Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

0 leden en 4 gasten bekijken dit board.
Re: Baan ontwerp en nieuwe aanwinsten voor Michelstadt.
Hallo Michel,
Dat zijn weer erg mooie aanwinsten. 8o
Nog veel plezier ermee.

Groeten,

Remco
Re: Baan ontwerp en nieuwe aanwinsten voor Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Baan ontwerp en nieuwe aanwinsten voor Michelstadt.
Dank je wel Remco. :thumbup:
Re: Baan ontwerp en nieuwe aanwinsten voor Michelstadt.
Hoi Michel

Ik zie weer hele mooie dingen voorbij komen   :thumbup:

Gr Alex 0850
Re: Baan ontwerp en nieuwe aanwinsten voor Michelstadt.
Lid sinds: 2013

trotse M-rail rijder

offline
Re: Baan ontwerp en nieuwe aanwinsten voor Michelstadt.
ik zie de laatste tijd een heleboel mooie nieuwe aanwinsten voorbij komen. gefeliciteerd met al je aanwinsten en veel plezier ermee.

enne, groeit er toevallig een geldboompje in je tuin >:-D doneer mij dan een tak ervan >:-D O:-D
Re: Baan ontwerp en nieuwe aanwinsten voor Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Baan ontwerp en nieuwe aanwinsten voor Michelstadt.
@Alex, dank je wel. :thumbup:

@Tim, ook jij bedankt. :thumbup:
Helaas geen geldboom in de tuin anders had ik veeeeeel meer gekocht gewoon hard werken en geen andere hobby's hebben. ;)
Re: Baan ontwerp en nieuwe aanwinsten voor Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Baan ontwerp en nieuwe aanwinsten voor Michelstadt.
Ja, Michel, en het groeit ook niet op jouw ........ :help:
Re: Baan ontwerp en nieuwe aanwinsten voor Michelstadt.
Hoi Michel,

Dat zijn weer 3 zeer fraaie (groene) wagonnetjes. B)
Ik ben benieuwd met wat voor baanplan Peter op de proppen gaat  komen. :)

Gr.
René
Re: Baan ontwerp en nieuwe aanwinsten voor Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Baan ontwerp en nieuwe aanwinsten voor Michelstadt.
@Gerard, .....rug. :)

@René, ze zijn zeker fraai zo fraai dat ik er over denk om nog een setje te kopen mooi 6 van deze wagons achter elkaar. :)
Ook ik ben benieuwd maar ik wacht rustig af wat Peter uit zijn hoge hoed zal toveren. :D
Re: Baan ontwerp en nieuwe aanwinsten voor Michelstadt.
Even een tijdje niet gekeken in dit topic en gelijk weer je mooie nieuwe aanwinsten gemist. denk dat je gewoon 7 schaduwstations moet maken, dan ben je in ieder geval voor bereid voor toekomstige uitbreidingen van het materieelpark. In ieder geval weer veel plezier met de aanwinsten.
Re: Baan ontwerp en nieuwe aanwinsten voor Michelstadt.
Hahahaha Marcel, helderziende blik.

Niet dat het 7 schaduwstations gaan worden, voorlopig worden het er maar 2 maar wel met heel veel ruimte.
Was afgelopen donderdag bij Michel, voor het bekijken van de ruimte en wat de mogelijkheden waren.
Echt een mooie ruimte waar aan de buitenkant keurig een 2 of 3 lagen schaduwstation kan passen op een lengte van 4,20m en 4,50m breedte maal lengte.

Michel was uiteraard heel enthousiast, toen we het over de mogelijkheden hadden.
Waarschijnlijk in de loop van morgen of overmorgen de eerste opzet voor Michel van de schaduwstations.

Met vriendelijke groet,
Peter
Re: Baan ontwerp en nieuwe aanwinsten voor Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Baan ontwerp en nieuwe aanwinsten voor Michelstadt.
@Marcel, dank je en met het plezier zit het wel goed hoor dat begon al in Göppingen. :) :)

@Peter, ik ben benieuwd voor je mee voor de dag komt.
Ik heb er alle vertrouwen in dat het prachtig mooi gaat worden. :thumbup: :thumbup:
Re: Baan ontwerp en nieuwe aanwinsten voor Michelstadt.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Baan ontwerp en nieuwe aanwinsten voor Michelstadt.

