Nieuws: Heb je vragen over de werking van het 3railforum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.
+  3rail Forum
|-+  Modelbaanbouw & Scenery
| |-+  Modelbaanbouw
| | |-+  Michelstadt } 12 Holcim zelflossers.
Pagina's: 1 ... 144 145 [146] 147 148 149   Omlaag

Auteur Topic: Michelstadt } 12 Holcim zelflossers.  (gelezen 821390 keer)

GWS

• Stamgast
  • Jong blijven om ouder worden niet op te merken!
Re: Michelstadt } de eerste zending Preisertjes zijn binnen gekomen.
« Reactie #7250 Gepost op: woensdag 07 juli 2021, 18:55:33 »

-MICHEL,
Alleen de gedachten aan alles brengt jou al op ideetjes. Dat zal echt een opvallend iets zijn om die "Chimpansee" ergens tussen het publiek te zetten. Het is er nog niet en jij bent er al mee bezig. Tja, jij gaat het nog geweldig vinden, om al die Preisertjes te gaan neerzetten op de tribunes en/of bij de lokloods. Het wordt nu al een leuk spektakel, wat jij al voorstelde (in jouw gedachten)! Wij hebben geduld en wachten rustig af. Ik verwacht, dat het een hele vrolijke 'boel' gaat worden. Jij hebt de 'lijn' flink te pakken! Ga zo door en wij zullen versteld gaan staan!
Groetjes

Gerard W. Steenhoek

h0_miessie

• Vaste Inboedel
  • Als het maar Zwitsers is.
    • Michelstadt
« Reactie #7251 Gepost op: donderdag 08 juli 2021, 09:30:49 »

Dat wordt een gezellige tribune zo!
Lekker met een lekker drankje kijken. Mag wel hopen dat mijn plekje op de tribune een goede spotplek is voor de voorbijrijdende treinen. Weet niet of ik zit te wachten op elke keer een voetbalwedstrijd...  (maar dat is persoonlijke smaak)
Groeten,
Jelmer

Het wordt zeker gezellig op de tribunes Jelmer maar ook bij het locfestival zal het een gezellige boel worden als alle preisertjes zitten op de banken. :P
Als je op de bovenste rij zit en je kijkt achterom kan je mooi de treinen zien rijden door de bomen heen dus een perfect plekje voor jouw lijkt mij. ;)
Helaas is mijn zolder te klein om meerdere sportactiviteiten neer te zetten en omdat ik graag voetbal kijk heeft deze mijn voorkeur gekregen. :)

... en de chimpansee komt op de tribune te zitten gewoon geinig tussen het publiek in. :D
Standaard voetbalpubliek?
Zal niet eenvoudig worden te bepalen welke toeschouwer nu eigenlijk de chimpansee is ... :D

Zoek straks de chimpansee Eric-Paul. :P
Gewoon een gek dingetje op de baan net als de kerstman in zijn onderbroek die langs het hek komt te staan langs het veld. ;)

:) Mooie en leuke Preisertjes heb je gescoord, wordt nog best wel een dure aangelegenheid om je tribunes te bevolken. :roll:
Heb je er al eens aan gedacht om een doos onbeschilderde Preisertjes te kopen of is dat gepriegel niet aan jou besteed?

Zal niet eenvoudig worden te bepalen welke toeschouwer nu eigenlijk de chimpansee is ... :D
:o) Diegene die het meest op Michel lijkt. :-)
Dirk-Jan

Ja ze zijn mooi Dirk-Jan zeker omdat het best wel opvalt het voetbalcomplex moeten de preisertjes er goed uit zien want Chinese presiertjes doen meteen afbreuk aan het schouwspel vind ik persoonlijk.
Omdat ik weinig naar beurzen ben geweest het afgelopen jaar en niet veel op het internet heb gekocht wordt het spaarpotje gebruikt voor de mooie preisertjes en voorlopig ga ik ook niet naar beurzen en heb nog maar weinig uit staan bij diverse handelaren dus zullen er voorlopig alleen maar preisertjes en ander scenery materiaal gekocht worden.
De onbeschilderde preisertjes is helaas niks voor mij Dirk-Jan dat gepriegel en dan de tijd die je er mee kwijt bent en daar schort het aan de tijd want ik kom tijd te kort dus dan maar de makkelijkste weg kopen uitpakken en klaar is h0_miessie. :D

Haha we gaan het zien als deze leuke chimpansee op de tribune zit of het klopt. ;)

@citaat
Ach, je weet het maar nooit met Michel: scenery was eerst ook niet aan hem besteed en kijk nu eens.

:o) Diegene die het meest op Michel lijkt. :-)
:D :D :D

Ik probeer het zo te maken hoe ik het in mijn hoofd heb Eric-Paul meestal kom ik er goed mee weg en of de chimpansee op mij lijkt beoordeel straks zelf maar als hij zijn plekje heeft gevonden op één van de tribunes. :)

Michel,
Mooie aanwinsten en met 142 preisertjes wordt het echt gezellig op de tribunes. Misschien kun je een gevangenis voetbal team op de been krijgen (moest gelijk aan de film "Mean Machine" denken :D). Hebben die ME ers ook wat te doen als het uit de klauwen loopt :o). Ik ben benieuwd wanneer de volgende zending preisertjes binnenkomt :thumbup:.
Groeten,
Wico

Bedankt voor de link van deze leuke voetbalfilm met Vinnie Jones in één van de hoofdrollen leuke voetballer trouwens was bikkelhard en schuwde niet om er lekker hard in te gaan in een duel. :P
Nee de gevangenen laten we lekker zitten waar ze zitten Wico en hopelijk heeft de ME weinig tot niks te doen tijdens het derby bij FC Michelstadt.
Ik hoop dat de volgende zending snel binnen is helaas staan er 1 of 2 artikelen op 5 tot 10 werkdagen dus afwachten maar dit weekend ga ik deze 5 doosjes met preisertjes vast op de tribunes en locfestival plaatsten.

