Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

0 leden en 4 gasten bekijken dit board.
Re: Michelstadt } nieuwe dio gekregen.
 @citaat
?.... en ik doe het met alcohol dat schoonmaken.?

In je ene hand een wattenstaafje en in je andere hand een biertje. Een modelspoorman moet goed voor zichzelf zorgen!  :D
Re: Michelstadt } nieuwe dio gekregen.
Hoi Michel, je kunt je locomotieven ook wat rondjes laten rijden op de schone rails van Laurent... Werkt heel goed!

;)
Re: Michelstadt } nieuwe dio gekregen.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } nieuwe dio gekregen.
 @citaat @citaat
De alcohol van het Kruitvat lijkt mij niet zo erg lekker om te drinken Arjan. :D
Maar schoonmaken doet het wel erg goed. :thumbup:

@citaat
Zou kunnen Frank maar ik denk dat Laurent niet iedere dag naar het buurthuis in Almere wilt komen want ik probeer iedere dag toch wel een uurtje te rijden. :P
Maar hier is de rails ook goed schoon hoor al wordt de rials niet na iedere rijsessie schoongemaakt zoals afgelopen zaterdag na jullie prachtige rijdag. :)

Groet Michel
Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Daar is hij eindelijk de Märklin-store loc 2018 (37217) die ik in april 2018 besteld had.
Maar het was het wachten waard.
Nadat mijn goede vriend Aad de loc had opgehaald bij een handelaar op Rail 2019 kwamen Aad met vriend Sander
afgelopen maandagavond de lang verwachte loc brengen en daar was hij dan eindelijk mijn mooi zwarte G2000. :D
Deze zwarte G2000 met in het rood het prachtige woord Märklin erop ziet er prachtig uit en heeft een
mooie robuuste uitstraling met zijn prachtige heldere led verlichting.
Ook de grote doos is mooi met een vitrine erin om de loc te showen maar hier gaat hij rijden veel
rijden in combinatie met de lange schuifwandwagons waar op de zijkant dik en ook in het rood Märklin
staat geschreven daarvan heb ik er drie rond rijden maar ik wil er nog één of twee bij halen
zodat er een mooi zwarte Märklin sleep rijd door Michelstadt. :)
Ik zal van de week wat foto's maken van de loc met de lange wagons erachter.

Kortom heren geniet van de foto's van deze prachtige loc.

Groet Michel
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
-Michel,
Wat een prachtig en zeer robuust exemplaar. Deze gaat zeker heel wat kilometertjes op jouw baan afleggen. Heerlijk lang spelen ermee en wat komt het goed uit op jouw nieuwe "DIO"! Geweldig om dat cadeau in ontvangst te nemen, welke het wachten zeker meer dan waard is geweest. Geduld hebben is dan de enige oplossing. Gefeliciteerd en laat de foto's maar binnenstromen! :thumbup:
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Lid sinds: 2014

Geen brug is te ver.

offline
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Hoi Michel,

Mooie aanwinst en dat vraagt naar een foto met je mooie wagons.  >:-D
Van deze mooie lok ga je veel plezier beleven, moet je hem alleen niet te lang in je schaduwstation laten staan.
Maar dat gaat wel goed komen.

M.vr.gr. Erwin
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Michel,

Het dio was dus precies op tijd klaar om deze prachtige loc te kunnen showen! Wat een pracht exemplaar; zeker in deze kleurstelling. Heel veel plezier er mee :thumbup:.

