Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Michelstadt } Roco SBB Cargo wagon.

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Michelstadt } rolbrug is gearriveerd.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } rolbrug is gearriveerd.
Bas,
Dat heb ik zeg neergezet omdat ik hoffelijk ben door toch een antwoord te geven aan iemand die op mijn negeerlijst staat.
Wat ik nutteloos vindt is dat als een persoon/personen weten dat ze op de negeerlijst staan toch steeds berichtjes blijven schrijven.

Groet Michel
Re: Michelstadt } rolbrug is gearriveerd.
Citaat van: h0_miessie op zaterdag 13 oktober 2018, 16:24:37

Wat ik nutteloos vindt is dat als een persoon/personen weten dat ze op de negeerlijst staan toch steeds berichtjes blijven schrijven.


:offtopic: Ik lees mijn naam. :D

Ik sprak niet tot jou maar er was een discussie met Hanzi, Barry, Tony, Wim etc. over het lawaai van de rolbrug en de nette ombouw van Hans Biere. Het is mijn goed recht om net als elk ander die discussie mee te voeren.

Als je het van belang vindt verdwijn ik uit dit topic, zal mijn bijdragen over de rolbrug verwijderen. Wat je doet en laat in je bouwtopic heeft mijn belangstelling niet en dat zal wederzijds zijn waar het mijn gepruts betreft.

Je leest deze post niet (alhoewel, je online status is verborgen) maar misschien kan een van de meelezers deze boodschap even aan je overbrengen. ;)
Re: Michelstadt } rolbrug is gearriveerd.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

offline
Re: Michelstadt } rolbrug is gearriveerd.
Kunnen we gewoon niet tot tien tellen?  :)

Er is al genoeg ellende in de wereld  ;)
Re: Michelstadt } rolbrug is gearriveerd.
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Michelstadt } rolbrug is gearriveerd.
Het gaat over een rolbrug die ook ,of juist , na een best wel ingewikkelde en dure verbouwing zoals Hans gedaan heeft, naar mijn mening gewoon te duur is voor wat het is.

Als ik de ruimte had vind ik de/een (gedeeltelijke) draaischijf trouwens veel mooier maar dat was niet de discussie   O:-D

Maar het gaat erom dat jij er happy mee bent Michel  :important:
Re: Michelstadt } rolbrug is gearriveerd.
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Michelstadt } rolbrug is gearriveerd.
Een rolbrug past nou eenmaal veel beter bij de loc's die Michel heeft dan een draaischijf. Michels loc's hoeven niet gekeerd te worden.
Voor velen is zo'n rolbrug een leuke aanvulling en dan geldt: beter duur dan niet te koop.
Ik zou 'm trouwens origineel houden en niet ombouwen met een andere motor; hooguit wat geluidsisolatie in de holle delen en eronder.
Re: Michelstadt } rolbrug is gearriveerd.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } rolbrug is gearriveerd.
Citaat van: Olav op zaterdag 13 oktober 2018, 21:45:36
Kunnen we gewoon niet tot tien tellen?  :)

Er is al genoeg ellende in de wereld  ;)

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. :D
Maar je hebt volkomen gelijk Olav. :thumbup:

Citaat van: Barry1972 op zondag 14 oktober 2018, 00:54:44
Het gaat over een rolbrug die ook ,of juist , na een best wel ingewikkelde en dure verbouwing zoals Hans gedaan heeft, naar mijn mening gewoon te duur is voor wat het is.

Als ik de ruimte had vind ik de/een (gedeeltelijke) draaischijf trouwens veel mooier maar dat was niet de discussie   O:-D

Maar het gaat erom dat jij er happy mee bent Michel  :important:

Als je de rolbrug vrij intensief gaat gebruiken is de dure ? verbouwing niet zo erg vindt ik maar dat is persoonlijk.
Mocht ik veel stoomlocs hebben dan was er een draaibrug gekomen in Michelstadt maar ik vindt een rolbrug beter passen bij e-locs vandaar mijn keuze voor de rolbrug.
Ja hoor ik ben er zeer happy mee. :P

Citaat van: Hanzi op zondag 14 oktober 2018, 08:46:40
Een rolbrug past nou eenmaal veel beter bij de loc's die Michel heeft dan een draaischijf. Michels loc's hoeven niet gekeerd te worden.
Voor velen is zo'n rolbrug een leuke aanvulling en dan geldt: beter duur dan niet te koop.
Ik zou 'm trouwens origineel houden en niet ombouwen met een andere motor; hooguit wat geluidsisolatie in de holle delen en eronder.

Hans, je beantwoord precies wat ik bedoel wat betreft de rolbrug en mijn locs rijden weer naar achteren van de rolbrug om naar het uitrijspoor te gaan.
Wat betreft het geluid ik ga eerst lekker spelen met de rolbrug morgen krijg ik van Hans (Biere) wel alvast de documentatie van de ombouw kan ik mij wel vast in lezen.
En je tip die ik trouwens vaker kreeg met dat geluidsisolatie ga ik zeker uitproberen.

Groet Michel
Michelstadt } het weekend van de loc's.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Michelstadt } het weekend van de loc's.
Afgelopen zaterdag samen met mijn vrouw naar Houten geweest waar ik Wico en Rolf buiten voor de ingang ontmoeten na handen geschud te hebben en spullen overgedragen ben ik naar binnen gegaan.
Binnen gekomen zijn we meteen naar achter in de hal gegaan waar Mr Broekhuis altijd stond ja stond want Mr Broekhuis die altijd met zijn vrouw een grote kraam had is helaas op 29 september plotseling overleden en omdat ik nog een bestelling had lopen bij deze meneer kon ik die ophalen bij zijn dochter die de lopende bestellingen afhandelde.
Helaas gaat mevrouw Broekhuis niet meer door met de modelspoor verkoop zodat Houten een markant stel gaat missen in de toekomst mevrouw Broekhuis het gaat u goed en sterkte de komende tijd.