-MICHEL,
Alleen de gedachten aan alles brengt jou al op ideetjes. Dat zal echt een opvallend iets zijn om die "Chimpansee" ergens tussen het publiek te zetten. Het is er nog niet en jij bent er al mee bezig. Tja, jij gaat het nog geweldig vinden, om al die Preisertjes te gaan neerzetten op de tribunes en/of bij de lokloods. Het wordt nu al een leuk spektakel, wat jij al voorstelde (in jouw gedachten)! Wij hebben geduld en wachten rustig af. Ik verwacht, dat het een hele vrolijke 'boel' gaat worden. Jij hebt de 'lijn' flink te pakken! Ga zo door en wij zullen versteld gaan staan!

Ja voorbereidend werk is het halve werk Gerard zullen we maar zeggen. :)
Tot nu toe gaat het precies zoals ik het voor ogen heb nu heb ik weer het idee om een polizei auto met paardenaanhanger te zoeken want ik heb ook polizei ruiters op de baan staan gelukkig heb ik een polizei bureau van Pola al klaar leggen kijken of ik daar een leuk plekje op de baan voor kan vinden.
Helaas zullen we inderdaad moeten wachten gelukkig is geduld een schone zaak en vul ik de tijd met het kijken naar de langsrijdende treinen die heerlijk hun rondjes blijven draaien en draaien en draaien. :P

Groet Michel 
Michelstadt
YouTube
Peetoom v Carl

AlbertJan

• Speciale Gast
« Reactie #7252 Gepost op: donderdag 08 juli 2021, 11:23:08 »

Hoi Michel.
Het uitzoeken en vervolgens het plaatsen van de Preisertjes is een erg leuke aangelegenheid! :thumbup:
Het resultaat is vrijwel altijd prachtig en kleedt de baan met scenery mooi aan.

Veel plezier en succes met uitzoeken en plaatsen.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!

h0_miessie

• Vaste Inboedel
    • Michelstadt
« Reactie #7253 Gepost op: vrijdag 09 juli 2021, 02:58:44 »

@citaat

Inderdaad is de voorpret door het uitzoeken van de presiertjes al erg leuk om te doen AlbertJan.
En om ze dan zo neer te zetten hoe je het voor ogen heb dan ben je dik tevreden met het behaalde resultaat. :P

Groet Michel
Michelstadt
YouTube
Peetoom v Carl

Tony

• Vaste Inboedel
  • Märklin fahren-ärger sparen
« Reactie #7254 Gepost op: vrijdag 09 juli 2021, 10:19:13 »

Mooi kluitje feestende en sportieve preisers, Mies  :thumbup:
Heerlijk karweitje om die te plaatsen  :P

Grtz Tony
65-jarige digibeet en dit vind ik leuk; schilderen, gitaar spelen, analoog en met MS-1 mijn banen handmatig  bedienen en met Carl van ouwe troep iets nieuws maken.

Topic;  https://forum.3rail.nl/index.php?topic=49787.0   index op blz 1

Maarten Marklin

• Stamgast
  • Gepensioneerd NS'er
    • St. Martin
« Reactie #7255 Gepost op: vrijdag 09 juli 2021, 12:29:46 »

Hoi Michel, het word leuker en leuker op jouw baan! Preisertjes kun je nooit te weinig hebben en maken de sfeer op je baan. Goed bezig!
Met vriendelijke groeten, Maarten. 
Mijn modelbaan: https://forum.3rail.nl/index.php?topic=73285

h0_miessie

• Vaste Inboedel
    • Michelstadt
« Reactie #7256 Gepost op: zaterdag 10 juli 2021, 15:45:22 »

@citaat

Leuk om te lezen dat je mijn baantje leuker en leuker vindt worden Maarten. :oops:
Inderdaad preisertjes maken de sfeer op een baan zeker op perrons is het altijd een leuk gezicht door de vele preisertjes die er staan.
Morgen ga ik de 30 preisertjes verdelen één groot deel is voor de tribunes een andere klein deel gaat naar het locfestival.

Groet Michel
Michelstadt
YouTube
Peetoom v Carl

wimpietje

• Stamgast
  • Fantasietjes op de baan
    • Mijn baan
« Reactie #7257 Gepost op: maandag 12 juli 2021, 10:04:58 »

Die priestertjes brengen 'ambiente" op je baan hoor Michel!!!
Grtz
Wim
No rules , great tracks
Mijn baan :
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=75763.0

h0_miessie

• Vaste Inboedel
    • Michelstadt
« Reactie #7258 Gepost op: dinsdag 13 juli 2021, 07:35:29 »

@citaat
Inderdaad Wim naar mate er meer en meer Preisertjes bijkomen neemt de ambience ook meer toe.
Ik kan daarom niet wachten totdat de bestelde lading Presiertjes binnen komt.

