Nieuws: Heeft u de 12,5 jaar 3railforum jubileum set al besteld? Kijk snel in het -topic hierover-!
+  3railforum
|-+  Modelbaanbouw & Scenery
| |-+  Modelbaanbouw
| | |-+  Michelstadt } gelukkig nieuwjaar.
Pagina's: 1 ... 106 107 [108]   Omlaag

Auteur Topic: Michelstadt } gelukkig nieuwjaar.  (gelezen 503938 keer)

GWS

• Stamgast
  • Jong blijven om ouder worden niet op te merken!
Re: Michelstadt } beurs Zutphen geen loc wel bovenleiding spullen gekocht.
« Reactie #5350 Gepost op: dinsdag 25 december 2018, 09:08:21 »

-Michel,
Vanaf onze woonplaats in het noorden van het land wens ik jullie "twee" hele fijne Kerstdagen en vooruitlopend op het Oud/Nieuw ook een voorspoedig en vooral gelukkig, gezond en inkooprijk 2019!
Spreken elkaar in februari wel.
Groetjes

Gerard W. Steenhoek

h0_miessie

• Vaste Inboedel
  • Märklin what else ?
Re: Michelstadt } beurs Zutphen geen loc wel bovenleiding spullen gekocht.
« Reactie #5351 Gepost op: woensdag 26 december 2018, 08:20:13 »

Goedemorgen Gerard,

Bedankt voor je kerst en nieuwjaargroet. :) :thumbup:
Ook voor jouw en je familie een fijne tweede kerstdag en een goed maar gezond 2019 toegewenst.
En een inkoop 2019 hangt af van hoe snel Jeffrey en ik de bovenleiding op de baan hebben staan want daarna ga ik pas weer ander materiaal lees locs kopen.

Maar eerst gaan we vandaag de cadeaus die onder de boom leggen uitdelen ik kijk er nu al naar uit. :)

Groet Michel

h0_miessie

• Vaste Inboedel
  • Märklin what else ?
Michelstadt } kerstcadeau 2018.
« Reactie #5352 Gepost op: donderdag 27 december 2018, 07:16:33 »

Voordat mijn vrouw en ik gisteren in de namiddag naar een kerstfeest vertrokken waar we met 70 man tweede kerstdag gingen vieren kwamen de kinderen langs om de cadeaus samen uit te pakken die onder de boom lagen te wachten.
Rond de lunchtijd kwam iedereen aan en na een heerlijke kerstlunch zijn we begonnen met uitdelen en na een klein uurtje was ik aan de beurt en ik kreeg een doos waarop mijn naam stond geschreven de doos voelde zwaar aan zei mijn kleinzoon zwaarder als zijn spelletjes voor de switch.
Nadat ik het verpakkingspapier eraf had gerukt zag ik de prachtige Zwitserse set de Re 6/6, Re 4/4 II, SBB Eloc dubbeltractie "Re 10/10". van Märklin (37320) wauw wat een cadeau wat een set wat mooi zeg.

En nadat mijn kleizoon de dio had gepakt konden we samen de locs erop zetten om op de foto te zetten en natuurlijk moest de Re 6/6 op de MS2 omdat mijn kleinzoon de geluidjes wilde horen van de loc en ja die klonken natuurlijk goed in zijn oortjes en in de mijne. :P
Maar omdat we weg moesten was er geen tijd meer over om ze op de baan te zetten dus dat ga ik zo doen meteen ijken zodat deze prachtige locs samen in tractie via het stangetje wat erbij zit geleverd ipv de koppelingen over de baan heen gaan rijden in de toekomst.
Ondertussen groeit het Zwitsers materiaal aardig en hopelijk gaat de aanleg van de bovenleiding voorspoedig zodat ik weer Zwitsers materiaal kan kopen in 2019. :D

Vandaag ben ik weer de hele dag op zolder te vinden mijn vrouw moet werken voor mij had het uitzendburo geen werk dus heb ik ze laten weten dat ik 2 januari weer beschikbaar ben voor ze kan ik lekker een kleine week op zolder vertoeven. :P

Het rijden met koploper gaat aardig de foutjes komen langzaam naar boven en die ga ik dan meteen aanpassen zoals in het station reden de locs ietsjes door daar waar ze hadden moeten stoppen rails losgehaald alles nagekeken bleek de scheiding niet best te zijn tussen de inrij en stopgedeelte straks weer proberen hoe ze nu afremmen en stoppen in het stadion.
Ook heb ik bij de locs die geluid hebben ingesteld dat als ze vertrekken een claxon of fluit klinkt als ze gaan rijden maar als straks 20 locs gaan rijden is het net iets te veel van het goede dus heb ik in de schaduwstations en in het spiraal dat uitgezet in koploper dus gaat het geluid alleen op de boven baan aan ook de V200 die als hij boven stil staat stationair draaien zodat ik het mooie motor geluid hoor. :P

Ondertussen staat lekker de radio aan op de top 2000 dus dubbel genieten op zolder.

