Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

0 leden en 4 gasten bekijken dit board.
Re: Michelstadt } de RAm Tee is gearriveerd.
Hallo Michel,

Moet jij met jou nieuwe aanwinsten de Ram Tee niet terug naar je treinleverancier :help: :help: :help: man man ik heb naar je RAm aandachtig zitten bekijken en zoeken maar kwam tot de conclusie dat er geen pantografen opzitten. :-( :-( Dus de verkeerde doos meegenomen daar ik nieuwe bovenleiding op jou modelbaan zag dus dacht effe van uhm  :error: Jij snapt het wel he cabaret cabaret. Maar oke ik ga die van mij deze week ook ophalen als ik een seintje krijg. :thumbup:
Hij is heel mooi en Zag de RAm van de week voor het eerst bij Maikel.

Heeeuuuulllll veel plezier ermee en veilige kilometers ermee op je modelbaan gewenst. :thumbup: :thumbup:

Ps. je update van de aanbrengen van de bovenleiding is echt gaaf en je mijn keuze ook nu makkelijker gemaakt. dank  :thumbup:
     Effe een toevoeging zag dat in het binnenste spoor een knikje in de (-rails zit.
Re: Michelstadt } de RAm Tee is gearriveerd.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } de RAm Tee is gearriveerd.
 @citaat @citaat

Hij is echt mooi hé Roel. :P
Met het plezier komt het zeer zeker goed hoor gisteren is hij meerdere keren op de bovenbaan te zien geweest en dat puur genieten kan ik je zeggen.

@citaat
Leuk gezicht hé deze fraaie diesel die onder de bovenleiding staat. :)
Nee ik heb de goede doos meegenomen dubbel check check. :D
Ik hoop dat het wachten niet meer zo lang voor je duurt en dat je hem snel op kan halen deze schoonheid van een trein.
Het plezier begon al toen ik een belletje kreeg van de dealer. :P
Blij dat ik je keuze gemakkelijker heb gemaakt dus graag gedaan. :D
En ja ik weet het zit een stukkend stukje rails in moet het steeds omruilen maar ja als ik boven ben aan het rijden vergeet ik het weer omdat ik maar de treinen zit te kijken maar ik heb een notitie gemaakt en ga het vanmiddag in orde maken dan kan dat ook weer van de to-do lijst af.
Bedankt voor de herinneren hiervan. :thumbup:

Groet Michel
Re: Michelstadt } de RAm Tee is gearriveerd.
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re: Michelstadt } de RAm Tee is gearriveerd.
Hoi Michel,

blijft toch wel een van de fijnere treinstellen, zo'n RAm DE IV. Veel plezier ermee!

Groet,
Laurent
Re: Michelstadt } de RAm Tee is gearriveerd.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } de RAm Tee is gearriveerd.
 @citaat
Het is mijn eerste Ram treinstel Laurent maar zeker niet mijn laatste deze schoonheid vraagt gewoon om een tweede of ooit zelfs een derde op de baan.
Het plezier kan zeker niet meer stuk sinds hij hier is aangekomen op de baan. :P

Groet Michel
Re: Michelstadt } de RAm Tee is gearriveerd.
Citaat van: h0_miessie op woensdag 23 september 2020, 05:49:34
maar zeker niet mijn laatste deze schoonheid vraagt gewoon om een tweede of ooit zelfs een derde op de baan.
:roll: Je kunt ook gaan voor een Northlander, zelfde trein in een ander kleurtje. B)
Zijn niet meer nieuw te koop maar worden regelmatig aangeboden via het WWW.

Dirk-Jan
Re: Michelstadt } de RAm Tee is gearriveerd.
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Michelstadt } de RAm Tee is gearriveerd.
@citaat Maar kijk uit, er zíjn individuën die ze overspuiten >:-D.
Re: Michelstadt } de RAm Tee is gearriveerd.
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re: Michelstadt } de RAm Tee is gearriveerd.
Wat een prachtig treinstel is het Michel! Een pronkstuk, maar dat mag ook wel voor die prijs. Ik denk wel dat hij dat waard is!
Re: Michelstadt } de RAm Tee is gearriveerd.
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Michelstadt } de RAm Tee is gearriveerd.
Het blijft na al die jaren nog steeds een schitterend Modelspoor treinstel.
Veel kennen het denk ik nog als het ultieme treinstel om te hebben in je kinderjaren.