Groet Michel
Michelstadt
YouTube
Peetoom v Carl

h0_miessie

• Vaste Inboedel
    • Michelstadt
Michelstadt } er is weer een lading Presisertjes gearriveerd.
« Reactie #7259 Gepost op: vrijdag 16 juli 2021, 09:16:00 »

Gisteren zijn bij mijn vrouw op het werk de (voorlopige) laatste bestelde Preisertjes binnen gekomen.
Meestal laat ik het naar huis sturen maar omdat ik avond / nachtdienst had ging het naar de winkel.

De vele doosjes die ik vannacht uit de doos haalden bezorgden mij een mooie glimlach op mijn gezicht.
De kwaliteit van de Preisertjes en Nochjes zijn prachtig en ze zijn erg mooi geschilderd ook bij de ME kan je goed het verschil zien tussen de dames en de heren.

Straks naar boven en dan ga ik een selectie maken wie waar komt te zitten op de tribune(s) of bij het locfestival.
Ook zullen er weer 6 locs waaronder de RAm TEE voorzien worden van een machinist altijd een leuk klusje om te doen.

Groet Michel

GWS

• Stamgast
« Reactie #7260 Gepost op: vrijdag 16 juli 2021, 10:42:24 »

-MICHEL,
Dat zijn weer eens heel wat Preisertjes, die de weg gevonden hebben naar jouw Michelstadt. Bij het wakker worden zal het vandaag in  elk geval veel pleizer gaan geven. Niets is leuker dan het stapsgewijs zien ontstaan van alles op de tribunes en natuurlijk het lokfestival.
Jouw weekend is in elk geval al gevuld!
Suk6 met alles uit te zoeken en te sorteren. Jouw volgers kunnen niet wachten het resultaat, denk ik. Dus laat het maar snel komen! Suk6 in elk geval. :-) :-)
Groetjes

Gerard W. Steenhoek

Haradigi

• Vaste Inboedel
  • "Meet (kijk, voel, luister) en weet"
« Reactie #7261 Gepost op: vrijdag 16 juli 2021, 10:50:28 »

Dat wordt een hele opgave om alles rustig en gestructureerd op de tribune te krijgen, vast ook met corona controle ?

groet
Harald

Wico

• Stamgast
  • Swiss rail .. what else?
    • Wico's Donnerwetter Alm
« Reactie #7262 Gepost op: vrijdag 16 juli 2021, 18:41:35 »

Michel,

Mooie aanwinsten en lekkere uitbreiding van diverse aard :thumbup:. Dat gaat een mooi gezicht worden op de tribunes :P. Volgens mij komen ze corona proof uit de fabriek, dus ze hoeven niet anderhalve meter uit elkaar te zitten :D. We zien de foto's wel verschijnen!

Groeten,
Wico

h0_miessie

• Vaste Inboedel
    • Michelstadt
Michelstadt } vele Preisertjes op de tribunes geplaatst.
« Reactie #7263 Gepost op: zaterdag 17 juli 2021, 16:48:32 »

-MICHEL,
Dat zijn weer eens heel wat Preisertjes, die de weg gevonden hebben naar jouw Michelstadt. Bij het wakker worden zal het vandaag in  elk geval veel pleizer gaan geven. Niets is leuker dan het stapsgewijs zien ontstaan van alles op de tribunes en natuurlijk het lokfestival.
Jouw weekend is in elk geval al gevuld!
Suk6 met alles uit te zoeken en te sorteren. Jouw volgers kunnen niet wachten het resultaat, denk ik. Dus laat het maar snel komen! Suk6 in elk geval. :-) :-)

Inderdaad hebben we Preisertjes de weg naar hun eindbestemming in Michelstadt gevonden Gerard.
Zo plezierig was het wakker worden niet de wekker ging weer om 02,30 want er stond weer een werkdag op het programma.
Maar gisterenmiddag heb ik wel een groot deel van de Preisertjes en Nochjes verdeeld over de 4 tribunes van FC Michelstadt.
Morgen ga ik de overgebleven Preisertjes op het locfestivalterrein plaatsen.
Helaas met het mooie weer moeten er ook andere ontspannen dingen gebeuren Gerard maar ik zal mijn best doen om snel wat te laten zien van het locfestivalterrein de foto's van de gevulde tribunes laat ik nu wel zien.

Dat wordt een hele opgave om alles rustig en gestructureerd op de tribune te krijgen, vast ook met corona controle ?
groet
Harald

Het is lekker ontspannen werk Harald dat goed neerzetten van de Preisertjes.
Glaasje water erbij radio aan en plakken maar. :P
Nee men is hier erg eigenwijs en houd zich bepaalt niet aan de regels de aankomende voetbalwedstrijd is belangrijker vindt men hier. ;) :D

Michel,

Mooie aanwinsten en lekkere uitbreiding van diverse aard :thumbup:. Dat gaat een mooi gezicht worden op de tribunes :P. Volgens mij komen ze corona proof uit de fabriek, dus ze hoeven niet anderhalve meter uit elkaar te zitten :D. We zien de foto's wel verschijnen!
Groeten,
Wico

Dank je Wico ja ik ben zeer content met deze uitbreiding van Preisertjes want het inwoners aantal gaat nu met sprongen vooruit in Michelstadt. ;)
Ook dat natuurlijk dat ze gevaccineerd zijn vanuit de fabriek was ik helemaal vergeten. :D
Hierbij de foto's van de tribunes de rest komt zo snel mogelijk.

Gisterenmiddag heerlijk aan de keukentafel de vele Preisertjes op de tribunes geplaatst soms best wel moeilijk omdat de voetjes soms erg klein zijn om op te staan maar gelukkig ben ik niet zo moeilijk en ben ik gauw tevreden met het behaalde resultaat.
Het begint een aardig geheel te worden en de sfeer zit er al goed in bij de fans van FC Michelstadt.

