Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Michelstadt } Roco SBB Cargo wagon.

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Michelstadt } aanwinst en de bovenleiding klaar en de pantografen omhoog.
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: Michelstadt } aanwinst en de bovenleiding klaar en de pantografen omhoog.
Hallo Mies,

En het wordt steeds mooier in Michelstadt! En binnenkort (het kan natuurlijk ook een kerstcircus worden) vast een mooi circus om eens lekker van te genieten; eerst van de aankomst van het circus per trein en daarna in de tent! (en natuurlijk uitzwaaien om de trein nog eens te bekijken) :P

Re: Michelstadt } aanwinst en de bovenleiding klaar en de pantografen omhoog.
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: Michelstadt } aanwinst en de bovenleiding klaar en de pantografen omhoog.
Michel,

Het is een streling voor het oog om de E-locs met de pantograaf tegen de drijdraad zien voorbij te rijden. Nu is het echt compleet.

Super Mooi... :thumbup: :thumbup:

Grts Freddy
Re: Michelstadt } aanwinst en de bovenleiding klaar en de pantografen omhoog.
ATV ?  ;)
Je bedoelt ATF.
Ik denk dat dat wel helpt tegen overmatige slijtage.
Re: Michelstadt } aanwinst en de bovenleiding klaar en de pantografen omhoog.
 @citaat
Aangepast Wim bedankt voor de correctie. :thumbup:

Groet Michel
Re: Michelstadt } aanwinst en de bovenleiding klaar en de pantografen omhoog.
Mooi Michel! Weer een stapje verder!  :D
Re: Michelstadt } aanwinst en de bovenleiding klaar en de pantografen omhoog.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Michelstadt } aanwinst en de bovenleiding klaar en de pantografen omhoog.
- MICHEL,
Wat een weekend is het voor jou geweest! Na het 'proefdraaien' nog even snel een filmpje - wat zeg ik gelijk maar 2 stuks - laten zien! Nou, nou, het kan niet op in Michelstadt. Er is inderdaad weer heel wat getoond! Ik sta "paf"! Jij kan er zeker heel trots op zijn. Het resultaat ervan spreekt voor zich! De positiviteit straalt ervan af.
Inderdaad is jouw gedachten van dat druppeltje ATF-olie een wondermiddel, zelfs voor de stroomdraden van de bovenleiding. Daar zult je geen last van ondervinden.
Jouw PINKSTEREN kan niet meer stuk! Deze mijlpaal is bereikt!
Nu eventjes verder sparen; trouwens er zijn al heel wat Preisertjes geplaatst. Leuk, hè, die scenery zelf opbouwen voor jouw modelbaan!
Re: Michelstadt } aanwinst en de bovenleiding klaar en de pantografen omhoog.
Mooie mijlpaal, Mies  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Duurde effe en was nogal wat werk, maar is de investering meer dan waard !
Het feestje wordt goed en passend gevierd met je circusloc !
Fijn doel ook om een hele circustrein te sparen.
Met die uileloc is het trouwens net alsof er een beest over je baan kruipt  8o

Ik zie je tevreden snuitje in gedachten al zo voor me, als je met je panto-ups aan het knarren bent  :P

Grtz Tony

Oja; je kunt van iedere loc ook af en toe van pantograaf wisselen, scheelt ook slijtage.......
Re: Michelstadt } aanwinst en de bovenleiding klaar en de pantografen omhoog.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Michelstadt } aanwinst en de bovenleiding klaar en de pantografen omhoog.
Hoog geëerd publiek, Circus Miessie mag je straks niet missen.

Veel plezier met de nieuwe loc en het rijden met de panto's omhoog ziet er top uit.
Re: Michelstadt } aanwinst en de bovenleiding klaar en de pantografen omhoog.
Forum Beheerder Bestuurslid St. 3rail
Lid sinds: 2013

offline
Re: Michelstadt } aanwinst en de bovenleiding klaar en de pantografen omhoog.
Tja... wat moet ik hier nou nog aan toevoegen aan al die lovende woorden?

Dan hou ik het simpel: "Mooi man!!"  :thumbup:
Re: Michelstadt } aanwinst en de bovenleiding klaar en de pantografen omhoog.
 B) Ziet er gelikt uit, en zo komen de E-locs ook stukken beter tot hun recht, met de pantografen omhoog tegen de draad aan.:thumbup:
En wat Tony al benoemde, af en toe van panto wisselen, gaan ze langer mee.
En minder rijden en dan meer tijd besteden aan scenery bouwen/maken, scheelt ook in de slijtage. :D

Dirk-Jan
Re: Michelstadt } aanwinst en de bovenleiding klaar en de pantografen omhoog.
Michel,

Complimenten voor al het werk dat verricht is; jullie kunnen trots zijn op het resultaat. Alles rijdt heerlijk soepel onder de draad door, en dat is uiteindelijk toch het echte werk :thumbup:. De nieuwe loc is natuurlijk ook weer een verrijking van het Zwitsers materieel. We zien de bijbehorende wagons in de toekomst wel weer voorbij komen. Daarnaast was het lekker genieten van al het bekende Zwitsers wat er over je baan rijdt. Mooie foto's ook nog erbij, het kan niet op :P.