Groet Michel

erik01

• Stamgast
Re: Michelstadt } kerstcadeau 2018.
« Reactie #5353 Gepost op: donderdag 27 december 2018, 07:23:21 »

Hallo Michel,

Na zo'n kerst is het dubbel genieten.
Gefeliciteerd met deze mooie set.
Heerlijk in tractie door je spiraal rijden met een mooie sleep er achter.
Veel plezier deze vakantie.

Groet, Erik
Kom eens kijken bij mijn bouwproject http://forum.3rail.nl/index.php?topic=11580.0

en

lucdiels

• Toffe Gast
« Reactie #5354 Gepost op: donderdag 27 december 2018, 07:42:55 »

Hoi Michel

mooie aanwinst zo'n dubbeltractie. Daar ga je plezier aan beleven.
Nog een mooi jaareinde... met veel tijd voor jouw baan.

Luc
Omne paulo difficile ante facile est

Tony

• Vaste Inboedel
  • Märklin fahren-ärger sparen
« Reactie #5355 Gepost op: donderdag 27 december 2018, 10:10:13 »

Nou Mies, ze komen per doos al met de twee tegelijk  :D

Achter deze jongens kun je een heel lange sleep hangen, die ze moeiteloos de spiraal op sleuren  :thumbup:
Daar vind je vast wel iet passends voor....en mocht je zin hebben om er een filmpje van te maken ( liefst met de hele baan )...mag gerust hoor !

Jouw modelbaanjaar kan niet meer stuk  :thumbup:

Grtz Tony
63-jarige digibeet en dit vind ik leuk; schilderen, gitaar spelen, avonturen met Carl beleven, mijn banen handmatig bedienen en met ouwe troep iets nieuws maken

Topic: Modelbaanbouw http://forum.3rail.nl/index.php?topic=49787.msg879109#msg879109

GWS

• Stamgast
« Reactie #5356 Gepost op: donderdag 27 december 2018, 10:17:04 »

-Michel,
Natuurlijk is KERST een feest van samenzijn en heerlijk eten, maar dat bij jullie is wel 'het einde'! Wat een 'feest'! Die 'Opa' is wel heel erg verwend met dat hele zware cadeau! Neen, niet één, maar zelfs twee komen er uit dat pak(je). Tsjonge, wat een verwennerij! Maar het heeft wel 'wat', nietwaar?
Ja, geen wonder, dat jij niet meer gaat werken! Er staat nog een heleboel te doen, om deze dubbeltraxx op de baan te rijden. Maar wat bent jij toch lief voor ons! Ja, direct foto's gemaakt voor ons. Nou, daar moet zeker een hele lange 'sleep' achter kunnen. Dus gaat jij bij de volgende gelegenheid naarstig op zoek naar uitbreiding van die "Wacoma" wagons. Wat staat dat mooi om zo'n sleep te creëren. Ruimte genoeg immers! En nu uitkijken naar de volgende verjaardag en/of feestje! Want jouw lijstje is nog lang niet tot een einde gekomen. Verlangens zijn er genoeg voor alles in jouw Michelstadt.
Heerlijk om nu thuis te zitten en te rijden met het 'nieuwtje'! Genieten is het enige wat er is! Hiep, hiep ZWITSERLAND 'boven'!

suk6 en veel plezier in en op jouw treinkamer!
« Laatst bewerkt op: donderdag 27 december 2018, 10:19:31 door GWS »
Groetjes

Gerard W. Steenhoek

Maarten Marklin

• Stamgast
  • Gepensioneerd NS'er
    • Burgberg
« Reactie #5357 Gepost op: donderdag 27 december 2018, 10:32:08 »

Wat een mooi kado heb je gekregen onder de kerstboom Michel. En nog wel een dubbeltractie, helemaal indrukwekkend als dat over je baan denderd. Prachtige loks zijn dat ook die zwitsers!
Met vriendelijke groeten, Maarten. 
Mijn modelbaan: https://forum.3rail.nl/index.php?topic=73285

Wico

• Stamgast
« Reactie #5358 Gepost op: donderdag 27 december 2018, 10:49:06 »

Hoi Michel,

Van harte gelukgewenst met deze mooie set! Ik heb hem al heel vaak in mijn handen gehad, maar helaas niet mijn periode. Dat gaat een mooi gezicht worden met een sleep Zwitserse wagons. De kerstman heeft je echt verwent! Dat vraagt inderdaad om een filmpje als die in dubbeltractie door de spiraal rijdt. Veel plezier ermee en kom zeker een keer kijken in 2019 :).

