Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

0 leden en 3 gasten bekijken dit board.
Re: Het begin van Michelstadt.
Michel

Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag welkom bij de club ouwe knarren  >:-D
Ik hoop dat je erachter komt waar Abraham de mosterd  haalt.
En maak er een mooie fijne dag van en geniet er van.

Gr Alex 0850 
Re: Het begin van Michelstadt.
Dag Michel.
Om te beginnen: Gefeliciteerd dat je tot dusverre, ongeschonden, deze mijlpaal bereikt hebt.
Maar je bent géén oude knar. Sterker nog; je komt pas kijken... ;)
Geniet van het leven en de jaren die je nog te gaan hebt :important:
Re: Het begin van Michelstadt.
Hallo Michel,

van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Maak der een mooie en gezellige van.
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2017

doe maar een treintje

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Hoi Michel,

Inderdaad gefeliciteerd en 50 is maar een getal he  :P.
Nog vele jaren!

Re: Het begin van Michelstadt.
Hoi Michel,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. :)
En ook namens mij, welkom bij de club. :P
Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt met heel veel (treinen) cadeaus. :thumbup:

Gr.
René
Re: Het begin van Michelstadt.
Gefeliciteerd Michel.
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
===> klik
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
@Roel, bedank voor je felicitatie en dat ik lid mag worden van de 3rail 50+ club. :thumbup:

@Frank, dank je wel. :thumbup:

@Erik, bedankt en ook bedankt voor je leuke filmpje. :thumbup: :thumbup:

@Alex, ook jij bedankt voor je felicitatie en voor de welkom bij de oude knarren club.

@Wim, dank je wel voor je felicitatie en ja eigenlijk ben ik nog een broekie. :D
Genieten van het leven doe ik zeker na 7 jaar ellende na mijn scheiding breekt nu het genieten aan waar ik zeker gebruik van ga maken. :thumbup: :thumbup:

@Sandra, bedankt zal mijn best doen om er een mooie dag van te maken. :P

@Ruud, dank je wel en ja 50 is maar een getal maar voel het toch soms wel hoor lichamelijk. :D

@René, bedankt voor je felicitatie en met de treinen cadeaus komt het goed hoor vandaag. :)

@Gino, ook jij bedankt voor je felicitatie. :thumbup:

@Dick, bedankt voor je felicitatie. :thumbup: :thumbup:

Helaas heb ik weinig tijd om mijn nieuwe aanwinsten te tonen omdat ik zo naar het judo examen van mijn kleinzoon moet maar Michelstadt is verrijkt met 2 hele mooie loc's als ik straks thuis ben gaan ze op de foto zodat ik ze in mijn topic kan plaatsen. :)
En geloof mij ze zijn het wachten waard. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Het begin van Michelstadt.
Michel

Er ontbreekt nog een onderschrift.
"50+ er in opleiding"  >:-D >:-D >:-D >:-D >:-D
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Hallo "OUWE", ter aanvulling van wat Jørg schrijft: "alle begin is moeilijk". De "verzorging" gaat nu starten. >:-D >:-D
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
@Jørg, ik zie het bij jouw ook niet staan. ;)

@Gerard, hoe groot moet mijn handtekening worden. :D :D :D

Hierbij de foto's van mijn nieuwe aanwinsten:

De 37312 Elektrische viersysteemlocomotief serie 184 van de Deutsche Bundesbahn (DB)
heb ik van mijn vriendin gekregen. :favorite:

De 36615 Elektrische locomotief serie 185.5 van de Havelländische Eisenbahn AG, Berlijn (HVLE)
heb ik gekregen van de buurtjes en dochters. :thumbup:

Beiden gaan vanavond op de baan als de visite weer vertrokken dus die foto's volgen nog later vanavond. :)
Re: Het begin van Michelstadt.
Zo Michel,

dat zijn prachtige kado's, zeg. Je bent heel goed bedacht. Wees maar zuinig op zo'n vriendin, buren en dochters!

geniet er van.

groeten,
Roel
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Het begin van Michelstadt.

Mooi Michel  :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Enne, niet de visite naar buiten kijken hè !!!

