Citaat van: wimpietje op dinsdag 24 december 2019, 09:00:59
Leuk zo?n bezoekje Michel. Blij dat jij en Freddy ervan genoten hebben.
Goeie tip van Tony trouwens
Prettige feesten
Grtz
Wim
Het is zeker altijd leuk als er forumleden langs willen komen die je baan van dichtbij willen bekijken Wim.
We ons zeker genoten en de tip van Tony die er meer kijk op heeft als ik was zeker een goede tip waar ik straks veel plezier van ga beleven.
Jij ook fijne feestdag toegewenst Wim.
Citaat van: Wico op dinsdag 24 december 2019, 09:05:51
De gastvrijheid in Michelstadt herken ik, Freddy zal zich prima vermaakt hebben! Ook hier weer een goede tip van Tony; geeft weer extra scenery mogelijkheden. Je plannen voor 2020 spreken mij als CH liefhebber natuurlijk enorm aan. En een goed gevulde rollende landstrasse met fraaie LKW's, daar kun je me voor wakker maken .
Groeten,
Wico
Ook jouw aanwezigheid in Michelstadt was zeer leuk en gezellig voor herhaling vatbaar zeg ik.
Ja Tony is een toppertje wat betreft tips geven.
Ik heb heel veel plannen voor 2020 maar of ze haalbaar zijn we gaan het zien in iedere geval wordt er hard besteld om de BLS rollende landestrasse in orde te krijgen en is het vervoersbedrijf van Michelstadt al bezig om de eerste bussen te bestellen.
En ik zal je wakker maken als de BLS rollende landestrasse zijn eerste rondjes gaat rijden hier.
Citaat van: Kelderspoorder op dinsdag 24 december 2019, 09:10:13
Jawel hoor, ik heb mij echt goed geamuseerd in Michelstadt.
Michel nogmaals dank voor de gastvrijheid, en dat ik eens in de backstage heb mogen vertoeven.
Dit gaan we zeker nog een keer overdoen, en je bent hier bij Kelderspoorder altijd welkom.
grts Freddy
Goed om te lezen dat je je vermaakt hebt in Michelstadt Freddy.
Graag gedaan Freddy en je schrijft het zelf al we gaan het zeker overdoen en ik kom graag weer eens naar Kelderspoor kijken zeker als het tweede schaduwstation klaar is.
Citaat van: Dirk-Jan op dinsdag 24 december 2019, 09:25:58
Die Belgen zijn toch echte modeltreinen liefhebbers, tis toch best een stukkie tuffen vanaf België naar dat gehucht waar je woont.
Enne lekker bezig, als ik het goed lees heb je dit vanochtend vroeg dus staan te maken.
Buren ook zeker weer vroeg wakker met al dat gezaag, getimmer en wat al niet meer voor lawaai vanaf je zolder?
Nou ja, tis een mooi stukje uitbreiding geworden, leuk voor wat extra scenery.
Die Tony heeft daar kijk op.
O ja, nog effe één ding; waag het niet om er extra rails neer te legge, die legt er nou wel zat, der moet scenery komen.
En dan nu effe kappen met die treintjes, aangezien Karin aan het werk is zal er vast nog wel wat huishoudelijks gedaan moeten worden,
nog wat laatste boodschappies halen, effe stofzuigen, strijken of wat dan ook, dus hop hop pronto, aan de bak.
En maak der een mooie Kerst en Oud en Nieuw van, hef fun.
Dirk-Jan
De Belgen zijn bikkers niet mekkeren over de afstand zoals de meeste bij de gastendag deden nee lekker instappen en hup 2 uurtjes rijden dat zijn de mannen met karakter.
Gelukkig hadden de buren er geen last van Dirk-Jan beetje zagen maakt bijna geen geluid en de schroefmachine stond op de fluistermode.
Tony heeft er zeker kijk op en ik ben blij dat hij die wilt delen met derde.
En nee er komt geen rails te leggen daar ben ik mee gestopt dit is zuiver voor de scenery en dan voor een weggedeelte.
En nee ik mag van mijn vrouw als ik wil de hele dag met treintjes rijden zei wil het allemaal zelf doen dus wie ben ik dan om tegen te stribbelen.
Jij ook fijne dagen Dirk-Jan toegewenst.