De bestelde loc (36635) kon ik/we meenemen naar Duitsland waar mijn vrouw en ik een kort weekendje doorbrachten omdat we 14 oktober 12 jaar samen en twee jaar getrouwd waren.
En ik heb een mooie SBB Cargo loc (37360) gekocht en gisteren op onze trouwdag werd ik verrast door mijn vrouw met een prachtige loc een Re 460 (37467) met de uil erop wauw wat een prachtcadeau ik was zeer verrast en had het totaal niet verwacht deze mooie loc.
En ook mijn vrouw heeft een mooi cadeau van mij gekregen dus u hoeft zich geen zorgen te maken heren dat de liefde van één kant komt. ;)

Ik heb de drie Zwitserse locs even bij de locloods gezet waar ze na gekeken werden voordat ze toestemming kregen om op de baan te rijden van Michelstadt. :D

Ook heb ik van een forumlid 6 (kolen)ladingen overgenomen voor in mijn SBB Cargo wagons en die staan er prachtig in geeft meteen een ander gezicht als de sleep nu langsrijd. :P :thumbup:

Groet Michel
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Wat een top weekend moet jij gehad hebben, veel mooi materiaal, lekker naar Duitsland en ook nog eens jullie twee jarig huwelijk vieren.

Veel plezier ermee.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Ha die Michel.
Leuk om te lezen dat het materieel op Michelstadt weer een prachtige uitbreiding heeft gehad.
De aanleiding hiervoor was mogelijk nog mooier en natuurlijk van harte proficiat! :thumbup:

Veel plezier met de nieuwe aanwinsten en nog vele jaren! O:-D

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Wat een prachtige line-up van Zwitserse locs :P. Hartelijk gefeliciteerd met deze mooie uitbreiding. Het is echt een plaatje om te zien. Als je nog eens in Heinkenszand komt, dan mag je ze meenemen. Dan kunnen ze alle drie in dubbeltractie rijden :D. De kolenlading ziet er ook goed uit. Veel plezier met je aankopen! Groeten aan Karin en gefeliciteerd :thumbup:.

Groeten,
Wico
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
-Michel,
Ja, ja, en ik maar wachten! Maar dan is het toch de bekende "UIL" geweest, die niet meer in de 'olm' zit, maar is nedergedaald in jouw Michelstadt! Wat een prachtig exemplaar blijft het om ermee rond te gaan rijden. Dat zal ontzettend veel plezier brengen, omdat ook telkens die 'gedachten'   :favorite:  weer ergens naar toe blijven wijzen!
Suk6 ermee!  B)
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
 B) Man, man, jij leeft toch in een Märklindroomwereld. B)
Elke keer weer mooie lokkies erbij en dan ook zo maar weer onverwacht een mooi lokkie van je :-* vrouw erbij. :thumbup:
Je kan je forumnaam wel veranderen in Locman (hoewel dit ook een horlogemerk is)
Veel plezier maar weer met je mooie aanwinsten. (voor de zoveelste keer :-))

Dirk-Jan
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Al het goede in drieën, Mies  :thumbup:

En dan straks 12 en een half jaar bij elkaar en 2 en een half jaar getrouwd ( =15 gelukkige jaren )......dat gaat nog wat worden  :D
Ik zou alvast wat extra poten onder de treintafel schroeven, dat ding wordt loodzwaar als het zo doorgaat  :?

Maarre, geniet er lekker van, braaf blijven tot het volgende jubileum en grtzzzzzzzzz

Tony
Re: Michelstadt } rolbrug is gearriveerd.
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Michelstadt } rolbrug is gearriveerd.
Citaat van: Olav op zaterdag 13 oktober 2018, 21:45:36
Kunnen we gewoon niet tot tien tellen?  :)

Er is al genoeg ellende in de wereld  ;)

Olav, je hebt helemaal gelijk.
En als tien niet genoeg is; gewoon doorgaan tot twintig.

Michel, ik moest Olav even steunen.

Nu ben jij aan de beurt.
Het is al eerder geschreven, o.a. door jou, maar een rolbrug past inderdaad beter in jouw baan.
Verder heb je weer een paar verduveld mooie loks erbij.
Vooral die met de uil op de zijkant.

Je hebt een geweldige vrouw, koesteren moet je dat.
Ik heb er ook zo een, alleen met minder centen.  :-) :-)
(als ik heel eerlijk ben, mijn vrouw zegt eerder dat ik wat moet kopen dan dat ik zelf wil en kan).


Henk
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Hoewel het geen stoomlocomotieven zijn, toch mooie locomotieven. Vooral die met de afbeelding met de uil is een pracht exemplaar. Veel plezier er mee.

En natuurlijk gefeliciteerd met jullie relatie jubileum.
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

offline
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Gefeliciteerd Michel met de jubilea en de aankopen en het mooie cadeau. Uiteraard ook voor je ega (ben benieuwd wat zij heeft gekregen van jou  ;)  )

Geniet ervan.  :)
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Proficiat met jullie 12 jaar huwelijk !
Over een half jaar weer feest dan heb je brons te pakken  :thumbup:

En schitterende aanwinsten  :P :D :D
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Lid sinds: 2007

Frankfurt (Main) Hbf

offline
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Gefeliciteerd!!

Citaat van: h0_miessie op maandag 15 oktober 2018, 05:02:17
En ook mijn vrouw heeft een mooi cadeau van mij gekregen dus u hoeft zich geen zorgen te maken heren dat de liefde van één kant komt. ;)
Ja, ja, de sleutel van je zolder zeker, zodat ze al dat moois ook mag bekijken :D :D
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Hoi Michel,

Wat een prachtige locs  :thumbup: Leuk van je vrouw om je ook een loc cadeau te doen. Neem aan dat je haar ook een mooi cadeau gegeven hebt O:-D
Veel plezier ermee met deze mooie aanwinsten.