Groeten,
Wico
Re: Michelstadt } aanwinst en de bovenleiding klaar en de pantografen omhoog.
Hoi Michel,

Ik heb echt zitten genieten van je filmpjes met de pantografen tegen de draad aan. Ik had het mij nooit zo beseft, maar het "dansen" van de pantograaf dor het geringe hoogteverschil geeft echt een gaaf effect.
Re: Michelstadt } aanwinst en de bovenleiding klaar en de pantografen omhoog.
Leuke filmpjes Michel, ik ga morgen ruime hoeveelheden chips inslaan, dus kom maar op met jouw speelfilm!
Re: Michelstadt } aanwinst en de bovenleiding klaar en de pantografen omhoog.
Citaat van: Wimdouwe op maandag 24 mei 2021, 17:18:48
Kijk, zo hoort het. Stroomafnemer tegen de draad.  :thumbup:

Helemaal mee eens Wim maakt het rijden met de e-locs veel leuker.
Al was het de eerste keer toen er automatisch gereden werd met koploper best spannend hoe het zou gaan maar gelukkig ging alles lekker en waren er geen problemen. :P

Citaat van: Didero op maandag 24 mei 2021, 17:23:37
Michel,
Een genot om naar te kijken, die pantografen tegen de draad
Dat maakt het rijden met E-loks echt kompleet.
Mooi werk. Complimenten!
Dirk Jan

Leuk om te lezen dat je er van genoten heeft Dirk Jan. :thumbup:
Het maakt het zeker compleet en realistischer zeker als je meer e-locs dan diesel of stoomlocs hebt.
Dank voor je complimenten. :oops:

Citaat van: erik01 op maandag 24 mei 2021, 17:26:27
Ha Michel,
Op je baan kijken naar je schitterend materieel en de automatische trein loop, was al geen straf. Maar nu met de locs met pantho aan de draad is schitterend.
De cirkus Knie loc misstaat hier niet, had Karin goed gezien.
Heel veel rijplezier en kom maar door met  de speelfilm.
Groet, Erik
Het was zeker geen straf Erik maar dit geeft net dat beetje meer aan de baan en het is zeer leuk om er naar te kijken hoe de pantograaf op en neer gaat. :)
Ja mijn vrouw heeft kijk op dit soort dingen en weer een begin van een nieuwe sleep van allemaal wagons van circus Knie. :P
Dank je komt helemaal goed met het plezier Erik eerst nog even de masterclass van René dan ga ik er aan beginnen.

Citaat van: Wim op maandag 24 mei 2021, 17:28:36
Mooi ! Eindelijk !
Heel gaaf !
en.. zeer realisties !

Dank voor je leuke berichtje Wim. :thumbup:
Ik ben het helemaal met je woordkeuzes eens. :)

Citaat van: narwal op maandag 24 mei 2021, 17:40:54
Hallo Mies,
En het wordt steeds mooier in Michelstadt! En binnenkort (het kan natuurlijk ook een kerstcircus worden) vast een mooi circus om eens lekker van te genieten; eerst van de aankomst van het circus per trein en daarna in de tent! (en natuurlijk uitzwaaien om de trein nog eens te bekijken) :P

Leuk om te lezen Marcel dat je het steeds mooier vindt worden in Michelstadt :thumbup: ik kan daar alleen maar mee eens zijn. :)
Helaas is er iets te weinig ruimte voor een circustent vrees ik in Michelstadt dus zal de toekomstige sleep van circus Knie alleen op de doortocht Michelstadt eventjes aandoen.

Citaat van: Kelderspoorder op maandag 24 mei 2021, 18:17:06
Michel,
Het is een streling voor het oog om de E-locs met de pantograaf tegen de drijdraad zien voorbij te rijden. Nu is het echt compleet.
Super Mooi... :thumbup: :thumbup:
Grts Freddy

Het is zeker compleet nu Freddy nu de bovenleiding klaar is na een lange tijd maar dat waren we snel vergeten toen we samen genoten van de eerste loc die langs reed met zijn pantograaf omhoog. :P
Dank je leuk om te lezen dat je het super mooi vindt. :thumbup:

Citaat van: Wim op maandag 24 mei 2021, 18:26:57
ATV ?  ;)
Je bedoelt ATF.
Ik denk dat dat wel helpt tegen overmatige slijtage.

Scherp Wim heel scherp ik had het al meteen aangepast. :P
Baat het niet dan schaad het niet maar voor mijn gevoel helpt het wel dat laagje ATF dus smeer ik het iedere zondag maar op sommige punten op de rijdraden de stroomafnemer smeren het wel uit over de rest van de rijdraden.

Citaat van: Hanzi op maandag 24 mei 2021, 18:50:44
Mooi Michel! Weer een stapje verder!  :D

Leuk om te lezen dat je het leuk vindt Hans. :thumbup:
En ja dit gedeelte van de scenery is klaar op naar het volgende gedeelte. :)

Citaat van: GWS op maandag 24 mei 2021, 18:52:18
- MICHEL,
Wat een weekend is het voor jou geweest! Na het 'proefdraaien' nog even snel een filmpje - wat zeg ik gelijk maar 2 stuks - laten zien! Nou, nou, het kan niet op in Michelstadt. Er is inderdaad weer heel wat getoond! Ik sta "paf"! Jij kan er zeker heel trots op zijn. Het resultaat ervan spreekt voor zich! De positiviteit straalt ervan af.
Inderdaad is jouw gedachten van dat druppeltje ATF-olie een wondermiddel, zelfs voor de stroomdraden van de bovenleiding. Daar zult je geen last van ondervinden.
Jouw PINKSTEREN kan niet meer stuk! Deze mijlpaal is bereikt!
Nu eventjes verder sparen; trouwens er zijn al heel wat Preisertjes geplaatst. Leuk, hè, die scenery zelf opbouwen voor jouw modelbaan!

Ja Gerard mijn vreugde wilde ik zo snel mogelijk delen zodat iedereen ervan kon genieten van dit moois op de baan. :)
Inderdaad mijn pinsteren kon zeker niet meer stuk straks ga ik weer een stukje rijden en wederom weer genieten als de locs uit het spiraal de bovenbaan op komen rijden en de stroomafnemer wordt opgevangen onder de loopbrug die naar de voetbalvelden gaat.
Zeker weer een mijlpaal hopelijk zullen er nog vele volgen Gerard. :)

Citaat van: Tony op maandag 24 mei 2021, 19:03:38
Mooie mijlpaal, Mies  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Duurde effe en was nogal wat werk, maar is de investering meer dan waard !
Het feestje wordt goed en passend gevierd met je circusloc !
Fijn doel ook om een hele circustrein te sparen.
Met die uileloc is het trouwens net alsof er een beest over je baan kruipt  8o
Ik zie je tevreden snuitje in gedachten al zo voor me, als je met je panto-ups aan het knarren bent  :P
Grtz Tony
Oja; je kunt van iedere loc ook af en toe van pantograaf wisselen, scheelt ook slijtage.......