Dat wordt voorlopig geen wagons en loc's kopen, maar rails, Michel  :D

Grtz Tony
Re: Baan ontwerp en nieuwe aanwinsten voor Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Baan ontwerp en nieuwe aanwinsten voor Michelstadt.
Dat wordt dus snel naar Houten! Daar haalt hij allerlei dingen voor zijn trein goedkoop vandaan! Maar het wachten is nu op de baan die @Pedro voor hem aan het tekenen is! Twee schaduwstations worden het zeker; dus heel wat rails en wissels worden er aangeschaft. Hij zal wel wat begeleiding nodig hebben om te helpen sjouwen!  >:-D
Re: Baan ontwerp en nieuwe aanwinsten voor Michelstadt.
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: Baan ontwerp en nieuwe aanwinsten voor Michelstadt.
Hij weet precies wie die daarvoor kan bellen...eh, mailen ;) :P :D
Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
@Tony, nou oke dan geen loc's maar wel soms een wagon en veel rails. ;)

@Gerard, Houten wordt het zeker en je had het bijna goed met 2 schaduwstations het worden er 3. :thumbup:
Michelstadt is dan berekend op de toekomst. ;)

@Wim, inderdaad. :D

Hierbij is eerste tekening van het schaduwstation ikzelf vindt de opzet heel mooi en Peter (Pjedro) heeft mijn ideeën goed op papier gezet.
Iedere ruimte van de lange muren wordt mooi benut en ja ik ben er dik en dik tevreden mee.
Ik zie het al voor mij al die treinen op de opstelsporen als ik naar boven de trap op loop.
Als de treinen het klimspiraal uitkomen gaan ze voor lang naar de keerlus en daarna de opstelsporen in dit is zo gedaan zodat ik lang van de treinen kan genieten als ze naar de opstelsporen gaan.
We werken met slanke wissels zodat de treinen mooi vloeiend de opstelsporen inrijden.
Als eerste wil ik één schaduwstation klaar hebben de andere 2 komen geleidelijk aan aan de beurt het klimspiraal wordt wel helemaal klaar gemaakt zodat ik alleen maar de rails hoef aan te sluiten en ze kan uitbreiden als ik steeds wat rails koop.
Het zal nog even duren voordat het klaar is maar de eerste opzet is gemaakt.
Ook gaan Peter en ik nog om de tafel zitten om het baanplan van de tafel te maken ik heb al wat ideeën doorgegeven zoals de locloods wil ik op de baan een een stuk(je) industrie en een station met 3 a 4 sporen maar dat gaat als ik kijk naar het schaduwstation helemaal goed komen. :thumbup: :thumbup:
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
 :thumbup: :thumbup:
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Michel,

Daar kan je inderdaad een trein op kwijt, en als je op je buik naar boven gaat kan je nog langer genieten. >:-D >:-D >:-D
Geintje he, Michel gaat lekker naar beurzen en gaat rails wegkapen voor iedereen zijn neus  :D :D  O:-D



Groeten

Peter
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Dat heeft Peter mooi gedaan. Ideaal die lange opstelsporen en slanke wissels is inderdaad veel mooier.
Denk dat met dit plan nog wel ruimte is voor wat extra locomotieven. Lege opstelsporen is ook niks >:-D >:-D

Succes met de bouw.
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Hoi Michel

Dat is even WAUW ziet er veel belovend uit je krijg in de toekomst zeker ruimte .
Vind het heel mooi opgezet van Peter ook de lengte van de sporen en inderdaad dat vloeiende .  :thumbup:
Nu maar gauw naar Houten wat kramen leeg kopen  >:-D

Gr Alex 0850
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Zier er mooi uit, maar ik vrees dat lange wagons problemen geven in de bochten links boven.
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Hoi Michel

Ziet er weer goed uit, kan je aan Peter over laten.
kan je aangeven wat de hoogtes worden van de verschillende niveau's
En dit wil je allemaal analoog aansturen???