Top 2000 staat hier ook aan op zolder; ben begonnen met de bouw van het derde schaduwstation. 

Groeten,
Wico 

Looney Tunes

• Forum Moderator
  • Dag/nacht schakeling Verlichte modelauto's
    • Mijn website met zelf ontworpen printplaten voor diverse treinen
« Reactie #5359 Gepost op: donderdag 27 december 2018, 11:23:11 »

Zo, je hebt je volgens de kerstman weer braaf gedragen afgelopen jaar :P
Geniet ervan als deze dubbeltractie straks over je baan heen rijdt. (Maare, die geluiden niet te hard zetten, anders hoor je de top2000 niet meer  :D)
Groetjes John,
Kalender-items:

iVanDL

• Zeer Toffe Gast
« Reactie #5360 Gepost op: donderdag 27 december 2018, 12:17:23 »

Dag Mies,

Dat is pracht cadeau. Ikzelf heb deze ook eens onder onze kerstboom gevonden.  Het is een prachtig zicht wanneer beide locs aan het werk zijn.  :thumbup:
Groeten,

Ivan De Laet

Je hebt beter spijt van dingen die mislukt zijn dan van dingen die je niet hebt geprobeerd.

Dirk-Jan

• Stamgast
    • Mijn modelbaan
« Reactie #5361 Gepost op: donderdag 27 december 2018, 13:05:01 »

:) Jongeman, das weer een heel mooi Kerstcadeau wat jij hebt gekregen. B) :thumbup:
Wat zal jij toch zoet zijn zo het hele jaar door om elke keer maar weer te worden verwend. O:-D
Errug veel plezier ermee en geniet lekker van je vrije dagen.

Dirk-Jan

Haradigi

• Vaste Inboedel
  • "Meet (kijk, voel, luister) en weet"
« Reactie #5362 Gepost op: donderdag 27 december 2018, 13:33:21 »

Hi Michel,

Waar de kerst goed voor is, uiteraard pakketjes onder de kerstboom. Mooie loc's en veel plezier ermee.
Heb hier ook wat gekregen maar dat moet ik nog plaatsen.

groet
Harald

AlbertG

• Stamgast
    • Bouw van mijn baan 'Den Akker'
« Reactie #5363 Gepost op: donderdag 27 december 2018, 14:22:55 »

Michel,
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinsten.

Albert.
Vooral veel treinen. Alles wat ik mooi vind.
Rocrail / TamsMC / HSI88 / Servo's
Bouw van mijn baan 'Den Akker': http://forum.3rail.nl/index.php?topic=38912.0

Barry1972

• Stamgast
« Reactie #5364 Gepost op: donderdag 27 december 2018, 15:56:17 »

Prachtige aanwinsten Michel  :thumbup:

En voor ik het weer vergeet, alvast een fijne jaarwisseling (voor de kerst ben ik te laat  O:-D )
Groeten barry

marcel

• Vaste Gast
« Reactie #5365 Gepost op: donderdag 27 december 2018, 19:17:13 »

Als het zo door gaat, mag je nog een schaduwstation erbij bouwen zeg.
Maar het zijn weer prachtige aanwinsten, gefeliciteerd hiermee.

Voorzichtig met oud en nieuw, dan kun je volgend jaar weer genieten van de baan en al het materieel.
Met vriendelijke groeten,

Marcel

ArjanBosman

• Zeer Toffe Gast
« Reactie #5366 Gepost op: donderdag 27 december 2018, 21:21:57 »

Wat een pracht locs. In de bij het kerstseizoen passende kleur  :P
Ik moet maar niet te lang kijken ....... ** kwijlend zit ik achter de iPad **
Veel plezier er mee Michel.
Grtz, Arjan
Na het plannen maken worden nu de eerste bouwdelen zichtbaar .....

h0_miessie

• Vaste Inboedel
  • Märklin what else ?
« Reactie #5367 Gepost op: vrijdag 28 december 2018, 06:56:46 »

Hallo Michel,
Na zo'n kerst is het dubbel genieten.
Gefeliciteerd met deze mooie set.
Heerlijk in tractie door je spiraal rijden met een mooie sleep er achter.
Veel plezier deze vakantie.
Groet, Erik

