Citaat van: GWS op zaterdag 17 juli 2021, 18:26:39
-MICHEL,
Ik moet jou inderdaad mijn complimenten geven over de wijze, waarop jij de tribunes hebt weten te "vullen"! Jij zult het vast met heel veel plezier hebben gedaan. Uiteraard nog dank voor jouw gemaakte fotoserie. Onder het door mijn familie bekende motto: "KOM IN DE TENT, DAN IS ER PLEZIER ZONDER END"! ga jij zeker nog veel meer doen in jouw Michelstadt!
Sterkte ermee en doe het met veel plezier!

Dank voor je complimenten Gerard.

Ach het plakken gaat mij goed af moet ik zeggen als ik naar de tribunes kijk.

Het locfestival moet heel even wachten op de preisertjes want er moest extra gewerkt worden tussen de bedrijven door.
Citaat van: Wim H0 op zaterdag 17 juli 2021, 21:13:51
Hallo Michel,
Hadden het geen Italiaanse vlaggen moeten zijn?
leuke u podate's. Ga morgen nog even een stukkie terug kijken heb veel gemist. Mocht het gras van het voetbalveld te hoog worden heb hier nog schapen lopen. ???? zijn er ook in 1:87. Cabaret cabaret.
Als de oorsprong van de oprichter van FC Michelstadt Italiaans was geweest dan waren er zeker Italiaanse vlaggen op de tribune gezwaaid.
Leuk om te lezen dat je de update leuk vindt mijn dank hiervoor.

Ik zal je schapen aanbod in gedachten houden tot nu toe doet de materiaalman het nog steeds erg goed om het gras kort te houden.

Citaat van: Barry1972 op zaterdag 17 juli 2021, 22:50:32
Haha leuk die

Ja geinig hé Barry.

Citaat van: Hanzi op zaterdag 17 juli 2021, 23:09:11
zeker, ik had m ook al gevonden. Was ff zoeken want hij valt niet op tussen de supporters en dat is geen compliment voor de aap
!
Je krijgt het natuurlijk niet voor niks Hans je moet er wel wat voor doen maar je hebt hem gevonden.

Zullen de voetbalfans blij mee zijn Hans met je compliment aan hun.

Citaat van: Barry1972 op zaterdag 17 juli 2021, 23:20:28
Ik kan het wel waarderen dat er "grapjes" in een baan worden verwerkt 
Ik weet uit ervaring dat het op banen bij beurzen heel vaak gedaan wordt, en als je dat eenmaal weet ga je er stiekem telkens onbewust naar op zoek ?? haha
Ik kan dit soort grapjes ook altijd wel waarderen Barry op modelbanen zoals een dromedaris of kameel op een perron en nog meer van dit soort grapjes.
Dat heb ik ook toch zit je steeds te kijken / zoeken op de banen die tentoongesteld zijn.
Citaat van: wimpietje op zondag 18 juli 2021, 11:07:18
Mooi gedaan Michel, daar heb je zeker veel lol aan beleefd ??
Dank je wel Wim.

Ja ik heb er zeker lol aan beleefd en er komt nog meer lol aan want ik kom nog wat Preisertjes te kort na dat ik wat rekenwerk heb gedaan ik schat nog een stuk of 60 a 70 Preisertjes die er nog moeten bijkomen op beide terreinen.
Citaat van: Lobomotion69 op zondag 18 juli 2021, 11:13:39
Mooi Michel, dat brengt heel wat meer leven in de brouwerij (voetbalveld). Valt mij trouwens wel op dat er in Michelstadt veel tweelingen aanwezig zijn. Regionale aandoening?
Het brengt zeker leven in de brouwerij Henk.

Dat was mij ook al opgevallen dat van die tweelingen zal het eens laten na kijken op het gemeentehuis van Michelstadt misschien is er daar een rede voor.
Citaat van: Haradigi op zondag 18 juli 2021, 11:31:25
Leuk Michel, ik zie zelfs een tweeling zitten.
groet
Harald
Ja die tweeling dames komen voor één speciale speler van FC Michelstadt zal eens er achteraan gaan wie dat is dat hij 2 van die knappers op de tribune heeft zitten voor hem Harald.

Citaat van: Nieuwenhuis op zondag 18 juli 2021, 12:37:21
Die moesten voor hun man gaan zitten 
Groeten,
Erik.
Ja dat zou natuurlijk ook kunnen Erik.

Citaat van: MoVi op zondag 18 juli 2021, 16:36:20
Ik zie er toch echt maar één chimpansee tussen zitten. 
Zeer leuk gedaan.
Ronald Visser
(er zijn/komen toch geen aap-geluiden, hè? Verstandig VAR-standig)
Klopt Ronald dat er maar één chimpansee zit goed gekeken.

Dank je leuk om te lezen dat je het leuk gedaan vindt mijn dank hier voor.

Nee er komen geen aap-geluiden hier op de tribunes want dan wordt er hard opgetreden
stadionverbod Michelstadt verbod
Citaat van: Kelderspoorder op zondag 18 juli 2021, 20:44:24
Een gezellige drukte zit er bij jou op de tribune Michel,
Mooi gedaan. 
Grts Freddy
Hoe drukker hoe gezelliger Freddy zullen we maar zeggen.

Leuk om te lezen dat je het leuk gedaan vindt.

Ik vindt het plakken van de vele zittende Preisertjes erg leuk om te doen straks ga ik de staande Preiseertjes van plastiek plaatjes voorzien zodat ik ze ook kan plaatsen op en bij het voetbalveld.
Helaas ontbreekt de tijd helaas vroeg (zoals nu) en veel werken.
Groet Michel