Groetjes
Koos

Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
@Wim,  :thumbup:

@Peter, met mijn buik glij ik zo weer naar beneden hoor. ;)
Ga wel wat kopen maar rustig aan gun een ander ook wat rails. :D

@Marcel, met jouw kan ik praten wat betreft de loc en lege opstelsporen. ;)
We vonden de slanke wissels de mooiste oplossingen. :thumbup:

@Alex, dat zei ik ook wauw toen ik het een paar uur geleden zag schitterende lange sporen veel treinen wat wil je nog meer. ;)

@Wim (nobody), daar hebben we het over gehad over de lange wagons maar omdat ik met alleen maar Märklin die schijnen niet zolang te wezen moet het kunnen lijkt ons.

@Koos, dank je wel de hoogtes tussen de lagen wordt 20 cm en digitaal of geautomatiseerd daar ben ik nog niet over uit ga mij daar de komende tijd over buigen heb voorlopig geen haast moet toch eerst rails sparen en het frame bouwen met mijn maatje Gino.
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Michel,
Is het voor ons nog wel de moeite om naar Houten te gaan? Zeg ons even hoe laat jij er bent en op welke datum? Dan geef je ons tenminste de gelegenheid om ook nog iets te kunnen kopen!  Ik zie het al: Jij schakelt de hulptroepen in ten koste van alles! Nou ik ga mij bezinnen op die situatie; reken maar van YES!
Even terug naar af.
Zo'n plan had jij toch ook wel kunnen verzinnen op die enorme grote zolder van jouw 'vriendin'? Gewoon recht-toe-recht-aan! Spiraaltje en klaar is "Michel"! Er komen dus geen bergen en heuvels; alleen slechts een haventje! Dat scheelt wel een heleboel scenery!
In elk geval suk6 met de bouw en kijk telkens of de bodem nog in zicht is in de "beurs"!
:-)  >:-D  :warning:
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Citaat van: h0_miessie op woensdag 18 november 2015, 19:14:55
@Wim (nobody), daar hebben we het over gehad over de lange wagons maar omdat ik met alleen maar Märklin die schijnen niet zolang te wezen moet het kunnen lijkt ons.
De moderne Märklin sneltreinwagons zijn toch nog zo'n 28,2 cm lang (schaal 1:93,6).
Probeer eens of een paar wagons van die lengte elkaar kunnen passeren op die afstand tussen de bogen...
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Ja Wim,

Inderdaad, de lange wagons van 30,3 cm geven problemen in de bochten links bovenaan.
Märklin's lange wagons zijn 28,2 cm en die hebben daar geen enkel probleem mee.
Dat heb ik al lang geleden uit getest, waarom omdat ik anders deze planning en veel voorgaande plannen niet waar kan maken.

Dus geen zorgen.

Met vriendelijke groet,
Peter
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Als je een baan ontwerpt kun je je toch het beste aan de normen houden, zo veel werk is dat niet. ;)

Nem 103 beschrijft het "vrije ruimte profiel", jij zou dat moeten weten: http://www.nproject.org/nl/images/NEM/nem_103_nl.pdf

Het gaat natuurlijk niet alleen om Marklin wagons met verkeerde lengte schaal die wel door de bogen kunnen. Je komt direct in de knoei met bijvoorbeeld een Piko Hondekop of ander materieel. Oftewel: richt je op groep C. :important:

Met groet,
Ben.
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Mijn vingers jeuken om aan het frame te beginnen.
Mooi plan en dat kan je zeker aan Pjedro over laten.  :thumbup:
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Heel knap bedacht schaduwstation !!!!
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2012

Iedere dag is, wat je er zelf van maakt.

offline
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Ik hoor het hem nog zeggen....

"Nee hoor Jan, voor mij geen schaduwstation... Zo technisch ben ik niet...."

HA.

Nou, wat de laatste opmerking aangaat heb je het tegendeel inmiddels wel bewezen. Je overmatige praktische oplossing zorgen ervoor dat iedere uitdaging succesvol wordt opgepakt en opgelost.

En .. "With al little help from your friends" (pakkende zin, misschien eens iets in de muziek mee doen :-)), gaat dit weer heel veel mooie ruimte creëren voor nieuwe aanschaffen.

Ben heel benieuwd naar de resultaten en hoop ze eens bij je te mogen aanschouwen.