Citaat van: Eric-Paul op dinsdag 24 december 2019, 10:04:07
Citaat van: h0_miessie op dinsdag 24 december 2019, 08:54:09
Heden ochtend vroeg uit de veren omdat mijn vrouw moest werken en ik van mijn welverdiende korte vakantie ben ik begonnen aan de tip van Tony namelijk het verlengen van de tafel achter het nieuw geplaatste seinhuis.
Druk baasje (je vrouw), maar om nu van een "welverdiende korte vakantie" te spreken omdat ze naar haar werk is ...
Citeer
Leuke vooruitzichten voor 2020 ik kijk er erg naar uit wat voor een mooi Zwitsers materiaal er bij komt in Michelstadt in ieder geval de prachtige Insider model voor 2020 de Ram TEE die al besteld is kan niet wachten totdat hij op mijn baan zijn rondjes zal rijden.
Ik kijk er ook naar uit hem bij jou te zien rijden, het filmpje op Märklin TV belooft wel wat en de voortgang op/aan je baan ook.
Citeer
Verder wens ik iedereen fijne feestdagen en een super goed 2020 toe.
Jullie ook fijne feestdagen en een voorspoedig en gezond 2020!
Rust is ook belangrijk he dus als mijn vrouw werken is is dat ook wel eens lekker maar ik altijd zeer blij als ze weer terug is en we samen kunnen eten wat ik al klaar gemaakt heb.
Ik kan niet wachten Eric-Paul totdat de mooie Insider model 2020 hier rijd nu is het nog hij komt volgend jaar gelukkig kunnen we over een week zeggen hij komt dit jaar.
Jij ook hele fijne feestdagen toegewenst.
Citaat van: Tony op dinsdag 24 december 2019, 10:08:10
Gezellige Belgisch-Nederlandse dag gehad, zo te lezen
Vlaaipuntje op de baan erbij is prima gelukt ! Je kan het !
Enne, als je nou nog af en toe je kwiebus stoot als je onder de treintafel kruipt, dan denk je vanzelf nog eens aan me
Grtz Tony
Het was zeker een gezellige Belgisch-Nederlandse hobby dag Tony.
Het vlaaipuntje staat zeker goed en ja al doende leert men he dus ook mooi zagen en monteren.
Ook moet zeggen ben er gisteren een aantal keren onder door gegaan maar ik heb nog geen één keer mijn zoals jij dat mooi schrijft kwiebus gestoten maar ook al stoot ik hem niet denk ik toch wel aan je hoor.
Citaat van: Kelderspoorder op dinsdag 24 december 2019, 10:15:09
Citaat van: Dirk-Jan op dinsdag 24 december 2019, 09:25:58
Die Belgen zijn toch echte modeltreinen liefhebbers, tis toch best een stukkie tuffen vanaf België naar dat gehucht waar je woont.
Ja Dirk-Jan,
Dat was me een heel end tuffen, maar liefst 2 u rijtijd.
Maar ja dat moet je er voor overhebben voor de hobby.
Echt de moeite waard om die mooie baan en al dat rollend materiaal bij elkaar te zien
grts Freddy
2 uurtjes voor pret Freddy en als je naar huis gaat 2 uurtje na pret dat had ik namelijk toen ik naar jouw toe ging en naar huis.
Ben vereerd door je compliment dat het de moeite waard was.
Citaat van: narwal op dinsdag 24 december 2019, 13:03:27
Hallo Michel,
Ik had deze vordering al in de voorbeschouwing gezien maar het is een hele verbetering! Zo'n kleine "taartpunt" geeft ineens heel veel scenery mogelijkheden extra en staat ook mooier afgewerkt.
Het is zeker een hele verbetering Marcel ben er zeer content mee.
Er het geeft zeker veel scenery mogelijkheden die al in mijn hoofd zitten nu moet het er nog uitkomen maar ik ga mijn best doen.
Gisteren nog eventjes met een opvulling bezig geweest aan de linkerkant van het station daar was een een stukje wat leeg was.
Mede omdat daar de bushaltes en taxi standplaats komen even bezig geweest was met een half uurtje klaar later als de bussen binnen zijn komt er een 3mm plaatje over het groen heen zodat ik de scenery beneden aan de keuken tafel kan doen.
Ik zie het al helemaal voor mij 4 bushaltes met hokjes en verlichting erin een info bordje op een paal staatverlichting en een mooie grote taxistandplaats.
Ik kan niet wachten om te beginnen.
Maar eerst nog lekker rijden met de top 2000 op de achtergrond zalig mijn dag / week kan niet meer stuk.
Groet Michel