Gisteren toen ik net thuis was na het werk werd er door de buurman aangebeld die had een doos in zijn handen want de pakketbezorger had het bij hem afgegeven omdat ik nog niet thuis was.
Na een kop thee met de buurman ging de doos open en ja hoor daar was mijn 18 maanden geleden Re 620 "Rüti ZH" lang gewacht toch gekregen.
Verder heb ik bij een goede forumvriend een setje bierwagons overgenomen en voor mijn verjaardag kreeg ik van hem een mooi blauwe wagon waarvan er al één in Michelstadt rond reed dus die sleep waar de eerste blauwe wagon in zit wordt weer wat uitgebreid.
De Re 620 is heden ochtend geijkt en rijd nu heerlijk mee in het dienstschema met 10 Migros wagons achter zich aangehuppeld.
De bierwagons staan voorlopig geparkeerd in het rangeerterrein maar komen vanmiddag achter een kleine Mak loc van de SBB
Al met al een heel goed weekend al is deze veels te kort als je maar één dag vrij hebt.
Na het ijken heb ik de schaduwstations waar het Zwitsers materiaal staat opnieuw in gedeeld zodat iedere loc er goed in past en een definitieve plek heeft gekregen.
En nu lekker rijden de hele dag en het nieuwe materiaal bewonderen.
Groet Michel