Het is zeker een mooie mijlpaal Tony het heeft een paar knaken en veel tijd gekost maar dat mag de pret zeker niet drukken en het is herbruikbaar bij eventueel een volgende baan. ;)
Ja de circus Knie loc is een fraaie loc die ik alvast gekregen heb van mijn lieve mooie vrouw die loc kon ik ook niet in de doos laten tot de verjaardag er moest meteen mee gereden worden. :P
Zeker weer leuk om weer uit te kijken naar het maken van de nieuwe circus sleep houd mij weer van de straat af zullen we maar zeggen. :D
Ja de uilenloc is mooi he met die ogen die je overal aankijken waar hij ook rijd. ;) :thumbup:
Jouw gedachten zijn helemaal goed wat betreft tevreden snuitje en ik wil wel eens zien hoe lang het duurt voordat er slijtage optreed bij het rijdraad of de stroomafnemer dus van sommige locs blijven steeds de pantografen omhoog staan maar van die andere ga ik je tip toepassen bedankt hiervoor. :thumbup:

Citaat van: iTom op maandag 24 mei 2021, 19:25:22
Hoog geëerd publiek, Circus Miessie mag je straks niet missen.
Veel plezier met de nieuwe loc en het rijden met de panto's omhoog ziet er top uit.

Dank voor de aankondiging van het circus Tom. :) :thumbup:
Met het plezier gaat het zeker goed komen en leuk dat je het er top uit vindt zien Tom. :)

Citaat van: frenkievee op maandag 24 mei 2021, 19:30:03
Tja... wat moet ik hier nou nog aan toevoegen aan al die lovende woorden?
Dan hou ik het simpel: "Mooi man!!"  :thumbup:

Ook de simpele complimenten worden zeer gewaardeerd Frank. :thumbup:
En ja het is mooi he. ;)

Citaat van: Dirk-Jan op maandag 24 mei 2021, 20:24:28
B) Ziet er gelikt uit, en zo komen de E-locs ook stukken beter tot hun recht, met de pantografen omhoog tegen de draad aan.:thumbup:
En wat Tony al benoemde, af en toe van panto wisselen, gaan ze langer mee.
En minder rijden en dan meer tijd besteden aan scenery bouwen/maken, scheelt ook in de slijtage. :D
Dirk-Jan

De e-locs komen zeker beter tot hun recht zo Dirk-Jan. :)
Ik ga de tip van Tony zeker gebruiken zoals ze veel tips van hem.
Vrees dat er toch meer gereden blijft worden Dirk-Jan zeker nu. :P
En bovenleiding is toch ook scenery :D dus ik ben al lekker bezig geweest met de scenery in Michelstadt. ;)

Citaat van: Wico op maandag 24 mei 2021, 20:38:59
Michel,
Complimenten voor al het werk dat verricht is; jullie kunnen trots zijn op het resultaat. Alles rijdt heerlijk soepel onder de draad door, en dat is uiteindelijk toch het echte werk :thumbup:. De nieuwe loc is natuurlijk ook weer een verrijking van het Zwitsers materieel. We zien de bijbehorende wagons in de toekomst wel weer voorbij komen. Daarnaast was het lekker genieten van al het bekende Zwitsers wat er over je baan rijdt. Mooie foto's ook nog erbij, het kan niet op :P.
Groeten,
Wico

Dank voor je complimenten Wico  :thumbup: en ja wij zijn zeker trots op het eindresultaat. :)
Het rijd zeker soepel onder de draden door zeker in begin bij de wissels vond ik het best spannend hoe zou dat gaan blijft er geen pantograaf in hangen wel dat is 2 keer gebeurt en na een kleine aanpassing van Jeffrey was het euvel opgelost.
Ja de Zwitserse loc is weer een mooie die Michelstadt komt op fleuren en staan nog 2 mooie Zwitserse locs op de bestellijst hopelijk komt de eerste snel binnen rijden ik wacht rustig af.
Uiteraard laat ik de aanwinsten wat betreft circus Knie zeker zien want wat is nu mooier om een sleep te zien groeien met schitterende wagons. :P
Ja de nieuwe telefoon maakt mooie foto's daar ben ik heel blij mee de filmpjes worden met een camera gemaakt die 30x kan inzoomen.

Citaat van: PaT op maandag 24 mei 2021, 20:50:37
Hoi Michel,
Ik heb echt zitten genieten van je filmpjes met de pantografen tegen de draad aan. Ik had het mij nooit zo beseft, maar het "dansen" van de pantograaf dor het geringe hoogteverschil geeft echt een gaaf effect.

Doet mij veel plezier dat je hebt zitten genieten Patrick. :) :thumbup:
Het "dansen" zoals jij dat mooi verwoord is een plezier om naar te kijken zeker in het stations gedeelte gaan de pantografen soms best heen en weer ik zal er proberen wat filmpjes van te maken zodat ik die later in elkaar kan plakken.

Citaat van: frank-103 op maandag 24 mei 2021, 21:13:11
Leuke filmpjes Michel, ik ga morgen ruime hoeveelheden chips inslaan, dus kom maar op met jouw speelfilm!

Graag gedaan Frank. :) :thumbup:
Niet teveel inslaan je moet wel aan de lijn denken. :D


Groet Michel
Re: Michelstadt } aanwinst en de bovenleiding klaar en de pantografen omhoog.
Hoi Michel, een hoop werk en goed dat jullie onderweg de draad niet kwijt zijn geraakt ;)

Ik kom het wel een keer live bekijken ... zodra ik mijn tweede inenting heb gehad en ik ook weer het land wordt ingelaten.