We hebben een gezellige kerst gehad met als hoogte punt deze geweldige set. :favorite:
Ik heb ze gisteren geijkt en ja het is een prachtige gezicht in het spiraal ik vindt ze zo mooi deze jongens in tractie dat ik heb besloten om ze zo te laten rijden dan krijgen ze de aandacht die ze verdienen. :P

Hoi Michel
mooie aanwinst zo'n dubbeltractie. Daar ga je plezier aan beleven.
Nog een mooi jaareinde... met veel tijd voor jouw baan.
Luc

Luc, het plezier begon al toen ik de doos open maakte. :D
Ze zijn prachtig mooi en ze rijden  :thumbup:
Dank je Luc jij ook een fijn en gezellig uiteinde toegewenst en dat het jouw jaar mag worden. :)

Nou Mies, ze komen per doos al met de twee tegelijk  :D
Achter deze jongens kun je een heel lange sleep hangen, die ze moeiteloos de spiraal op sleuren  :thumbup:
Daar vind je vast wel iet passends voor....en mocht je zin hebben om er een filmpje van te maken ( liefst met de hele baan )...mag gerust hoor !
Jouw modelbaanjaar kan niet meer stuk  :thumbup:
Grtz Tony

Ja mooi he ze groeien in de doos. :P
Helaas blijven deze locs met zijn tweetjes alleen rijden heb het gisteren bekeken toen ze reden en toen bedacht ik mij ze blijven zo rijden. :P
En lange slepen zal ik niet veel laten rijden in Michelstadt heb liever 6 kleine slepen of te wel 6 locs dan 1 lange sleep. :P
Filmpje zal ik zo snel mogelijk maken zal mijn best doen maar beloof niks en zo mooi als jouw kerstfilms zal het zeker niet worden vrees ik.
Mijn modelbaanjaar kan zeker niet meer stuk ik zeg 2019 kom maar op. ;)

-Michel,
Natuurlijk is KERST een feest van samenzijn en heerlijk eten, maar dat bij jullie is wel 'het einde'! Wat een 'feest'! Die 'Opa' is wel heel erg verwend met dat hele zware cadeau! Neen, niet één, maar zelfs twee komen er uit dat pak(je). Tsjonge, wat een verwennerij! Maar het heeft wel 'wat', nietwaar?
Ja, geen wonder, dat jij niet meer gaat werken! Er staat nog een heleboel te doen, om deze dubbeltraxx op de baan te rijden. Maar wat bent jij toch lief voor ons! Ja, direct foto's gemaakt voor ons. Nou, daar moet zeker een hele lange 'sleep' achter kunnen. Dus gaat jij bij de volgende gelegenheid naarstig op zoek naar uitbreiding van die "Wacoma" wagons. Wat staat dat mooi om zo'n sleep te creëren. Ruimte genoeg immers! En nu uitkijken naar de volgende verjaardag en/of feestje! Want jouw lijstje is nog lang niet tot een einde gekomen. Verlangens zijn er genoeg voor alles in jouw Michelstadt.
Heerlijk om nu thuis te zitten en te rijden met het 'nieuwtje'! Genieten is het enige wat er is! Hiep, hiep ZWITSERLAND 'boven'!
suk6 en veel plezier in en op jouw treinkamer!

Kerst was zoals altijd gezellig maar aan overdadig en overdreven lekker eten doen we nooit waarom alleen met kerst lekkere dingen halen dat doen we het hele jaar al. :P
Als ik de glimlach van mijn kleinzoon zie als hij net als opa de cadeaus openrukt dan ben ik happy en dan samen naar zolder met de treinen spelen langzaam leert hij de sporen kennen en hoe de locs heten als hij dat onder de knie heeft mag hij zelf koploper bedienen en aan de knoppen zitten en dan kan opa genieten van dit alles.
Helaas er komt geen sleep achter deze set te hangen en zo groot is mijn schaduwstation niet wat betreft grote blokken dus maximaal 5 rijtuigen en 12 zelflossers als goederentrein tenslotte gaat het om de locs zelf die zullen er wel veel rijden in hun eentje.  :D
Inderdaad de verlanglijst is nog niet leeg en ik wacht met smart op het nieuwe boek van Märklin wat hopelijk mooi Zwitsers materiaal in zal staan.
Dank je ik ga zo weer rijden op zolder en nog een paar lees 25 locs ijken. :D

Wat een mooi kado heb je gekregen onder de kerstboom Michel. En nog wel een dubbeltractie, helemaal indrukwekkend als dat over je baan denderd. Prachtige loks zijn dat ook die zwitsers!