Groet Michel 

GWS

• Stamgast
Re: Michelstadt } vele Preisertjes op de tribunes geplaatst.
« Reactie #7264 Gepost op: zaterdag 17 juli 2021, 18:26:39 »

-MICHEL,
Ik moet jou inderdaad mijn complimenten geven over de wijze, waarop jij de tribunes hebt weten te "vullen"! Jij zult het vast met heel veel plezier hebben gedaan. Uiteraard nog dank voor jouw gemaakte fotoserie. Onder het door mijn familie bekende motto: "KOM IN DE TENT, DAN IS ER PLEZIER ZONDER END"! ga jij zeker nog veel meer doen in jouw Michelstadt!

Sterkte ermee en doe het met veel plezier! :thumbup: :thumbup:

Groetjes

Gerard W. Steenhoek

Wim H0

• Toffe Gast
  • *
  • Ikke spoor wel
« Reactie #7265 Gepost op: zaterdag 17 juli 2021, 21:13:51 »

Hallo Michel,

Hadden het geen Italiaanse vlaggen moeten zijn?  :thumbup: leuke u podate's. Ga morgen nog even een stukkie terug kijken heb veel gemist. Mocht het gras van het voetbalveld te hoog worden heb hier nog schapen lopen. 👍👍 zijn er ook in 1:87. Cabaret cabaret.
Met vriendelijke treingroetjes Wim.

Barry1972

• Stamgast
« Reactie #7266 Gepost op: zaterdag 17 juli 2021, 22:50:32 »

Haha  leuk die :o) :thumbup:  :thumbup:

Hanzi

• Stamgast
  • BLIJ dat ik analoog RIJ
« Reactie #7267 Gepost op: zaterdag 17 juli 2021, 23:09:11 »

@citaat zeker, ik had m ook al gevonden. Was ff zoeken want hij valt niet op tussen de supporters en dat is geen compliment voor de aap :D!
Groetjes, Hans.

M-rails; analoge besturing; deels relais-geautomatiseerd; geen tijdperk als er maar M****** op staat.
http://forum.3rail.nl/index.php?topic=54026.0

Barry1972

• Stamgast
« Reactie #7268 Gepost op: zaterdag 17 juli 2021, 23:20:28 »

Ik kan het wel waarderen dat er “grapjes” in een baan worden verwerkt  :thumbup:
Ik weet uit ervaring dat het op banen bij beurzen heel vaak gedaan wordt, en als je dat eenmaal weet ga je er stiekem telkens onbewust naar op zoek 😂 haha

wimpietje

• Stamgast
  • Fantasietjes op de baan
    • Mijn baan
« Reactie #7269 Gepost op: zondag 18 juli 2021, 11:07:18 »

Mooi gedaan Michel, daar heb je zeker veel lol aan beleefd 👌
Grtz
Wim
No rules , great tracks
Mijn baan :
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=75763.0

Lobomotion69

• Stamgast
« Reactie #7270 Gepost op: zondag 18 juli 2021, 11:13:39 »

Mooi Michel, dat brengt heel wat meer leven in de brouwerij (voetbalveld). Valt mij trouwens wel op dat er in Michelstadt veel tweelingen aanwezig zijn. Regionale aandoening?
Vriendelijke groet, Henk

Haradigi

• Vaste Inboedel
  • "Meet (kijk, voel, luister) en weet"
« Reactie #7271 Gepost op: zondag 18 juli 2021, 11:31:25 »

Leuk Michel, ik zie zelfs een tweeling zitten.

groet
Harald
« Laatst bewerkt op: zondag 18 juli 2021, 11:41:11 door Haradigi »

Nieuwenhuis

• Vaste Inboedel
  • Old Skool Märklin & Scratch Built scenery
« Reactie #7272 Gepost op: zondag 18 juli 2021, 12:37:21 »

@citaat Die moesten voor hun man gaan zitten :wink:

Groeten,

Erik.

Topic index  @ Scratch Built           Märklin  -  M-rail  -  Modelbaan

MoVi

• Toffe Gast
  • *
  • Oude rot in de techniek
« Reactie #7273 Gepost op: zondag 18 juli 2021, 16:36:20 »

Ik zie er toch echt maar één chimpansee tussen zitten. :P
Zeer leuk gedaan.

Ronald Visser
(er zijn/komen toch geen aap-geluiden, hè?  Verstandig VAR-standig)
Behulpzaam en bereikbaar voor alle soorten vragen

Kelderspoorder

• Stamgast
  • Ich praot thóes idderen daag Limburgs.
« Reactie #7274 Gepost op: zondag 18 juli 2021, 20:44:24 »

Een gezellige drukte zit er bij jou op de tribune Michel,

Mooi gedaan.  B)

Grts Freddy
De kans is erg groot dat het licht aan het einde van de tunnel de koplichten zijn van een aankomende trein.

h0_miessie

• Vaste Inboedel
    • Michelstadt
« Reactie #7275 Gepost op: maandag 19 juli 2021, 01:58:28 »

-MICHEL,
Ik moet jou inderdaad mijn complimenten geven over de wijze, waarop jij de tribunes hebt weten te "vullen"! Jij zult het vast met heel veel plezier hebben gedaan. Uiteraard nog dank voor jouw gemaakte fotoserie. Onder het door mijn familie bekende motto: "KOM IN DE TENT, DAN IS ER PLEZIER ZONDER END"! ga jij zeker nog veel meer doen in jouw Michelstadt!
Sterkte ermee en doe het met veel plezier! :thumbup: :thumbup:

Dank voor je complimenten Gerard. :thumbup:
Ach het plakken gaat mij goed af moet ik zeggen als ik naar de tribunes kijk. ;)
Het locfestival moet heel even wachten op de preisertjes want er moest extra gewerkt worden tussen de bedrijven door.