Groeten,
Wico
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
 B) B) Zo jochie, das dit keer wel een heel mooi lokkie, en met lange schuifwandwagons erbij gaat dat helemaal een mooi geheel opleveren. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Citaat van: ikke650 op woensdag 06 maart 2019, 06:52:22
en dat vraagt naar een foto met je mooie wagons.  >:-D
Ja, ja en ja, wij, het forumvolk, willen dit. (als je effe tijd hebt natuurlijk, dus geen haast, als je maar wel opschiet)

Dirk-Jan
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Nou Mies, dat was het wachten wel waard  :thumbup:

Naar het merk hoef je niet te raden  :D
Ik neem aan, dat er ook een fraai dieselgeluid in zit, maar dat hoor ik op het filmpje wel  O:-D

Grtz Tony
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, Michel. Je komt aan de bak met foto's, een filmpje en uiteraard een (uitgebreid) testverslag, want het forumvolk is uiteraard zeer benieuwd naar je bevindingen  :D
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Mooie machine hoor, heel veel plezier er mee.  :thumbup:
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Hele mooie stoere store lok Michel  :thumbup: :thumbup:
Heb zelf de rode Railion versie, dus ik weet hoe ze rijden:  :thumbup: :thumbup:
Veel plezier met deze mooie aanwinst!
Maar dat gaat vast lukken; zeker ook als ik lees welke mooie sleep erachter komt  :thumbup: :thumbup:

PS: Nu ik deze mooie foto's van jouw zie, krijg ik 'n beetje spijt ;-)
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Michel,

proficiat met de aanwinst.
Ik ben er ook altijd als de kippen bij om de Store loc te bestellen, maar deze valt buiten mijn periode (1969-1970) en heb hem dus laten schieten.
Het is wel een mooie loc in mooie kleurzetting. Ik hoop dat jij er veel plezier aan zult beleven.
Nu nog een passende sleep erachter en hij kan in Michelstadt paraderen.

Groetjes uit Karratha

Luc

Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Wat een pracht exemplaar Mies, heel veel rijplezier ermee. :P
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Mooie loc, erg mooie kleurstelling. Veel rijplezier
Gr henk
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Hi Michel,

Een machtige machine, veel plezier ermee!

Gr. Wim
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Speciale Gast Penningmeester Stichting 3rail
Lid sinds: 2006

Je hebt dwarsliggers nodig voor een recht spoor.

offline
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Schitterend apparaat. Ik ben er enigszins jaloers op. Wilde deze ook bestellen incl. sleep maar helaas: UITVERKOCHT  :-( :-( :-(

Veel plezier ermee. Komende de bijbehorende wagens er ook achter?

edit: typefoutje aangepast
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Mooie loc, gefeliciteerd.
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Hoi Michel

Wat een mooie plaatjes komen er weer voorbij en die loc zit gewoon te kwijlen  :thumbup:
Heel veel plezier er mee .

Gr Alex 0850
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Hi Michel,

Prachtig loc, met dat zwart vind ik het zelfs een erg mooie  ;)

groet
Harald
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Mooie loc maar ik hou het op stomers en oude eloks.
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Aparte loc Michel, het is not my cup of tea, maar ik denk wel dat dit met die schuifwandwagens een leuk stammetje gaat maken.
Ben wel benieuwd naar het antwoord op de vraag van Henk, of die bijbehorende containerwagons er ook bij komen.
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
VETTE lok hoor!!!
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

'to err is human, to forgive, divine

offline
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Ik vind het ook wel een mooie lok en ik hoop dat je er veel plezier aan zult beleven. . Maar ik kan hem niet vinden via google als echt. Kan dit kloppen?

mvg
Jurrien
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

online
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
@citaat die loc van Michel ís echt, hoor!
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Schitterende lok Michel! Met vitrinekastje, zoals je al dacht.
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Niet echt mijn smaak qua loc, maar veel plezier er mee.

Zier er wel goed uit, strakke lijnen etc.
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Goedemorgen Gerard, Erwin, Wico, Dirk-Jan, Tony, Dick, Tom, Rolf, Luc, Cees, Henk, Wim, Henk, Kees, Alex, Harald, David, John, Edward, Jurrien, Hans, Frank, en Tony,

Doordat ik gisteren vrij laat klaar was met werken en in de avond een afspraak had staan en hedenochtend weer vroeg moet beginnen kan ik niet reageren op jullie berichten.
Vanmiddag althans dat hoop ik als ik op tijd thuis ben zal ik antwoord geven zoals ik dat altijd doe.