Zelf heb ik het echte stel (1:1) nooit zien rijden maar herinner mij het wel door bovenstaande.
Het is ook een trein die denk ik past op een wat minder grote baan, de moderne tgv en ice stellen zijn daar eigenlijk te groot En te snel voor  :)

Heel veel plezier ermee, hij past nu nog niet in mijn budget maar ooit  :P :P :D
Re: Michelstadt } de RAm Tee is gearriveerd.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } de RAm Tee is gearriveerd.
Citaat van: Dirk-Jan op woensdag 23 september 2020, 16:06:25
Citaat van: h0_miessie op woensdag 23 september 2020, 05:49:34
maar zeker niet mijn laatste deze schoonheid vraagt gewoon om een tweede of ooit zelfs een derde op de baan.
:roll: Je kunt ook gaan voor een Northlander, zelfde trein in een ander kleurtje. B)
Zijn niet meer nieuw te koop maar worden regelmatig aangeboden via het WWW.
Dirk-Jan

Bedankt voor de tip Dirk-Jan maar na het zien van Wico zijn filmpje wil ik alleen deze kleurstelling laten rijden op mijn baantje. :P

Citaat van: Hanzi op woensdag 23 september 2020, 16:16:35
@citaat Maar kijk uit, er zíjn individuën die ze overspuiten >:-D.

Wie doet nu zo iets Hans ?  ;) :D

Citaat van: Maarten Marklin op woensdag 23 september 2020, 23:18:51
Wat een prachtig treinstel is het Michel! Een pronkstuk, maar dat mag ook wel voor die prijs. Ik denk wel dat hij dat waard is!

Het is zijn geld meer dan waard Maarten hij rijd geweldig en is een plezier om naar te kijken als hij over de bovenbaan rijd. :)

Citaat van: Barry1972 op donderdag 24 september 2020, 00:21:39
Het blijft na al die jaren nog steeds een schitterend Modelspoor treinstel.
Veel kennen het denk ik nog als het ultieme treinstel om te hebben in je kinderjaren.
Zelf heb ik het echte stel (1:1) nooit zien rijden maar herinner mij het wel door bovenstaande.
Het is ook een trein die denk ik past op een wat minder grote baan, de moderne tgv en ice stellen zijn daar eigenlijk te groot En te snel voor  :)
Heel veel plezier ermee, hij past nu nog niet in mijn budget maar ooit  :P :P :D

Het is gewoon een tijdloos model Barry die heden ten dagen nog gewoon mee had kunnen rijden in het huidige spoornet.
Op mijn (grote) baan past hij ook goed hoor zeker als hij rijd in het langste blok (6 meter 85) op de bovenbaan zodat hij heerlijk lang in mijn gezichtsveld kan rijden is het een genot om naar te kijken en hij past perfect in mijn stationsblokken die niet zo groot zijn 1 loc en 5 rijtuigen kunnen erin.
Dank je gaat zoals je leest helemaal goed komen met het plezier.

Groet Michel
Re: Michelstadt } de RAm Tee is gearriveerd.
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Michelstadt } de RAm Tee is gearriveerd.
 @citaat
Mijn huidige baan is geplaatst in een kamer van 4x3, maximale rechte stuk van de baan is ongeveer 2,5 meter,
Maar dat geeft helemaal niets want tenslotte is bijna bij elke baan Een "rondje"  :P en doe ik dat rondje gewoon 2 keer 😊😂😂😂
Re: Michelstadt } de RAm Tee is gearriveerd.
Hoi Michel,

Je hebt er weer een schitterend treinstel bij.
Is echt een blikvanger.

Ook nog gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Groeten Sander
Re: Michelstadt } de RAm Tee is gearriveerd.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } de RAm Tee is gearriveerd.
 @citaat @citaat

Tuurlijk maakt het allemaal niks uit Barry of je kamer in jouw geval 4x3 is of groter als je maar plezier hebt tijdens het "rondje" rijden. :P
En wat je schrijft 2 x een klein rondje is ook een groot rondje. :D

@citaat
Het is zeker een blikvanger deze schitterende treinstel Sander die mij zeker opvalt waar hij ook rijd op de baan. :)
Dank je wel voor mijn nieuwe baan felicitatie al is het nog wat wennen zeker het soms helpen in het bedrijf maar ook dat gaat goed komen als ik er wat langer werk.