Hallo Michel,
Hadden het geen Italiaanse vlaggen moeten zijn?  :thumbup: leuke u podate's. Ga morgen nog even een stukkie terug kijken heb veel gemist. Mocht het gras van het voetbalveld te hoog worden heb hier nog schapen lopen. ???? zijn er ook in 1:87. Cabaret cabaret.

Als de oorsprong van de oprichter van FC Michelstadt Italiaans was geweest dan waren er zeker Italiaanse vlaggen op de tribune gezwaaid.
Leuk om te lezen dat je de update leuk vindt mijn dank hiervoor. :)
Ik zal je schapen aanbod in gedachten houden tot nu toe doet de materiaalman het nog steeds erg goed om het gras kort te houden. :P

Haha  leuk die :o) :thumbup:  :thumbup:

Ja geinig hé Barry. :)

@citaat zeker, ik had m ook al gevonden. Was ff zoeken want hij valt niet op tussen de supporters en dat is geen compliment voor de aap :D!

Je krijgt het natuurlijk niet voor niks Hans je moet er wel wat voor doen maar je hebt hem gevonden. ;) :thumbup:
Zullen de voetbalfans blij mee zijn Hans met je compliment aan hun. :D

Ik kan het wel waarderen dat er “grapjes” in een baan worden verwerkt  :thumbup:
Ik weet uit ervaring dat het op banen bij beurzen heel vaak gedaan wordt, en als je dat eenmaal weet ga je er stiekem telkens onbewust naar op zoek ?? haha

Ik kan dit soort grapjes ook altijd wel waarderen Barry op modelbanen zoals een dromedaris of kameel op een perron en nog meer van dit soort grapjes.
Dat heb ik ook toch zit je steeds te kijken / zoeken op de banen die tentoongesteld zijn.

Mooi gedaan Michel, daar heb je zeker veel lol aan beleefd ??

Dank je wel Wim. :thumbup:
Ja ik heb er zeker lol aan beleefd en er komt nog meer lol aan want ik kom nog wat Preisertjes te kort na dat ik wat rekenwerk heb gedaan ik schat nog een stuk of 60 a 70 Preisertjes die er nog moeten bijkomen op beide terreinen.

Mooi Michel, dat brengt heel wat meer leven in de brouwerij (voetbalveld). Valt mij trouwens wel op dat er in Michelstadt veel tweelingen aanwezig zijn. Regionale aandoening?

Het brengt zeker leven in de brouwerij Henk. :) :thumbup:
Dat was mij ook al opgevallen dat van die tweelingen zal het eens laten na kijken op het gemeentehuis van Michelstadt misschien is er daar een rede voor.

Leuk Michel, ik zie zelfs een tweeling zitten.
groet
Harald

Ja die tweeling dames komen voor één speciale speler van FC Michelstadt zal eens er achteraan gaan wie dat is dat hij 2 van die knappers op de tribune heeft zitten voor hem Harald. :P

@citaat Die moesten voor hun man gaan zitten :wink:
Groeten,
Erik.

Ja dat zou natuurlijk ook kunnen Erik. ;)

Ik zie er toch echt maar één chimpansee tussen zitten. :P
Zeer leuk gedaan.
Ronald Visser
(er zijn/komen toch geen aap-geluiden, hè?  Verstandig VAR-standig)

Klopt Ronald dat er maar één chimpansee zit goed gekeken. :P :thumbup:
Dank je leuk om te lezen dat je het leuk gedaan vindt mijn dank hier voor. :)
Nee er komen geen aap-geluiden hier op de tribunes want dan wordt er hard opgetreden stadionverbod Michelstadt verbod

Een gezellige drukte zit er bij jou op de tribune Michel,
Mooi gedaan.  B)
Grts Freddy

Hoe drukker hoe gezelliger Freddy zullen we maar zeggen. :)
Leuk om te lezen dat je het leuk gedaan vindt. :oops:
Ik vindt het plakken van de vele zittende Preisertjes erg leuk om te doen straks ga ik de staande Preiseertjes van plastiek plaatjes voorzien zodat ik ze ook kan plaatsen op en bij het voetbalveld.
Helaas ontbreekt de tijd helaas vroeg (zoals nu) en veel werken. :?

Groet Michel

Michelstadt
YouTube
Peetoom v Carl

GWS

• Stamgast
« Reactie #7276 Gepost op: maandag 19 juli 2021, 10:18:18 »

-MICHEL,
Nu volop bezig met het voetballen in Michelstadt. Ook dat vergt de nodige aandacht. Helpen ermee kan ik niet. Ik weet slechts dat een voetbal (of elke andere bal) maar 2 kanten heeft. Gelukkig hebt jij publiek genoeg, die zich kostelijk amuseren. Niets is prettiger dan dat iedereen er plezier in heeft.
Gewoon doorgaan op de ingeslagen weg. Dat 'feest' komt later wel!
Groetjes

Gerard W. Steenhoek

Tony

• Vaste Inboedel
« Reactie #7277 Gepost op: maandag 19 juli 2021, 13:14:06 »

Veelbelovend gevulde tribunes, Mies  :thumbup:
Ik wacht met spanning op het totaalplaatje van het "stadion"  :P
Heb je toevallig ook gedacht aan een spelersbus van de bezoekende club ?