Groet, Eric-Paul
Re: Michelstadt } aanwinst en de bovenleiding klaar en de pantografen omhoog.
Ha die Michel.
Dat ziet er allemaal bijzonder goed uit en ook erg mooi op de foto en film gezet! :thumbup:
Elocs met de panto omhoog tegen de draad is altijd een bijzonder fraai gezicht.

Veel plezier en succes met de verdere bouw.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: Michelstadt } aanwinst en de bovenleiding klaar en de pantografen omhoog.
Het word steeds mooier op jouw baan. Heel erg mooi materieel, lange slepen en ook nog eens werkende bovenleiding. Heel erg knap omdat heel precies op te hangen want ietsje verkeerd en je strokmafnemer blijft er achter hangen en gaat stuk. Petje af hoe je dat gedaan hebt!
Re: Michelstadt } aanwinst en de bovenleiding klaar en de pantografen omhoog.
Hoi Michel,

toen ik een tijdje geleden bij je op bezoek was, was je al een heel eind op weg met jouw bovenleiding. Het zag er toen al indrukwekkend uit. Nu het klaar is zie je een prachtig resultaat. Eloks met panto tegen de draad zoals het hoort.

Heel mooi en duidelijk nauwkeurig gewerkt. Complimenten, ook aan Jeffrey!!

Genietze!
Re: Michelstadt } aanwinst en de bovenleiding klaar en de pantografen omhoog.
Wiki Redactie
Lid sinds: 2009

Twentelijn Tp.IVa (1968-1980)

offline
Re: Michelstadt } aanwinst en de bovenleiding klaar en de pantografen omhoog.
Dat ziet er inderdaad èrg fraai uit!  :) :thumbup:
Re: Michelstadt } aanwinst en de bovenleiding klaar en de pantografen omhoog.
Citaat van: Eric-Paul op dinsdag 25 mei 2021, 17:45:03
Hoi Michel, een hoop werk en goed dat jullie onderweg de draad niet kwijt zijn geraakt ;)
Ik kom het wel een keer live bekijken ... zodra ik mijn tweede inenting heb gehad en ik ook weer het land wordt ingelaten.
Groet, Eric-Paul

Het was zeker wat werk maar het eindresultaat is schitterend zoals je kan zien.
Je bent altijd welkom om weer eens gezellig langs te komen laat maar weten wanneer je komt.

Citaat van: AlbertJan op dinsdag 25 mei 2021, 17:46:53
Ha die Michel.
Dat ziet er allemaal bijzonder goed uit en ook erg mooi op de foto en film gezet! :thumbup:
Elocs met de panto omhoog tegen de draad is altijd een bijzonder fraai gezicht.
Veel plezier en succes met de verdere bouw.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.

Dank je wel AlbertJan. :thumbup:
Het rijd allemaal prachtig onder de draden door en het geeft net dat beetje extra aan een baan met veel e-locs.
Met het plezier kan het niet meer stuk hoor AlbertJan. :P

Citaat van: Maarten Marklin op dinsdag 25 mei 2021, 20:44:19
Het word steeds mooier op jouw baan. Heel erg mooi materieel, lange slepen en ook nog eens werkende bovenleiding. Heel erg knap omdat heel precies op te hangen want ietsje verkeerd en je strokmafnemer blijft er achter hangen en gaat stuk. Petje af hoe je dat gedaan hebt!

Bedankt voor je compliment Maarten dat je het steeds mooier vindt worden.  :oops: :thumbup:
Het is inderdaad even passen en meten en proefrijden zeker bij de bochten en bij de wissels maar gelukkig heeft Jeffrey ervaring en stonden de meeste masten meteen goed.
Gelukkig nog geen schade aan de stroomafnemers gehad even afkloppen dat het zo blijft.

Citaat van: Hans Biere op woensdag 26 mei 2021, 08:31:13
Hoi Michel,
toen ik een tijdje geleden bij je op bezoek was, was je al een heel eind op weg met jouw bovenleiding. Het zag er toen al indrukwekkend uit. Nu het klaar is zie je een prachtig resultaat. Eloks met panto tegen de draad zoals het hoort.
Heel mooi en duidelijk nauwkeurig gewerkt. Complimenten, ook aan Jeffrey!!
Genietze!

Allereerst Hans mijn excuses ik heb helemaal over je berichtje heen gekeken met het antwoord geven. :oops:
Het resultaat is zeker prachtig en bij deze ben je weer uitgenodigd om weer eens langs te komen om het weer te bekijken nu het klaar is.
Helemaal met je eens dat e-locs tegen de draad aan moeten rijden.
Dank voor je compliment en ik zal het aan Jeffrey doorgeven gaat hij vast leuk vinden. :P

Citaat van: 1200Blauw op woensdag 26 mei 2021, 15:06:15
Dat ziet er inderdaad èrg fraai uit!  :) :thumbup:

Leuk om te lezen dat je het er fraai uit vindt zien 1200Blauw. :) :thumbup:

Groet Michel
Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
De afgelopen had ik tijd maar vooral zin om aan het voetbalcomplex te werken ik kreeg weer een beeld voor mijn ogen hoe ik het wilde hebben dus hup de treinen een paar dagen stil gezet en ik het spiraal gezeten om lekker aan het voetbalcomplex te werken.

Als eerste een strook gras van 2 cm gemaakt achter het doel zodat het doel helemaal op gras staat ipv de helft gras en de rest op de houten ondervloer daarna heb ik de grond 3 x grijs geschilderd gelukkig met dit lekkere weer was het verf zo droog en kon een paar uurtjes later de volgende laag er overheen schilderen.
Ook verder zijn er preisertjes op de tribune erbij geplaatst en kregen de fanatieke fans van FC Michelstadt een vast plekje links in de hoek van tribune A.
Ik wilde nog de vlagen aanpassen naar zwart/wit maar dat was mij teveel gepriegel en ook doordat ik thuis werd opgezocht door een deel van de preisertjes om het zo te laten omdat ze club vernoemt is naar Michelstadt in Duitsland wilde men de Duitse vlag houden als eerbetoon aan hun broeders en Zusters in Duitsland wie ben ik dan om het te gaan veranderen. :D

Nadat de preisertjes hun plekje hadden gevonden (er moeten er trouwens nog vele preisertjes bij komen op de tribunes en voetbalveld) ben ik verder gegaan met de hekken rondom het veld.
Aan de lange zijde staat nog het oude hek uit de oertijd dat FC Michelstadt nog in de lagere divisies speelde en het hoge hek is er gekomen omdat de kopjes koffie en biertjes van de terrastafels werden geschoten door de spelers die het doel niet goed konden vinden.

