Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Gefeliciteerd Michel, hopelijk is er nog eine Kneipe open in Michelstadt?!?
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Michel,

Ook vanuit deze plek van harte gefeliciteerd met je verjaardag!:D

Groeten,
Jelmer

Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.

Beste Peetoom,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag ! Weer een jaartje dat ze je niet meer af kunnen pakken en hopelijk volgen er nog veel meer  :P
Als petekind met groene vingers, hoop ik dat je het komende jaar eens echt aan de groene scenery gaat beginnen; je baan zal er dan heel veel mooier uit komen te zien en zal je rijdende treinen veel beter doen uitkomen !
Gewoon doen, zoals Tom altijd zegt  O:-D
Ik wacht met spanning op de foto's van je cadeaus !

Grtz Carl

Oja, ook namens Tony nog heel veel jaren in goede gezondheid gewenst !



Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Ook door een jarige van 22/06/2020 gefeliciteerd met je verjaardag
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Hallo Michel,

Heel veel plezier met het vieren van je verjaardag.

Groet,erik
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Hoi Michel,
Gefeliciteerd met je mooie aanwinsten en je verjaardag.

Groeten,
Albert.
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Hoi Michel,

Ook langs deze weg van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van!

Groeten,
Wico
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Hoi Michel,

Gefeliciteerd met je verjaardag. De ballast al uitgeprobeerd?

Dirk Jan
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Nog net op de valreep, en binnen de tijd.
Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag kerel.
Hoop je heb er een mooie dag van gemaakt,  en ben je goed verwend.

Mvg,
Arnold
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2011

ben blij dat ik M rij

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Hallo Michel
Jij ben vandaag jarig
Hartelijk gefeliciteerd en maak er nog een fijne avond van 🎂🎂🎂🎉🎉🎉🎉🎉🎉

Grt
John
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Gerard, Maarten, Dirk-Jan, Henk, Tom, Tony, Koen, Roel, Harald, Rolf, Hans, Jelmer, Carl, Tony, Johnny, Erik, Albert, Wico, Dirk Jan, Arnold, John,
Heel erg bedankt voor de felicitatie groet voor mijn verjaardag ook de gene die mij per Wattsapp sms PB mail en andere communicatie middelen hebben gefeliciteerd bedankt

@Dirk-Jan, ik heb al wat treinen cadeaus gekregen van mijn vrouw en vader. :P
@Tom, ik probeer zoveel mogelijk normaal te doen met dit virus maar voor een polonaise daar kijk ik wel voor uit die last ik voorbij gaan hoor. ;)
@Carl, helaas ontbreekt de tijd om aan de scenery te beginnen en helaas wacht ik al samen met René al 7 weken op een bestelling van Lippe waar veel spullen voor de perrons en festivalterrein in zit.  :(
@Wico, bedankt voor de prachtige foto. :favorite:
@Dirk Jan helaas nog geen tijd ervoor gehad wat nog steeds op mijn 2de bestelling van Lippe waar Zwitserse seinen in zitten voor in het stationsgedeelte als die staan kan ik het stationsgedeelte gaan balladen ik wacht geduldig af. :?

Verder heb ik nu 2 weken vakantie helaas zonder mijn vrouw die thuis is want ik ben namelijk met een vriend mee op de vrachtwagen voor 12 dagen zijn vaste maatje heeft hij dus vroeg hij of ik mee wilde rijden door europa en ja daar zegt deze oude buitenland trucker geen nee tegen.
Zodra ik weer terug ben zal ik de foto's van de aanwinsten showen aan jullie

Nogmaals iedereen bedankt voor de felicitaties dat doet een mens goed in deze nog steeds rare tijden.

Groet Michel
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2019

Bakkie koffie? Lekker!