Grtz Tony
65-jarige digibeet en dit vind ik leuk; schilderen, gitaar spelen, analoog en met MS-1 mijn banen handmatig  bedienen en met Carl van ouwe troep iets nieuws maken.

h0_miessie

• Vaste Inboedel
    • Michelstadt
« Reactie #7278 Gepost op: dinsdag 20 juli 2021, 02:22:24 »

@citaat @citaat

Gerard, het publiek zoals je ziet vermaakt zich kostelijk nog een aantal erbij dan zijn de tribunes heerlijk vol en kan ik de boel gaan afmaken zoals het tweede veld en verlichting in de kantine maken.
Maar zoals altijd vindt ik het rijden nog steeds leuker dus zal de scenery even moeten wachten mede ook omdat er nog wat dingen gekocht zijn / gekocht moeten worden maar dat gaat zeker goed komen.

@citaat

Nog een aantal Preisertjes erbij Tony zodat het nog beter gevuld is.
Aan een spelersbus van de bezoekende club heb ik zeker aan gedacht maar nog niet echt een leuke gevonden maar ik ga verder zoeken wel heb ik tijdens mijn zoektocht 2 grote ME bussen gevonden en een kleinere bus die ik laatst gekocht heb.
Ook kreeg ik van een forumvriend een tip van een polizei bus met een paardenaanhanger maar die is al 10 jaar oud dus dat wordt zoeken op het grote net of op beurzen als ik weer tijd heb om te gaan.

Groet Michel
Michelstadt
YouTube
Peetoom v Carl

iTom

• Vaste Inboedel
  • Het is geen kwestie van kunnen maar van doen
« Reactie #7279 Gepost op: dinsdag 20 juli 2021, 06:54:57 »

Lekkere volle tribunes tijdens de wedstrijd.
Voor de spelers ook natuurlijk veel leuker.
Nu nog een beetje geluid er bij wat het dan allemaal nog spannender zal maken.

KLIK VOOR GELUID
« Laatst bewerkt op: dinsdag 20 juli 2021, 07:39:25 door iTom »
Met vriendelijke groet.
Tom (iTom)

DR5000 | Rocoline | iTrain | Rosoft | DCCNext

h0_miessie

• Vaste Inboedel
    • Michelstadt
« Reactie #7280 Gepost op: woensdag 21 juli 2021, 02:42:56 »

@citaat

Het speelt zeker leuker voor volle tribunes daarom zitten de tribunes ook aardig vol Tom.
Wat een leuke geluiden zeg dat zou de boel zeker leuker en realistischer maken rond de derby.
Ik zal het eens met vriend René overleggen hoe zo iets te realiseren is bij het voetbalcomplex.
Bedankt Tom voor de inspiratie om weer wat verder te gaan met het voetbalveld en de hobby. :P :thumbup:

Groet Michel
Michelstadt
YouTube
Peetoom v Carl

h0_miessie

• Vaste Inboedel
    • Michelstadt
Michelstadt } aankomst extra Polizei materiaal
« Reactie #7281 Gepost op: donderdag 22 juli 2021, 03:47:49 »

Gisterenmiddag na de werkdag stond de man van Post.nl voor de deur he ik had toch niks besteld en wat ik had besteld zou naar mijn vrouw haar winkel worden verstuurd.
Dus snel opgemaakt en daar zaten de 3 Polizei bussen in die ik had besteld om de ME-ers die de begeleiding van de tegenpartij fans verzorgden om die daar heen te rijden.

Het zijn 2 grote Mercedes bussen en 1 kleinere Mercedes bus waar ik er vorige week al 1 van binnen kreeg dus voorlopig kan de Polizei zijn manschappen per bus verplaatsen ipv lopend iedereen blij de hoofdcommissaris de manschappen en de plaatselijke garage en de burgemeester want als iedereen blij is dan is hij ook blij.

Zoals het hoort werd het materiaal per rollende landestrasse wagon afgeleverd in Michelstadt.

Groet Michel

NL-modelspoor

• Stamgast
  • 🌬️ Windhoven
    • Windhoven
Re: Michelstadt } aankomst extra Polizei materiaal
« Reactie #7282 Gepost op: donderdag 22 juli 2021, 09:57:53 »

.......... he ik had toch niks besteld........
.........die ik had besteld......

Had je ze nu wel besteld of niet? Of had je er geen actieve herinnering aan?
Johan

(--[ I'm a train, I'm a train, I'm a chook-a train ... yeah ! ]--)

Wico

• Stamgast
« Reactie #7283 Gepost op: donderdag 22 juli 2021, 09:57:58 »

Hoi Michel,

Leuke bussen! Dat gaat een mooi geheel worden zo straks met de me'ers erbij. Ik denk dat de orde prima gehandhaafd gaat worden. Als je gaat wildplassen staan er zo drie me'ers met de lange lat om je heen :D.