Groet Ronald  :)
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Een "normaal" mens koopt af en toe een locomotief. Of eigenlijk koopt de normale doorsneemens helemaal nooit een locomotief. Maar goed, bij ons hobbyisten (ik wil ons eigenlijk niet normaal noemen) is het normaal dat we af en toe een locomotief kopen. Maar wat is Michel dan, hij die er niet 1, niet 2 maar gewoon 3 in één weekend zijn locloods laat binnenrijden. En het einde is zoek, want hij kan verder dan tot 3 tellen heb ik net gezien 8o.

Mooie locomotieven weer Michel, en gefeliciteerd met jullie jubilea.
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Peter,AlbertJan,Wico,Gerard,Dirk-Jan,Tony,Henk,Piet,Olav,Barry,Eric-Paul,Ronald en Hans,

Gisteren een hele lange werkdag gehad en een stamtafel bijeenkomst en heden ochtend wederom weer vroeg uit de veren voor hopelijk niet zo een lange werkdag kan ik jullie niet de antwoord geven die ik wil.
Dus vanmiddag zal ik reageren op jullie berichten.

Groet Michel
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
-Michel,
Jawel, het 'werk' gaat voor alles en ook voor de hobby! Dat neemt niemand jou kwalijk! Maar jullie "als stel" steken wel boven alles uit! En - het mooiste komt nog - "we" zijn er nog niet! Immers de 'feestdagen' komen er nog aan! Ik zeg verder niets, maar heb zo mijn gedachten!  8o  :-)
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Hallo Michel,

Een hele mooie uitbreiding van je verzameling.
We hebben gisteren op de stamtafel, je gele loc , in het echt kunnen bewonderen.
Geniet ervan.
Erik
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Je hebt ook geen gemakkelijk leven hè, moet je weer een weekendje weg omdat jullie het willen vieren al weer een tijd bij elkaar te zijn en dan ook nog 2 jaar getrouwd te zijn en dan ook nog een nieuwe loc uitpakken. Het valt allemaal niet mee.

Maar alle gekheid op een spoors stokje, het is jullie gegund en ik hoop dat jullie huwelijk nog vele jaren vol geluk en voorspoed zal zijn en dat er nog maar vele van dit soort mooie weekenden gaan volgen.
En natuurlijk weer een hele mooie loc waar je net als van je vrouw van mag houden en genieten.
Wees op beide heel zuinig.  :favorite:
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Deel 1 van de antwoorden.

Citaat van: degeluidsman op maandag 15 oktober 2018, 05:48:31
Wat een top weekend moet jij gehad hebben, veel mooi materiaal, lekker naar Duitsland en ook nog eens jullie twee jarig huwelijk vieren.
Veel plezier ermee.

Als ik bij mijn vrouw ben heb ik altijd een toptijd. :favorite:
Ja Duitsland is een prachtig land maar dat heb je nu zelf ook ondervonden wij voelen ons er erg thuis en proberen zo vaak mogelijk heen te gaan.
En ja het prachtige materiaal twee van de locs zullen alleen hun rondjes gaan rijden zodat ik kan genieten van de schoonheid van hun. :P

Citaat van: AlbertJan op maandag 15 oktober 2018, 06:45:27
Ha die Michel.
Leuk om te lezen dat het materieel op Michelstadt weer een prachtige uitbreiding heeft gehad.
De aanleiding hiervoor was mogelijk nog mooier en natuurlijk van harte proficiat! :thumbup:
Veel plezier met de nieuwe aanwinsten en nog vele jaren! O:-D

Dank je wel voor je felicitatie AlbertJan. :) :thumbup:
Je de preisertjes van Michelstadt zijn zeer in hun nopjes met deze uitbreiding van het Zwitserse materiaal net als mij. ;)
Gaat helemaal goed komen Albertjan. :)

Citaat van: Wico op maandag 15 oktober 2018, 06:49:56
Wat een prachtige line-up van Zwitserse locs :P. Hartelijk gefeliciteerd met deze mooie uitbreiding. Het is echt een plaatje om te zien. Als je nog eens in Heinkenszand komt, dan mag je ze meenemen. Dan kunnen ze alle drie in dubbeltractie rijden :D. De kolenlading ziet er ook goed uit. Veel plezier met je aankopen! Groeten aan Karin en gefeliciteerd :thumbup:.

Leuk dat jij de line-up van de Zwitserse krachtpaters kan waarderen. :) :thumbup:
Dank je wel Wico ik ben er zeer zeer blij mee en langzaam groeit het Zwitserse materiaal in Michelstadt. ;)
We gaan snel een afspraak maken zodat mijn vrouw en ik jouw/jullie kant opkomen inclusief deze fraaie locs. :)
De kolenlading geeft net dat beetje extra aan de wagons leeg vond ik ze al mooi maar gevuld zijn ze nog mooier om naar te kijken. :P
Ik zal de groeten aan Karin doen en ik weet zeker dat ik je de groeten terug moet doen.