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Hoi Michel,
een dagje te laat, maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.
En veel plezier met je roadtrip door Europa  :thumbup:
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Nou Michel, die foto's komen nog wel. Geniet maar van je Europese rondreis!

groet,
Roel
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Citaat van: h0_miessie op woensdag 24 juni 2020, 07:45:13
dus vroeg hij of ik mee wilde rijden door europa en ja daar zegt deze oude buitenland trucker geen nee tegen.
:) Leuk man, mooi zitten, dom kijken en lekker met de vlam in de pijp door Europa en dikke maaltijden eten in chauffeurs restaurants. :P
Veel plezier en geen :-* lifsters oppikken, Karin ruikt dat als je weer thuis komt. >:-D :-)

Dirk-Jan
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Beter laat dan nooit, maar ook van mij een proficiat voor de verjaardag.
Dat het komende jaar opnieuw veel treinplezier naar Michelstadt mag brengen. (het lijkt wel een nieuwjaarswens in deze vorm)
Het was de laatste tijd wel bijzonder stil in Michelstadt, zodat i mij afvroeg of Covid-19 had toegeslagen. Gelukkig niet.


Luc
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Oeps, je let even niet op en dan ben je een dag te laat met feliciteren.

Maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, en hoe bevalt om weer een jaartje ouder te zijn?
je hebt nog 364 dagen om ervan te genieten :D
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Michel,

Geniet van de twee weken durende TOUR door de EU.

Grts Freddy
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
" jaattje" ?
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
 @citaat
Hee Johhnytreinboy, in je onderschrift staat "steeds bereid om bij te leren".
Leer dan eens om niet alles aldoor maar te verbeteren als een vervelend school leraartje, het voegt niets toe. :thumbdown:
Het is vervelend, wijsneuzerig en iedereen kan lezen wat de schrijver bedoeld.
Dus gewoon stoppen met dit soort kansloze bijdrages.
Ik heb de indruk dat je een hele aardige kerel bent en als je dit nou afleert ben je nog leuker. O:-D

Dirk-Jan
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Mee eens. Ik begrijp de "drive" om te corrigeren (of plaats te wijzen) ook niet goed waar andere bijdragen van schrijver doorgaans positief zijn. Ruimte voor verbetering.

Arie
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
@Wim, beter last dan nooit hè heel erg bedankt voor je felicitatie.
Met net plezier gaat het zeker goed komen.
@Roel, die gaan er zeker komen en met net genieten gaat net zeker goed komen met die 18 meter achter mij aan hobbelend. :P
@Dirk-Jan, helaas gaat het dom kijken niet op we rijden om en om wel weer eens lekker zo een grote jongen besturen in plaats van de grote bakwagen waar ik zelf in rij.
En ja het eten is overal heerlijk mijn vriend weet zijn adresjes waar we heerlijk kunnen eten.
@Luc, ook voor jouw geld beter last dan nooit ook jij heel erg bedankt voor de felicitatie wordt zeer gewaardeerd.
Nee voor zover ik weet geen covid-19 hier maar erg druk met werken zeker nu de restaurants weer langzaam open gaan in Nederland en België.
@Marcel, uiteraard ook voor jouw beter last dan nooit ook jouw (late) felicitatie wordt zeer gewaardeerd door mij en eerlijk gezegd voel ik geen verschil behalve geestelijk van ik ben weer een jaartje dichter bij mijn pensioen gekomen als die er überhaupt nog is als ik aan de beurt ben tegen die tijd. :D
@Freddy, dat ga ik zeker doen vooral omdat ik het heerlijk vindt om over de wegen door europa te rijden.
@Johnny,  heb je dit nu echt nodig nee toch ?
@Dirk-Jan, ik had het niet beter kunnen schrijven en Johnny heeft dit soort opmerkingen helemaal niet nodig gewoon een zin twee keer of miss hi en drie ke lezen dan weet je wat er bedoelt wordt.
@Arie, mooi dan zijn er meer mensen het met Dirk-Jan het eens. :thumbup:

Groet Michel
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
He Mies,

Misschien ook leuk, om wat plaatjes van je rondreis te posten  ;)
En ook een paar met de opleggert erbij, natuurlijk.
Zijn wij hier ook een beetje op vakantie  O:-D

Grtz Tony
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Ja, én van alle treinen, stations en overige spoorse zaken die je onderweg tegenkomt natuurlijk.
Bon voyage!
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Leuk tripje Michel, soort jongensdroom  :thumbup:

Geniet er van!