Groeten,
Wico

Tony

• Vaste Inboedel
« Reactie #7284 Gepost op: donderdag 22 juli 2021, 10:15:31 »

@citaat Kwartetje verpissen  :D

frank-103

• Stamgast
    • Frank-103
« Reactie #7285 Gepost op: donderdag 22 juli 2021, 10:49:22 »

Die busjes en agenten zijn natuurlijk alleen nodig om de supporters van de tegenpartij onder de duim te houden, die van FC Michelstadt staan toch als erg netjes bekend?
Nb een wagen met een waterkanon en een commandobak lijken me ook nodig als er nog meer preisers naar de wedstrijd komen kijken! 😉
Het is hachelijk!

iTom

• Vaste Inboedel
« Reactie #7286 Gepost op: donderdag 22 juli 2021, 11:09:15 »

Leuke wagentjes, je gaat er toch wel zwaailichten in maken en het geluid van sirenes.
Moet wel beetje afschrikwekkend beeld worden als het uit de hand gaat lopen bij een wedstrijd.  :)
Met vriendelijke groet.
Tom (iTom)

RoelMarklin

• Stamgast
« Reactie #7287 Gepost op: donderdag 22 juli 2021, 16:10:27 »

Ha Michel,

Ja geluid en dan :

“HIER SPRICHT DIE POLIZEI….” :)

Groet,
Roel
geniet met spoormate(n)
mijn baantopic vind je >>> hier
mijn baanontwerp vind je ook >>> in de wiki

Wico

• Stamgast
« Reactie #7288 Gepost op: donderdag 22 juli 2021, 16:16:36 »

Ha Michel,

Ja geluid en dan :

“HIER SPRITZT DIE POLIZEI….” :)

Groet,
Wico

h0_miessie

• Vaste Inboedel
    • Michelstadt
« Reactie #7289 Gepost op: vrijdag 23 juli 2021, 02:02:04 »

.......... he ik had toch niks besteld........
.........die ik had besteld......

Had je ze nu wel besteld of niet? Of had je er geen actieve herinnering aan?

Ja ik lijk wel een minister Johan dus ik had deze Polizei bussen besteld maar het afleveradres was mijn vrouw haar werk dus niet sturen naar de factuuradres vandaar mijn twijfel wat ik had besteld op het huisadres niks dus. ;)

Hoi Michel,
Leuke bussen! Dat gaat een mooi geheel worden zo straks met de me'ers erbij. Ik denk dat de orde prima gehandhaafd gaat worden. Als je gaat wildplassen staan er zo drie me'ers met de lange lat om je heen :D.
Groeten,
Wico

Ze zijn zeker leuk Wico deze Polizei bussen. :P
Ze komen inderdaad in de buurt van de manschappen te staan zodat ze snel verplaatst kunnen worden mocht het ergens fout gaan.
Ja het is uitkijken geblazen in Michelstadt wildplassen wordt niet getolereerd al hoe wel ik heb wel een Preisertje staan bij het station zijn behoefde doet. :D

:D 8)

Die busjes en agenten zijn natuurlijk alleen nodig om de supporters van de tegenpartij onder de duim te houden, die van FC Michelstadt staan toch als erg netjes bekend?
Nb een wagen met een waterkanon en een commandobak lijken me ook nodig als er nog meer preisers naar de wedstrijd komen kijken! ??

Jij snapt het Frank dat zijn voorbeeld voorbeeld supporters. :P
Ik zou één busje als commandobak kunnen gebruiken ik ben nog wel op zoek naar Busch 43759 wel leuk voor de 2 Polizei ruiters die ik heb dus rustig zoeken al is deze bus met paardentrailer 10 jaar geleden op de markt gebracht.

Leuke wagentjes, je gaat er toch wel zwaailichten in maken en het geluid van sirenes.
Moet wel beetje afschrikwekkend beeld worden als het uit de hand gaat lopen bij een wedstrijd.  :)

Leuk idee Tom maar ik vond het in Hamburg al erg druk die vele zwaailichten en geluiden was voor mij een reden om er niet meer heen te gaan.
Misschien 1 busje waar alleen de zwaailichten het doen is meer dan zat voor mij misschien weet René een makkelijke oplossing.
Had het met René al over de stadion geluiden wat je schreef is mogelijk met een Arduino volgens René we gaan als we elkaar weer zien een plan maken om het te maken al vrees ik dat ik door de rijdende treinen de stadiongeluiden slecht zal horen.

Ha Michel,
Ja geluid en dan :
“HIER SPRICHT DIE POLIZEI….” :)
Groet,
Roel

Dat is wel weer leuk Roel ik ga er een paar nachtjes goed over slapen en overleggen met derden wie weet Roel wie weet.

Ha Michel,
Ja geluid en dan :
“HIER SPRITZT DIE POLIZEI….” :)
Groet,
Wico

Ja die Limburgers zijn grappige Lui Wico Kwartetje verpissen schreeuwende Polizisten hoe komen ze erop. ;) :D :thumbup:

Groet Michel
Michelstadt
YouTube
Peetoom v Carl

narwal

• Vaste Gast
  • **
« Reactie #7290 Gepost op: vrijdag 23 juli 2021, 19:19:57 »

Hallo Michel,

02.00 uur. Wat een tijd om op dit forum rond te struinen! Moet jij dan niet gewoon lekker slapen?

Geweldige tribunes vol met supporters, mooi gedaan! Toch, als ik de aanwezige voetbalfans zo eens bekijk dan lijkt mij één oude veldwachter met een natuurlijk overwicht die tegen zijn pensioen aanzit wel ruim voldoende om dit feestje in de hand te houden! B)

Als je dan toch toeters en bellen bij jouw Polizei voertuigen gaat inbouwen lijkt mij ook dat het niet overdreven moet worden. In Hamburg, maar ook op andere YT voorbeelden zijn nog al eens zulke grote hoeveelheden uitrukvoertuigen aanwezig die dan suggereren dat er een ramp op wereldniveau is gebeurd! 8o Dan maakt één blauwlicht voertuig op de baan veel meer indruk en dat lijkt dan ook veel realistischer.