Groet Michel
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
-Michel,
Nog slechts één dag om te werken (na deze dan) en dan, jawel, dan wordt het weer weekend! De vooruitzichten zien er niet goed uit van het weer en dus hebt jij voldoende de tijd om heerlijk te gaan fotograferen! Wij staan allemaal dan wel paraat! Sterkte vandaag en ook morgen slaat jij je er wel doorheen! :thumbup:
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Antwoorden deel 1

Citaat van: GWS op woensdag 06 maart 2019, 06:16:44
-Michel,
Wat een prachtig en zeer robuust exemplaar. Deze gaat zeker heel wat kilometertjes op jouw baan afleggen. Heerlijk lang spelen ermee en wat komt het goed uit op jouw nieuwe "DIO"! Geweldig om dat cadeau in ontvangst te nemen, welke het wachten zeker meer dan waard is geweest. Geduld hebben is dan de enige oplossing. Gefeliciteerd en laat de foto's maar binnenstromen! :thumbup:

Dank je Gerard het is zeker een prachtig en robuust exemplaar maar wel in een schitterende kleurstelling. :)
Deze loc gaat inderdaad heel veel kilometers maken net als alle andere locs die rond rijden in Michelstadt. :P
Ja de dio komt helemaal tot zijn recht zo.
Ik zal proberen een foto te maken als ik thuis ben van de sleep die er achter gaat rijden.

Citaat van: ikke650 op woensdag 06 maart 2019, 06:52:22
Hoi Michel,
Mooie aanwinst en dat vraagt naar een foto met je mooie wagons.  >:-D
Van deze mooie lok ga je veel plezier beleven, moet je hem alleen niet te lang in je schaduwstation laten staan.
Maar dat gaat wel goed komen.
M.vr.gr. Erwin

Het is zeker een mooie aanwinst Erwin en ja je vraag zal snel beantwoord worden als ik vandaag redelijk op tijd thuis ben. :P
Hij staat al gepland om mee te rijden in het schema dus lang zal hij niet hoeven stil te staan. :D

Citaat van: Wico op woensdag 06 maart 2019, 07:53:36
Michel,
Het dio was dus precies op tijd klaar om deze prachtige loc te kunnen showen! Wat een pracht exemplaar; zeker in deze kleurstelling. Heel veel plezier er mee :thumbup:.
Groeten,
Wico

Je prachtige dio was zeker op tijd klaar Wico. :) :thumbup:
Toen ik de reclame van Kuipers waar deze loc werd aangekondigd was ik meteen verliefd op de kleurstelling en zag ik de loc in gedachten al rijden met de wagons die ik al had rijden.
Dank je wel met het plezier gaat het zeker goed komen mits ik vaker op tijd thuis ben van het werk. :P

Citaat van: Dirk-Jan op woensdag 06 maart 2019, 08:19:55
B) B) Zo jochie, das dit keer wel een heel mooi lokkie, en met lange schuifwandwagons erbij gaat dat helemaal een mooi geheel opleveren. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Citaat van: ikke650 op woensdag 06 maart 2019, 06:52:22
en dat vraagt naar een foto met je mooie wagons.  >:-D
Ja, ja en ja, wij, het forumvolk, willen dit. (als je effe tijd hebt natuurlijk, dus geen haast, als je maar wel opschiet)

Dirk-Jan

Het is zeker een mooi lokkie Dirk-Jan. :P  :thumbup:
En ja met een sleepje schuifwandwagons gaat dat zeker een leuk sleepje worden.
Ja ja ik snap de hint ik zal mijn best doen om een paar leuke foto's te maken van de nieuwe sleep voor het volk. :P

Citaat van: Tony op woensdag 06 maart 2019, 08:24:37
Nou Mies, dat was het wachten wel waard  :thumbup:
Naar het merk hoef je niet te raden  :D
Ik neem aan, dat er ook een fraai dieselgeluid in zit, maar dat hoor ik op het filmpje wel  O:-D
Grtz Tony