Groeten,
Jelmer
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Hi Michel,

Geniet ervan, ben beetje jaloers had wel meegewild in z'n grote wagen.

groet
Harald
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
@Tony, zou graag willen maar de foto's die ik met mijn tel neem kan ik niet verkleinen op mijn tel.
Ik zal kijken of ik een mooie foto kan maken van devrachtwagen.

@Hans, vrees dat het weinig spoor gerelateerde foto's zullen worden we lossen meer op industrieterreinen en soms in een klein Frans dorpje maar als ik wat zie wat de moeite waard is zal ik daar zeker een foto van maken.
Dank je wel voor je bon voyage groet. :P

@Jelmer, ik heb het toen ik net mijn groot rijbewijs had alleen gedaan door europa heen rijden maar met zijn tweetjes is toch leuker.

@Harald, dus vrachtwagen is een stuk luxer als dat ik begon met rijden dat maakt het wel een stuk aangenamer moet ik zeggen.
Ik geniet er zeker van.

Groet Michel
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
 @citaat
Via je email versturen als bijlage. Kun je de grote denk ik wel kiezen. En daarna via email weer ophalen en invoegen hierin.
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
 @citaat
Tony, bedankt voor de uitleg. :thumbup:
Helaas als ik een mail met foto stuur naar mijn eigen blijft de foto groot zal het thuis wel proberen dan lukt het zeker.

Groet Michel
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Meestal krijg je de mogelijkheid vóór versturen om de bijlage(n) te verkleinen.
Of naar jezelf appen.
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Michel,

Citaat van: h0_miessie op zondag 28 juni 2020, 08:35:57
@citaat
Tony, bedankt voor de uitleg. :thumbup:
Helaas als ik een mail met foto stuur naar mijn eigen blijft de foto groot zal het thuis wel proberen dan lukt het zeker.

Groet Michel

De foto met whats app versturen.
Dan wordt hij wel verkleind.
Alleen moet je de foto wel uit de whatsApp map (whatsApp/media/WhatsApp Images) van je telefoon uploaden.

Henk

Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Jongens, laat Michel nou effe met de vlam door europa racen, die foto's komen wel als hij weer thuis is. :roll:
Michel is druk met bij rijden als bijrijder zijnde, hij moet op de weg letten en niet op zijn telefoon zitten koekeloeren. O:-D
Nog efkes geduld, Michel kennende komt het allemaal goed en gaat hij ons met wat leuke kiekjes verwennen. :)

Dirk-Jan
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
 @citaat

's avonds in bed, als hij klaar is met Saskia bellen.  >:-D
Het is toch Saskia?
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
In een bed?
Misschien in een hangmatje in de cabine  >:-D
Maar tegenwoordig zijn het bijna kleine appartementen in zo een wagen.

groet
Harald
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
@Hans, helaas is mijn kennis van telefonica en dergelijke niet erg groot.
@Henk, de laatste dagen gaan snel voorbij hoop ik want ik ben nu wel erg lang bij mijn vrouw weg. :(
Dus kunnen de foto (s) wel even wachten.
@Dirk-Jan, dank je voor je informatieve antwoord ik moet zeker opletten maar ook als ik zelf rij natuurlijk.
@Henk, ik vrees als ik een Saskia ga bellen dat ik problemen krijg met mijn vrouw Karin. :D
@Harald de slaapplekken zijn zeker niet verkeerd tegenwoordig maar soms een nappie doen in de bijrijdersstoel is ook heel lekker hoor. :P

