Citaat van: zofman op zaterdag 14 maart 2026, 09:06:45Prachtige wagons Michel!
Mooie olifant ook!
Veel rijplezier.... met de wagons dan 😂
Jan
Dank je wel Jan.
Ja die is ook mooi he net een olifant in een poselijnkast.
Gisteren mochten de Jura wagons meteen meerijden in de sleep met de andere betonsilowagons.
Nee op een olifant ga ik echt niet zitten hoor Jan mij te hoog.
Citaat van: Wico op zaterdag 14 maart 2026, 10:40:04Michel,
Het wordt mooier en mooier in Michelstadt
. Leuk dat nieuwe Jura logo!
Groeten,
Wico
Dank voor je compliment Wico dat je Michelstadt mooier en mooier vindt worden.
Helemaal mee eens dat het Jura logo leuk is en een moderne verbetering is daarin tegen is het nieuwe Holcim logo kleurijker maar minder sfeervol als het prachtige oude vertrouwde logo.
Citaat van: lucdiels op zaterdag 14 maart 2026, 10:46:07Nou Michel, jij kan ook niet stilzitten als het erop aan komt mooie wagens te versieren. Deze zullen zeker ook weer gan uitblinken in Michelstadt.
Luc
Ik heb er denkelijk een neusje voor Luc om mooie wagons te vinden en te halen.
Uitblinken doen ze zeker rijdend zoals de Jura en stilstaand de SBB autotransportwagons al gaan die eerdaags in een sleepje gezet worden kijken hoe ze rijden en staan met wat andere wagons een soort allergaatje sleepje.
Citaat van: iTom op zaterdag 14 maart 2026, 11:09:57Waanzinnig mooie uitbreiding man.
Die cementwagons zien er net als de rest geweldig uit.
Veel plezier er mee.
Dank je wel Tom.
Deze lange sleep van 12 cementwagons is een kleurrijk geheel helaas kan hij niet langer anders waren er zeker nog een 8 bijgekomen maar wat niet kan kan niet he simpel zat.
Gaat helemaal goed komen Tom met het plezier.
Citaat van: Nieuwenhuis op zaterdag 14 maart 2026, 11:28:47Dag Michel.
Gefeliciteerd weer met alle nieuwe aanwinsten
Die autotransporters zien er fantastisch gedetailleerd uit! 
Groeten uit Almelo 🚦
Erik.
Dank voor je felicitatie Erik.
Ja daar ben ik heel blij mee met deze oudere uitvoering zijn mooi bedrukt alles zit goed vastgemaakt en is aanwezig dat gaat een hele mooie sleep worden in de toekomst als ik er meerdere van gevonden heb.
Citaat van: ernstcramer op zaterdag 14 maart 2026, 12:12:51Mooie aanwinsten weer Michel! ben benieuwd hoe dat straks allemaal rijdt...
Dank je wel Ernst.
Ja ze rijden mooie de silowagonsleep had een kort filmpje gemaakt maar met muziek op de achtergrond en daar zaten rechten op dus kon die niet gepubliceerd worden misschien vandaag een andere maken.
Citaat van: Trainhenk op zaterdag 14 maart 2026, 15:00:40Hoi Michel,
Mooie aanwinsten weer.
Vooral die cementwagens vindt ik erg mooi en stijlvol.
Henk
Ja Henk ze zijn weer een mooie aanvulling op het bestaande materiaal.
Ik ben het helemaal met je eens wat betreft mooiheid en ze zijn zeker stijlvol.
Citaat van: Freek op zaterdag 14 maart 2026, 16:50:20Paar fraaie aanwinsten Mies, gefeliciteerd daarmee.
Mijn dank is groot voor je felicitatie Freek.
Het schoonheidgehalte gaat weer iets omhoog met deze fraaie aanwinsten Freek.
Citaat van: ÖBB op zaterdag 14 maart 2026, 17:12:43Hoi Michel wat een prachtige aanwinsten weer, de autotransportwagons en de cementwagons echt mooi gedetailleerd.
Gr henk
Dank je wel Henk voor je complimenten.
Ja dat kan je wel aan Roco overlaten hoor de mooie details aan de wagons.
Citaat van: Dirk-Jan op zaterdag 14 maart 2026, 17:29:07
Mooie aanwinsten.
Nu moet je autootjes gaan sparen want om die drie gekoppelde auto transporters te vullen heb je er aardig wat nodig lijkt me.
Veel leuk rij en kijkplezier ermee.
Dank je wel Dirk-Jan.
Ja ze zijn weer kleurrijk en mooi deze aanwinsten en ik heb al 1,5 wagon vol met mooie autootjes want er moet kwaliteit auto's in natuurlijk en ik heb nog wat Mercedesjes in doosjes zitten die mogen er ook bij en moet nog wat auto's sparen die ik ooit gehad heb dus vol komen ze wel hoor.
Citaat van: hermanvk op zaterdag 14 maart 2026, 17:46:33
misschien bij @Wico even informeren of er transport nodig is...
Is een idee Herman maar ik zal de laatste zijn die Wico op kosten wil jagen want die lege plekken moeten toch opgevuld gaan worden hé.
Citaat van: Trainspotter op zaterdag 14 maart 2026, 18:37:10Dat zijn weer verrekte mooie wagons Michel.👍
Vrgr,
Wilko
Dat heb je prachtig beschreven Wilko.
Een prachtige aanvulling aan het beetje materiaal wat hier rond rijd in Michelstadt.
Vandaag staat op agenda de niet aangebrachte klein materiaal aan de overige 8 betonsilowagons aanbrengen Zwitserse kentekens op de auto's aanbrengen die op de SBB autotransportwagons komen te staan.
Zal eerdaags weer een velletje met kentekens moeten bestellen gaat wel har nu met het velletje.
En dan bij mijn Duitse hofleverancier kijken voor verlichting bij het Migros distributiecentrum zag dat er weer nieuwe verlichting waren uitgekomen maar wel erg spoorbaan achtig zoek meer voor stadsverlichting misschien heeft iemand een tip of suggestie voor mij.
Kortom weer een leuke dag op zolder en bijgaand een foto van het oude en nieuwe logo(s) van de Jura beton wagons.
Groet en een fijne zondag toegewenst.
Michel