Citaat van: GWS op maandag 15 oktober 2018, 08:10:04
-Michel,
Ja, ja, en ik maar wachten! Maar dan is het toch de bekende "UIL" geweest, die niet meer in de 'olm' zit, maar is nedergedaald in jouw Michelstadt! Wat een prachtig exemplaar blijft het om ermee rond te gaan rijden. Dat zal ontzettend veel plezier brengen, omdat ook telkens die 'gedachten'   :favorite:  weer ergens naar toe blijven wijzen!
Suk6 ermee!  B)

Het was hopelijk het wachten waard Gerard op deze prachtige loc met de "uil" erop. ;)
De ogen van de uil blijven je aanstaren waar hij ook staat of rijd prachtig gezicht is dat. :)
Dank je wel Gerard gaat helemaal goed komen met het plezier. :thumbup:

Citaat van: Dirk-Jan op maandag 15 oktober 2018, 08:18:15
B) Man, man, jij leeft toch in een Märklindroomwereld. B)
Elke keer weer mooie lokkies erbij en dan ook zo maar weer onverwacht een mooi lokkie van je :-* vrouw erbij. :thumbup:
Je kan je forumnaam wel veranderen in Locman (hoewel dit ook een horlogemerk is)
Veel plezier maar weer met je mooie aanwinsten. (voor de zoveelste keer :-))

Ik leef zeker in een Märklindroomwereld en weet je ik geniet er ook nog eens van. :D
Ik ben nou eenmaal gek op locs dus wat doe je dan als je de kans krijgt om er één of twee te kopen gewoon doen het kan morgen wel afgelopen zijn met het leven. ;)
En ja die loc die mijn lieve mooie vrouw heeft uitgezocht is een plaatje en zal altijd speciaal blijven als hij over de baan of het rangeerterrein heen rijd. :P
Dank je Dirk-Jan (ook voor de zoveelste keer maar het verveeld nooit hoor) :D

Citaat van: Tony op maandag 15 oktober 2018, 09:28:23
Al het goede in drieën, Mies  :thumbup:
En dan straks 12 en een half jaar bij elkaar en 2 en een half jaar getrouwd ( =15 gelukkige jaren )......dat gaat nog wat worden  :D
Ik zou alvast wat extra poten onder de treintafel schroeven, dat ding wordt loodzwaar als het zo doorgaat  :?
Maarre, geniet er lekker van, braaf blijven tot het volgende jubileum en grtzzzzzzzzz

Zeker alle drieën goed Tony. :P
Ja volgend jaar 14 april ik/we kijken er al naar uit en zijn nu al aan het kijken hoe en waar we het gaan vieren want iedere mijlpaal in onze relatie wordt gevierd zodat we later vele mooie herinneringen als we oud en grijs samen op de bank van het verzorgingshuis zitten. :P :D
De tafel die René en ik gebouwd hebben is er al op berekend Tony kan nog veeeeeel meeeer bij hoor. ;)
En bij mijn vrouw ben ik altijd braaf hoor maar bij andere mensen ook hoor. ;)

Citaat van: Trainhenk op maandag 15 oktober 2018, 10:40:08
Citaat van: Olav op zaterdag 13 oktober 2018, 21:45:36
Kunnen we gewoon niet tot tien tellen?  :)

Er is al genoeg ellende in de wereld  ;)

Olav, je hebt helemaal gelijk.
En als tien niet genoeg is; gewoon doorgaan tot twintig.

Michel, ik moest Olav even steunen.

Nu ben jij aan de beurt.
Het is al eerder geschreven, o.a. door jou, maar een rolbrug past inderdaad beter in jouw baan.
Verder heb je weer een paar verduveld mooie loks erbij.
Vooral die met de uil op de zijkant.

Je hebt een geweldige vrouw, koesteren moet je dat.
Ik heb er ook zo een, alleen met minder centen.  :-) :-)
(als ik heel eerlijk ben, mijn vrouw zegt eerder dat ik wat moet kopen dan dat ik zelf wil en kan).

Henk, jij mag Olav altijd steunen hoor doe ik ook namelijk. :) :thumbup:
De rolbrug is een van de spullen die hoog op de lijst van spullen stond die ik wilde hebben en nu hij er is heb ik spijt dat ik hem niet eerder gekocht heb wat een prachtig mooi gezicht een blikvanger in Michelstadt. :P :P :P
Ja het nieuwe materiaal geeft mij veel plezier en ben der dan ook zeer blij mee en die uilen loc ja dat is een toppertje wat betreft de uitstaling schitterend gewoon kunst pure kunst. :favorite:
Ik ben zeer gelukkig met mijn vrouw die precies mijn smaak weet van wat ik mooi vindt en koesteren doe ik al vanaf het moment dat ik haar zag gelukkig was het wederzijds. :P
Mijn vrouw is ook vaak de gene die zegt doe het nu maar je vindt hem of het toch mooi tja en als je zwak bent net als ik dan doe je dat maar dan. ;) :D

Citaat van: pab op maandag 15 oktober 2018, 10:45:50
Hoewel het geen stoomlocomotieven zijn, toch mooie locomotieven. Vooral die met de afbeelding met de uil is een pracht exemplaar. Veel plezier er mee.
En natuurlijk gefeliciteerd met jullie relatie jubileum.

Ja sorry Piet het zijn geen stoomlocs maar prachtige e-locs waar ik gek op ben alhoewel ik heb twee stoomlocs waaronder een Br01 die toch regelmatig zijn rondjes rijd over de baan en altijd met geluid wat dat moet bij zo een mooi stoomloc vindt ik. :P
Dank je Piet met het plezier kan het niet meer stuk bij mij. :)
Ook bedankt voor je felicitatie van mooi woord trouwens relatie jubileum ik / we hopen er nog vele jaren aan vast te maken. :) :P

Groet Michel
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Deel 2 met antwoorden.

Citaat van: Olav op maandag 15 oktober 2018, 13:52:40
Gefeliciteerd Michel met de jubilea en de aankopen en het mooie cadeau. Uiteraard ook voor je ega (ben benieuwd wat zij heeft gekregen van jou  ;)  )
Geniet ervan.  :)

Dank je wel Olav voor je felicitaties voor de aankopen en de jubilea en ik zal je felicitaties ook aan mijn vrouw overdragen. :) :thumbup:
Ik heb voor mijn vrouw een armband met bijpassende oorbellen gekocht die ze graag wilde hebben wat ik van mijn dochter hoorde. :P
Genieten zal ik er zeker van doen Olav. :)

Citaat van: Barry1972 op maandag 15 oktober 2018, 14:52:39
Proficiat met jullie 12 jaar huwelijk !
Over een half jaar weer feest dan heb je brons te pakken  :thumbup:
En schitterende aanwinsten  :P :D :D

Dank je Barry. :) :thumbup:
Alleen zal brons even moeten wachten maar wat maakt het uit als je al goud in huis hebt. ;)
Ook voor de aanwinsten bedankt Barry ze zijn mooi heel mooi. :) :favorite:

Citaat van: Eric-Paul op maandag 15 oktober 2018, 19:34:51
Gefeliciteerd!!