Groeten,

jan
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
@Gerard, met de inkopen zal het wel meevallen hoor neem steeds wat rails mee dus er is nog genoeg voor iedereen dus ook voor jouw hoor. ;)
Ik heb weinig met bergen leuk om door of overheen te rijden met de vrachtwagen of personenauto maar op de baan hoef ik het niet zo nodig niet dat ik het mooi vindt bij een ander maar bij mij niet.
Helaas ga ik ook geen haven maken want dan moet er ook een klein cafe komen dus dat wordt hem niet. :D
Wel wil ik de locloods en een container terminal en een autoverlaad station gewoon industrie wat ik leuk vindt en waar ik mijn plezier ik kan vinden.
En zoals ik al schreef Peter en ik gaan daar nog plannen voor maken dus de duurt nog wel even een paar stukjes rails verzamelen. :D

@Wim, ik heb mijn grootste wagons en rijtuigen opgemeten en de langste is 27 cm.
Voor de rest van je vraag die heeft Peter al beantwoord. :)

@Peter, bedankt voor je bijdrage met betrekking tot antwoord geven jij kan met je ervaring met banen maken het beter verwoorden als ik. :D

@Ben, dank je wel voor je link naar de Nem bijlagen ik had er wel van gehoord maar nu ook gezien en gelezen. :thumbup:
Ik heb als beginneling alle vertrouwen in Peter als hij zegt dat het goed gaat door de wissels en bochten met Märklin materiaal want daar rij ik alleen maar mee helaas en hoe mooi ze ook zijn een Piko Hondekop zal hier niet komen te rijden dus dat probleem heb ik al uitgesloten. ;)

@Gino, let je wel op mijn moeder zei altijd jeuk is erger als pijn. ;)
Ik vindt het ook prachtig mooi. :thumbup:

@Christian, dat vond ik dus ook. :thumbup: :thumbup:

@Jan, door het vele materiaal wat ik intussen heb verzameld zal ik wel moeten naar een schaduwstation(s) vooral omdat ik alles op de baan wil hebben ipv in de vitrine.
En zo langs de muren de opstelsporen heb ik al in meerdere topic's gezien en was er meteen geweldig enthousiast over en leek mij een mooie oplossing voor mijn zolder en materiaal dat Peter nu vertaald in dit prachtige schaduwstation(s).
Ook al heb ik nog geen schaduwstation je bent altijd welkom in Michelstadt Jan. :) :) :) :thumbup:
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Kos een paar cente, maar dan heppie ook wat, Michel  :P

En dan straks iedere dag een andere trein vooraan in je schaduwstation; trein van de dag.......
Het nu al dromen is al leuk !

Ben benieuwd naar de bovenbouw !

Grtz Tony
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Meer hobby's heb ik niet Tony.
En zo geniet ik ook van mijn duur verdiende centen alles sparen is ook niet alles.
Dan slaat opeens het noodlot toe hebben mijn kinderen ruzie over het geld wat ik heb gespaard dat probleem hebben ze dan gelukkig niet. :D
Zal uiteraard de vorderingen hier laten zie in de topic als ik/we er aan gaan beginnen.
En trein van de dag tja dat zijn ze eigenlijk allemaal want ik rij ook met ze allemaal iedere dag al is het maar en klein stukje. ;)
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.

Dat gaat helemaal goed komen, Michel  :thumbup:

Het kan in Almere !

Grtz Tony
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Volgens mij heb ik nog niet de borden langs de kant van de weg gezien met de tekst: "BOUWVERKEER MICHELSTADT". Ik ga toch de volgende keer eens heel goed opletten, of het 'aanwijzingsbord' ergens staat. Meestal zie je die borden (geel van kleur met zwarte letters) duidelijk staan. Lijkt mij handig voor de toeleveranciers!
Dus: even de weg in de gaten houden rondom "Almere"!
Wie ziet ze staan? Maak er een foto van; is makkelijk voor de publicatie!
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
 :) Nou, daar gaan wat stukjes rails voor nodig zijn. Maar ja, je hebt ook aardig wat material om er neer te zetten.
Plannen zien er goed uit. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Suc6 met het vergaren van de rails.

Dirk-Jan
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
@Tony, dat weet ik wel zeker. :)
Het kan in Almere Michelstadt. ;) ;)

@Gerard, bordjes zal je niet gauw vinden met ''BOUWVERKEER MICHELSTADT" ik ga een hoop vervoeren in de stationwagen scheelt weer transport kosten dus weer meer rails. :D

@Dirk-Jan, er zijn zeker genoeg stukjes rails nodig. :)
Dank je wel met het vergaren van de rails gaat het goed komen. ;) ;)
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Netjes Michel! Dat ziet er goed uit. Mooi begin voor een ruime baan. In ieder geval erg lange sporen daar beneden. Ben je van plan om alles gewoon nòg langer te maken? We blijven het volgen.
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.

