Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

0 leden en 3 gasten bekijken dit board.
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Ha Michel,

Fijn weer wat van je te horen. Mooie aanwinsten heb je gescoord 👍.

En wat het werk betreft, je werkt toch om te leven en niet andersom, hè. Dus een moedig en verstandig besluit heb je genomen. En voor een vakman is er altijd wel werk te vinden. Succes!

Groeten,
Roel
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Hoi Michel,

Mooie aanwinsten heb je gescoord :thumbup:. En dan moet het hoogtepunt van het jaar nog komen :P. Hard werken is op zich niet verkeerd voor een mens, maar je kunt natuurlijk ook overdrijven.

Hopelijk biedt je sollicitatie straks weer werk met normale uren, zodat je ook meer tijd en energie voor de hobby overhoudt. We :thumbup: :thumbdown: voor je!

Groeten,
Wico
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Moedig om te stoppen. Vooral in deze tijd.

Alweer wat op het oog qua baan. Geld moet tocht richting treinen gaan en een klein beetje voor levensonderhoud.
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Blij te zien dat er weer een update is.
Je hebt weer een boel leuke aanwinsten gescoord lees ik.
Goed bezig. Hoop net als iedereen dat je weer snel een mooie werkgever gevonden hebt.
Wens je veel succes met het vinden van de nieuwe baan.
Kijk alweer uit naar de volgende update en blijf gezond!
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Hallo Michel,

Het zijn weer mooie aanwinsten die je ons laat zien.
Die vast snel hun eerste (km) er op zullen hebben.

Veel rijplezier.

Groet, Erik
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Hoi Michel,

Bedankt voor de update. Mooi aanwinsten heb je weer gescoord.  :thumbup:
Hopelijk vind je spoedig een nieuwe baan die bij je past.
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Ik vond het al zo rustig van jouw kant maar nu begrijpen we waarom....druk met banen ... ;)
Hoop dat je snel een nieuwe passende baan (qua tijden en loon) vind  :thumbup:

Een nieuwe modelbaan lijkt me nl. niet nodig :D ; is mooi en nu nog mooier met al dat nieuwe materieel  :thumbup:
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
-MICHEL,
Allereerst dank voor de mooie foto's van de nieuwe 'aanwinsten'! Zijn inmiddels al opgeslagen, want dan kan ik ze altijd nog eens gaan bewonderen! Ook een bewondering voor jouw enorme geduld bij het zoeken naar een nieuwe 'baan'! Jij gaat niet over één nacht ijs, want jouw ervaring leert dat er gezocht moet worden naar een betrekking, welke van twee kanten goed voelt. Die 'feeling' moet kloppen met jouw wensen, omdat 'werk' en 'hobby' in elkaars verlengde dienen te liggen. Jij hebt tenslotte nog wat jaren voor de boeg. Jaren, die moeten uitmonden in een prettige werksfeer. Juist omdat jij nog lang niet aan het einde van jouw werkzame leven bent. Maar elk jaar verder is er één dichter bij jouw met-pensioen-gaan!
Feit is, dat jij weer een beetje met jouw topic aan de gang bent gegaan. Aan de reacties te merken is aan dat 'zwijgen' nu een einde gekomen.
Veel suk6 met het vinden van de juiste betrekking, indien jij nog geen juist werk op het oog hebt.
"Zoekt en gij zult vinden!"
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Citaat van: Tony op maandag 07 september 2020, 09:15:10
Dat is flink wat nieuws, Mies !
Fijn, dat je verzameling gegroeid is, maar nog hopelijk gaat alles nog fijner worden met een nieuwe werkgever  ;)
Dan heb je twee banen waar je plezier aan hebt; één op zolder en één on the road.
Ik ga voor je  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Grtz Tony

Er kan een hoop gebeuren in een korte tijd Tony. ;)
Ja de verzameling is zeker gegroeid moest gewoon de schaduwstations opnieuw indelen want straks komen er nog twee prachtige treinen in te staan.
Het is even zoeken maar er komt altijd wel wat op mijn pad zullen we maar zeggen.
Bedankt voor je duimpjes. :) :thumbup:

Citaat van: ikke650 op maandag 07 september 2020, 09:26:14
Hoi Michel,
Mooi weer een berichtje van je. Bij mij is het ook even rustig door allerlei oorzaken.
En je heb weer een mooi aantal nieuwe aanwinsten erbij.
En helaas je was blij met je nieuwe werkgever, maar dat waren wel hele lange dagen. Hopelijk wordt je sollicitaties beloond met een nieuwe baan.
M.vr.gr. Erwin

Leuk om te lezen dat je het een mooi berichtje vond Erwin. :)
Ja soms zit het niet altijd mee gewoon niet druk overmaken komt vanzelf weer goed mijn vriend.
De aanwinsten geven mij zeer veel vreugd en ontspanning nu ik ze weer heerlijk over de baan zie rijden.
Ja het sluipt er toch weer in die vele overuren vroeger vond ik het prachtig 14 / 15 uur werken daar draaide ik mijn hand niet voor om maar nu ik wat ouder wordt hoeft het voor mij niet zo meer lekker op tijd naar huis tijd met mijn vrouw en hobby doorbrengen vindt ik veel belangrijker dan het overwerkgeld.

Citaat van: Haradigi op maandag 07 september 2020, 10:08:22
Hi Michel,
Leuk weer wat van je te lezen en jammer van die lange werk dagen.
Maar toch ook belangrijk, heb je al een nieuwe baan gevonden ?
groet
Harald

Graag gedaan Harald ja zeker jammer want ik kwam best bij leuke klanten maar ja die uren he.
Ik ben bezig met een andere werkgever vorige week vrijdag meegereden straks met de eigenaar praten over alles en nog wat.

Citaat van: narwal op maandag 07 september 2020, 10:10:54
Hallo Mies,
Je bent er weer! :thumbup:
Moedig besluit om te stoppen met die baan. Je moet wel wat anders doen maar dat komt vast wel goed. Er is er maar een die goed voor jou kan zorgen en dat ben je zelf, de meeste bedrijven hebben stiekem toch andere belangen.....
Weer allemaal mooie nieuwe spullen. De herfst is volgens mij al begonnen dus kun je er weer tegenaan. Lekker rijden, en natuurlijk niet te vergeten, lekker klungelen aan de landschappelijke invulling van Michelstadt! :P

Gelukkig ben ik er weer en heb meteen weer zin in de hobby want dat was helemaal weg ge-ebt door het vele werken. :(
Ik volg mijn gevoel en als die zegt stoppen omdat ik slapeloze nachten krijg van het werk dan stop ik wil namelijk mijn werk niet mee naar huis nemen.
Klopt de meeste hebben andere plannen veel laten doen voor weinig zeker bij zo een klein familie bedrijf waar ik zat ach nou 1 klantje erbij moet kunnen en zo komen er steeds meer bij.
De spullen zijn zeer fraai en er komt nog meer fraai spul aan heb een aantal dingen in bestelling staan kijken wanneer ze bezorgd worden.
Ik kijk eerst de scenery kunsten van jouw af man wat kan jij prachtige bomen en struiken maken mocht je ooit een cursus gaan geven dan geeft ik mij nu al op. :P

Citaat van: basjuh1981 op maandag 07 september 2020, 12:20:46
Citaat van: narwal op maandag 07 september 2020, 10:10:54
Moedig besluit om te stoppen met die baan.
Ik las deze zin eerst anders, maar je bedoelde er "slechts" het werk mee :D

Gelukkig blijft de hobbybaan bestaan :thumbup:
Gelukkig blijft de hobby zeker bestaan Bas want die geeft mij veel plezier en heel veel rust als ik op zolder bezig ben. :)

Citaat van: Dirk-Jan op maandag 07 september 2020, 13:35:43
:) Goed bezig, gewoon stoppen bij die uitbuiters, werken moet tenslotte niet op werken gaan lijken, je bent ook de jongste niet meer. O:-D :D
En je hebt er weer wat mooie aanwinsten bij, het zijn weer plaatjes van plaatjes. B) :thumbup:
Suc6 met solliciteren, hopelijk word het wat met die van 07.00 tot een uurtje of 15.00, das lang zat, ik zal voor je duimen. :)
Dirk-Jan