Groet Michel
Michelstadt } laatste bovenleiding spullen zijn binnen.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Michelstadt } laatste bovenleiding spullen zijn binnen.
Gisterenmiddag ging de deurbel en daar werd mijn postpakket uit Duitsland bezorgd met de laatste spullen voor de bovenleiding.
Helaas waren ze vergeten om de mastvoetjes erbij te doen maar die worden nog na gestuurd dus probleem opgelost nu met Jeffrey een afspraak plannen zodat we de laatste masten en draden kunnen plaatsen en daarna gaan we de boel afstellen en rijden met de loc met de smalste pantograaf zodat we zeker weten dat het overal goed gaat met rijden als de pantografen omhoog staan.
Ook moeten we wat draden in de tunnel maken en een kleine aanpassing doen in het spiraal maar dan kan het eindelijk gaan gebeuren rijden tegen de bovenleiding aan Jeffrey en ik zijn er klaar voor. :)

Groet Michel

Re: Michelstadt } laatste bovenleiding spullen zijn binnen.
Das mooi Michel,

Komen jullie het weekend wel mee door, ben benieuwd naar de vorderingen. :thumbup:
Let wel op dat je er bij de verdere opbouw gaan last van krijgt waardoor de masten beschadigd-krom bij het eventueel aanstoten zal zonde zijn.
Succes en maken jullie er wat moois van.
Re: Michelstadt } laatste bovenleiding spullen zijn binnen.
Ik begrijp dat dit weekend weer vol gepland is :D
Re: Michelstadt } laatste bovenleiding spullen zijn binnen.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } laatste bovenleiding spullen zijn binnen.
 @citaat @citaat
Wim, we gaan een dag plannen om alles er in te zetten daarna nog gaan we een dagje om alles afstellen.
Gelukkig kunnen we overal makkelijk bij de laatste gedeelte zitten in een bocht bij de trap en in het spiraal waar we samen in kunnen staan.
Dank je we gaan er als we hebben afgesproken zeker iets moois van maken.

@citaat
Klopt Bas met werken en niks doen. :P
We gaan eerst een dag plannen zodat we daarna aan de slag kunnen soms lopen onze agenda's niet echt gelijk helaas.

Groet Michel
Re: Michelstadt } laatste bovenleiding spullen zijn binnen.
Druk druk op en rond de baan  :thumbup:
Re: Michelstadt } laatste bovenleiding spullen zijn binnen.
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Michelstadt } laatste bovenleiding spullen zijn binnen.
Michel,

Mooi dat het laatste deel van de bovenleiding nu binnen is. Dat zal een goed gevoel en een heel fraai gezicht geven als straks alles af is :thumbup:. Ga je daarna met de scenery (verder) aan de slag?

Groeten,
Wico
Re: Michelstadt } laatste bovenleiding spullen zijn binnen.
Hi Michel,

Kan je weer wat van je lijst afstrepen. veel plezier met het monteren van de laaste bovenleiding.

Fijn weekend,
Gr,
Arnold
Re: Michelstadt } laatste bovenleiding spullen zijn binnen.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Michelstadt } laatste bovenleiding spullen zijn binnen.
-MICHEL,
Het duurde even, maar dan is het dan zover. Uitpakken en dan gaan plannen samen met jouw kameraad. Het duurde wel wat lang, maar nu het binnen is, is het ook weer genieten. Wat een materiaal en hoe zal dat allemaal gaan staan op de 'baan'? Het geeft in elk geval een veel mooier beeld als je met die bovenleiding en de treinen er onderdoor rijden. Ja, nu wordt het weer afwachten van 'wanneer'! Ja, als je dat weet, dan gaan die dagen weer worden afgestreept!
Er is in elk geval 'iets' gebracht per post! Dank voor de foto!
Intussen kunt jij vast kijken en voorstellen wat jullie orderingen zullen gaan worden. Ook dat is 'plezier'!
Re: Michelstadt } laatste bovenleiding spullen zijn binnen.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } laatste bovenleiding spullen zijn binnen.
Citaat van: wimpietje op vrijdag 02 oktober 2020, 06:38:31
Druk druk op en rond de baan  :thumbup:

Inderdaad Wim al ben ik wel iedere dag lekker op tijd klaar met werken zodat ik in de middag nog lekker wat kan rijden. :P

Citaat van: Wico op vrijdag 02 oktober 2020, 09:07:17
Michel,
Mooi dat het laatste deel van de bovenleiding nu binnen is. Dat zal een goed gevoel en een heel fraai gezicht geven als straks alles af is :thumbup:. Ga je daarna met de scenery (verder) aan de slag?
Groeten,
Wico