Citaat van: h0_miessie op maandag 15 oktober 2018, 05:02:17
En ook mijn vrouw heeft een mooi cadeau van mij gekregen dus u hoeft zich geen zorgen te maken heren dat de liefde van één kant komt. ;)
Ja, ja, de sleutel van je zolder zeker, zodat ze al dat moois ook mag bekijken :D :D

Jij weet ook alles he Eric-Paul. :P  :D :thumbup:

Citaat van: Varekamp op maandag 15 oktober 2018, 22:43:27
Hoi Michel,
Wat een prachtige locs  :thumbup: Leuk van je vrouw om je ook een loc cadeau te doen. Neem aan dat je haar ook een mooi cadeau gegeven hebt O:-D
Veel plezier ermee met deze mooie aanwinsten.

Ze zijn zeker mooi Ronald mijn vrouw weet precies wat ik mooi vindt voor op de baan. ;) :thumbup:
Toen ik zaterdag nacht net over twaalf uur een plasje moest doen deed ik dat met veel kabaal zodat ze wakker er van werd zodat ik haar cadeaus kon geven waar ze erg blij mee was en ik moet bekennen mijn dochter had het goed voorgezegd de armband en oorbellen staan aan super goed. :) :thumbup: :thumbup:
Dat zal ik zeker hebben Ronald. :P

Citaat van: Hanzi op maandag 15 oktober 2018, 22:51:33
Een "normaal" mens koopt af en toe een locomotief. Of eigenlijk koopt de normale doorsneemens helemaal nooit een locomotief. Maar goed, bij ons hobbyisten (ik wil ons eigenlijk niet normaal noemen) is het normaal dat we af en toe een locomotief kopen. Maar wat is Michel dan, hij die er niet 1, niet 2 maar gewoon 3 in één weekend zijn locloods laat binnenrijden. En het einde is zoek, want hij kan verder dan tot 3 tellen heb ik net gezien 8o.
Mooie locomotieven weer Michel, en gefeliciteerd met jullie jubilea.

Gelukkig ben ik niet normaal Hans. :P
Dank Hans en ook een grote dank voor je felicitatie van onze jubilea. :P :thumbup:

Citaat van: GWS op dinsdag 16 oktober 2018, 08:09:23
-Michel,
Jawel, het 'werk' gaat voor alles en ook voor de hobby! Dat neemt niemand jou kwalijk! Maar jullie "als stel" steken wel boven alles uit! En - het mooiste komt nog - "we" zijn er nog niet! Immers de 'feestdagen' komen er nog aan! Ik zeg verder niets, maar heb zo mijn gedachten!  8o  :-)

Helaas maak ik te lange dagen zodat ik soms geen puf meer heb om naar zolder te gaan Gerard.
Ik moet nog maar 20 a 25 sporen van bezetmelders voorzien maar heb gewoon geen tijd ervoor ook de weekenden zijn aardig vol met buiten huis activiteiten dus hopelijk voor het eind van het jaar is het af en kan de boel in koploper gezet worden en dan kunnen begin 2019 de treinen weer automatisch hun rondje rijden.
Ik weet niet wat er met de feestdagen gebeurt weet wel dat 2019 in het teken zal staan van de bovenleidingen pas als dat klaar is zal er weer wagons en locs gekocht worden. ;)

Citaat van: erik01 op dinsdag 16 oktober 2018, 08:10:45
Hallo Michel,
Een hele mooie uitbreiding van je verzameling.
We hebben gisteren op de stamtafel, je gele loc , in het echt kunnen bewonderen.
Geniet ervan.
Erik

Dat za jouw als Zwitserland liefhebber goed doen he Erik deze aanwinsten. ;) :P
Je de gele heeft gisteren op de altijd gezellige Flevolandse stamtafelbijeenkomst zijn eerste metertjes gereden en ja hij deed het geweldig. :P :thumbup: :thumbup:
Dank je Erik zal ik zeker doen.

Citaat van: iTom op dinsdag 16 oktober 2018, 09:58:52
Je hebt ook geen gemakkelijk leven hè, moet je weer een weekendje weg omdat jullie het willen vieren al weer een tijd bij elkaar te zijn en dan ook nog 2 jaar getrouwd te zijn en dan ook nog een nieuwe loc uitpakken. Het valt allemaal niet mee.

Maar alle gekheid op een spoors stokje, het is jullie gegund en ik hoop dat jullie huwelijk nog vele jaren vol geluk en voorspoed zal zijn en dat er nog maar vele van dit soort mooie weekenden gaan volgen.
En natuurlijk weer een hele mooie loc waar je net als van je vrouw van mag houden en genieten.
Wees op beide heel zuinig.  :favorite:

Inderdaad Tom ik had het best zwaar uit eten lekker winkelen samen goedkoop tanken met zijn tweeën het was zeker zwaar. :D :D
Dank je Tom ik hoop ook dat dit eeuwig zal duren want na twaalf jaar en twee dagen voel ik mij nog steeds het zelfde verliefd als dag één en die vlinders heb ik in mijn buik opgesloten want dat kriebel gevoel wil ik gewoon niet kwijt. :)
Tom ik ben zeker zuinig op mijn vrouw want daar geniet ik iedere minuut van de dag van zelfs als ik aan haar denk begin ik al te glunderen. :favorite:

Groet Michel

Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Michel, mijn felicitaties voor jullie.
Een mooie opstelling van de drie aanwinsten.
Die met de uil vind ik verre weg de mooiste
En Sucsez met de laatste loodjes van de baan.
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
 @citaat
Dank je wel Cees ook namens mijn vrouw. :) :thumbup:
Alle nieuwe locs moeten eerst gekeurd worden in de locloods voordat ze de baan op mogen in Michelstadt toen ze samen voor de loods stonden kon ik mooi de foto maken. :)
De uil is zeker mooi gelukkig vinden niet alleen wij hem mooi maar vele andere forumleden het ook. :P
Dank je ik ga mijn best doen om het zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen wordt wel weer eens tijd voor een film(pje) van rijdende treinen uit Michelstadt. ;)

Groet Michel
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Lid sinds: 2014

Geen brug is te ver.

offline
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Hallo Michel,

Erg leuk dat ik julie beide zaterdag nog even sprak, maar wist niet dat ik je sprak dat je reisje voor de gelegenheid was van je jubileum. :D

Maar alsnog gefeliciteerd. En ook Karin, en uiteraard ook met je nieuwe aanwinsten.

Ziet er weer goed uit, maar heb je zo nog wel ruimte op je baan om al dat moois te stallen als er al genoeg rondrijd ?

M.vr.gr. Erwin
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
 @citaat
Door die gelegenheid konden we om twaalf uur al de hotelkamer in daarom was mijn bezoekje aan Houten iets korter als gebruikelijk. ;)
Dank je wel Erwin voor beide felicitaties. :thumbup:
Gelukkig heb ik er rekening mee gehouden met de bouw van de schaduwstation en nu met het grote rangeerterrein wat ik met de hand ga bedienen heb ik weer plek voor zeker twintig extra locs. :D
En mocht ik in de toekomst meer losse locs hebben maar geen plek dan ga ik wat rails uitbreiden René en ik hebben gezien waar we nog een laag kunnen bouwen waar zeker nog 7 sporen eventueel kunnen komen dus voor veel losse locs. :P
Maar vanaf 1 januari aanstaande zullen de aankopen/aanwinsten bestaan uit bovenleidingen zodra de baan voorzien is van dat spul ga ik weer locs kopen en wagons en ander materiaal of ik moet een loc of wagons krijgen ja dat is een ander verhaal hé. :)

Groet Michel
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
-Michel,
Jij dekt je ook aan alle kanten in! Hoe is dat nou mogelijk? Toch die vooruitziende 'blik'? Geniet er maar van en vooral veel gaan rijden, want sommigen loks willen alleen maar rijden en rijden!
We gaan het allemaal meemaken!
Suk6 ermee! :-)
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Hi Michel,

Ook vanuit hier nog een GEFELICITEERD
Uiteraard met het twee jarig jubileum en een beetje met je nieuwe aanwinsten.  ;)

groet
Harald
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
 @citaat @citaat
Nee hoor Gerard niks indekken maar gewoon een vooruitziende blik hebben. :D
Met de locs wordt zeker gereden maximaal drie tegelijk anders is het niet te overzien maar straks als ik ooit weer met koploper ga rijden dan zullen er veel meer tegelijk rijden. :P

@citaat
Dank je wel Harald voor beide felicitaties. :) :thumbup:

Groet Michel
Michelstadt } Märklin magazine 2018 wagon.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Michelstadt } Märklin magazine 2018 wagon.
Nadat ik besloten had om alle Märklin magazin wagons te gaan sparen is daar vandaag nummer 7 binnen gekomen en wel van het jaar 2018.
Want vandaag kreeg ik een belletje dat de wagon binnen was gekomen bij mijn favoriete modelspoor dealer. :)
Deze prachtige mooie blauwe wagon vierassige zelflosser met klapdekseldak type Tad-u 961 ziet er prachtig uit en komt achteraan in de bestaande Märklin magazin sleep te rijden en als ik er teveel verzameld heb wordt de sleep in tweeën gedeeld en daarna in drieën gedeeld. :P
En als ik alles verzameld hebt dan gaan alle Márklin magazin wagons van de baan af en komen ze in één vitrine te staan lijkt mij best een mooi gezicht al die blauwe wagons in een vitrine. :)

Groet Michel 
Re: Michelstadt } Märklin magazine 2018 wagon.
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Michelstadt } Märklin magazine 2018 wagon.
Hi Michel,

Mooie wagen en het idee erachter is ook leuk.
Dus verzamelen die wagons.

groet
Harald
Re: Michelstadt } Märklin magazine 2018 wagon.
Hallo Michel,

Dat is weer een mooie aanwinst die je rijker bent.
Wordt onder een knap lijstje om te spotten op beursen.
Veel plezier er mee.

Groet, Erik
Re: Michelstadt } Märklin magazine 2018 wagon.
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Michelstadt } Märklin magazine 2018 wagon.
Hoi Michel,

Dat is weer een mooi modelletje wat je gescoord hebt! En als verzamelaar wil je natuurlijk graag je serie compleet hebben, dat snap ik wel :D. Die hele sleep op je baan zal er best goed uit zien.

Ik zal een paar nieuwe (achtergrond) foto's voor je printen, want je display ziet we wat bleekjes uit :O.

Groeten,
Wico
Re: Michelstadt } Märklin magazine 2018 wagon.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Michelstadt } Märklin magazine 2018 wagon.
Da's weer een mooi exemplaar erbij voor de smurfentrein, Mies  :D

Is/bestaat er ook een blauwe magazin-loc ?

Grtz Tony
Re: Michelstadt } Märklin magazine 2018 wagon.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } Märklin magazine 2018 wagon.
Citaat van: Haradigi op zaterdag 27 oktober 2018, 19:34:08
Mooie wagen en het idee erachter is ook leuk.
Dus verzamelen die wagons.

