Druk druk op en rond de baan 
Inderdaad Wim al ben ik wel iedere dag lekker op tijd klaar met werken zodat ik in de middag nog lekker wat kan rijden.

Michel,
Mooi dat het laatste deel van de bovenleiding nu binnen is. Dat zal een goed gevoel en een heel fraai gezicht geven als straks alles af is
. Ga je daarna met de scenery (verder) aan de slag?
Groeten,
Wico
Ik ben zeer blij Wico zeker als alles staat en dat de pantografen tegen de draad aan kunnen rijden zodat ik inderdaad mij dan kan toeleggen op het ballasten tussen de sporen.
Ben benieuwd hoe dat gaat trouwens dat ballasten maar ik heb er alle vertrouwen in.

Hi Michel,
Kan je weer wat van je lijst afstrepen. veel plezier met het monteren van de laaste bovenleiding.
Fijn weekend,
Gr,
Arnold
Ik kan zeker weer wat van mijn lijst afstrepen Arnold.

Hopelijk gaan we snel monteren want ik / we zijn reuze benieuwd hoe het rijd met de panto's omhoog.
Jij ook een goed weekend toegewenst.
-MICHEL,
Het duurde even, maar dan is het dan zover. Uitpakken en dan gaan plannen samen met jouw kameraad. Het duurde wel wat lang, maar nu het binnen is, is het ook weer genieten. Wat een materiaal en hoe zal dat allemaal gaan staan op de 'baan'? Het geeft in elk geval een veel mooier beeld als je met die bovenleiding en de treinen er onderdoor rijden. Ja, nu wordt het weer afwachten van 'wanneer'! Ja, als je dat weet, dan gaan die dagen weer worden afgestreept!
Er is in elk geval 'iets' gebracht per post! Dank voor de foto!
Intussen kunt jij vast kijken en voorstellen wat jullie orderingen zullen gaan worden. Ook dat is 'plezier'!
Soms duren dingen langer dan dat je zou wensen maar gelukkig is het eind in zicht en kunnen we verder met het volgende projectje.
Het geeft inderdaad nu al een mooi beeld als de e-locs eronderdoor rijden bij de aangelegde bovenleidingen we gaan van de week elkaar bellen zodat we een datum kunnen prikken om de laatste masten en draden aan te sluiten op de baan.
De voorpret is er zeker niet minder om hoor Gerard.

Groet Michel