Proost, Tony
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Hé "OUWE", dat zijn toch wel hele mooie kado's. Met name die van jouw buurtjes: GEWELDIGe buurtjes, die mag jij zeker wel 'in eren'  houden. Nou, en dan de andere, ook niet om te versmaden, zeg! Die gaat dus nu alleen maar 'blauwtjes' rondrijden.
Al met al: dat vraagt natuurlijk zeker om een "openingsfilm". :warning:
Wij brengen de avond wel door op een 'droogje'. :-( :-(

Die update ben jij ons forumleden zeker verschuldigd. Al het andere is alleen maar  >:-D >:-D >:-D >:-D >:-D >:-D >:-D
Fijne avond nogmaals toegewenst
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Hoi Michel,

Van harte proficiat met de aanwinsten, maar ook met de verjaardag kerel!! :thumbup:

Nog vele jaren erbij in goede gezondheid :important:

Veel plezier met de lok's en wees inderdaad zuinig op je visite :-)

M.v.g.

Hans V200.0

Re: Het begin van Michelstadt.
Prachtige loc's Michel! De BR 184 is toch wel èrg mooi! Hiermee kunnen de Rheingold wagons de grens over naar België, Frankrijk en Luxemburg. ;)
Re: Het begin van Michelstadt.
Michel

Ik ben al een doorwinterde 50+ er, heb mijn testen al lang geleden met tevredenheid afgelegd.
Volgend jaar komt er een 6 voor staan, dat moet ik weer een toelatingsproef afleggen,  >:-D >:-D >:-D >:-D >:-D
Re: Het begin van Michelstadt.
Michel,

Proficiat met de mooie aanwinsten, de gaan mooi tijden beleven op je baan.


Groeten

Peter
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
@Roel, dank je wel en ja ik ben heel zuinig op iedereen. :)

@Tony, die 4 personen daar heb ik de kado's van gekregen dus die mogen blijven zitten maar ze zijn om 21.52 weggegaan. ;)

@Gerard, helaas zal het filmpje moeten wachten tot het weekend morgen gaan we voor een paar dagen naar de Moezel om treinen spotten en met mijn vriendin te winkelen. :thumbup:
Dochter wilde lekker thuis blijven dus zal die wel een feestje geven. ;)

@Hans, dank je wel voor de felicitatie en voor de aanwinsten. :thumbup:
Het plezier met de locs had ik al in de winkel. :D

@Peter, de BR 184 is nog een MFX ook geweldig mooi. :thumbup:
De Rheingold wagons blijven lekker achter de E10 de BR 184 gaat denkelijk met de lange huifwagons rijden. :)

@Jørg, voor mijn ben je volgend jaar al geslaagd hoor. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@Peter (peterke33), dank je die gaan zeker mooie rij tijden beleven op de baan. :)

De locs zijn aangemeld op de CS2 en hebben hun eerste rondjes naar tevredenheid gereden de BR184 is wel heel mooi hoor met die prachtige blauwe kleur. :thumbup: :thumbup:
Kom nu wel tot de conclusie dat de opstelsporen eigenlijk al te vol zijn straks bij de Moezel met een bloknoot en een pen en maar wat tekenen hoe ik de baan kan veranderen met meer opstelsporen. ;)
Maar dat gaat helemaal goed komen en anders gaan er een paar wagons vanaf want de locs blijven op de baan. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Afgelopen dagen ben ik met mijn vriendin voor het eerst naar de Moezel geweest en het viel mij niet tegen lekker weer heerlijk eten en drinken. :thumbup:
Voor wij naar ons hotel in Bullay gingen waren we eerst naar Koblenz gereden naar een treinenwinkel die ik van een forumlid had doorgekregen.
Het was een heerlijk oud vol rommel winkeltje waar echt ook de grond vol lag schitterend en zoals altijd moet er dus een souvenir mee genomen worden en dat werd een Shell wagonnetje de 4442 ik had er al een paar dus altijd leuk wat meer. :thumbup:

Langs de moezel weinig treinen winkels maar omdat mijn vriendin wilde winkelen gingen we naar Simmern/Hunsrück en heerlijk door de straten huppelend zag h0_miessie een treinenwinkel prachtig een oud baasje liep er in de rondte en ook daar moest zeals gewoonlijk een souvenir mee genomen worden en dat werd de jaarwagon van 2011 de 48511 een mooie blauwe wagon als een kind zo blij liep ik de rest van het stadje door. ;)

Nadat we afgelopen nacht hadden doorgebracht bij Nederlanders die een B&B hebben in Valwig net onder Cochem besloten we onder het ontbijt dat we de winkel in Losheim gingen bezoeken die Gino altijd zo mooi neerzet op het forum. ;)
Daar aangekomen prachtig Gino heeft niks te veel gezegd een prachtige winkel waar je uren in kan vertoeven en natuurlijk ook het museum en modelbaan bezocht schitterend zelf mijn vriendin werd enthousiast bij de modelbaan is dit niks voor je baan en is dit niks voor je baan ik kon niet eens rustig meer kijken. :D :D
En ook daar werd er weer wat meegenomen dit maal een DHL containerwagon 47705 mat een mooie wagons containers op pootjes zodat de vrachtwagen ze op kan pikken helemaal weer zo blij als een kind.
Ook meteen meegenomen van Noch bouwvakkers met cementmolen enz altijd leuk voor bij de huisjes in aanbouw.