Tony, het was zeker het wachten waard geloof me. :)
Ja het merk staat goed in beeld. :D
Er zitten zoals altijd vele geluidjes op zodra ik een filmpje ga maken zal ik ook het geluid vast leggen. :)

Citaat van: brund55 op woensdag 06 maart 2019, 08:40:00
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, Michel. Je komt aan de bak met foto's, een filmpje en uiteraard een (uitgebreid) testverslag, want het forumvolk is uiteraard zeer benieuwd naar je bevindingen  :D

Dank je wel Dick  :thumbup: en ja ik had het begrepen dat ik foto's en filmpjes moet gaan maken omdat het volk er op zit te wachten. ;)
Het verslag laat denkelijk op zich wachten in verband met veels te weinig vrije tijd. :(

Citaat van: iTom op woensdag 06 maart 2019, 10:01:38
Mooie machine hoor, heel veel plezier er mee.  :thumbup:

Deze mooie machine gaat mij veel plezier opleveren Tom. :P :thumbup:

Citaat van: Treinofiel op woensdag 06 maart 2019, 10:29:53
Hele mooie stoere store lok Michel  :thumbup: :thumbup:
Heb zelf de rode Railion versie, dus ik weet hoe ze rijden:  :thumbup: :thumbup:
Veel plezier met deze mooie aanwinst!
Maar dat gaat vast lukken; zeker ook als ik lees welke mooie sleep erachter komt  :thumbup: :thumbup:

PS: Nu ik deze mooie foto's van jouw zie, krijg ik 'n beetje spijt ;-)

Het is zeker een mooie prachtige loc Rolf. :) :thumbup:
Ze rijden heel erg mooi en soepeltjes ik zelf heb al de SBB Cargo versie rijden. :)
Met het plezier zit het wel goed hoor. :P
Nee geen spijt krijgen Rolf ik kan een keer langskomen bij je met deze mooie loc heeft hij ook op jouw prachtige baan zijn asjes gestrekt of je komt hier een keer langs kan je de loc hier zien rond tuffen. :)

Citaat van: lucdiels op woensdag 06 maart 2019, 11:01:38
Michel,
proficiat met de aanwinst.
Ik ben er ook altijd als de kippen bij om de Store loc te bestellen, maar deze valt buiten mijn periode (1969-1970) en heb hem dus laten schieten.
Het is wel een mooie loc in mooie kleurzetting. Ik hoop dat jij er veel plezier aan zult beleven.
Nu nog een passende sleep erachter en hij kan in Michelstadt paraderen.
Groetjes uit Karratha
Luc

Dank je wel Luc. :) :thumbup:
Toen ik hem zag meteen met mijn vrouw overlegd en meteen besteld want deze schoonheid moest op mijn baan komen te rijden hoe dan ook. :D
De sleep staat er achter nu en ik moet zeggen die staat goed nog één of twee wagons erbij en de sleep is compleet.
Veel plezier toegewenst in Karratha Luc. :thumbup:

Citaat van: ceess op woensdag 06 maart 2019, 11:37:50
Wat een pracht exemplaar Mies, heel veel rijplezier ermee. :P

Dat is hij zeker Cees en met het plezier zit het wel goed hoor. :P

Citaat van: ÖBB op woensdag 06 maart 2019, 12:06:59
Mooie loc, erg mooie kleurstelling. Veel rijplezier
Gr henk

Dank je wel Henk. :) :thumbup:
Mooi is hij zeker vooral het zwarte met het rood vindt ik een schitterende combinatie.
Het plezier kon al niet meer stuk toen ik opgebeld werd door de dealer. :P

Citaat van: wila op woensdag 06 maart 2019, 12:46:14
Hi Michel,
Een machtige machine, veel plezier ermee!
Gr. Wim

Deze zoals jij mooi schrijft Wim machtige machine geeft mij heel veel plezier zeker als hij boven op de baan aankomt en stil gaat staan in het station zodat ik er heerlijk naar kan kijken. :) :thumbup:

Groet Michel
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Antwoorden deel 2

Citaat van: Kaleb op woensdag 06 maart 2019, 13:04:39
Schitterend apparaat. Ik ben er enigszins jaloers op. Wilde deze ook bestellen incl. sleep maar helaas: UITVERKOCHT  :-( :-( :-(
Veel plezier ermee. Komende de bijbehorende wagens er ook achter?
edit: typefoutje aangepast

Leuk dat je het net als ik een schitterende loc vindt Henk. :P
Nee niet jaloers zijn jij hebt weer mooie dingen die ik weer niet heb zo houden we elkaar in evenwicht. :D
Ja deze loc was erg snel uitverkocht en nee ik heb de bijpassende wagons er niet bij besteld vond ik niet heel erg mooi maar dat is mijn mening.
Dank je nee er komen langs schuifwandwagons achter te hangen ook zwarte. ;)

Citaat van: Schienenbus2012 op woensdag 06 maart 2019, 13:41:00
Mooie loc, gefeliciteerd.

Dank je wel Kees. :) :thumbup:

Citaat van: Alex 0850 op woensdag 06 maart 2019, 14:18:54
Hoi Michel
Wat een mooie plaatjes komen er weer voorbij en die loc zit gewoon te kwijlen  :thumbup:
Heel veel plezier er mee .
Gr Alex 0850

Hopelijk kwijl je niet je toetsenbord onder door mijn plaatjes Alex. :P
Gaat zeker goed komen met het plezier Alex. :)

Citaat van: Haradigi op woensdag 06 maart 2019, 16:12:52
Hi Michel,
Prachtig loc, met dat zwart vind ik het zelfs een erg mooie  ;)
groet
Harald

Dank je Harald ja dat zwarte heeft wel wat voor je hé sorry het is helaas geen stomer. ;)
Waar ik er wel twee van het rond rijden in Michelstadt één op de baan en de ander mag als rangeer stomer over het rangeerterrein heen pendelen.

Citaat van: David666 op woensdag 06 maart 2019, 17:41:59
Mooie loc maar ik hou het op stomers en oude eloks.

Leuk dat je het een mooie loc vindt David. :) :thumbup:
Helaas heb ik erg weinig met stomers zo laat ik weer veel staan voor jouw en jij laat weer veel mooie locs voor mij staan. :D

Citaat van: Looney Tunes op woensdag 06 maart 2019, 19:15:45
Aparte loc Michel, het is not my cup of tea, maar ik denk wel dat dit met die schuifwandwagens een leuk stammetje gaat maken.
Ben wel benieuwd naar het antwoord op de vraag van Henk, of die bijbehorende containerwagons er ook bij komen.

In deze uitvoering is hij zeker apart John en ja met de schuifwandwagons is het zeker een leuk stammetje. :P
En nee die bijbehorende containerwagons heb ik er niet bij besteld mede omdat ik de schuifwandwagons al in mijn bezit had.

Citaat van: edward op woensdag 06 maart 2019, 19:15:57
VETTE lok hoor!!!

Dank je Edward dat vindt ik dus ook. :P

Citaat van: Jurrien op woensdag 06 maart 2019, 19:21:11
Ik vind het ook wel een mooie lok en ik hoop dat je er veel plezier aan zult beleven. . Maar ik kan hem niet vinden via google als echt. Kan dit kloppen?
mvg
Jurrien

Van deze mooie loc ga ik zeker plezier beleven Jurrien en jij ook als ik hem meeneem naar de eerst volgende stamtafelbijeenkomst. :)
Ik heb hem nog niet opgezocht op google dus kan ik je daar geen antwoord op geven.

Citaat van: Hanzi op woensdag 06 maart 2019, 19:35:20
@citaat die loc van Michel ís echt, hoor!

Zeker weten dat hij echt is Hans. ;)

Citaat van: frank-103 op woensdag 06 maart 2019, 20:34:14
Schitterende lok Michel! Met vitrinekastje, zoals je al dacht.