Ook is er meteen door het gemeentebestuur van Michelstadt een agent neergezet bij één van de spelers ingangen waar men het veld kan betreden want in deze belangrijke regiowedstrijd is men op alles voorbereid.

En als laatste zijn de lichtmasten geplaatst en heb ik de lichtsterkte samen met mijn vrouw afgesteld zodat het mooi schijnt over het veld.
Verder ga ik de voetballers voorzien van plastiek plaatjes zodat die op het veld neergezet kunnen worden.

De kale plek naast het veld daar komt het tweede veld van de club met alleen een hekwerk naast het veld heen lekker simpel want alles staat in het teken van het hoofdveld van FC Michelstadt.

Verdere dingen die ik nog moet doen een mooi hek vinden tussen het parkeerterrein waar wat bussen komen te staan en x aantal auto's geparkeerd worden ook zullen er toegang / kaartverkoop hokjes gemaakt / gekocht moeten worden en moeten er nog fietsenrekken aangeschaft worden die bij de kantine geplaatst zullen worden.
Kortom nog veel te doen voordat het helemaal klaar is gelukkig heb ik alle tijd.

Aangezien ik 9 foto's plaats ik de foto's in 2 berichtjes en opvolgorde van het verhaal.

Groet Michel
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Deel 2.

Groet Michel
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Kijk, op de tribunes houden de supporters zich netjes aan de 1,50 mtr afstand als ze niet tot 1 gezin behoren.
Die hebben het goed begrepen maar als het straks weer kan zullen de lege plaatsen zeker bezet gaan worden want bij spannende wedstrijden wil je natuurlijk niets missen.

Het gaat steeds beter met die scenery bij jou, moet niet gekker worden anders heb je straks geen tijd om van de rijdende treinen te genieten.
Leuk dat je ook samen met je vrouw van de hobby geniet, een goed lichtafstelling vraagt natuurlijk om inzicht en wie hebben er nu meer inzicht in sfeer verlichting, juist de vrouwen.

Heb genoten van je foto's over 4 jaar het EK bij FC Michelstadt.
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Hi Michel,

Het was ff rustig hier maar er is toch "gewerkt".
Ziet er leuk uit en wanneer is de wedstrijd ?

groet
Harald
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Hoi Michel,

Weer een mooie "blikvanger" erbij op je baan. Leuk gedaan!

Ik hoorde van de week dat de UEFA er over denkt om de finale van het EK van Londen te ontnemen in verband met (te) strenge Coronamaatregelen aldaar. Het stadion van Michelstadt is nu beschikbaar dus kan daar naar toe uitgeweken worden, toch?  :) :) :)
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Het EK werkt inspirerend! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Kom maar op met die oranje Preisers!
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Hoi Michel,

Knap werk hoor, je krijgt de scenery steeds beter in de vingers :thumbup:. Natuurlijk is het nog niet af, maar ik wacht in spanning tot de spelers het veld gaan betreden :P.

En als er straks meer publiek bij komt kijken, kunnen de ME preisertjes ook hun werk gaan doen :D.

Groeten,
Wico
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Hoi Mies,

Je wil niet weten, hoe trots je petekind is op je vorderingen  :thumbup:
"Alsie maar wil, kannie 't best", riep die kleine hier enthousiast  ;)
Hij had ook meteen 2 tips voor je; wat gras rond de bomen strooien, zodat de plastic voetjes niet meer zichtbaar zijn en je zou ook wat gras op de plastic plaatjes/voetjes van de spelers kunnen plakken. Dan vallen die ook niet meer zo op. (Hoekjes schuin knippen)

Grtz Tony & Trotse Carl
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Hoi Michel,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er samen met Karin een mooie dag van :thumbup:.

Groeten,
Wico
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
 :offtopic:
-MICHEL,
Het wordt weer een heel mooi feest vandaag; keert elk jaar terug! Gelukkig is het slechts het getal, wat jouw leeftijd aanduidt. De 'rest' blijft 'jong'! Fijne dag met alle familieleden!
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Kerel, van harte en ook van Alex natuurlijk.

Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Hi Michel,

Gefeliciteerd met je verjaardag van mij en ook van alle BW Karbrücken medewerkers.

groet
Harald
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
gefeliciteerd met je verjaardag en ook met je heel mooie baan die je eigenlijk in het "echt " gezien moet hebben volgens mij

gr Ed
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Citaat van: iTom op dinsdag 22 juni 2021, 11:16:39
Kijk, op de tribunes houden de supporters zich netjes aan de 1,50 mtr afstand als ze niet tot 1 gezin behoren.
Die hebben het goed begrepen maar als het straks weer kan zullen de lege plaatsen zeker bezet gaan worden want bij spannende wedstrijden wil je natuurlijk niets missen.
Het gaat steeds beter met die scenery bij jou, moet niet gekker worden anders heb je straks geen tijd om van de rijdende treinen te genieten.
Leuk dat je ook samen met je vrouw van de hobby geniet, een goed lichtafstelling vraagt natuurlijk om inzicht en wie hebben er nu meer inzicht in sfeer verlichting, juist de vrouwen.
Heb genoten van je foto's over 4 jaar het EK bij FC Michelstadt.

De 1,5 meter regel is hier noodzakelijk iets vooral omdat ik geen preisertjes meer heb om te plaatsen. ;)
Maar die lege plekken zullen zeker opgevuld worden in de toekomst Tom want volle tribunes maken toch de sfeer rond het voetbalveld.