Kortom de eerste maal moezel en zeker niet de laatste maal wat een prachtige omgeving. :thumbup:

Bijgaand de foto's van de winkels en van de aanwinsten die al een mooi plekje op de baan hebben gekregen. :thumbup:
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Dag Michel.

Gefeliciteerd met de leuke aanwinsten!
Die jaarwagon is een mooie hoor :thumbup:
Ben je nu met meer aanwinsten thuis gekomen dan je vriendin? :lol:

Groeten,

Erik.
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
 :thumbup: :thumbup: :thumbup: :-)
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Welkom thuis, Michel !

Kun je weer fijn wat lege plekjes op je rails vullen  :P

Grtz Tony
Re: Het begin van Michelstadt.
Hallo michel,

Mooie aanwinsten heb je mee terug genomen.
De Moesel is een mooi gebied, waar je naast de natuur en het goede eten en drinken ook nog wat treinspullen vandaan kan halen.
Bij mijn laatste bezoek heb ik er mijn originele DN spoorlantaren op een rommelmarkt mee genomen.

Geniet er van.

Groet,

Erik
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Michel,
Nu begrijpen we dat jij nog een keer naar de Moezel en omgeving wilt. Neem jouw vriendin mee en JIJ komt zeker te weten thuis met één of meerdere wagons.  >:-D >:-D
Die middelste (foto) winkel lijkt mij inderdaad een winkel waar je zonder iets te kopen niet uit komt. Wat een hoeveel aan materiaal heeft die eigenaar daar staan. Ongelooflijk! Straalt een bepaalde sfeer uit.
Jij zou ook volgens jouw eerdere berichten gaan 'spotten'. Is daar nog iets van terecht gekomen? Nou, ja, we horen en/of zien het wel. Prettige thuiskomt overigens.  :-) :-)
Mooie foto's ook. Bedankt voor het delen. :favorite: :thumbup: :thumbup:
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
@Erik, dank je wel en ik geef je helemaal gelijk de jaarwagon is erg mooi. :thumbup:
Ja ik heb meer aanwinsten al is het maar 1 aanwinstje meer. :D

@Wim,  :thumbup: :thumbup: :)

@Tony, bedankt voor je welkom thuis groet en de lege plekjes worden minder en minder. ;)

@Erik (Erik01), ben heel blij met de meegenomen aanwinsten  :) helaas geen rommelmarkt gezien. :(

@Gerard, inderdaad bij de middelste winkel kom je niet zonder lege handen weg. ;)
En het was een behoorlijke winkel ook nog een tijdje met de oude baas staan praten over dat de treinenwinkel ook daar langzaam gaan verdwijnen en dat veel via internet gaat maar dat hij een trouwe schare klantenkring heeft die graag voor een praatje en aankopen bij hem komen.
Het uurtje was zo om bij die meneer. :thumbup:
Heb 2 filmpjes gemaakt van voorbij razende goederen treinen en foto's dat treinen over de moezel rijden bovenop een brug waar auto's onderrijden en foto's van het station ban Bullay.
Zal vanavond of morgen een topic openen bij station grootspoor.
Gaat helemaal goed komen eerst de foto's filteren want sommige foto's zijn wat bewogen die komen niet door de keuring heen. ;)
Re: Het begin van Michelstadt.
Hallo Michel

Super mooie aanwinsten heb je daar kunnen scoren, en met de vriendin er eens tussen uit doet altijd goed.
Re: Het begin van Michelstadt.
Goed bezig Michel  :) :thumbup:
Mooie nieuwe aanwinsten heb je zowel op je verjaardag als op je leuke tripje.
Leuk dat je in Losheim geweest bent en dat je de baan mooi vond daar.
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
@Jørg, dank je wel voor je compliment over de aanwinsten. :thumbup:
Er tussen uit was heerlijk we vermaken ons altijd goed als we een paar dagen erop uit zijn.