Het zijn zeker leuke wagons mede door de mooie blauwe kleur. :)
Op de eerst komende beurs in Houten ga ik voor de volgende kijken.

Citaat van: erik01 op zondag 28 oktober 2018, 08:04:51
Dat is weer een mooie aanwinst die je rijker bent.
Wordt onder een knap lijstje om te spotten op beursen.
Veel plezier er mee.

Ik ben weer een gelukkig man Erik. :)
Het lijstje staat al klaar in mijn telefoon. :P
Dank je ik ga hem zo op de baan zetten bij de andere 6 Märklin magazin wagons en op volgorde van jaartal natuurlijk dus deze komt achteraan te staan.

Citaat van: Wico op zondag 28 oktober 2018, 08:19:04
Dat is weer een mooi modelletje wat je gescoord hebt! En als verzamelaar wil je natuurlijk graag je serie compleet hebben, dat snap ik wel :D. Die hele sleep op je baan zal er best goed uit zien.
Ik zal een paar nieuwe (achtergrond) foto's voor je printen, want je display ziet we wat bleekjes uit :O.

Wico, het is natuurlijk geen Zwitser(s) materiaal maar voor mooi in de vitrine is een schitterende verzameling. :) :P
Ja de sleep zal aardig lang worden als ze allemaal achter elkaar staan/rijden daarom wordt de sleep later als er meer bijkomen in tweeën of drieën gedeeld.
De nieuwe achtergronden zou ik erg waarderen mijn dank is nu al groot. :)
Ja deze heeft te lang op de vensterbank gestaan in de zon deze zomer toen ik bezig was met opknappen van de extra treinenkamer
die ik tegenwoordig rijker ben. :) :)

Citaat van: Tony op zondag 28 oktober 2018, 08:31:48
Da's weer een mooi exemplaar erbij voor de smurfentrein, Mies  :D
Is/bestaat er ook een blauwe magazin-loc ?

Ja de "smurfentrein" groeit lekker zo met iedere keer een wagonnetje. ;)
Er bestaan volgens mij twee locs één stoomlocje en al weet ik het niet zeker een Br103 zelf heb ik er nu een mooie Br184 voor rijden staat ook leuk. :P
Het stoomlocje heb ik wel eens op een beurs gezien en die zal ook als ik hem heb in de vitrine komen en mocht er een Br103 zijn dan komt die op de baan te rijden want die is te mooi voor in de vitrine. :D
Hierbij een link van de wiki met alle Märklin magazin wagons waar de wiki mijn foto van wagon 2018 wel mag gebruiken. ;)

Märklin magazin wagons in de wiki

Groet Michel
Re: Michelstadt } Märklin magazine 2018 wagon.
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: Michelstadt } Märklin magazine 2018 wagon.
Hoi Michel, er is een blauwe Marklin Magazine BR 103 https://www.marklin.nl/producten/details/article/37578

De afbeelding van de loc is zonder sticker. Deze is in de doos bijgevoegd.
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Lid sinds: 2007

Frankfurt (Main) Hbf

offline
Re: Michelstadt } het weekend van de loc's.
Citaat van: brund55 op zondag 28 oktober 2018, 09:29:35
Hoi Michel, er is een blauwe Marklin Magazine BR 103 https://www.marklin.nl/producten/details/article/37578
Citaat van: h0_miessie op donderdag 18 oktober 2018, 05:17:00
Maar vanaf 1 januari aanstaande zullen de aankopen/aanwinsten bestaan uit bovenleidingen zodra de baan voorzien is van dat spul ga ik weer locs kopen en wagons en ander materiaal of ik moet een loc of wagons krijgen ja dat is een ander verhaal hé. :)
Tja, dan heeft Michel nog 2 maanden om die blauwe loc te kopen ... of hij moet er in 2019 eentje geschenkt krijgen ;)
Re: Michelstadt } Märklin magazine 2018 wagon.
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: Michelstadt } Märklin magazine 2018 wagon.
Met Sinterklaas en Kerstmis in aantocht moet het raar lopen als miessie zonder blauwe 103 het jaar afsluit  :D
Re: Michelstadt } Märklin magazine 2018 wagon.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Michelstadt } Märklin magazine 2018 wagon.
Mooi blauw.......
Weer een leuke uitbreiding van je vloot mies, nu nog een leuke blauwe loc ervoor maar jou kennende staat die al op je verlanglijstje.

Veel plezier ermee.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Michelstadt } Märklin magazine 2018 wagon.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Michelstadt } Märklin magazine 2018 wagon.
Ja, ja! Nog even en je gaat denken aan en 'knoop'! Maar als Michel zijn "Karin" even wat laat zien op folders over die "Blauwe", dan is de komst van de '103' zogezegd 'kat-in-het-bakkie'!
Of is mijn kronkel te ver gedacht? Het jaar voor hem wordt 'goed' afgesloten! Daarna komt pas de 'bovenleiding'!
:-) :-)
Re: Michelstadt } Märklin magazine 2018 wagon.
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Michelstadt } Märklin magazine 2018 wagon.
Citaat van: GWS op zondag 28 oktober 2018, 19:05:32
Of is mijn kronkel te ver gedacht?
Normaal gesproken wel Gerard.
Maar in het geval van miessie niet.  >:-D >:-D
Re: Michelstadt } Märklin magazine 2018 wagon.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } Märklin magazine 2018 wagon.
Dick, Eric-Paul, Peter, Gerard, Henk,
Omdat ik vanochtend eerder moest beginnen zal ik jullie vanmiddag antwoord geven op jullie berichten.

Groet Michel
Re: Michelstadt } Märklin magazine 2018 wagon.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } Märklin magazine 2018 wagon.
Citaat van: brund55 op zondag 28 oktober 2018, 09:29:35
Hoi Michel, er is een blauwe Marklin Magazine BR 103 https://www.marklin.nl/producten/details/article/37578
De afbeelding van de loc is zonder sticker. Deze is in de doos bijgevoegd.