Ik ben zeer blij Wico zeker als alles staat en dat de pantografen tegen de draad aan kunnen rijden zodat ik inderdaad mij dan kan toeleggen op het ballasten tussen de sporen.
Ben benieuwd hoe dat gaat trouwens dat ballasten maar ik heb er alle vertrouwen in. ;)

Citaat van: Arnold op vrijdag 02 oktober 2020, 11:16:59
Hi Michel,
Kan je weer wat van je lijst afstrepen. veel plezier met het monteren van de laaste bovenleiding.
Fijn weekend,
Gr,
Arnold

Ik kan zeker weer wat van mijn lijst afstrepen Arnold. :)
Hopelijk gaan we snel monteren want ik / we zijn reuze benieuwd hoe het rijd met de panto's omhoog.
Jij ook een goed weekend toegewenst.

Citaat van: GWS op vrijdag 02 oktober 2020, 19:03:49
-MICHEL,
Het duurde even, maar dan is het dan zover. Uitpakken en dan gaan plannen samen met jouw kameraad. Het duurde wel wat lang, maar nu het binnen is, is het ook weer genieten. Wat een materiaal en hoe zal dat allemaal gaan staan op de 'baan'? Het geeft in elk geval een veel mooier beeld als je met die bovenleiding en de treinen er onderdoor rijden. Ja, nu wordt het weer afwachten van 'wanneer'! Ja, als je dat weet, dan gaan die dagen weer worden afgestreept!
Er is in elk geval 'iets' gebracht per post! Dank voor de foto!
Intussen kunt jij vast kijken en voorstellen wat jullie orderingen zullen gaan worden. Ook dat is 'plezier'!

Soms duren dingen langer dan dat je zou wensen maar gelukkig is het eind in zicht en kunnen we verder met het volgende projectje.
Het geeft inderdaad nu al een mooi beeld als de e-locs eronderdoor rijden bij de aangelegde bovenleidingen we gaan van de week elkaar bellen zodat we een datum kunnen prikken om de laatste masten en draden aan te sluiten op de baan.
De voorpret is er zeker niet minder om hoor Gerard. :)

Groet Michel
Re: Michelstadt } laatste bovenleiding spullen zijn binnen.
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: Michelstadt } laatste bovenleiding spullen zijn binnen.
Mooie spullen voor het laatste traject met bovenleiding te kunnen voorzien.
Hopelijk vinden jullie snel een datum om er aan te kunnen beginnen.
En dan kan er volop met gestrekte pantografen gereden worden, Ik kijk er al naar uit om de eerste rit op film te kunnen bekijken. ;)

Veel knutselplezier.
Grts Freddy
Re: Michelstadt } laatste bovenleiding spullen zijn binnen.
Gefeliciteerd met alle nieuwe spullen :thumbup:.


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re: Michelstadt } laatste bovenleiding spullen zijn binnen.
Hoi Michel, veel plezier met al je nieuwe aanwinsten.
Re: Michelstadt } laatste bovenleiding spullen zijn binnen.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } laatste bovenleiding spullen zijn binnen.
Citaat van: Kelderspoorder op zondag 04 oktober 2020, 10:34:18
Mooie spullen voor het laatste traject met bovenleiding te kunnen voorzien.
Hopelijk vinden jullie snel een datum om er aan te kunnen beginnen.
En dan kan er volop met gestrekte pantografen gereden worden, Ik kijk er al naar uit om de eerste rit op film te kunnen bekijken. ;)
Veel knutselplezier.
Grts Freddy

Deze mooie spullen moeten nog eventjes wachten om gemonteerd te worden Freddy want ik wacht nog op de mastvoetjes maar zodra die binnen zijn nemen we de agenda's door en prikken we een datum.
Wij kijken er ook naar uit en ja dan zal er zeker een filmpje gemaakt worden. :P
Dank je gaat helemaal goed komen met het knutsel plezier we hebben meestal veel kletsplezier als we samen op zolder aan het werk zijn.

Citaat van: RMW op zondag 04 oktober 2020, 17:42:32
Gefeliciteerd met alle nieuwe spullen :thumbup:.
M.v.g.
Maikel (RMW)

Dank je wel Maikel. :thumbup:

Citaat van: brund55 op zondag 04 oktober 2020, 23:34:41
Hoi Michel, veel plezier met al je nieuwe aanwinsten.