Groet Michel
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Citaat van: h0_miessie op maandag 29 juni 2020, 16:55:30
@Henk, ik vrees als ik een Saskia ga bellen dat ik problemen krijg met mijn vrouw Karin. :D
O:-D 8o Dat is precies het goede antwoord, daar kom je goed mee weg. :-)
Karin zal af en toe wel inloggen hier, kan ze een beetje meekijken met wat jij uitvreet onderweg. :mrgreen:

Dirk-Jan
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
 @citaat
Mijn vrouw heeft alle vertrouwen in mij Dirk-Jan. ;)
Niet te min toch maar een net antwoord neergezet. :D

Groet Michel
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Het is al lang stil in dit mooie topic.
De tropische hitte is weer verdwenen, ben wel benieuwd naar een nieuwe update van Michelstadt.
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
 @citaat Me too  :D
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2019

Bakkie koffie? Lekker!

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
 @citaat @citaat
Hier nog iemand  :D
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Hallo Marcel en Dick en Wim,

Ja een update helaas is er de laatste 4 maanden weinig gereden door Michelstadt heen met de treinen mede door de lange werkdagen bij mijn voormalige werkgever en door het weekje weg met de vrachtwagen met mijn vriend en door een vakantie met mijn vrouw naar ons geliefde zuid-Duitsland en Oostenrijk.

Inderdaad mijn voormalige werkgever want tijdens de vakantie met mijn vrouw heb ik tijdens de wandelingen goed nagedacht of ik bij deze werkgever door wilde gaan met dagen van 11 a 12 uur per dag en het sjouwen van zware goederen nee dat wilde ik niet mee want de hobby die mij vooral geestelijk rust gaf door middel van plannen over de scenery maar vooral het genieten van de rijdende treinen miste ik heel erg.
Dus toen ik vorige maand mijn contract moest verlengen zei ik nee en daar keken ze best raar van op en was de toon meteen gezet vanaf die tijd lange zeer lange dagen veel overuren gelukkig kon ik op de agenda veel dagen afschrijven zodat ik vorige week donderdag mijn laatste dag had gereden de mazzel later en tot nooit meer.

Wat betreft de aanwinsten die zijn in grote getallen binnen gereden om te beginnen zijn er weer twee prachtige Märklin magazin wagons binnen gekomen van de jaren 2002 en 2008 ook het schitterende locje uit 2000 is toegevoegd aan de verzameling magazin spullen.

Verder vond ik nog een ontbrekende Rothaus wagon de 00767-08 in Salzburg Oostenrijk waar ik op de heenweg naar ons vakantie adres ook even in Göppingen de museum wagon 2020 op heb gehaald.
Verder was ik nog langs NME gereden in Neurenberg waar ik twee prachtige wagons ophaalde waarvan één met sluitverlichting die lekker knippert tijdens het rijden.
Ook kocht ik nog een Liliput ballastwagon van de SBB die nu in een sleepje mee rijd samen met wat goederen wagons die ik van een forum lid heb over genomen allen uiteraard Zwitsers en ik kreeg nog een DB autotransportwagon er bij waarvoor nog mijn dank Eric-Paul. :P

Afgelopen week belde mijn favoriete leverancier Harlaar dus dacht ik dat mijn Ram TEE was binnen gekomen maar het was mijn 5 jarig lid van de Insider club wagon een mooie grijze wagonnetje met een mooi VolksWagen busje erop leuk voor in de vitrine.

Verder kreeg ik van mijn vrouw en vader de prachtige Märklin 37351 de Re 4/4 met de 50 jaar LGB reclame op de zijkanten wat een prachtmachine zeer zeer fraai een schitterende aanwinst voor Michelstadt

Maar vanaf afgelopen vrijdag rijden de treinen iedere dag weer hun rondjes door Michelstadt en dat geeft een goed gevoel zelf ben ik nu bezig met diverse sollicitaties waarvan ik er met één afgelopen vrijdag een dagje mee ben geweest mooie tijden 7 uur beginnen tot een uur of 3 a 4 de bedrijfswagen mag mee naar huis als ik wil kijken of we er van de week wat betreft loon uitkomen we gaan het zien.