Even met de scenery bezig zijn gaat niet voor je het weet ben je een halve tot hele dag heerlijk aan het rommelen en een dagje rust voor de treinen kan geen kwaad zodat ik mij volle concentratie kan richten op in dit geval de voetbalvelden.
Over het resultaat ben ik zeer tevreden en geeft mij een enorme energie boost zeker omdat het eruit ziet zoals ik het voor ogen had.

Volgende week gaat er weer een bestelling uit voor een aantal doosjes met preisertjes zodat er weer wat meer op de tribune gezet kunnen worden.

Dank voor je compliment dat je genoten heb van de foto's ga er gewoon van blozen. :oops:
Maar of het EK over 4 jaar op de velden van FC Michelstadt wordt gehouden zal de toekomst uitwijzen ik kan er in ieder geval nu niks over zeggen.

Citaat van: Haradigi op dinsdag 22 juni 2021, 11:33:53
Hi Michel,
Het was ff rustig hier maar er is toch "gewerkt".
Ziet er leuk uit en wanneer is de wedstrijd ?
groet
Harald

Er werd zeker achter de schermen gewerkt Harald. :P
Leuk om te lezen dat je het er leuk uit vind zien. :thumbup:
Ik hoop zo snel mogelijk dat de wedstrijd kan beginnen maar vrees dat er eerst nog wat meer preisertjes moeten komen wat de sfeer rondom het veld alleen maar te goede zullen komen.

Citaat van: Hans Biere op dinsdag 22 juni 2021, 12:18:47
Hoi Michel,
Weer een mooie "blikvanger" erbij op je baan. Leuk gedaan!
Ik hoorde van de week dat de UEFA er over denkt om de finale van het EK van Londen te ontnemen in verband met (te) strenge Coronamaatregelen aldaar. Het stadion van Michelstadt is nu beschikbaar dus kan daar naar toe uitgeweken worden, toch?  :) :) :)

Het is zeker een mooie blikvanger Hans.
Vanuit daar kan ik weer verder bouwen richting station en verder de volgende ideeën borrelen alweer op in mijn bovenkamer eerst dit projectje maar tot een goed eind brengen.
Vrees dat de finale iets te vroeg zal zijn voor het FC Michelstadt. ;)

Citaat van: Hanzi op dinsdag 22 juni 2021, 12:35:11
Het EK werkt inspirerend! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Kom maar op met die oranje Preisers!

Helaas waren de plannen voor de voetbalvelden er eerder als het EK wat nu wordt gespeelt Hans. ;)
Vrees dat er geen oranje preisertjes zullen komen hier ben namelijk niet zo een oranje fan.
Heb eerlijk gezegd ook nog geen wedstrijd gezien van deze EK.

Citaat van: Wico op dinsdag 22 juni 2021, 13:02:05
Hoi Michel,
Knap werk hoor, je krijgt de scenery steeds beter in de vingers :thumbup:. Natuurlijk is het nog niet af, maar ik wacht in spanning tot de spelers het veld gaan betreden :P.
En als er straks meer publiek bij komt kijken, kunnen de ME preisertjes ook hun werk gaan doen :D.
Groeten,
Wico

Dank je wel Wico ik doe mijn best om het zoals ik het voor ogen heb om het ook zo in de praktijk te krijgen.
Inderdaad nog vele dingen moeten gebeuren maar nu de grote lijnen zichtbaar zijn werkt het wel motiverend om door te pakken met de rest wat er nog moet gebeuren.
Dus nu kijken naar een mooi hek om het complex af te sluiten inclusieg kassa hokjes dus het zoeken gaat beginnen in de scenery kast en op het grote internet.
Ja de ME staan al ongeduldig te wachten in hun doosjes die willen actie. :P

Citaat van: Tony op dinsdag 22 juni 2021, 13:23:46
Hoi Mies,
Je wil niet weten, hoe trots je petekind is op je vorderingen  :thumbup:
"Alsie maar wil, kannie 't best", riep die kleine hier enthousiast  ;)
Hij had ook meteen 2 tips voor je; wat gras rond de bomen strooien, zodat de plastic voetjes niet meer zichtbaar zijn en je zou ook wat gras op de plastic plaatjes/voetjes van de spelers kunnen plakken. Dan vallen die ook niet meer zo op. (Hoekjes schuin knippen)
Grtz Tony & Trotse Carl

Tony, ik voel mij vereerd dat mijn petekind zo enthousiast over mij scenery kunsten. :oops:
Jullie topic en een aantal andere werken inspirerend voor mij en geeft mij een heel goed tevreden gevoel als het er staat zoals ik het in mijn hoofd had.
Bedankt voor de tips die ga ik zeker toepassen met dat gras bij de bomen en de plastiek voetjes bij de presiertjes. :thumbup:

Citaat van: Wico op woensdag 23 juni 2021, 08:35:02
Hoi Michel,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er samen met Karin een mooie dag van :thumbup:.
Groeten,
Wico

Heel erg bedankt voor de felicitatie Wico. :) :thumbup:

Citaat van: GWS op woensdag 23 juni 2021, 10:09:32
:offtopic:
-MICHEL,
Het wordt weer een heel mooi feest vandaag; keert elk jaar terug! Gelukkig is het slechts het getal, wat jouw leeftijd aanduidt. De 'rest' blijft 'jong'! Fijne dag met alle familieleden!

Leeftijd is zeker een getal Gerard al zegt mijn lichaam soms toch wel wat anders. :P
De geest blijft jong en baldadig maar het lichaam zegt soms ho ho even rustig aan doen mijn vriend en dat gaat soms moeilijk. ;)
Met de fijne dag gaat het helemaal goed komen. ;)

Citaat van: iTom op woensdag 23 juni 2021, 11:01:03
Kerel, van harte en ook van Alex natuurlijk.

