks tips zijn welkom

@Staf de Vlaming

Dank je wel gaan er zeker plezier aan beleven hoor
Re: ekeren (City)pakje is binnen gekomen van fallerstore.nl we kunnen weer verder.
Het is al een tijdje geleden dat ik je draadje heb bekeken, maar ik heb een vraag over het perron en het station.

- Wat zijn de afmetingen van het perron die je hebt gemaakt.
- Welke (led) lampjes heb je gebruikt bij het station en onder de perron overkapping.

Dank.

Heb namelijk het zelfde station maar moet deze nog bouwen. Die van jouw ziet er goed uit.

Re: ekeren (City)pakje is binnen gekomen van fallerstore.nl we kunnen weer verder.
Hi Peter,

Dat worden weer leuke bouw dagen met die cadeaus.
Ach de bewoners van Ekeren-City kunnen binnenkort in ieder geval even ontspannen in de bioscoop.

groet
Harald
Re: ekeren (City)pakje is binnen gekomen van fallerstore.nl we kunnen weer verder.
Hoi Peter

Dat zijn mooie bouwdozen die binnen gekomen zijn  :thumbup:

Je kan als film ook een tekenfilm of sprookje nemen voor de klein preissertjes   >:-D

Gr Alex 0850
Re: ekeren (City)pakje is binnen gekomen van fallerstore.nl we kunnen weer verder.
Citaat van: peterke33 op vrijdag 05 januari 2018, 13:51:12
@Dirk-Jan
Welke film het gaat worden oei ja, daar ben ik nog niet uit zoals je aangeeft niet te onguur mss toch een BADMANFILM  :D

:D Das een goeie keuze natuurlijk, doet u dat maar. O:-D



:o) O ja, ik weet het , u is Belg, maar die "D" in BADMAN moet natuurlijk een "T" zijn.  :-) >:-D
Re: ekeren (City)pakje is binnen gekomen van fallerstore.nl we kunnen weer verder.
@Hitmaan (Tony)

Het station zelf heeft een perron lengte van 90cm
Heb over heel de overkapping een ledstrip gedaan en dan een weerstand van 1K9W er tussen gezet, anders is het veel te fel van licht.
Dank je wel heb dankzij een tip van Frankievee deze in het geel geschilderd, wat ik wel mooier vind en succes met het lijmen van dit mooie station.

@Harald

Dank je wel mijn keuze is en was snel gemaakt hoor,
Ze kunnen lekker ontspannen hier, met een cola zero en popcorn

@Alex0850

Dank je wel heb nu 3 bouwdozen liggen voor de stad, kan weer even verder nu

Een tekenfilm kan ook bv sneeuwwitje en de zeven dwergen, keuze zat eens goed over nadenken.


@Dirk-Jan

Ik ben ook een enorme fan van Batman

Oeps had het blijkbaar toch verkeerd getypt  O:-D is al opgelost en nu kijken voor een Batmobiel in 1/87  >:-D
Re: ekeren (City)pakje is binnen gekomen van fallerstore.nl we kunnen weer verder.
Heb je ook de hoogte en de breedte voor mij van het perron.
90 cm is al een aardige lengte, Dacht dat hij langer was.
Re: ekeren (City)pakje is binnen gekomen van fallerstore.nl we kunnen weer verder.
-Peter:
Dat zijn weer topaanwinsten,  :thumbup:
Ik zou toch kiezen voor fatsoenlijke films zoals "Lord of the Rings" of "Game of Thrones".  >:-D
Daar ga je toch weer een paar uurtjes zoet mee zijn, veel kleefgenot en niet teveel lijm snuiven He!!!
Re: ekeren (City)pakje is binnen gekomen van fallerstore.nl we kunnen weer verder.
@Hitmaan (Tony)

hoogte van het perron is 1cm breedte is 4.8cm heb wel een schuin stuk er bijgedaan, dat is nog eens 12cm dus als je alles maakt heb je 90cm + 24cm heb zelf mijn perron en station op een plaat van 6mm gezet en ook schuine kant laten aanzagen omdat het dan mooi tegen de C rail past.