Dick, bedankt voor de info van deze prachtige Märklin magazin loc. :thumbup:
En dan vooral de info van de sticker zodat ik nu weet dat ik moet kijken of hij erbij zit als ik er één vind.
Hij staat op de verlanglijsten genoteerd. :P

Citaat van: Eric-Paul op zondag 28 oktober 2018, 09:55:27
Citaat van: brund55 op zondag 28 oktober 2018, 09:29:35
Hoi Michel, er is een blauwe Marklin Magazine BR 103 https://www.marklin.nl/producten/details/article/37578
Citaat van: h0_miessie op donderdag 18 oktober 2018, 05:17:00
Maar vanaf 1 januari aanstaande zullen de aankopen/aanwinsten bestaan uit bovenleidingen zodra de baan voorzien is van dat spul ga ik weer locs kopen en wagons en ander materiaal of ik moet een loc of wagons krijgen ja dat is een ander verhaal hé. :)
Tja, dan heeft Michel nog 2 maanden om die blauwe loc te kopen ... of hij moet er in 2019 eentje geschenkt krijgen ;)

Nee hoor Eric-Paul haast heb ik er niet mee maar ik heb hem althans het nummer wel doorgegeven aan mijn wederhelft mocht ze in de toekomst een leuk kado voor mij willen kopen. :D
En ja 2019 wordt het jaar van de bovenleidingen pas als dat klaar is ga ik weer locjes kopen en dan vooral Zwitserse locjes. ;) :P

Citaat van: brund55 op zondag 28 oktober 2018, 18:52:47
Met Sinterklaas en Kerstmis in aantocht moet het raar lopen als miessie zonder blauwe 103 het jaar afsluit  :D

Afwachten Dick we moeten afwachten. :)

Citaat van: Degeluidsman op zondag 28 oktober 2018, 18:56:09
Mooi blauw.......
Weer een leuke uitbreiding van je vloot mies, nu nog een leuke blauwe loc ervoor maar jou kennende staat die al op je verlanglijstje.
Veel plezier ermee.

Zeker mooi blauw Peter. :)
Er rijd nu al een mooie blauwe loc voor het sleepje van 7 wagons een Br 184 staat ook fraai trouwens deze combinatie. :) :thumbup:
De blauwe Märklin magazin loc staat op meerdere verlanglijstjes. :D

Citaat van: GWS op zondag 28 oktober 2018, 19:05:32
Ja, ja! Nog even en je gaat denken aan en 'knoop'! Maar als Michel zijn "Karin" even wat laat zien op folders over die "Blauwe", dan is de komst van de '103' zogezegd 'kat-in-het-bakkie'!
Of is mijn kronkel te ver gedacht? Het jaar voor hem wordt 'goed' afgesloten! Daarna komt pas de 'bovenleiding'!
:-) :-)

Ik vrees dat je kronkel inderdaad te ver is Gerard ik push mijn vrouw nooit en zie altijd wel wat ik krijg en daar ben ik altijd heel erg blij mee. :P
Het jaar wordt zeker goed afgesloten want als het goed is komt er in november en dat is volgende maand al een loc binnen althans bij een vriend van mij die haal ik dan in december op bij hem. :P :thumbup:

Citaat van: Trainhenk op zondag 28 oktober 2018, 21:10:47
Citaat van: GWS op zondag 28 oktober 2018, 19:05:32
Of is mijn kronkel te ver gedacht?
Normaal gesproken wel Gerard.
Maar in het geval van miessie niet.  >:-D >:-D

Nee hoor Henk in dit geval is de kronkel van Gerard te ver gedacht. :D

Groet Michel
Michelstadt } vierde Rothaus bierwagon is gearriveerd.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Michelstadt } vierde Rothaus bierwagon is gearriveerd.
Vorig jaar vierde mijn vrouw en ik ons één jarig huwelijk in het hotel van bierbrouwer Rothaus te Grafenhausen (Zwarte Woud) Duitsland waar ik een Märklin bierwagon van het merk kocht leuk als souvenir aan 4 leuke dagen die we samen doorbrachten. :)
En tijdens die dagen ben ik met Peter de geluidsman die daar met Saskia ook voor een paar dagen waren naar een modelbaan geweest waar ze een sleepje Rothaus wagons hadden staan leek mij leuk om dat ook te gaan verzamelen leuk voor in de vitrine. :P

Afgelopen zaterdag (27 oktober) kreeg ik van een bevriend forumlid de tip dat er een wagon van Rothaus op marktplaats stond dus op marktplaats gekeken waar ik trouwens nooit op kijk mij te veel Märklin advertenties waar altijd wel wat voor mij bij zit dus kijk ik gewoon niet ;) en ja die had ik nog niet bij mijn verzameling van drie Rothaus wagons.
Contact op genomen en alles geregeld en gisteren kwam mij vrouw thuis met een doosje met daarin de Rothaus wagon een fraai model die prachtig zal staan achter de andere Rothaus wagons in de vitrine. :)

Groet Michel
Re: Michelstadt } vierde Rothaus bierwagon is gearriveerd.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Michelstadt } vierde Rothaus bierwagon is gearriveerd.
-Michel,
Alweer een mooi exemplaar voor bij jouw verzameling! Op deze wijze wordt het een prachtig geheel met heel veel herinneringen! Dus de moeite van het kijken zeker waard!  Gaat geweldig met jouw verzameling; steeds groter en groter wordt het!  :thumbup:
Re: Michelstadt } vierde Rothaus bierwagon is gearriveerd.
Lid sinds: 2012

Er zijn geen problemen, slechts uitdagingen.

offline
Re: Michelstadt } vierde Rothaus bierwagon is gearriveerd.
Een mooie wagon Michel!!! :thumbup:

Ik krijg wel dorst wanneer ik hem zie! :D