Heel erg bedankt voor de felicitatie Tom. :thumbup:
Uiteraard ook Alex als je hem spreekt doe hem de groeten van mij en als ik naar zijn houten loc kijk denk ik aan hem. :) :thumbup:

Citaat van: Haradigi op woensdag 23 juni 2021, 11:08:31
Hi Michel,
Gefeliciteerd met je verjaardag van mij en ook de BW Karbrucken medewerkers.
groet
Harald

Harald, heel erg bedankt voor de felicitatie  :thumbup: en geef mijn groeten aan de medewerkers van de BW Karbrucken van mij. :)

Citaat van: eddyflame op woensdag 23 juni 2021, 11:09:48
gefeliciteerd met je verjaardag en ook met je heel mooie baan die je eigenlijk in het "echt " gezien moet hebben volgens mij
gr Ed

Dank je wel voor je felicitatie Ed, :thumbup:
Zodra alles weer kan ben je uiteraard welkom om Michelstadt eens van dichtbij te bekijken stuur maar een PBtje als je zin en tijd hebt om langs te komen. :P

Groet Michel
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Lid sinds: 2019

Fantasietjes op de baan

offline
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Gefeliciteerd Miche,geniet van je dagje  :thumbup:
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Miessie ook vanuit een warm Thailand de hartelijke felicitaties met alweer een jaar erbij. Dat er nog vele mogen volgen.
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
 :) Hee al wat ouwere knul, van harte gefeliciteerd. Is Karin nog steeds blij met je, ondanks je leeftijd? >:-D
Je voetbalveld met toeschouwers ziet er al prima uit, leuk sfeertje en inderdaad nog wat preisersnuitertjes erbij op de tribunes, wel zo gezellig.
En o ja, nog wat spelers op het veld met een balletje, doet de sfeer wel goed. :D

Dirk-Jan
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Michel,

Ook hier van mij even een welgemeende van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Hier op dit scherm zie ik nog meer mooi details van je voetbalstadion dan in de appgroep  :D
Leuk om te zien.

Groeten,
Jelmer
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
De burgemeester en inwoners van Lilleby-Altenstein feliciteren je van harte met je verjaardag (alwéér??? vroegen sommigen zich af). En daar sluiten Horst en ik ons natuurlijk bij aan!
Ook komt het voetbalteam FC LilAl graag een keer trainen in Michelstadt. Kunnen ze ook een keer op de grasmat staan, wel zo leuk voor ze want FC LilAl is voor zover ik weet de enige voetbalclub zonder veld >:-D.
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
mooie vorderingen met jouw voetbalveld(en)  :favorite:


en gefeliciteerd met je verjaardag  >:-D


mvg,
die andere Michel
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Lid sinds: 2014

Niets laat meer sporen na dan een trein.

offline
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Michel, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Zo nu alweer een jaar verder? Wat gaat de tijd toch snel zeg.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Een hele mooie dag gewenst met je familie!
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Op de valreep, maar nog net op tijd; vet veel goede jaren jaren gewenst. Ook als Burgemeester van Michelstadt  :P
(Vanwege oppasdag hoorde ik Carl niet zingen  :D)

Grtz Tony & Carl
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } verder aan het voetbalcomplex.
Citaat van: wimpietje op woensdag 23 juni 2021, 11:32:08
Gefeliciteerd Miche,geniet van je dagje  :thumbup:

Dank voor je felicitatie Wim. :thumbup:
Tot diep in de nacht heb ik het gevierd. :P

Citaat van: Lobomotion69 op woensdag 23 juni 2021, 12:10:49
Miessie ook vanuit een warm Thailand de hartelijke felicitaties met alweer een jaar erbij. Dat er nog vele mogen volgen.

Henk, dank voor de felicitatie uit het verre Thailand. :thumbup:
Dat hoop ik ook dat er nog vele van dit soort gezellige verjaardagen bijkomen. ;)

Citaat van: Dirk-Jan op woensdag 23 juni 2021, 14:45:16
:) Hee al wat ouwere knul, van harte gefeliciteerd. Is Karin nog steeds blij met je, ondanks je leeftijd? >:-D
Je voetbalveld met toeschouwers ziet er al prima uit, leuk sfeertje en inderdaad nog wat preisersnuitertjes erbij op de tribunes, wel zo gezellig.
En o ja, nog wat spelers op het veld met een balletje, doet de sfeer wel goed. :D
Dirk-Jan

Ook jij bedankt voor je felicitatie Dirk-Jan. :thumbup:
Mijn mooie vrouw is nog steeds blij en gek op/met mij dus dat zit nog steeds goed. :)
Volgende week wordt er weer busladingen preisertjes bij besteld dus als die binnen zijn gekomen zullen de tribunes weer wat voller zijn.

Citaat van: Jelmer op woensdag 23 juni 2021, 15:30:00
Michel,
Ook hier van mij even een welgemeende van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Hier op dit scherm zie ik nog meer mooi details van je voetbalstadion dan in de appgroep  :D
Leuk om te zien.
Groeten,
Jelmer

Dank voor je felicitatie Jelmer. :thumbup:
Op de telefoon kijken is leuk maar om de details beter te bekijken moet je zeker groter beeld hebben.
Ik kijk er met plezier ook vanuit mijn commandostoel zo door de bomen heen.

Citaat van: Hanzi op woensdag 23 juni 2021, 17:13:57
De burgemeester en inwoners van Lilleby-Altenstein feliciteren je van harte met je verjaardag (alwéér??? vroegen sommigen zich af). En daar sluiten Horst en ik ons natuurlijk bij aan!
Ook komt het voetbalteam FC LilAl graag een keer trainen in Michelstadt. Kunnen ze ook een keer op de grasmat staan, wel zo leuk voor ze want FC LilAl is voor zover ik weet de enige voetbalclub zonder veld >:-D.