Dank je Frank. :P :thumbup:
Ja dat moest wel in mijn gedachten met zo een grote doos voor een loc.

Citaat van: Hitmaan op woensdag 06 maart 2019, 21:38:14
Niet echt mijn smaak qua loc, maar veel plezier er mee.
Zier er wel goed uit, strakke lijnen etc.

Gelukkig heeft iedereen een andere smaak Tony anders was het forum een wel erg eentonige boel geworden. :D
Met het plezier zit het wel snor hoor en ja de strakke lijnen van de loc zijn erg fraai. :)

Citaat van: GWS op donderdag 07 maart 2019, 06:26:19
-Michel,
Nog slechts één dag om te werken (na deze dan) en dan, jawel, dan wordt het weer weekend! De vooruitzichten zien er niet goed uit van het weer en dus hebt jij voldoende de tijd om heerlijk te gaan fotograferen! Wij staan allemaal dan wel paraat! Sterkte vandaag en ook morgen slaat jij je er wel doorheen! :thumbup:

Helaas zal het bij deze ene foto blijven Gerard die ik nu plaats want het weekend is weer volgebouwd met activiteiten kinderen komen langs vader komt zondag op visite dus helaas weinig op zolder te vinden. :-(

Groet Michel
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Speciale Gast Penningmeester Stichting 3rail
Lid sinds: 2006

Je hebt dwarsliggers nodig voor een recht spoor.

offline
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Die zijn ook eeeerug mooi  :D
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Hi Michel

Dat kan je zelf ook aanpassen bij veranderen
en een bijlage verwijderen.

groet
Harald
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
 @citaat

Harald is gelukt bedankt want ik zag niks bij bijlage staan later erboven wel even aanvinken lijkt koploper wel met dat aan en wegvinken :D. :P

Groet Michel
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Nog 2 wagens erbij en je hebt een prima sleep, Mies  ;)
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Hoi Michel,

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst. Pas prachtig bij de sleep Märklin wagons uit je verzameling.
Veel rijplezier ermee gewenst.
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Citaat van: Kaleb op donderdag 07 maart 2019, 17:27:27
Die zijn ook eeeerug mooi  :D

Die zijn zeker eeeerug mooi maar moeilijk aan te komen en als je ze vindt vragen ze de hoofdprijs er voor. :(

Citaat van: Haradigi op donderdag 07 maart 2019, 17:31:10
Hi Michel
Dat kan je zelf ook aanpassen bij veranderen
en een bijlage verwijderen.
groet
Harald

Weer wat geleerd Harald nogmaals bedankt. :) :thumbup:

Citaat van: Tony op donderdag 07 maart 2019, 17:48:39
Nog 2 wagens erbij en je hebt een prima sleep, Mies  ;)

Dat is wel de bedoeling Tony om er nog 2 bij te doen weer een uitdaging om ze erbij te zoeken. :)

Citaat van: marcel op donderdag 07 maart 2019, 20:39:13
Hoi Michel,

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst. Pas prachtig bij de sleep Märklin wagons uit je verzameling.
Veel rijplezier ermee gewenst.

Dank je wel Marcel voor je felicitatie. :) :thumbup:
Deze combinatie was één van de reden om die loc aan te schaffen.
Gisterenavond een klein uurtje gereden en toen hij boven op de baan aankwam had ik weer veel (kijk) plezier en een glimlach van oor tot oor. :P

Groet Michel
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Lid sinds: 2013

trotse M-rail rijder

offline
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Mooie lok michel, veel plezier met deze aanwinst :thumbup: :thumbup:
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
 @citaat
Dank je wel Tim hij is zeker mooi hè. :P
Met het plezier komt het zeker goed hoor. ;)

Groet Michel
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Hola Paula,
dat is een sjiek masjien,

veel plezier met deze pracht aanwinst  :thumbup: :thumbup:

grts Freddy
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Leuk om te lezen dat jij het een sjieke masjien vindt en ja dat vindt ik namelijk ook. :P
Ik heb er veel plezier van net als de loc want hij rijd heerlijk zijn rondjes door Michelstadt.