Dat vond ik ook Dirk-Jan daarom gaat het roer helemaal om vanaf nu wil werk doen waar ik plezier in heb en dat ik dan eventueel wat minder ga verdienen dan moet het maar want tegen de stress kan geen loonstrook tegen op.
De aanwinsten zijn zorgvuldig uitgezocht en geven Michelstadt een mooi aanzien als ze langkomen rijden langs mijn commandocentrum als ik op zolder ben.
Strak een gesprek met de jonge eigenaar ik heb er in iedere geval een goed gevoel over hopelijk heb ik die straks ook nog dat gevoel. ;)

Citaat van: lucdiels op maandag 07 september 2020, 14:40:32
Hoi Michel,
wat een mooie aanwinsten voor jouw baan. Die zullen de sporen in Michelstadt gaan opfleuren.
Ik hoop dat je snel een nieuw job vindt. Er is heel wat durf nodig om een baan zomaar op te geven vooraleer je een nieuwe hebt. Succes in jouw zoektocht.
mvrgr
Luc

Die gaan zeker de sporen opfleuren Luc als ze door Michelstadt heen rijden.
Ik ben bijna veertien jaar gelukkig met mijn vrouw en dat wil ik zo houden vandaar de opzegging want als ik bij die andere werkgever was gebleven had ik er lichamelijk en geestelijk niet kunnen volhouden met alle gevolgen van dien zoals afreageren op de gene die je lief heb en daar pas ik voor dan maar oude schoenen weggooien voordat ik nieuwe heb.
Mijn moeder zei altijd er zijn meer bazen dan kerken dus daar hou ik mij maar aan vast. ;) :)

Citaat van: Wimdouwe op maandag 07 september 2020, 15:05:59
Hoi Michel,

Soms is het verstandig om van baan te wisselen. Ik hoop dat je snel iets nieuws hebt waarbij je niet die lange dagen moet maken en veel plezier hebt.
Leuke aanwinsten weer, laat de berichten maar weer komen  :thumbup:

Mijn zoektocht Wim heeft mij bij dit bedrijf gebracht hopelijk pakt het gesprek goed uit en kan ik aanstaande maandag weer proberen de economie weer op gang te krijgen.
De berichten zullen zeker weer komen Wim. ;) :P

Citaat van: ramdani op maandag 07 september 2020, 16:16:27
vlug een andere baan met veel tijd voor de hobby  O:-D
leuke aanwinsten;
mvg,
die andere Michel

Jij snapt het Michel ik doe mijn best. :)
Dank je ikzelf ben er ook zeer content mee. :)

Citaat van: Hanzi op maandag 07 september 2020, 18:33:16
Succes met baan 1 (op zolder),
én succes met baan 2 (je sollicitatie)!
Maaruh, ik mis nog wat foto's volgens mij :wink:;
oa van die nieuwe Zwitserse "LGB"-loc!

Voor beide dank je Hans met baan 1 gaat het trouwens uitstekend het rijd prima zelf naar soms drie weken niet gereden te hebben rijd het vrijwel probleemloos.
Met baan 2 gaat het helemaal goed komen heb diverse sollicitaties uitstaan maar deze waar ik straks heen ga heeft de beste papieren tot nu toe.
Ik zal de foto zo plaatsen jouw wens is mijn bevel. :P

Citaat van: RoelMarklin op maandag 07 september 2020, 19:19:26
Ha Michel,
Fijn weer wat van je te horen. Mooie aanwinsten heb je gescoord 👍.
En wat het werk betreft, je werkt toch om te leven en niet andersom, hè. Dus een moedig en verstandig besluit heb je genomen. En voor een vakman is er altijd wel werk te vinden. Succes!
Groeten,
Roel

Ik vindt het ook leuk om weer wat in mijn topicje te schrijven Roel was een beetje stoffig geworden.
Ik werk zeker om te leven ipv andersom soms meen ik wel een spontaan een beslissing waar mijn vrouw ondanks haar zorgen toch altijd achterstaat.
Bedankt voor je compliment dat ik een vakman ben ik voel mij vereerd. :oops:

Citaat van: Wico op maandag 07 september 2020, 19:46:52
Hoi Michel,
Mooie aanwinsten heb je gescoord :thumbup:. En dan moet het hoogtepunt van het jaar nog komen :P. Hard werken is op zich niet verkeerd voor een mens, maar je kunt natuurlijk ook overdrijven.
Hopelijk biedt je sollicitatie straks weer werk met normale uren, zodat je ook meer tijd en energie voor de hobby overhoudt. We :thumbup: :thumbdown: voor je!
Groeten,
Wico

Ja het zijn weer prachtige Zwitserse aanwinsten en ja het hoogte punt moet nog komen ik loop 24 met mijn telefoon in mijn hand te wachten op het verlossende telefoontje van mijn favoriete dealer let wel treinendealer voor dat men wat anders gaat denken. :D
Bedankt dat je wilt duimen doet mij goed en hopelijk heeft het succes.

Citaat van: Hitmaan op maandag 07 september 2020, 20:47:00
Moedig om te stoppen. Vooral in deze tijd.
Alweer wat op het oog qua baan. Geld moet tocht richting treinen gaan en een klein beetje voor levensonderhoud.
Soms doe ik dingen impulsief Tony en tot nu toe gaat het me nog steeds goed af dus ik hoop deze keer ook maar daar heb ik alle vertrouwen in dat het goed komt.
Bijna al het geld wat ik overhoud gaat naar de hobby soms te veel volgens mijn vrouw maar als ze mijn mooie bruine glinster ogen ziet als ik de aanwinst bekijkt is ze dat weer vergeten. ;)

Citaat van: marcel op maandag 07 september 2020, 21:34:04
Blij te zien dat er weer een update is.
Je hebt weer een boel leuke aanwinsten gescoord lees ik.
Goed bezig. Hoop net als iedereen dat je weer snel een mooie werkgever gevonden hebt.
Wens je veel succes met het vinden van de nieuwe baan.
Kijk alweer uit naar de volgende update en blijf gezond!

Graag gedaan Marcel. :)
Ja ze zijn in grote getallen weer binnengereden de aanwinsten.
Ik doe mijn best Marcel om iets leuks te vinden.
Zal mijn best doen om zo snel mogelijk een update te laten zien.

Citaat van: erik01 op maandag 07 september 2020, 22:14:49
Hallo Michel,
Het zijn weer mooie aanwinsten die je ons laat zien.
Die vast snel hun eerste (km) er op zullen hebben.
Veel rijplezier.
Groet, Erik
Ze zijn zeker mooi Erik en jij als Zwitserland lief hebber zal het zeker waarderen deze aanwinsten denk ik al is het soms te modern voor. ;) :P
De eerste kilometers hebben de meeste weer achter de rug inderdaad en dank je met het rijplezier komt het zeker goed. :thumbup:

Citaat van: brund55 op maandag 07 september 2020, 22:29:42
Hoi Michel,

Bedankt voor de update. Mooi aanwinsten heb je weer gescoord.  :thumbup:
Hopelijk vind je spoedig een nieuwe baan die bij je past.

Mede door jouw berichtje en die van Marcel kreeg ik weer zin om wat te schrijven en te laten zien dus ik moet jouw en Marcel bedankt omdat jullie mij over die befaamde drempel heen hebben getrokken. :) :thumbup:
Gaat goed komen Dick daar heb ik alle vertrouwen in.

Citaat van: Treinofiel op maandag 07 september 2020, 22:48:18
Ik vond het al zo rustig van jouw kant maar nu begrijpen we waarom....druk met banen ... ;)
Hoop dat je snel een nieuwe passende baan (qua tijden en loon) vind  :thumbup:
Een nieuwe modelbaan lijkt me nl. niet nodig :D ; is mooi en nu nog mooier met al dat nieuwe materieel  :thumbup:

Zeker was het rustig maar het is weer gedaan met de rust sorry. ;)
Ik er van uit dat het met het werk goed gaat komen Rolf.
En Michelstadt 2.0 gaat pas afgebroken worden als mijn vrouw en ik het huis tegenkomen waar we beide voor vallen als een blok dus voorlopig zit ik hier met mijn mooie materiaal nog goed. :P