De felicitaties van de burgemeester en inwoners van Lilleby-Altenstein wordt zeer op prijs gesteld door de burgervader van Michelstadt Hans. :thumbup:
Het voetbalteam van FC LilAl is altijd welkom om een keer te mogen trainen op de velden van FC Michelstadt geen enkel probleem en daarna gaan we gezellig aan de derde helft beginnen in de kantine. :P
Natuurlijk heeft het wel wat een voetbalclub zonder velden dat kan alleen maar in Lilleby-Altenstein. :P :thumbup:

Citaat van: ramdani op woensdag 23 juni 2021, 17:33:12
mooie vorderingen met jouw voetbalveld(en)  :favorite:
en gefeliciteerd met je verjaardag  >:-D
mvg,
die andere Michel
Leuk om te lezen dat je de vorderingen mooi vindt Michel. :thumbup:
En heel erg bedankt voor je felicitatie voor mijn verjaardag. :) :thumbup:

Citaat van: Dirk59 op woensdag 23 juni 2021, 18:07:37
Michel, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Dirk, bedankt voor je felicitatie en het plaatsen van het leuke plaatje. :) :thumbup: :thumbup:

Citaat van: marcel op woensdag 23 juni 2021, 20:20:44
Zo nu alweer een jaar verder? Wat gaat de tijd toch snel zeg.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Een hele mooie dag gewenst met je familie!

Jawel Marcel de tijd vliegt voorbij tegenwoordig voor je het weet ben ik weer jarig. :D
Dank je wel Marcel en ja we hebben een mooie dag gehad met de familie en tot diep in de nacht heb ik het met vrienden gevierd want je wordt per slot maar één keer 56. ;) :D

Citaat van: Tony op woensdag 23 juni 2021, 23:44:46
Op de valreep, maar nog net op tijd; vet veel goede jaren jaren gewenst. Ook als Burgemeester van Michelstadt  :P
(Vanwege oppasdag hoorde ik Carl niet zingen  :D)
Grtz Tony & Carl

Jij mag het ook na de valreep doen hoor Tony. :P
Bedankt voor je goede wens felicitatie. :thumbup:
Voorlopig blijf ik nog burgemeester van Michelstadt de preisertjes zijn dik en dik tevredenen met hun number one preiser. :P :D
Carl heeft zeker gezongen dat weet ik zeker dat jij oppasdag had maakte voor Carl niks uit want dat is veel belangrijker dan te luisteren naar zijn zangtalent. ;)


Groet Michel
Michelstadt } de eerste zending Preisertjes zijn binnen gekomen.
Gisteren kreeg ik de eerste zending binnen van de twee zendingen voor bestelde Preisertjes deze zending kwam uit Nederland de andere komt uit Duitsland.
Nu zijn het 30 zittende Preisertjes de anders zijn 116 zittende Preisertjes 6 machinisten 1 chimpansee en een groene polizei bus voorin de ME vervoert wordt dit busje komt op de parkeerplaats te staan die ik nog moet maken.
In de toekomst komen er nog 2 grote polizei Mercedes bussen bij zodat er een leuk aantal polizei auto's staat geparkeerd op het parkeerterrein van de voetbalclub.
Helaas staan de bussen nog op reservering dus even wachten wanneer ze daadwerkelijk te koop worden gezet.

De zittende Preisertjes komen voor het merendeel op de tribunes maar ook een klein deel gaat naar het stoomlocfestival.

Uiteraard worden de 6 machinisten in de locs geplaatst en de chimpansee komt op de tribune te zitten gewoon geinig tussen het publiek in. :D

Hopelijk komt de volgende zending snel binnen zodat ik de tribunes kan vol zetten met publiek dan is het meteen voller en gezelliger op de tribunes.

Groet Michel
Re: Michelstadt } de eerste zending Preisertjes zijn binnen gekomen.
Dat wordt een gezellige tribune zo!

Lekker met een lekker drankje kijken. Mag wel hopen dat mijn plekje op de tribune een goede spotplek is voor de voorbijrijdende treinen. Weet niet of ik zit te wachten op elke keer een voetbalwedstrijd...  (maar dat is persoonlijke smaak)

Groeten,
Jelmer
Re: Michelstadt } de eerste zending Preisertjes zijn binnen gekomen.
Citaat van: h0_miessie op woensdag 07 juli 2021, 15:07:55
... en de chimpansee komt op de tribune te zitten gewoon geinig tussen het publiek in. :D
Standaard voetbalpubliek?
Zal niet eenvoudig worden te bepalen welke toeschouwer nu eigenlijk de chimpansee is ... :D
Re: Michelstadt } de eerste zending Preisertjes zijn binnen gekomen.
 :) Mooie en leuke Preisertjes heb je gescoord, wordt nog best wel een dure aangelegenheid om je tribunes te bevolken. :roll:
Heb je er al eens aan gedacht om een doos onbeschilderde Preisertjes te kopen of is dat gepriegel niet aan jou besteed?


Citaat van: Eric-Paul op woensdag 07 juli 2021, 16:11:05
Zal niet eenvoudig worden te bepalen welke toeschouwer nu eigenlijk de chimpansee is ... :D
:o) Diegene die het meest op Michel lijkt. :-)

Dirk-Jan
Re: Michelstadt } de eerste zending Preisertjes zijn binnen gekomen.
 @citaat
Ach, je weet het maar nooit met Michel: scenery was eerst ook niet aan hem besteed en kijk nu eens.

Citaat van: Dirk-Jan op woensdag 07 juli 2021, 16:25:25
Citaat van: Eric-Paul op woensdag 07 juli 2021, 16:11:05
Zal niet eenvoudig worden te bepalen welke toeschouwer nu eigenlijk de chimpansee is ... :D
:o) Diegene die het meest op Michel lijkt. :-)
:D :D :D
Re: Michelstadt } de eerste zending Preisertjes zijn binnen gekomen.
Michel,

Mooie aanwinsten en met 142 preisertjes wordt het echt gezellig op de tribunes. Misschien kun je een gevangenis voetbal team op de been krijgen (moest gelijk aan de film "Mean Machine" denken :D). Hebben die ME ers ook wat te doen als het uit de klauwen loopt :o). Ik ben benieuwd wanneer de volgende zending preisertjes binnenkomt :thumbup:.



Groeten,
Wico