Nieuws: Voor de 3railwiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!
+  3rail Forum
|-+  Modelbaanbouw & Scenery
| |-+  Modelbaanbouw
| | |-+  Michelstadt } definitieve plek voor de betoncentrale.
Pagina's: 1 ... 159 160 [161]   Omlaag

Auteur Topic: Michelstadt } definitieve plek voor de betoncentrale.  (gelezen 961970 keer)

Eric-Paul

• Stamgast
  • Wiebe-Lok Nr. 4
Re: Michelstadt } definitieve plek voor de betoncentrale.
« Reactie #8000 Gepost op: zaterdag 17 september 2022, 15:54:22 »

Scenery? Nèh, rijden, rijden en nog eens rijden.

Dat was toen en nu ... rijden, scenery, nog een beetje meer scenery en ... te maagdelijk dus ook nog maar weatheren, want het oog wil ook wat.

:thumbup: Ga zo door en ik ben benieuwd wat nog allemaal meer staat te gebeuren.

Filmpjes op YouTube     

NL-modelspoor

• Stamgast
  • 🌬️ Windhoven
    • Windhoven
« Reactie #8001 Gepost op: zaterdag 17 september 2022, 17:16:33 »

Neem anders eens een kijkje bij het assortiment van Wiking, die heeft ook wel mooie moderne betonmixers. Als je het mij vraagt zijn die beter in verhouding dan die van Herpa.

Voorbeeld : Wiking 068148.
« Laatst bewerkt op: zaterdag 17 september 2022, 17:21:38 door NL-modelspoor »
Johan

(--[ I'm a train, I'm a train, I'm a chook-a train ... yeah ! ]--)

h0_miessie

• Vaste Inboedel
  • Als het maar Zwitsers is.
    • Michelstadt
« Reactie #8002 Gepost op: zondag 18 september 2022, 10:50:02 »

@citaat @citaat

Het rijden blijft voorop staan Eric-Paul want dat blijft toch het leukste van de hobby. :P
Langzaam komt nu de scenery aan de beurt maar alles op zijn tijd ik moet er tijd maar zeker ook zin in hebben en een goed plan in mijn hoofd hebben hoe het eruit moet gaan zien.
De eerste potloden waren mooi maar ik gebruikte ze totaal verkeerd en na de opmerking van Tom heb ik ze weer besteld en op Youtube een aantal filmpjes bekeken hoe je ze het beste kan gebruiken.'
Volgende stap is deze penselen aan te schaffen want die ik heb van de AC-Tion zijn veels te dik / grof.

@citaat

Johan, ik had al gekeken bij Wiking maar zag alleen maar oudere modellen vrachtwagens die van jouw in de link ziet er veel mooier en moderner uit.
Ik hou je tip van Wiking zeker in gedachten als ik tot een aanschaf ga van een betonmixer(s).

Groet Michel
Michelstadt
YouTube
Peetoom v Carl
Pagina's: 1 ... 159 160 [161]   Omhoog