Citaat van: GWS op dinsdag 08 september 2020, 09:02:31
-MICHEL,
Allereerst dank voor de mooie foto's van de nieuwe 'aanwinsten'! Zijn inmiddels al opgeslagen, want dan kan ik ze altijd nog eens gaan bewonderen! Ook een bewondering voor jouw enorme geduld bij het zoeken naar een nieuwe 'baan'! Jij gaat niet over één nacht ijs, want jouw ervaring leert dat er gezocht moet worden naar een betrekking, welke van twee kanten goed voelt. Die 'feeling' moet kloppen met jouw wensen, omdat 'werk' en 'hobby' in elkaars verlengde dienen te liggen. Jij hebt tenslotte nog wat jaren voor de boeg. Jaren, die moeten uitmonden in een prettige werksfeer. Juist omdat jij nog lang niet aan het einde van jouw werkzame leven bent. Maar elk jaar verder is er één dichter bij jouw met-pensioen-gaan!
Feit is, dat jij weer een beetje met jouw topic aan de gang bent gegaan. Aan de reacties te merken is aan dat 'zwijgen' nu een einde gekomen.
Veel suk6 met het vinden van de juiste betrekking, indien jij nog geen juist werk op het oog hebt.
"Zoekt en gij zult vinden!"

Graag gedaan Gerard hoor de foto's maar opslaan hoeft niet hoor ze blijven ook hier in mijn topic staan. ;)
Ja inderdaad de feeling moet van twee kanten komen helaas is dat niet altijd zo niks aan te doen dus gaan we weer lekker verder zoeken.
En wat betreft pensioen ik moet het nog maar zien als ik aan de beurt ben hoeveel er nog in de pot zit voor mij de berichten die ik lees zijn niet altijd gunstig maar ik dwaal af het moet over de hobby gaan niet over dingen waar ik weinig tot niks aan kan veranderen. :D
Ik ga zeker op zoek naar wat anders maar dat gaat helemaal goed komen hoop ik. :)



Jullie (lieve) berichten worden zeer maar dan ook zeer door mij gewaardeerd en geven mij weer voldoende reden maar ook zeker inspiratie om de hobby weer lekker op te pakken.
Deze week blijf ik zo wie zo thuis even een sabbatical week even de accu weer opladen en dan kan ik hopelijk volgende week maandag weer neerlands wegen weer berijden nogmaal bedankt voor jullie berichtjes jullie zijn toppertjes en let op blijf alle gezond in deze toch nog steeds rare tijden.

Groet Michel

Edit: het woordje op toegevoegd
Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Heren,

Nadat ik gisteren een leuk sollicitatiegesprek had gehad met de eigenaar ben ik weer huis waard gegaan met een goed gevoel.
Men zou vrijdagmiddag mij laten weten ivm met meerdere sollicitanten of ik het was geworden of niet.
Maar zojuist kreeg ik mail dat ik prima in hun team zou passen en werd mij een voorstel gedaan omtrent de loon en ik moet zeggen die is niet verkeerd 38-urige werkweek bijna geen overuren bedrijfsauto mee naar huis en meer loon dan bij mijn vorige werkgever u begrijpt wel dat mijn dag niet meer stuk kan. :P :P :P
Volgende week ga ik beginnen eerst een week meerijden zodat ik de klanten leer kennen daarna langzaam opbouwen wat betreft het wegbrengen van de spullen/goederen naar de klanten.

Ik dank u alle voor het duimen en de succes wensen het heeft allemaal geholpen dus iedereen bedankt. :-*

Groet Michel
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Hallo Mies,

Dat is wel heel mooi nieuws! Een baan met minder uren en meer salaris! Slimme zet hoor! :thumbup:

Wat ga jij allemaal door ons kleine landje transporteren? Allemaal leuke spulletjes? Alles is wel op rijafstand van huis. (tenminste met jouw werk als chauffeur)

Succes.

Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Hoi Michel,

Van harte gefeliciteerd met deze nieuwe baan. Dat klinkt allemaal erg positief, hopelijk breken er nu betere tijden aan met meer tijd en energie voor de (hobby)baan :thumbup:.