Dank je wel Dick  :thumbup: gaat helemaal goed komen met het plezier. :)

Groet Michel
Re: Michelstadt } laatste bovenleiding spullen zijn binnen.
Citaat van: h0_miessie op donderdag 01 oktober 2020, 06:37:36
Gisterenmiddag ging de deurbel en daar werd mijn postpakket uit Duitsland bezorgd met de laatste spullen voor de bovenleiding.

Hoi Michel,

een tijdje geleden heb ik met eigen ogen mogen zien hoever je al was met het aanleggen van jouw bovenleiding op jouw mooie baan. Ik was er echt van onder de indruk hoe netjes en stabiel het er toen al uit zag.

Nu de laatste stukjes er aan en het kan alleen maar perfect worden. Heel veel succes en plezier daarmee!!
Re: Michelstadt } laatste bovenleiding spullen zijn binnen.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } laatste bovenleiding spullen zijn binnen.
 @citaat

Hans, zodra de bovenleidingen erin zitten en de wereld is weer een beetje normaal nee niet het nieuwe normaal maar het oude normaal dan kom je gezellig weer eens langs om te zien hoe de pantografen tegen de draad aan rijden.
En dank je voor je compliment dat je het er netjes uitvond zien ja Jeffrey en ik doen ons best om het er mooi neer te zetten.
Het is trouwens nu al een fraai gezicht als er e-locs onderdoor rijden. :P

Groet Michel

Michelstadt } WOSA kalender is binnen gekomen.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Michelstadt } WOSA kalender is binnen gekomen.
Hier plofte vanmiddag een dikke envelop met daarin de prachtige WOSA kalender voor het jaar 2021 op de mat.
De foto's die er in staan zijn met zorg uitgezocht door Frau Dr. Ing. Lisa Uber-Wachung.
Zij is hoofd kwaliteitscontrole bij de WOSA en gaat over de foto's van deze prachtige kalender.
Tony bedankt voor de gemaakte foto's voor de kalender en Wico bedankt voor regelen via de WOSA in Bern voor deze mooie kalender. :thumbup:

Groet Michel
Re: Michelstadt } WOSA kalender is binnen gekomen.
Lid sinds: 2019

Bakkie koffie? Lekker!

offline
Re: Michelstadt } WOSA kalender is binnen gekomen.
Ja Michel,
Ook ik heb hem al  :) dus geen excuses meer om volgend jaar een afspraak of verjaardag te vergeten....
Re: Michelstadt } WOSA kalender is binnen gekomen.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } WOSA kalender is binnen gekomen.
 @citaat
Wim, ik zag het dat deze prachtige WOSA kalender bij je binnengekomen was. :thumbup:
En voor verjaardagen heb ik een assistente lees mijn vrouw die houd alles perfect bij wie er jarig is. :P
Dus deze kalender blijft zoals hij is het is tenslotte een unieke kalender en dat wil ik zo houden. ;)

Groet Michel
Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Gisteren 14-10-2020 waren mijn mooie vrouw en ik 14 jaar samen en ook vierden we ons vierjarig huwelijk.
Zoals altijd geven we elkaar dan wat cadeautjes om dit heugelijke feit te vieren.
Nu kreeg ik 3 prachtige wagons een gouden wagon (ben tenslotte haar Golden boy :D) met een afbeelding van een Ae 8/14 erop afgebeeld en voor mijn Märklin magazin wagons verzameling de wagons van het jaren 2015 en 2017.

Nu heb ik (bijna) alle Märklin magazin wagons (30 stuks) in mijn bezit enkel de eerste uitgaven uit 1986 de 4481 heb ik nog niet maar wie weet komt die er ooit nog eens.

Groet Michel
Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
-MICHEL,
Allereerst jullie twee van harte gelukgewenst met jullie trouwdag. Natuurlijk nog heel veel jaren samen erbij!
Ach, dat houdt dan ook in, dat er op die dag weer een aantal presentjes gaan bij komen. Dus jouw verzameling groeit en groeit.
Jij als "Golden Boy" loopt natuurlijk nu helemaal in huis rond op vol trots naar jouw gelijknamige wagon te kijken als jij naar jouw "Golden" treinkamer gaat! Ja, dat kunnen weinigen maar zeggen.
Mooie gedachte met evenzo mooie kado's!


Suk6 en nog veel plezier van jouw aanwinsten!
Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Van harte

Wat heb jij je vrouw eigenlijk gegeven?
Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Michel en Karin,

Van harte gefeliciteerd met deze heugelijke dag. Je bent wel een enorme bofkont want de meeste moeten 40 jaar wachten op een gouden bruiloft :D.