@Gino, jij bedankt voor de tip van Losheim prachtige winkel mooie baan dat had ik nooit gevonden zonder jouw beschrijving van de winkel. :thumbup: :thumbup:
De aanwinsten van korte trips of vakantie hebben toch altijd iets speciaals omdat je eigenlijk nooit vergeet waar je loc of wagon gekocht of gekregen hebt kijk je naar hun of laat je ze aan iemand zien dan komen de herinneringen aan die tijd ook weer naar boven druppelen. ;)
Re: Het begin van Michelstadt.
Michel,

Leuke aanwinsten gescoord, altijd fijn om eens lekker te kiezen en te zoeken tussen dozen voor uitbreiding van je baan.


Groeten

Peter
Re: Het begin van Michelstadt.
Hoi Michel,

Je hebt er weer een paar mooie wagonnetjes bij. B)
Veel plezier ermee. :thumbup:

Gr.
René
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2009

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Mooie nieuwe aanwinsten hoor. Altijd leuk om op je vakantie wat modeltreinwinkeltjes te bezoeken. Wij zijn jaren in de buurt van Innsbruck geweest en daar bij Rainer Modellbau heb ik inmiddels vele zaken mee mogen nemen.

Veel plezier met de aanwinsten.

gr. Henk
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
@Peter, dank je en ja het blijft leuk snuffelen in vitrine's en achter toonbanken. :)

@René, bedankt het plezier begint al in de auto als ik de wagons heerlijk aan het bekijken ben en ja dan rijd mijn vriendin en anders ligt de wagon op de bijrijdersstoel uitgepakt. ;)

@Henk, ook jij bedankt voor je compliment voor de aanwinsten, :)
Het hoort bij de vakantie modeltreinwinkels bekijken het is toch anders als hier in Nederland mijn vriendin heeft het zelfde met schoenenwinkels helaas zijn der daar veel meer van. ;) ;)
Lagevloerwagon gearriveerd in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Lagevloerwagon gearriveerd in Michelstadt.
Omdat ik mijn vriendin voor een uurtje moest afzetten in Amsterdam-Zuid maakte ik meteen gebruik om naar Harlaar in Badhoevedorp te rijden lang maar 10 minuten verderop. :)
Daar binnen gezellig gebabbelt en natuurlijk lekker rond geneusd. :D
Ik besloot om geen loc te kopen omdat ik er gisteren al één besteld had bij Claas in Duitsland. :thumbup:
Bij Wicho in één van zijn topic's zag ik van die lagevloerwagen voor vrachtwagentransport en vond die heel erg mooi en die zou heel mooi passen bij de 2 draagwagen's met oplegger die ik al in mijn bezit heb.
En ja hoor ik vond er 1 de 4740 een lagevloerwagen sluitwagon voor vrachtwagentransport prachtig mooie wagon die nu samen met de 2 draagwagon's en 4 containerwagon's achter de Br 221 zijn rondjes rijd.
En ik had nog de vrachtwagen van Märklin de 47415-09 die kon der meteen mooi op. :thumbup:
Wil der nog een stuk of 4 a 5 bij verzamelen dan heb ik een aardige sleep dacht ik zo.
Bijgaand 2 foto's van de nieuwe aanwinst
Re: Het begin van Michelstadt.
Gaaf hoor Michel, jou verzameling begint ook respectabel volume te kennen
Re: Het begin van Michelstadt.
Michel

Mooie aanschaf weer, zon een vrachtwagen transport is altijd de moeite,  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Sieht Profi aus... :thumbup:  :D
Re: Het begin van Michelstadt.
Mooie lagevloerwagen Michel. :thumbup:

En is die vrachtwagen helemaal op schaal? Hij oogt wat groot.
Re: Het begin van Michelstadt.
Michel,

Heel mooi hoor weer leuke dingen kunnen scoren, het word ook lekker vol op je baan.


Groeten

Peter
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Het begin van Michelstadt.

Das leuk spul, Michel  :thumbup:

Kun je meteen mooie vrachtwagens sparen  :P

Grtz Tony
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
@Gino, hij is zeker gaaf en ja de verzameling gaat lekker zo. :thumbup: :thumbup:

@Jørg, vindt het altijd een prachtig gezicht als ik de filmpjes uit Zwitserland zie met de vrachtwagens erop en als vrachtwagenchauffeur moet je zo iets wel op je baan hebben. ;)

@Wim, Danke Wim. :thumbup:

@Peter (Shaggy), dank je wel en ja hij is 1:87 en van Herpa gemaakt voor Märklin. :thumbup:

@Peter, het zijn de kleine dingen die het hem doen. ;) En ja het wordt heel vol op de baan maar met passen en meten komt het nog steeds goed. :D

@Tony, het is een prachtige wagon met zag ik voor het eerst die hele kleine wieltjes eronder en ik heb gelukkig al wat mooie vrachtwagens maar er kunnen er altijd nog een paar mooie bij vooral op de mooie wagon's. :) :)
Re: Het begin van Michelstadt.
Hey Michel,
Dat is een mooi wagon.
En Harlaar ken ik ook, is een leuke en mooie winkel en aardige mensen.
Veel plezier met de wagon.