Groeten,
Wico
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Kijk dat zijn goede berichten, een nieuwe baan minder uren en meer geld   :thumbup: :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Zie je wel, een goede baas haalt zo een vakman uit de stapel sollicitanten. 🍾🍾🇱🇺🇱🇺💐💐.

Succes Michel.

Groet,
Roel
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Hoi Michel,

Dat zijn nog eens goede berichten.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan.

M.vr.gr. Erwib
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
-MICHEL,
Zij zijn ook blij en jij nog veel meer! Wat een LOT uit de loterij hebt jij gevonden. Nu al zijn jullie het eens geworden over de uren en het eventuele overwerk. Nou, alles past precies in elkaar! Jij hebt de hoofdprijs kunnen we zeggen. Maar eerst toch maar eventjes 'meerijden' en ervaring op doen en vooral de kontakten met de klanten zullen een doorslag geven.
Maak het gezellig en dan is dit jaar ook voorspoedig verlopen. Geeft uiteraard moed voor de volgende jaren. Zo kunt jij dan ook weer een heel klein beetje 'onze' hobby voortzetten. Naast werk de hobby proberen in te gaan passen. Maar met zulke vooruitzichten gaat dat prima lukken. Mooi werk, Michel! Deze dag kan niet meer stuk!
Gefeliciteerd, want dat is denk ik toch de grootste verrassing van deze week!
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Lid sinds: 2019

Bakkie koffie? Lekker!

offline
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Gefeliciteerd Michel!
Altijd leuk om goede berichten te lezen  :thumbup:
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Hallo Michel,

Je stuurt mij net een pb met een vraag waarop ik je wilde antwoorden, maar je hebt mij geblokkeerd en kan ik je dus geen antwoord geven via pb.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Hi Michel,

Mooi dat je zo snel weer een baan hebt gevonden.
Mooie werk tijden dus ook mooie hobby tijden en financieel dus ook goed.   ;)
Veel plezier in je nieuwe baan.

groet
Harald
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Gefeliciteerd Michel,

Zo zie je maar toppers kunnen ze overal gebruiken  :)

Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Michel gefeliciteerd! Meer geld en meer tijd voor modelspoor, je gaat er duidelijk op vooruit!
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Gefeliciteerd Michel! Top!  :thumbup:
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Hoi Michel

Is allemaal toch wel erg snel gegaan, nu hopen dat deze baan aan je verwachtingen voldoet.
Veel plezier met je 2 banen.

Gr. Koos
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Super Michel, gefeliciteerd.
Nog even genieten van de vrije dagen en dan weer 'On the Road' met vele veilige kilometers.
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Hoi Michel,

Kijk dat was wel heel de nieuwe update.
En dan ook nog gelijk geweldig nieuws.
Gefeliciteerd met je nieuwe job, nu nog even genieten van je vrije tijd tot maandag.
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
 :) Hee jochie, goed bezig, van harte gefeliciteerd. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Zo zie je maar, alles komt weer op zijn pootjes terecht. O:-D
Ook erg leuk voor :-* Karin, krijgt ze eindelijk ook weer eens wat aandacht als je voortaans op tijd thuis bent.
Dus laat die suffe treintjes nog maar effe wachten, ga eerst maar eens de verloren tijd inhalen met :-* Karin. O:-D

Citaat van: h0_miessie op woensdag 09 september 2020, 17:31:50
zodat ik de klanten leer kennen
:o) Wel effe netjes scheren, tandjes gepoetst, schoentjes gepoetst en fatsoenlijk werkkleding aan, je eerste goede indruk achterlaten is belangrijk. :D

Dirk-Jan
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
TOP, Michel!!!  :D
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Gefeliciteerd Michel! Het is je gegund.
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Snel & goed Michel, toppie hoor
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Er kan weer op twee banen "gespoord" worden gefeliciteerd Michel
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Van harte.
En nog redelijk snel gegaan dacht ik zo.
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Toppie, Mies  :thumbup:

Het leven zal een stuk aangenamer zijn straks  ;)
En.....met minder uren en meer geld in je zak heb je ook meer tijd om het uit te geven  :D
Eerst maar eens een bloemetje voor Karin  O:-D