Zal wat foto's plaatsen van mijn recente aanwinsten zit ook een DB autotransport bij leuk om mijn sleep achter de Adtranz loc die heeft nu 6 wagons erachteraan rijden geinig gezicht al rij ik veel met het Zwitsers materiaal een eens in de twee weken met het niet Zwitsers materiaal althans dat is de bedoeling voor de toekomst.

Groet Michel 

 
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Dat is flink wat nieuws, Mies !

Fijn, dat je verzameling gegroeid is, maar nog hopelijk gaat alles nog fijner worden met een nieuwe werkgever  ;)
Dan heb je twee banen waar je plezier aan hebt; één op zolder en één on the road.

Ik ga voor je  :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Grtz Tony
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Hoi Michel,

Mooi weer een berichtje van je. Bij mij is het ook even rustig door allerlei oorzaken.
En je heb weer een mooi aantal nieuwe aanwinsten erbij.
En helaas je was blij met je nieuwe werkgever, maar dat waren wel hele lange dagen. Hopelijk wordt je sollicitaties beloond met een nieuwe baan.

M.vr.gr. Erwin
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Hi Michel,

Leuk weer wat van je te lezen en jammer van die lange werk dagen.
Maar toch ook belangrijk, heb je al een nieuwe baan gevonden ?

groet
Harald
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Hallo Mies,

Je bent er weer! :thumbup:

Moedig besluit om te stoppen met die baan. Je moet wel wat anders doen maar dat komt vast wel goed. Er is er maar een die goed voor jou kan zorgen en dat ben je zelf, de meeste bedrijven hebben stiekem toch andere belangen.....

Weer allemaal mooie nieuwe spullen. De herfst is volgens mij al begonnen dus kun je er weer tegenaan. Lekker rijden, en natuurlijk niet te vergeten, lekker klungelen aan de landschappelijke invulling van Michelstadt! :P

Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Citaat van: narwal op maandag 07 september 2020, 10:10:54
Moedig besluit om te stoppen met die baan.
Ik las deze zin eerst anders, maar je bedoelde er "slechts" het werk mee :D

Gelukkig blijft de hobbybaan bestaan :thumbup:
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
 :) Goed bezig, gewoon stoppen bij die uitbuiters, werken moet tenslotte niet op werken gaan lijken, je bent ook de jongste niet meer. O:-D :D
En je hebt er weer wat mooie aanwinsten bij, het zijn weer plaatjes van plaatjes. B) :thumbup:
Suc6 met solliciteren, hopelijk word het wat met die van 07.00 tot een uurtje of 15.00, das lang zat, ik zal voor je duimen. :)

Dirk-Jan
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Hoi Michel,

wat een mooie aanwinsten voor jouw baan. Die zullen de sporen in Michelstadt gaan opfleuren.
Ik hoop dat je snel een nieuw job vindt. Er is heel wat durf nodig om een baan zomaar op te geven vooraleer je een nieuwe hebt. Succes in jouw zoektocht.

mvrgr

Luc
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2019

Bakkie koffie? Lekker!

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Hoi Michel,

Soms is het verstandig om van baan te wisselen. Ik hoop dat je snel iets nieuws hebt waarbij je niet die lange dagen moet maken en veel plezier hebt.
Leuke aanwinsten weer, laat de berichten maar weer komen  :thumbup:
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
vlug een andere baan met veel tijd voor de hobby  O:-D
leuke aanwinsten;




mvg,
die andere Michel
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Michelstadt } de nieuwe aanwinsten op de foto gezet.
Succes met baan 1 (op zolder),
én succes met baan 2 (je sollicitatie)!

Maaruh, ik mis nog wat foto's volgens mij :wink:;
oa van die nieuwe Zwitserse "LGB"-loc!