En natuurlijk die twee knappe blauwe jongens waarmee je verzameling (bijna) compleet is. Komt de hele verzameling in een vitrine te staan, want dan ben ik wel nieuwsgierig hoe mooi dat er uit ziet :P.

Groeten,
Wico
Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Mooie aanwinsten bij een mooie gelegenheid, Michel.

Dubbel gefeliciteerd. Met je trouwdag en de aanwinsten!!
Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Dubbel gefeliciteerd Michel!

Mooie aanwinsten.

Groeten,
Jelmer
Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Huwelijk compleet en de verzameling bijna, Mies   :thumbup:
Zo blijft er nog wat te wensen over  :D

Wel af en toe mee rijden, vinden die wagens hardstikke fijn  :P

Grtz Tony
Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Citaat van: h0_miessie op donderdag 15 oktober 2020, 05:55:05
Gisteren 14-10-2020 waren mijn mooie vrouw en ik 14 jaar samen en ook vierden we ons vierjarig huwelijk.

Nu heb ik (bijna) alle Märklin magazin wagons (30 stuks) in mijn bezit enkel de eerste uitgaven uit 1986 de 4481 heb ik nog niet maar wie weet komt die er ooit nog eens.

Groet Michel

Hartelijk gefeliciteerd natuurlijk, 14-10-2020 14 jaar samen en 4 jaar getrouwd.
En dan ook nog elkaar verassen met mooie geschenken.

Die wagon 4481 uit 1986 zal er heus wel komen, misschien als je 25 jaar getrouwd bent.  :)
Gewoon netjes van elkaar blijven genieten en houden dan komt het allemaal wel goed.
Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Hi Michel,

Jullie beiden een GEFELICITEERD met de huwelijksdag.
Hopelijk komen er nog vele achteraan en uiteraard dan ook weer mooie cadeaus.

groet
Harald
Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Gefeliciteerd dat :-* Karin het al die tijd met je uithoud, respect voor haar. >:-D
Mooie aanwinsten Golden Boy en leuk dat de Magazine wagens nou compleet zijn. B) :thumbup:

Citaat van: h0_miessie op donderdag 15 oktober 2020, 05:55:05
enkel de eerste uitgaven uit 1986 de 4481 heb ik nog niet maar wie weet komt die er ooit nog eens.
Nou, dat word goed zoeken, er zijn er maar 260 van gemaakt. :?
Ik zoek deze ook nog, word eigenlijk nooit te koop aangeboden en op een beurs ook nog nooit gezien.
Maar wie weet, zoekt en gij zult vinden. O:-D

Dirk-Jan

Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Van harte gefeliciteerd.
Mooie wagons.
Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Citaat van: h0_miessie op donderdag 15 oktober 2020, 05:55:05
Nu kreeg ik 3 prachtige wagons een gouden wagon (ben tenslotte haar Golden boy :D)
Zoals we in Den Haag zeggen: "Je hebt een gouwûh lul" :D

Gefeliciteerd :thumbup:
Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Dag Michel,

Van harte gefeliciteerd!  :thumbup:

En de vraag is al eerder gesteld:
Citaat van: Hitmaan op donderdag 15 oktober 2020, 08:41:20
Wat heb jij je vrouw eigenlijk gegeven?

maar je hebt nog niet geantwoord.  8o
Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
gefeliciteerd met de verjaardag en wagons  :favorite: ;


die andere Michel
Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Lid sinds: 2019

Bakkie koffie? Lekker!

offline
Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Gefeliciteerd met de trouwdag en de aanwinsten  :thumbup:
Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Michel

ik sluit me aan bij alle wensen hierboven...

Luc
Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Van harte gefeliciteerd 🥳

Op naar de 15 jaar  Samen en 5 jaar Huwelijk  :favorite:
Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Van Harte gefeliciteerd met jullie samen zijn, want anders had je het nooit gered om 4 jaar getrouwd te zijn.
En weer mooie aanwinsten voor je verzameling.

En wat heb je je vrouw gegeven 3 locomotieven.... :D

Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Een Gouden ring, maar dat was 4 jaar geleden  O:-D

Dat vraaaag je toch niet, wat heb je jouw vrouw gegeven, ja een gouden douche nou goed 😊  >:-D

Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Michelstadt } Märklin magazin wagons nummer 29 en 30.
 :offtopic:

Voorbeeldje?