Groeten,

Marcel.

Baan in aanbouw: Bad Drieberg-Steinbrücke, Märklin, K-Rail, CS-2, LDT, Tijdperk III. YouTube: Narwal BDS

h0_miessie

• Vaste Inboedel
    • Michelstadt
« Reactie #7291 Gepost op: zaterdag 24 juli 2021, 03:37:26 »

@citaat

Helaas moest ik gisteren om 03,30 beginnen Marcel vandaag mag ik ik wat later beginnen maar je heb gelijk ik hoor eigenlijk te slapen op dit soort tijdstippen maar ja de economie moet toch draaiende gehouden worden. ;)

Dank voor je goed gedaan compliment het is erg leuk om te doen wilde vandaag verder aan het voetbalterrein maar moet extra werken veel zieken op het werk.

Deze oude diender heeft het niet zwaar met het thuispubliek maar als de jongens en meisjes van de tegenpartij komen dan wordt het meteen een stuk "gezelliger" op het terrein en zijn zijn collega's hard nodig.
Goed idee van dat ene zwaailicht dit wordt zeker onthouden. :)

Groet Michel 
« Laatst bewerkt op: zaterdag 24 juli 2021, 03:59:35 door h0_miessie »
Michelstadt
YouTube
Peetoom v Carl

Lobomotion69

• Stamgast
« Reactie #7292 Gepost op: zaterdag 24 juli 2021, 12:16:54 »

Michel,

Mooie aanwinsten heb je er weer bij. Die Polizisten zou ik maar een beetje verdekt opstellen zonder al te veel blink blink. Onderzoek heeft uitgewezen dat dat alleen maar agressie oproept. En dat wil je natuurlijk niet hebben, het mot gezellie blijven toch.
Vriendelijke groet, Henk

h0_miessie

• Vaste Inboedel
    • Michelstadt
« Reactie #7293 Gepost op: zondag 25 juli 2021, 09:36:56 »

@citaat

Het moet zeker gezellig blijven Henk maar daar zijn meerdere factoren voor te bedenken één ervan is zeker dat aanwezigheid van de Polizei die daarom niet alle zwaailichten aan zullen hebben dan vallen ze uiteraard meteen minder op.
Verder weet ik zeker dat het een gezellige wedstrijddag gaat worden want ik heb namelijk de regie in handen. :P

Groet Michel
Michelstadt
YouTube
Peetoom v Carl

iTom

• Vaste Inboedel
« Reactie #7294 Gepost op: zondag 25 juli 2021, 09:48:09 »

Zo is het ook want tenslotte is het jouw baan en jij bepaalt wat er kan en niet kan.
Met vriendelijke groet.
Tom (iTom)

h0_miessie

• Vaste Inboedel
    • Michelstadt
« Reactie #7295 Gepost op: maandag 26 juli 2021, 09:37:27 »

@citaat

Inderdaad Tom. :)
Michelstadt
YouTube
Peetoom v Carl

BrianvdB

• Nieuwe Gast
« Reactie #7296 Gepost op: vrijdag 30 juli 2021, 19:38:03 »

Hey Michel,

De afgelopen vrije dagen besteed om je hele topic door te lezen en wat een schitterende baan en vooral verzameling heb jij! Voor iemand die nog moet beginnen aan zijn eerste baantje jeuken de handen na het lezen. Vraagje, hoeveel locs heb je ondertussen in bezit, want voor mij gevoel heb ik er tientallen voorbij zien komen.

gr Brian

h0_miessie

• Vaste Inboedel
    • Michelstadt
« Reactie #7297 Gepost op: zaterdag 31 juli 2021, 14:37:56 »

@citaat

Hoi Brain,
Leuk om te lezen dat je mijn hele topic heeft doorgelezen. :)
Nog leuker is het om te lezen dat ik je inspireer en dat je handen gaan jeuken om ook te gaan beginnen.
De teller staat nu op 75 en er staan er 2 in bestelling maar tegenwoordig gaat het meeste van het budget naar Preisertjes om de baan wat tot leven te brengen zoals bij het voetbalcomplex en het stoomloc-festival.

Groet Michel
Michelstadt
YouTube
Peetoom v Carl

GWS

• Stamgast
« Reactie #7298 Gepost op: zondag 01 augustus 2021, 12:17:09 »

Nationale feestdag in CH

Zo doet men dat op een bergwand! Naast de vele tradities is dit er één van:

Groetjes

Gerard W. Steenhoek

h0_miessie

• Vaste Inboedel
    • Michelstadt
« Reactie #7299 Gepost op: maandag 02 augustus 2021, 15:35:48 »

@citaat

Gerard, heel erg bedankt voor het plaatsen van dit prachtige filmpje.
Ja de Zwitsers kunnen een officiele vrije dag mooi invullen zeker met het plaatsen van de grote Zwitserse vlag aan de bergwand. :)
Het kijkplezier gaf mij een glimlach van oor tot oor tijdens het bekijken van het filmpje terwijl de treinen lekker doorreden door Michelstadt heen. :P

Groet Michel
Michelstadt
YouTube
Peetoom v Carl
Pagina's: 1 ... 144 145 [146] 147 148 149   Omhoog