Citaat van: Dirk-Jan op woensdag 18 januari 2023, 11:23:46
Mooie aanwinsten.
Wel jammer dat er preisertuig bezig is geweest met Graffiti op die mooie schuifwander.
Misschien krijg je het weg met wat wasbenzine.
Dirk-Jan
Dank je Dirk-Jan.
Ja helaas ook hier in Michelstadt maar wat ik begreep zijn ze bekende van de polizei dus zal het niet lang duren voordat ze bij de kraag gepakt zijn.
Ik kan het proberen met wasbenzine maar voorlopig laat ik het maar even zo.
Citaat van: GWS op woensdag 18 januari 2023, 12:13:57-MICHEL,
Dat zijn er weer heel wat! Daar hebt jij weer heel veel mee te doen, denk ik. Ach, dat 'schoonmaken' mag je achterwege laten, want er zijn niet veel van zulke wagens, die zonder graffity rondrijden! Ja, ja, die jeugd heeft wat 'werk' gedaan! Zonde van hun tijd en werk.
Maar die lok zal nog heel veel kilometertjes moeten inhalen i.v.m. de anderen. Maar dat is voor jou geen probleem! Alles bij elkaar zijn er mooie aanwinsten (vullingen) bijgekomen.
Voorlopig alleen maar 'rondrijden', zeker? Suk6!!
Het zijn er zeker weer veel Gerard die wagons gelukkig heb ik nog plek over om deze fraaie wagons te stallen.
Ik laat het voorlopig zeker zo zitten het graffiti vindt het wel geinig staan zo tussen de mooie schone sleep in.
Ja de loc komt zeker aan zijn kilometers hij heeft tenslotte wat in te halen op de rest al betwijfel ik of hij de Railpool loc met 631 rijuren snel in kan halen.
Ja alleen maar rond rijden Gerard scenery komt denkelijk dit jaar niet aan bod vrees ik.
Citaat van: Wico op woensdag 18 januari 2023, 12:14:13Michel,
Blij dat er nu weer wat tijd/aandacht/plezier voor de treinen komt en natuurlijk gefeliciteerd met je mooie Zwitserse aankopen
.
Wat betreft het toevoegen van foto's: even goed opletten waar je cursor staat als je een foto toevoegt en daarna gelijk een enter geven zodat de tekst onder de foto doorgaat.
Groeten,
Wico
Ja ik ben ook blij dat ik weer eindelijk wat rondjes kan rijden en de eerste loc weer een smeerbeurtje ga geven.
Met het Zwitserse uitbreiding ben ik zeer tevreden alles rijd heerlijk mee in de dienstregeling van Michelstadt al moet ik bekennen dat ik tot aan het weekend met het niet Zwitserse materiaal rij ook dat moet eens in de zoveel tijd de asjes strekken.
Zal je tip van de foto's meenemen bij het volgende berichtje waar foto's in komen te staan bedankt voor de tip.
Citaat van: Tony op woensdag 18 januari 2023, 12:31:28Dat fraaie nieuwe spul zal je zeker helpen bij het ontspannen, Mies 
De loc in dit jasje kende ik nog niet, maar mag er wezen !
Die graffiti-boys hebben volgens mij al bij de wagonfabriek of bij de wasstraat toegeslagen, die wagen is verder nog brandschoon
Succes met afschakelen en je herpakken.
Grtz Tony
Zeker weten Tony dat het helpt om de gedachten op leukere dingen te zetten met dit mooie materiaal.
Ik had de loc wel eens gezien in een boekje van Märklin maar in het echt is hij nog mooier.
Ja sommige graffiti boys of girls zijn erg snel met het bespuiten van het materiaal.
Dank je wel Tony ik ga mijn best doen.
Citaat van: GWS op woensdag 18 januari 2023, 16:25:00-MICHEL,
Wat is er niet mooier dan het laten rijden van jouw nieuwste lok. Dit laat alles zien! Geniet er maar van en laat jouw lok maar heerlijk van al zijn rondjes over jouw modelbaan rijden, zoals ik in deze video heb gevonden:
Gerard, bedankt voor dit fraaie filmpje nee eigenlijk niet bedankt want nu is mijn verlanglijst weer gegroeid door je filmpje.
Nee hoor komt helemaal goed ga de nummers van de wagons en stuurstandwagon opzoeken denk dat deze sleep ooit wel eens in Michelstadt komt te rijden.
Citaat van: frank-103 op woensdag 18 januari 2023, 16:44:46Mooie aanwinsten Michel! Rustig aan in het nieuwe jaar en voldoende ontspannen op jouw mooie treinenzolder!
Dank je wel Frank.
Ik heb mij voorgenomen om het dit jaar nog rustiger aan te gaan doen en nog meer leuke dingen te gaan beleven zowel op zolder maar ook buitenshuis lekker genieten maar de zolder en treinenhobby zla denkelijk wel op de eerste plaats komen denk ik want daar haal ik de meeste ontspanning uit.
Citaat van: ramdani op donderdag 19 januari 2023, 17:03:52moeilijke weken hebben we allemaal wel eens, maar het treintjesvirus is niet weg te krijgen
;
mooie aanwinsten;
mvg,
Michel
Ja soms zit het mee maar soms ook niet Michel.
Daar heb je een goed punt wat betreft het treintjesvirus.
Groet Michel