Eigenlijk moet je toch een keer naar het echt bestaande Michelstadt toe, Michel  :P
En dan als beloning een paar kilometer naar het zuiden naar Erbach, om jezelf in een leuke Märklinwinkel wat te verwennen  O:-D

Grtz Tony ( aus Lindental )
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
@Peter (Shaggy), dank je wel.
Ik denk wel dat misschien sommige treinen iets langer worden maar niet gek veel langer anders kan ik er nog niet zoveel achter elkaar kwijt. :)

@Tony, ik kwam er toevallig langs afgelopen zondag vanaf Stuttgart richting Almere maar mijn mede passagier en ik waren gaar van een lang en leuk maar vooral gezellig weekend bij vrienden.
Ik zag de borden staan op de Autobahn Michelstadt. :thumbup: :thumbup:
Ga er wel eens heen voor een weekendje met mijn vriendin heb ik meer tijd om foto's te nemen en die leuke Märklin zaak te bezoeken in Erbach.
Bedankt voor de tip schrijf hem meteen op in het grote doe nog dingen boek. :D :D
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Ziet er goed uit!
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Dank je wel Sandra. :thumbup:
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2013

trotse M-rail rijder

offline
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
michel, leuk schaduwstation. ben benieuwwd wat het uiteindelijk gaat worden. of ben je al begonne en zit er een update aan te komen :D
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Dank je wel Tim. :thumbup:
Het gaat zo worden zoals het getekend is alleen de stad komt er nog bij.
Ben nog niet begonnen eerst rails verzamelen dus een update zal alleen bestaan uit gekochte rails. ;)
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Dat zijn aardig wat opstelsporen in je schaduwstation. De ruimte is goed benut door de sporen lekker strak langs elkaar te leggen. Komt helemaal goed met de tekeningen van Pjedro kan ik zeggen uit ervaring. Ook leuk om dit soort dingen samen uit te denken want dat levert altijd weer betere inzichten op. We zien uit naar het bouwproces!
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Henk,
Heb liever teveel opstelsporen dan te weinig. :D
Het moet tenslotte een aantal jaren blijven staan deze schaduwstation(s) en baan. :)
We hebben lekker zitten kletsen van wat mijn ideeën waren en wat Pjedro ervan vond samen zijn we eruit gekomen met dit mooie resultaat van Pjedro. :thumbup: :thumbup:
Straks weer een leuke middag doorlopend in de avond plannen voor de baan waar het station en industrie moet komen maar ook dat gaat goed komen met zijn teken kwaliteiten.
Uiteraard laat ik als ik/we gaan beginnen met de schaduwstation(s) en de tafel de vorderingen zien. :)
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Dat is een indrukwekkend schaduwstation waar veel rails in gaat zitten.
De komende beurzen zal het voor mij wel lastig worden om aan rails te komen als jij me net voor geweest bent  :D


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Dat zal wel mee vallen Peter met het voor je zijn als vrijwilliger van de HIP mag jij eerder naar binnen als mij. :D :D
Hopelijk blijft er wat voor mij over. ;) ;) ;)
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: Eerste ontwerp schaduwstation voor Michelstadt 2.0.
Hoi Michel,
misschien is het een idee om voor je schaduwstation C-rails te gebruiken en
voor je paradespoor in het zicht (boven) flex K-rails ?
Vacatures voor machinisten in Michelstadt snel opgevuld.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Vacatures voor machinisten in Michelstadt snel opgevuld.
@Wim, alles wordt met c-rails gedaan.

Vandaag naar Koog aan de zaan geweest voor een treinenbeurs(je).
Beurs had meer spullen dan de vorige keer dat ik er was helaas geen grote dingen gekocht alleen maar 2 doosjes machinisten van Preiser 10557 voor de vacatures van machinisten in de locs. ;) ;)
Re: Vacatures voor machinisten in Michelstadt snel opgevuld.
Oolaa Michel,

Die locs gaan zeker goed kunnen rijden nu er machinisten inzitten  :P  :thumbup: :thumbup: