Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

0 leden en 4 gasten bekijken dit board.
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
@René en Ad ik vond het ook een leuk perronhuisje zag het liggen in een andere doos en wilde het meteen maken. :thumbup:
@Koos rangeren vindt ik eigenlijk het leukste van de baan terwijl ik daarmee bezig ben rijd er 1 personen trein lekker zijn rondjes langs het station. :P

Edit: laatste zin aangepast. ;)
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Het begin van Michelstadt.

Hoi Michel !

Weer een lijmtube leeggeplakt zie ik  :-)
Die huisjes zijn uit de tijd , dat je óf een perronkaartje óf een treinkaartje nodig had, om op het perron te mogen.
Je moet dus nog op zoek naar een norse preiser, die mensen zónder kaartje onverbiddelijk wegstuurt  :warning:

Ik had dit setje nog nooit geplakt gezien, erg leuk !

Grtz Tony (en Carl)
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Hallo Tony en Carl,

Ja moet weer lijm kopen naar het maken van dit mooi's. ;)
Ik zal inderdaad wat je schreef op zoek moeten naar een norse spoorweg medewerker die preisertjes zonder abonnement zal moet tegenhouden. ;)

Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Het spookte al een paar dagjes door mijn hoofd aanpassen van het rangeer gedeelte voor de loc's.
De kolenbunker voor de stoomloc's stond naast de dieselpomp voor de diesels en dat het gedeelte voor de stoomloc's was iets aan de krappe kant. :(
Dus vanochtend kijken weer kijken ondertussen reden een paar treintjes hun rondje.

Alles stil gezet en ben toen wezen schuiven met wissel's en rails's altijd leuk. :P
Nu is er in Michelstadt een rangeer gedeelte voor diesel en e-loc's en is er en begin gemaakt voor een rangeer / onderhoud gedeelte voor de stomers niet dat ik daar veel van heb maar dat gaat nu wel komen vrees ik. :D

Foto 1 is het zelfde gebleven alleen het onderste spoortje waar de stomers en kolenbunker stond is nu voor de diesel's en e-loc's.

Foto 2 en 3 is het nieuwe rangeer en onderhoud gedeelte voor de stomers het is niet echt groot maar denk wel genoeg om er iets leuks van te maken. :)
Het is nu nog 1 recht spoortje maar daar komen nog een paar wissels en rail's bij.
Ook ga ik me verdiepen wat er nog meer bij moet komen bij zo een onderhoud gedeelte voor stomers.

De beheerder van Michelstadt is blij met de uitbreiding meer spoor erbij meer speelmogelijkheden ( mooi woord voor scrabbel ;)) dus nu weer sparen voor de benodigde spullen en loc's. :P

En ja de e-loc hoort niet bij een diesel pomp maar hij moest olië hebben en dat haalt hij daar omdat er nog geen loc loods is. ;)

Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Hoi Michel !

Het is wat lastig om met de foto's een goed beeld te krijgen.
Om nog plaats voor scenery te houden, zou ik het rechte spoortje langer maken en het daar bij laten.
Hooguit een wissel erbij met een parallel spoor.
Het zal altijd een compromis blijven, aangezien de ruimte erg beperkt is.
Soms is het kiezen voor meer rails en soms voor meer scenery. Vooral kiezen voor wat je het mooiste vindt.
Wanneer je helemaal naar de werkelijkheid van het grootspoor wil, moet je de zolder van de buren erbij pakken, maar dat zal die vast niet goed vinden......
Schuiven met rails en bedenken hoe en wat blijft altijd leuk  :P

Grtz Tony
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Hopelijk kan je het hier wat beter zien Tony de afmetingen van het rangeer gedeelte voor de stomers.

Zat zelf de denken aan wat jij schreef een parallel rail er naast en misschien nog 1 aftakking anders wordt het we heel vol allemaal. ;)
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Hoi Michel !

Net wat tekst al toegevoegd  :-) hierboven, heb je de foto's er al bij...
Het ligt al behoorlijk vol idd.
Misschien een idee om het spoor waar de hout-wagons staan, weg te halen, dan heb je een flink stuk ruimte meer over.
Ruimte voor scenery , wel te verstaan  :P

Ik had op mijn rangeerterrein bij de fabrieken eerst ook 5 sporen liggen, dat zijn er nu nog 3.
Echt missen doe ik die 2 niet meer. Naast het volproppen met rails, hebben we (modelspoorders) ook  de neiging om alle rails weer met treinen vol te zetten. Die neiging is soms maar met moeite te onderdrukken, maar geeft wel een rustiger totaalbeeld en uiteindelijk meer ruimte voor meer scenery en (hoe raar het ook klinkt) speelmogelijkheden.

Ik hoop dat je met de overwegingen wat kunt.....Grtz Tony
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Hallo Tony,

Het is zeker een overweging waard en ga het zeker uitproberen vanmiddag. :thumbup:
Nu moet ik helaas een muur in de gang schilderen waar mijn vriendin al weken om zeurt.
Ik hou je op de hoogte via deze leuke ;) topic.
Re: Het begin van Michelstadt.
Hoi Michel,

Ik deel Tony's mening wel met het weghalen van het spoor.
Heb je iets meer ruimte om een mooi en realistisch stukje voor de stoomlocs te maken. :)
Succes met het schilderen. :P

Gr.
René
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Hallo René en Tony,

Heb het spoor waar de houtwagon's stonden weggehaald en heb er een wissel ingelegd en wat rails zoals jullie kunnen zien op de foto.

Op één van die sporen wil ik een lokloods plaatsen voor 1 stomer.
En op het andere spoor zou dan een slakkenput geplaatst kunnen worden.

Beneden laat ik zo een kolenput en aan de andere kant een waterkraan spaart ruimte zodat het niet te vol wordt en het terrein genoeg ruimte overhoud voor scenery. ;)
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
 :thumbup:

:-) :-) :-)
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Vandaag net als vele forumleden naar Houten geweest. :P
Daar heb ik spullen aangeschaft die ik nodig had voor mijn te maken loc depot.
Omdat het niet te druk mocht worden heb ik een 1 sporig locloods van Kibri gevonden die ik er wel stoomloc waardig uit zag zien. ;)
Verder heb ik ook een wissel en wat rechte stukken rails en stootblok gekocht.
Nu alleen nog op zoek naar een slakkenput en een waterkraan voor de stomers want die kon ik helaas vandaag niet vinden.

Thuis gekomen de rails en wissel neergelegd de stoomloc's er heen gebonsjoerd en wat foto's gemaakt die ik graag met jullie wil delen.
Moet alleen kijken als de locloods gebouwd is waar ik hem neer zet of op het achterste of voorste spoor mijn gevoel zegt achterste spoor eerst maar in elkaar zetten.

Morgenochtend vroeg de wissel aansluiten en even lekker spelen voor dat mijn kinderen en kleinzoon en mijn vader komen om mijn vriendin haar verjaardag te vieren Hoera Hoera Hoera. :P

Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Die aanschaffen zijn snel en leuk verwerkt

veel plezier en gefeliciteerd
fijne avond

Gr Ed
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Ja als ik thuis kom hol in meteen naar boven om het op ze plek te leggen en te kijken hoe mooi het legt. :P

Bedankt voor de felicitatie en jij ook een prettige avond Ed. :thumbup:
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
ja dank je
ik heb dat ook hoor nieteens tijd om wat te drinken eerste naar de baan en kijken wat het doet

gr Ed
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Hoi Michel !

In het aanwinstenhoekje je aankopen gezien en snel hierheen gezapt  :P

Als ik de foto's goed begrijp, is je machinistenplek rechts op de laatste foto.
Dan zou ik waar nu je kolenlaadkraan staat de loods zetten en de rest bij die 2 andere sporen.
Dan is wat erachter ligt wat uit het zicht en komt alles wat beter naar voren.
Een slakkenput is bij zo'n klein BW-tje niet echt nodig is ook nog een hoop gepriegel trouwens.
En als er een loc op staat issie weg  :-)

Grtz Tony

Re: Het begin van Michelstadt.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Hoi Michel,

Ik zag je al lopen vanmiddag met al die tassen vol  :) leuke spullen.
Alvast gefeliciteerd met je vriendin.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
@Ed 2 zielen 1 gedachte. :P

@Tony zodra ik de locloods gemaakt heb zal ik hem neerzetten waar de kolenbunker nu staat en dan bekijken hoe het staat. ;)
Wat je zegt zit wel wat in kolenbunker en aan het ander spoor de waterkraan. :thumbup:
En ik ben vereerd dat je snel naar mijn baan gezapt bent. :P :P

@Peter tja moest toch dat geld wat ik van mijn schoonmoeder kreeg ergens investeren. ;)
Bedankt voor de felicitatie. :thumbup:
Re: Het begin van Michelstadt.
Hallo Michel'

Je hebt er de vaart in . Snelle inkopen gedaan en erna alweer je baan uitgebreid. :thumbup:
Zag dat de ook nog perrondelen hebt gekocht.
Ik heb hier nog 2 dozen staan waar ik alleen de opbouw van heb gebruikt.

Veel plezier op het feest vandaag, lekker samen rijden.

Groet,

Erik
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Hoi Erik,

Op de terugweg van Houten naar huis zit ik mijn spullen te bewonderen die ik gekocht heb en maak ondertussen in mijn bovenkamer al een planning wat ik ga doen thuis. :P

De perrondelen zijn gekocht om de bestaande perrondelen te vervangen sommige zijn namelijk te breed waardoor de rails niet mooi ligt. :(

Deze nieuwe perrondelen zijn misschien iets smaller maar de rails ligt wel goed. :P

Ach zo groot wordt het feest niet hoor klein maar gezellig helaas ;) zal ik toch vaak boven zijn met me kleinzoon omdat hij met de treinen wil spelen. :D





Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2012

Iedere dag is, wat je er zelf van maakt.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Hé Michel,

Gefeliciteerd.

En ook zeker met je aankopen.
Tjonge jonge. Wat ga jij als een speer zeg, met je baan-aankopen en ontwikkeling ervan.

Maar.... Een beetje zwakke smoes (maar wel heel herkenbaar)... "omdat hij met de treinen wil spelen"...  :D

Groeten,

Jan
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Goedemorgen Jan,

Dank je wel voor de felicitatie. :thumbup:

Ach ga lekker mijn gangetje ben nu lekker de locloods aan het bouwen aan de keuken tafel heerlijk ontspannen voor dat iedereen wakker is. ;)

Tja misschien een slappe smoes maar ik maak er gretig gebruik van. :D
En de kleine jongen vindt het geweldig boven wil om de minuut met een andere trein rijden zit aan knopjes ja op mijn ouwe dag moet ik scherp blijven.
Maar dan zie je de glinsterende oogjes van het speelplezier van hem dat maakt alles weer goed. :thumbup:
Re: Het begin van Michelstadt.
Hoi Michel,

Allereerst gefeliciteerd met je vriendin. :)
We zijn elkaar gisteren niet in Houten tegengekomen, maar het was ook wel behoorlijk druk. 8o
Lekker dat je weer verder kan met het stoomloc gedeelte. :thumbup:
Veel plezier vandaag. :)

Gr.
René
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Hallo René,

Allereerst bedankt voor de felicitatie. :thumbup:

Helaas ben ik je niet tegen gekomen gisteren hadden we even lekker kunnen babbelen maar wat je schreef was behoorlijk druk ikzelf vond het veel te druk had het na 2 uurtje wel bekeken.

Het stoom gedeelte schiet zo lekker op ben nu met de locloods bezig zodat het gedeelte al wat gezicht krijgt. ;)

Gisteren had ik wat verschillende kolenbunkers gezien dus misschien in de toekomst gaat deze overgenomen kolenbunker weg.

En ben jij al begonnen met rails leggen op je mooie modules ?
Re: Het begin van Michelstadt.
Hoi Michel,

Ik heb gistermiddag samen met Hans (V200.0) de rails neergelegd en daarna hebben we lekker lang met de treinen gereden. :P
Ik zal kijken of ik nog wat foto's kan plaatsen vandaag. :)

Gr.
René
Re: Het begin van Michelstadt.
Mooie baan hoor! Het begint bij nu ook te jeuken, om mijn baan op te gaan bouwen. Succes en ik blijf jouw topic volgen!
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Hallo Peer,

Bedankt voor je compliment omtrent mijn baan. :thumbup:

Het is mijn eerste echte baan die ik maak ondanks dat er wat foutjes zijn ben ik er erg tevreden mee. :P

Hopelijk inspireer ik je jeuk een beetje zodat je ook kan gaan beginnen aan je baan. ;)

Jij ook succes met je baan. :thumbup:
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Vanochtend heerlijk de locloods in elkaar gezet was mijn eerste Kibri bouwpakket voor h0 en moet zeggen het bouwde lekker weg hoefde weinig te vijlen gewoon perfect. :thumbup:

Had de locloods eerst bij het bovenste spoor neergezet stond aardig maar toen ik hem neerzetten waar de kolenbunker stond kwam hij veel beter toe zijn recht. :P

Straks komen bij de bovenste sporen van het loc depot de kolenbunker en waterkraan bij elkaar te staan wat een mooier gezicht geeft. ;)

Nu spullen en preisertjes kopen die in de locloods gestald kunnen worden zodat het een mooi schouwspel wordt. :P
Re: Het begin van Michelstadt.
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
 :) Ziet er goed uit. :thumbup:
Maar moet jij niet rondlopen en de koffie met gebak serveren?  O:-D

Dirk-Jan
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Het begin van Michelstadt.

Jij laat er ook geen gras over groeien, Michel  :-)

En nog mooier, de loods staat er nog niet , of er komt al een loc schuilen........het kan in Almere !

Geniet ze nog daar...grtz Tony

Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
@Dirk-Jan Dank je wel voor je compliment.
Gebak doe ik niet aan in deze tijden staat een schaal met oliebollen op tafel en de koffie doe ik maar 1x. ;)

@Tony Wat er staat moet ook gebruikt worden. :P
Maar het kan ook in Limburg hoor. ;)
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2014

Gek op treinen, radio, fotografie en muziek

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Gaat lekker zo Michel, mooi zo'n locloods! Jij hebt de rails rechtstreeks op het hout liggen, zie ik. Hoe is het met je rijgeluid, niet te veel lawaai?
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Hoi Ad,

Ik vind het ook een mooie locloods echt iets voor stoomloc's.

Wat betreft het rijden op hout ik hoor het niet echt misschien ben ik er al aan gewent. :)
Zit nog steeds te twijfelen over dat blauwe spul voor onder het laminaat maar wil eerst mijn baan goed hebben voor ik er misschien aan ga beginnen.
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Citaat van: Lokkie op zondag 14 december 2014, 11:43:40
Hoi Michel,

Ik heb gistermiddag samen met Hans (V200.0) de rails neergelegd en daarna hebben we lekker lang met de treinen gereden. :P
Ik zal kijken of ik nog wat foto's kan plaatsen vandaag. :)

Gr.
René

Sorry dat ik geen reactie gaf op je berichtje had ik niet gezien.
Ik had het al gezien en gereageerd  in je topic wat een mooie line-up van de V200 modellen
Re: Het begin van Michelstadt.
Hoi Michel,

Het is je vergeven. O:-D :P

Gr.
René
Re: Het begin van Michelstadt.
Zo, dat ziet er allemaal weer erg mooi uit Michel.
Je gaat als een trein ;)
Leuk hoor
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
@René dank je :lol:
@Gino bedankt voor je compliment en ik doe me best probeer veel tijd door te brengen op zolder in het weekend.

Helaas kan ik volgend weekend niks doen aan de baan wegens verplichtingen.
Maar wil wel volgende week zaterdag even bij Harlaar in Badhoevendorp langs voor een locloods voor de diesel en e-loc's. :P
Re: Het begin van Michelstadt.
Michel,

Even je draadje doorgelezen, moet zeggen heel knap allemaal je loods staat mooi op je baan.

Groeten
Peter
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Hallo Peter,

Bedankt voor het doorlezen van mijn draadje en voor je compliment. :thumbup:

Ikzelf ben erg tevreden met de locloods en ook op de plek waar hij staat. :P
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Hoi Michel

Wanneer ik je spreek ben je altijd erg enthousiast over je baan, nou dat is wel te zien in jouw draadje en de voortvarendheid met het bouwen ervan, het ziet er allemaal goed uit.
Veel speelplezier en wanneer alles goed rijdt op naar de volgende stap, automatiseren, voor nog meer speelplezier.