@Jørg

Dank je wel, eerst lekker de perrons afwerken.
Batman is toch een fantsoenlijke film  :warning: Lord of the Rings zijn pracht films en ook de Gladiator is een pracht film trouwens een van mijn favorieten films.
Ga zoals gewoonlijk de gevels voorzien van een kleurtje, en dan ben je wel even zoet ja en dat lijm snuiven nee hoor laat ik over aan de kindjes van Brazilië die houden daar wel van.  >:-D >:-D
Re: ekeren (City)pakje is binnen gekomen van fallerstore.nl we kunnen weer verder.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: ekeren (City)pakje is binnen gekomen van fallerstore.nl we kunnen weer verder.
Lekkere bouwdozen, ben je weer een paar uurtjes zoet mee.
Natuurlijk gaat er een echte mannenfilm draaien tijdens de première en dan voor de dames een ladies night met rode loper, gouden afzetpaaltjes met witte koorden enz. enz.
Re: ekeren (City)pakje is binnen gekomen van fallerstore.nl we kunnen weer verder.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: ekeren (City)pakje is binnen gekomen van fallerstore.nl we kunnen weer verder.
Hoi Peter,

Jij hebt je bon goed besteed, erg mooie bouwdozen.
Veel plezier met het bouwen ervan.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: ekeren (City)pakje is binnen gekomen van fallerstore.nl we kunnen weer verder.
Peter,
veel plak en frutsel plezier!
Re: ekeren (City)pakje is binnen gekomen van fallerstore.nl we kunnen weer verder.
@Tom

Zijn zeker weer mooie bouwdozen en er gaan weer lekker veel uurtjes plezier inzitten.
Dat het een echte mannen film word ja hoor, en die vrouwen film kan ook maar dat is zondags dan  :D


@Peter
Dank je wel, ik wist welke ik wilde hebben dus is zo een bon mooi meegenomen
Dat gaat normaal helemaal goed komen, het bouwen dat is iets dat ik het liefste doe.

@Stijn
Dank je wel gaat me wel lukken
Re: ekeren (City)pakje is binnen gekomen van fallerstore.nl we kunnen weer verder.
Dag Peter,

Mooie bouwsets.  Die zullen zeker Beeldig uitkomen op jou baan.

Voor wat betreft de programmatie in de Cinema, daar kan je om in het thema te blijven ook de jaaroverzicht DVD's van M* afspelen, indien je iets meer spanning wil de film Train en indien je het wat meer informatief wil doen de afleveringen van Railroad Australia, Alaska, ... van Discovery chanel, of eventueel de serie Eisenbahn Romantik :D
Re: ekeren (City)pakje is binnen gekomen van fallerstore.nl we kunnen weer verder.
 @citaat ja, of lekker klassiek: Murder on the Oriënt-Express >:-D
Re: ekeren (City)pakje is binnen gekomen van fallerstore.nl we kunnen weer verder.
@Ivan

Dank je wel de gebouwen gaan hopelijk mooi staan op mijn baantje, ze moeten eerst allemaal nog voorzien worden van een kleurtje.  Welke film er zal gedraaid worden heb eigenlijk nog geen idee, de tips komen wel mooi binnen dus afwachten maar.


@Hans

Dat is inderdaad een heel oude klassieker die film, en zeker niet mis om dit in een bioscoop nog eens te draaien.
Re: ekeren (City)pakje is binnen gekomen van fallerstore.nl we kunnen weer verder.
Mooie aanwinsten weer Peter  :thumbup:
Re: ekeren (City)pakje is binnen gekomen van fallerstore.nl we kunnen weer verder.
Barry1972

Dank je wel kan weer even verder hier.


Na een korte pauze ga ik weer langzaam verder doen, ga nu eerst het eerste perron lekker aanpakken stations klokken plaatsen banken schilderen en plaatsen en borden schilderen en plaatsen dus werk genoeg nog hier.
Re: ekeren (City)
peterke33
gast

Re: ekeren (City)
Na een kleine pauze ben ik weer langzaam begonnen aan de baan, dit keer de perrons hiervoor heb ik 2 perronklokken klaarstaan.
Vandaag ook naar mijn winkelier geweest, heb een nieuwe loc besteld  :P einde het jaar komt hij binnen  :? wachten dan maar  :D
Heb ook wat klein spul gekocht, had via fallerstore.nl perron uitbreiding gekocht en daar zaten reclame borden bij die moet je blijkbaar omhoog hangen, dan maar een profiel latje gekocht en zelf iets gemaakt hier.

Re: ekeren (City) iets gemaakt voor reclame borden perrons.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: ekeren (City) iets gemaakt voor reclame borden perrons.
Hoi peter,

Ik ben wel erg benieuwd welke loc jij besteld hebt  :)


Mvg,

Peter Degeluidsman