Groeten,

Remco
Re: Het begin van Michelstadt.
Hallo Michel,

mooie wagon heb je aangeschaft. Een paar van die wagons ('Rollende Landstrasse') kun je heel mooi combineren met een rijtuig voor de chauffeurs. Die combinaties rijden over / door de alpen, maar ook wel over grotere afstanden door Zwitserland en Frankrijk.
klik hier voor een verhaal en film over de Rollende Landstrasse.

groeten,
Roel
Re: Het begin van Michelstadt.
Hoi Michel,

Fraaie wagon. :thumbup:

Gr.
René
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
@Remco, dank je wel en ja Harlaar is een mooie winkel met aardig personeel. :)
Met het plezier gaat het wel goed komen. :thumbup:

@Roel, bedankt voor de link erg interessant. :thumbup:
Maakt het nog wat uit wat voor een personenrijtuig erbij komt bij de 5 a 6 'Rollende Landstrasse' wagon's ?

@René, dank je wel. :thumbup:
Re: Het begin van Michelstadt.
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
 :) Ik doe ook nog effe mee;
Erg mooie combinatie zo met de wagon en de vrachtwagen. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
En dat vriendin afzetten in Amsterdam had je zeker van te voren zo uitgestippeld? >:-D (Goed bezig jij  :thumbup: :thumbup: :thumbup:)

Dirk-Jan
Re: Het begin van Michelstadt.
Hoi Michel

Dat is weer een mooie aanschaf   :thumbup:

Gr Alex 0850
Re: Het begin van Michelstadt.
Citaat van: h0_miessie op dinsdag 07 juli 2015, 19:54:39

@Roel, bedankt voor de link erg interessant. :thumbup:
Maakt het nog wat uit wat voor een personenrijtuig erbij komt bij de 5 a 6 'Rollende Landstrasse'

Hallo Michel,

Er is een groot scala van rijtuigen gebruikt, zelfs een oud slaaprijtuig van NS!
Als je op google "rollende landstrasse" intypt en vervolgens op afbeeldingen kijkt, zie je heel veel foto's met diverse rijtuigen, vaak oude D-trein wagons. Nu vaak wit/crême met een band, maar daarvoor nog gewoon in de oude blauwe of groene kleur.

Groeten,
Roel
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
@Dirk-Jan, bedankt vindt het zelf ook geen slechte combinatie. :)
En ja toen ik het hoorde dat zij naar Amsterdam wilde begonnen de rateltjes te draaien en te draaien tot deze mooie oplossing. >:-D >:-D

@Alex, dank je wel. :thumbup: :thumbup:

@Roel, bedankt voor je antwoord omtrent de personenrijtuig. :thumbup:
Heb even gegoogeld en ze zijn inderdaad divers de personenrijtuig(en) denk dat een mooie rode of blauwe niet zal misstaan hierbij. ;)
Ga nog wat van die lagevloerwagens bij verzamelen en kijk de volgende keer in Houten voor een leuke personenrijtuig of bij Harlaar. :thumbup: 
Claas loc gearriveerd Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Claas loc gearriveerd Michelstadt.
Maandag de Claas loc besteld die ik dankzij een link in de topic aanbiedingen bij winkeliers zag en vandaag al binnen gekregen vanuit Duitsland. :thumbup:

De loc op het programmeerspoor gezet en aanmelden maar het is een MFX dus lekker makkelijk. ;)

Wat een pracht loc zeg mooie verlichting en ook zit er sluitverlichting op en met schijnwerpers erbij gewoon geweldig en de eerste loc die ik nu heb met schijnwerpers  :thumbup: en een tyfoon oftewel een toeter. :thumbup:

Net even de loc een paar rondjes laten rijden en straks als ik boven ben doe ik altijd even een loc parade alle loc's op het station gewoon lekker sommige loc's van hun wagon's ontkoppelen rijden naar het station gewoon om de nieuwe loc welkom te heten (misschien stom maar ik vind het prachtig om te even te spelen met alle loc's). :D

Het loc bestand gaat nu lekker en aangezien ik gek op loc's ben vindt ik dat helemaal niet erg hoor. :D :D

Bijgaand 2 foto's van de nieuwe aanwinst in Michelstadt waar ik weer heel bij mee ben. :) :) :) :) :) :)