Groet Michel
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Die wagons staan wel fraai bij je nieuwe loc, alsof ze er bijna voor gemaakt zijn. Inderdaad, iets meer wagons en je hebt een zeer mooie sleep.
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
 @citaat
Inderdaad lijkt het wel of de wagons voor deze prachtige loc zijn gemaakt. :P
Het is een prachtig gezicht als deze zwarte sleep langskomt rijden op de bovenbaan.
Moet er ondanks dat ze moeilijk te vinden zijn en daarbij ook nog eens prijzig zijn toch er minimaal één of twee bij vinden ach ja we hebben weer wat om naar uit te kijken op beurzen. ;)

Groet Michel
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Mooie lok  .

De mijne ligt nog in Gent .
Bij een bekend forumlid die er ook een heeft .
En maar 500 stuks van gemaakt .
Heb er later dan twee stuks van .
Hopelijk stijgt de waarde er goed van . Kan ik er een van verkopen binnen enkele jaartjes .
Heb je de containerwagon ook bij besteld ? Ik 1 stuk .

Groeten B
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Fraaie zwarte lok. Niet mijn tijdperk, maar erg indrukwekkend. Wagons er achter doen het ook mooi.
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Ha die Michel.
Wat een prachtige plaatjes van een heel mooi en zeker ook, bijzonder model! :thumbup:
En met zo'n kleine oplage blijft het ook een exclusief model.
Met de wagons is het een bijzonder aantrekkelijke samenstelling geworden.

Veel plezier met deze mooie aanwinsten.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } de Märklin-Store Loc 2018 is binnen.
Citaat van: Nmbs1975 op maandag 11 maart 2019, 08:28:14
Mooie lok  .
De mijne ligt nog in Gent .
Bij een bekend forumlid die er ook een heeft .
En maar 500 stuks van gemaakt .
Heb er later dan twee stuks van .
Hopelijk stijgt de waarde er goed van . Kan ik er een van verkopen binnen enkele jaartjes .
Heb je de containerwagon ook bij besteld ? Ik 1 stuk .
Groeten B

Het is zeker een mooie loc. :)
Haal je hem eerdaags op de loc in Gent ?
Ik hoorde het dat er 500 van gemaakt waren niet dat het wat uitmaakt er worden van meer modellen 500 gemaakt maar die vindt ik niet mooi dus die wil ik dan niet. ;)
Deze wordt niet verkocht gewoon opgereden gaat pas weg door de slijtage van het rijden. :D
Nee de container wagon(s) heb ik niet besteld wilde vanaf het begin al deze fraai wagons erachter hebben.
Succes en veel rijplezier met jouw stoere G2000 Märklin loc straks. :thumbup:

Citaat van: pab op maandag 11 maart 2019, 12:24:59
Fraaie zwarte lok. Niet mijn tijdperk, maar erg indrukwekkend. Wagons er achter doen het ook mooi.

Al hoe wel deze fraaie loc niet je tijdperk is Piet heeft hij wel de juiste kleur om op je prachtige baan te rijden. :P
Hij is zeker indrukwekkend en rijd zeer fijn en ja alsof de wagons ervoor gemaakt zijn.

Citaat van: AlbertJan op maandag 11 maart 2019, 13:23:24
Ha die Michel.
Wat een prachtige plaatjes van een heel mooi en zeker ook, bijzonder model! :thumbup:
En met zo'n kleine oplage blijft het ook een exclusief model.
Met de wagons is het een bijzonder aantrekkelijke samenstelling geworden.
Veel plezier met deze mooie aanwinsten.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.

Dank je voor je compliment over de foto's AlbertJan. :) :thumbup:
Exclusief of niet hij zal toch zijn rondjes mee moeten rijden in Michelstadt want daar is hij uiteindelijk voor aangeschaft voor het kijk en rijplezier. :)
Zeker een aantrekkelijke samenstelling met deze fraaie wagons erachter want nog fraaier zal worden als er nog één of twee bij komen met der tijd.
Dank je gaat helemaal goed komen met het plezier AlbertJan.

Groet Michel


Michelstadt } laatste bestelde loc is toch binnen gereden.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Michelstadt } laatste bestelde loc is toch binnen gereden.
Vorig jaar had ik bij de heer Broekhuis de Xrail loc (37326) besteld maar helaas overleed de heer Broekhuis plotseling en werden alleen nog maar de lopende en binnenkomende bestelling afgehandeld en waar helaas mijn bestelde loc niet bij zat jammer maar uiteraard had ik daar alle begrip voor natuurlijk.
Toen ik een tijdje geleden eind vorig jaar mail kreeg van één van de dochters van de heer Broekhuis dat de loc alsnog binnen was gekomen en of ik mijn geld terug wilde hebben wat ik al betaald had of de loc deze moeilijke keuze niet dus was gauw gemaakt en ik nam de loc alsnog af.
Maar helaas door miscommunicatie in het mail verkeer heb ik de loc afgelopen beurs in Houten door een vriend laten ophalen en kreeg ik hem van de week in mijn bezit.
Maar ook deze prachtige loc was het wachten waard bijna 10 maanden wat een schoonheid en ja hij rijd erg mooi en ziet er door de grote letters Xrail op de loc zeer fraai uit. :)
De loc is ondertussen geijkt en rijd als losse loc zijn rondjes over de baan en door het spiraal en schaduwstation heen.

Vorig weekend waren mijn lieve vrouw en ik een weekendje naar Dortmund gewoon lekker genieten in de heimat en vond ik een modellausstelung in Havel een klein uurtje rijden van ons hotel en omdat bijna alles op zondag dicht is in Duitsland leek ons dat wel leuk om daarheen te gaan.
De plaatselijke modelclub had een prachtige ruimte tot hun beschikking met een spoor 1 baan langs de lange muur en een grote h0 baan die de rest van de ruimte in beslag nam.
Ook hing er in de lucht een spoor met inhaal sporen waar 4 treinen heen en weer reden.
Gelukkig had men ook een verkoopruimte om de clubkas aan te vullen en daar heb ik natuurlijk aan meegedaan en zo heb ik daar mijn eerste aankoop van 2019 gedaan een Märklin magazin wagon van het jaar 1994 (83633) gekocht een mooie zware wagon waar de deuren van opengeschoven kunnen worden en waar ook twee zware drukpersen in kunnen worden gezet maar die laat ik voorlopig in het doosje komen pas in de wagon te staan als ze in de vitrine staat te pronken nu rijd de mooie wagon mee in de Märklin magazin sleep over de baan.

Hierbij drie foto's van het nieuwe materiaal wat erbij is gekomen in Michelstadt.

Groet Michel
Re: Michelstadt } laatste bestelde loc is toch binnen gereden.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Michelstadt } laatste bestelde loc is toch binnen gereden.
Dat is een imposante loc, Mies  :thumbup:

De cargo-kleuren laten hem nog langer lijken. Dat vraagt om een lange sleep  :P
Met die reclamewagens heb ik weinig, maar de lading is de moeite waard !
Die is ook mooi op een laadperron te gebruiken.

Het wordt nu toch wel echt tijd voor een filmpje hier  O:-D

Grtz Tony
Re: Michelstadt } laatste bestelde loc is toch binnen gereden.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Michelstadt } laatste bestelde loc is toch binnen gereden.
-Michel,
Waartoe een 'weekend' al niet toe kan leiden! Jullie gelukkig met en heerlijk weekend 'genieten' en daar bovenop nog even een aanwinst gescoord met een "M" van "1994". Nou, mooier kan het niet! Flinke "aanwinsten" zijn gearriveerd in Michelstadt. Er komt voorlopig nog geen eind aan! Dat is zeker! Suk6 met de 'rondjes' met jouw fantastische "X"loc.  :-)