Grtz Tony
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Hoi Michel,

Gefeliciteerd met je nieuwe baan  :thumbup: Mooi nieuws in deze onzekere tijden. Het is je van harte gegund.
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Marcel - Wico - Peter - Roel - Erwin - Gerard - Wim - Harald - Barry - Frank - Henk - Koos - Tom - Marcel - Dirk-Jan - Hans - Maarten - Wim - Cees - Tony - Tony - Dick,

Iedereen heel hartelijk dank voor de succes wensen bij mijn aanstaande werkgever ook de gene die mij via Pb en WhatsApp hebben gefeliciteerd allen bedankt.
Ook de forumleden die mijn berichtje gewaardeerd hebben van mijn nieuwe baan heel erg bedankt.

Voor de geïnteresseerde ik ga werken voor een vlees groothandel waarvoor ik horeca en groothandels ga bevoorraden in de provincies Noord-Holland Flevoland en Utrecht de eigenaar en ik hebben erg zin in om samen te gaan werken.

Ik krijg nieuwe werkkleding Dirk-Jan inclusief werkschoenen en mijn haar zit altijd goed dus de eerste indruk die vaak de beste is daar komt het wel goed mee zullen we maar zeggen.

Volgende week dinsdag is de eerste werkdag dan ga ik een week meerijden het wordt lekker weer zag ik op teletekst dus dat verhoogd de vreugde nog meer natuurlijk.

Nu lekker veel rijden op zolder zodat ik de kilometers weer wat kan gaan inhalen wat ik gemist heb door de vele uren werken bij de vorige werkgever dus nu snel naar boven waar ik de baan ga opstarten en rijden maar. :P


Groet Michel
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Top Michel, zo is jouw durf toch beloond. Ik wens je veel plezier in het nieuwe werk en hou het veilig.

Luc
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Michel,

Van harte gefeliciteerd!

"tussen 2 banen inzitten" is nooit leuk, want onzeker, goed dat je bij je nieuwe job mag beginnen.


Groeten,
Jelmer

"tussen 2 treinbanen inzitten" lijkt mij trouwens wel heel leuk.. nou 1 tegeliijk om naast te zitten trouwens ook!
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Dat zijn goeie berichten en gefeliciteerd Michel. Veel plezier en ook veilige kilometers gewenst gewenst met je nieuwe bedrijfsauto.  :thumbup:

En wat betreft de treintjes laat ze maar rijden, net voordat het warmer weer gaat worden.  :thumbup:
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Hey Michel,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan man, top.
Minder werken, en meer geld is altijd lekker.
Succes.

Mvg,
Arnold
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Hoi Michel,

Dan heb je in ieder geval iedere werkdag goed beleg voor je boterham bij je :D
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Michel :thumbup:
Veel veilige km's gewenst en hoop daarnaast dat je er ook veel plezier aan gaat beleven en de samenwerking gaat zijn wat jullie er beide van verwachten. Maar dat komt wel goed jou kennende  ;)
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Luc - Jelmer - Wim - Arnold - Marcel - Rolf,

Heel erg bedankt voor jullie leuke berichtjes. :thumbup:
Zal mijn best doen met de veilige kilometers en nee Arnold ik ga geen vleeswaren wegbrengen maar meer biefstukken spare-ribs en andere soorten vlees.
En Jelmer niet naast de baan maar in de baan zitten is nog veel leuker om alles langs en achter je heen zien rijden. :P

Nogmaals bedankt heren voor de leuke berichtjes. :)

Groet Michel
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
-MICHEL,
Met deze prachtige overzichtsfoto is bevestigd, dat jij in jouw Michelstadt 'de' man bent, waar alles om draait. Een centralist in hart in nieren mag men wel zeggen. Het is eventjes 'stil' geweest, maar vanaf nu gaat alles ronddraaien en -rijden!  Alleen zet die bril maar op, die nu nog op tafel ligt, want scherp zien hoort bij een centrale persoon waar alles omheen draait.
Re: Michelstadt } duimen en succes wensen hebben geholpen.
Hallo Michel,

Mooie overzichtfoto waarbij mij wel iets opviel namelijk de gele containerkraan staat niet goed op het onderstel.  :thumbup:
Michelstadt } Eindelijk zijn de Holcim cementwagons binnen gereden.
 @citaat

Wim, bedankt voor het scherp zijn wat betreft de containerkraam. :thumbup:
Ondertussen is er weer een locloods bij gekomen hier op de baan en is daar in het gebied de grote 3 sporige locloods neergezet toen is gelijk de containerkraan goed gezet.