Mvg
Koos
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Hallo Koos,

De enthousiasme komt omdat het lekker rustgevend is werken / spelen aan / met de baan.
Heerlijk aan de keukentafel zitten bouwen met een lekker muziekje op de achtergrond de uurtjes vliegen dan om. ;)

Gisteravond weer een paar uurtjes gespeelt en dan vooral veel gerangeerd. :thumbup:
Precies wat je zegt eerst alles naar wens laten rijden en dan misschien automatiseren gaat allemaal goed komen. :thumbup:
Re: Het begin van Michelstadt.
Dat ervaar ik dus ook zo.
De rust die ik erdoor krijg is onbeschrijfelijk.
Had nooit gedacht dat mij dat nog eens zou overkomen.
Vind maar één ding jammer en dat is dat ik er niet al 30 jaar eerder mee begonnen was.
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Het begin van Michelstadt.

Hier is nog iemand die graag speelt en die veel rust en voldoening vindt in het knutselen .
Automatiseren is voor mij geen optie, dat voelt voor mij als TV-kijken, nog afgezien van de kosten en het gepuzzel (en voor mij dus stress) om het werkend te krijgen. Maar ieder zijn ding.

Ook het hebben van een eigen ruimte (wereldje) is weldadig, daar kan geen kuuroord tegenop  :thumbup:
En je hoeft er niet eens de deur voor uit  :P

Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Dag Michel.

Helemaal mee eens dat modelbouw zeer ontspannend (bijna therapeutisch) kan werken. :thumbup:
Ik volg jouw topic tot op heden stilzwijgend, maar ik kon de bovenstaande uitspraken zo
waarderen, dat ik maar eens nodig vond om te reageren.

Groeten,

Erik.
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
@Gino Leuk dat we op 1 lijn liggen met de rustgevende werking van de modelbouw.
Ik probeer zoveel mogelijk uurtjes boven bij de baan door te brengen gewoon even de gedachten op 0 zalig. :P
Ook ik denk wel eens had ik er maar eerder aan begonnen maar of ik dat 30 jaar terug ook wou misschien wel aan de andere kant ook niet ben 2 keer gescheiden en 2 keer kaal geplukt door de ex vrouw en door de wetgeving die vaak aan de vrouw haar kant staat. :(
Dan had ik steeds met treinen spullen moeten verkopen. ;)

@Tony heerlijk he je eigen wereldje in jouw geval samen met je maatje Carl je kan van je baan maken wat je zelf wil. :P
Enigste kuuroord waar ik wel eens kom is in Arcen bij de therme baden zalig. :D

@Erik Bedankt voor je reactie waardeer het heel erg vooral omdat je het stilzwijgen doorbreekt  :P en ja het is gewoon therapeutisch want de ontspanning die ik uit mijn baan en ook het forum haal is fantastisch.
De uren vliegen om en steeds die je weer ideeën op.
En door de modelbouw ben ik het groot spoor ook gaan waarderen als ik met de vrachtwagen op de A15 rij en er komt een goederentrein langsrijden dan kan ik daar heerlijk naar kijken en genieten van de loc en lading.
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Vanmiddag reed er een vreemde trein in Michelstadt namelijk de trein van mijn kleinzoon. :P
Ik moest met de "krokodil" spelen en de "koploper" moest ook rijden en ook de nieuwe 1200 moest rijden omdat die zo een mooi claxon heeft.
Zo hebben we voor het eten lekker een uurtje gereden hij blij ik blij iedereen blij. :D :D

Hij wilde zijn trein ook niet mee naar huis moest bij mij op de baan blijven dus een parkeerplekje voor de trein gezocht die nu staat tussen de rest geparkeerd. :thumbup:
Re: Het begin van Michelstadt.
Hoi Michel,

Welke van de twee is nu van je kleinzoon. :help: :D

Gr.
René
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Die geel blauwe René. ;)
Re: Het begin van Michelstadt.
Oh, die. :P
Re: Het begin van Michelstadt.
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: Het begin van Michelstadt.
Hoi Michel,

Leuk dat je kleinzoon ook al met treinen wil rijden :D

Zit dus in de familie :-)

Maar mooi dat je een parkeerplekje vond, en daar zal je kleinzoon ook blij mee zijn :thumbup:

M.v.g.

Hans V200.0