@citaat @citaat

Soms zie ik beter zonder bril dan met bril Gerard zeker als ik een foto moet maken. ;) :P


Verder is gisterenochtend eindelijk een pakket aangekomen met mijn lang geleden bestelde Roco (76943) met de Holcim cementwagons. :P
Wat een schoonheden van een wagons met de prachtige witte Holcim cementcontainers erop die trouwens goed vastzitten op de wagons.
Deze 6 wagons komen achter de Xrail loc van Märklin te rijden en gisterenmiddag meteen de wagons op de baan gezet achter de loc en die kreeg meteen zijn "vaste" plek toegewezen in het middelste schaduwstation waar ik ondertussen met het Zwitserse materiaal ben begonnen met opstellen wat het onderste schaduwstation is namelijk al vol "geparkeerd" met Zwitsers materiaal. :P

Groet Michel
Re: Michelstadt } Eindelijk zijn de Holcim cementwagons binnen gereden.
Mooie sleep Michel, die past ook heel goed achter je nieuwe lok, of achter deze X raill.
Re: Michelstadt } Eindelijk zijn de Holcim cementwagons binnen gereden.
Gefeliciteerd met je nieuwe mooie Zwitserse sleep. Zijn schitterend. Zijn ze al voorzien van wisselstroomwielen?
Ik zelf heb er besteld ga ze gauw ophalen. Dank voor het plaatsen en veel plezier ermee.  :thumbup:
Re: Michelstadt } Eindelijk zijn de Holcim cementwagons binnen gereden.
Weer een mooie sleep erbij Michel, het was het wachten meer dan waard. Zal een mooi zicht zijn slingerend dorr de zwitserse bergen.

Luc
Re: Michelstadt } Eindelijk zijn de Holcim cementwagons binnen gereden.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Michelstadt } Eindelijk zijn de Holcim cementwagons binnen gereden.
-MICHEL,
De weg naar jouw woonhuis is helemaal vrij voor toevoer van alle Zwitserse treinspullen merk ik wel op de foto's op dit forum. Die bril is toch het verschil van ogen; zonder zie ik niet scherp! Alweer een voordeel voor jou! Maar hebt je nog wel opstelsporen genoeg? Met al die vreselijk mooie cementwagons erbij wordt het een waar "bouw"maatschappij op Michelstadt. Alleen is er ook voor nieuwbouw nog plek? Maar het staat vreselijk mooi achter die uitgekozen X-loc.
Jij hebt alles tot in de puntjes geregeld en zo hoort het ook!
Wordt er nog een 'feestje' opgebouwd en is die scenery allemaal ook al binnengekomen? Ik denk dat de inwoners allemaal staan te popelen om op het terrein nabij de spoorloods te komen. Heel zachtjes hoor ik ze al roepen om dat openingsfeestje!

Suk6 en nu helemaal veel rijplezier!
Re: Michelstadt } Eindelijk zijn de Holcim cementwagons binnen gereden.
Hallo Gerard,

Kan ook niet zonder bril lijlt of alle locnummers  kleiner worden.  ;) en de donkere tijd komt er weer aan de ook de loep met lichie moet weer uitkomst gaan bieden. Pppfff :thumbup: ;)
Re: Michelstadt } Eindelijk zijn de Holcim cementwagons binnen gereden.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Michelstadt } Eindelijk zijn de Holcim cementwagons binnen gereden.
Dat zijn erg fraaie cementwagens, Mies  :thumbup:
Het wachten waard !

Nu heb je meteen ruim voldoende aanvoer van grondstoffen om specie te maken en kunnen de bouwers van Michelstadt aan de slag  ;)
Oja, vergeet ook het groen niet  O:-D

Grtz Tony