Het is zeker een mooi kado Maarten en ja Zwitserse locs zijn prachtig gisteren reden er 6 Zwitserse locs in het spiraal en stonde er twee krokodillen in het station. :P :favorite:

Hoi Michel,

Van harte gelukgewenst met deze mooie set! Ik heb hem al heel vaak in mijn handen gehad, maar helaas niet mijn periode. Dat gaat een mooi gezicht worden met een sleep Zwitserse wagons. De kerstman heeft je echt verwent! Dat vraagt inderdaad om een filmpje als die in dubbeltractie door de spiraal rijdt. Veel plezier ermee en kom zeker een keer kijken in 2019 :).
Top 2000 staat hier ook aan op zolder; ben begonnen met de bouw van het derde schaduwstation. 
Groeten,
Wico 

Dank je wel voor je felicitatie Wico. :) :thumbup:
Aan tijdperken doe ik niet echt wat ik mooi vindt koop ik en zeker wat Zwitsers aangaat.
Straks bestel ik als Insider lid alleen de Zwitsers set met drie rijtuigen die zullen dan achter een loc komen die er niet officieel niet voor hoort maar gelukkig klagen de inwoners van Michelstadt niet want die genieten net als ik van het Zwitserse materiaal. ;) :P

Ik ga mijn best doen voor een filmpje maar beloof niks want door het rijden vergeet ik wel eens de tijd. :)
Je bent van harte welkom om langs te komen ik kijk er naar uit. :) :thumbup:
Succes met de bouw van je derde schaduwstation we zien de update na je korte vakantie wel verschijnen en geniet ze van de top 2000 staat hier ook alweer aan heerlijk.

Zo, je hebt je volgens de kerstman weer braaf gedragen afgelopen jaar :P
Geniet ervan als deze dubbeltractie straks over je baan heen rijdt. (Maare, die geluiden niet te hard zetten, anders hoor je de top2000 niet meer  :D)

John, ik ben altijd braaf en dat zal ik zeker blijven zolang deze cadeaus onder de boom blijven leggen. :P
Genieten doe ik zeker van de dubbeltractie en de geluiden staan op een goede sterkte net als mijn JBL speaker die lekker hard staat. :D

Dag Mies,
Dat is pracht cadeau. Ikzelf heb deze ook eens onder onze kerstboom gevonden.  Het is een prachtig zicht wanneer beide locs aan het werk zijn.  :thumbup:

Hadden we de zelfde (kunst)kerstboom dan dat deze pracht set ook bij jouw onder de boom lag. :P :D
Het is zeker een pracht gezicht als ze over de baan rijden helaas bepaalde koploper gisteren dat hij niet zo vaak langskwam misschien heb ik vandaag meer geluk. :)

:) Jongeman, das weer een heel mooi Kerstcadeau wat jij hebt gekregen. B) :thumbup:
Wat zal jij toch zoet zijn zo het hele jaar door om elke keer maar weer te worden verwend. O:-D
Errug veel plezier ermee en geniet lekker van je vrije dagen.
Dirk-Jan

Het si zeker een mooi kerstcadeau en je weet ik ben altijd zoet eigenlijk meer mierzoet. :D
Met het plezier komt het wel goed hoor en ja het kost wat geld maar de vrije dagen zijn het dubbel en dwars waard. ;)

Hi Michel,
Waar de kerst goed voor is, uiteraard pakketjes onder de kerstboom. Mooie loc's en veel plezier ermee.
Heb hier ook wat gekregen maar dat moet ik nog plaatsen.
groet
Harald

Zeker de cadeaus maken voor een groot deel de kerst gedachte hier in huis samen zijn en meeleven als een ander zijn cadeau open maakt / rukt.
Dank je gaat helemaal goed komen.
Ik ben benieuwd wat jij gekregen hebt van de kerstman dus hou ik je topic in de gaten. :)

Michel,
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinsten.
Albert.

Dank je wel Albert. :) :thumbup:
Ik ben er zeer blij mee. :)

Prachtige aanwinsten Michel  :thumbup:
En voor ik het weer vergeet, alvast een fijne jaarwisseling (voor de kerst ben ik te laat  O:-D )

Ze zijn zeker mooi hé Barry. :)
Beter te laat dan nooit  ;) jij en de familie ook een fijne jaarwisseling toegewenst. :thumbup:

Als het zo door gaat, mag je nog een schaduwstation erbij bouwen zeg.
Maar het zijn weer prachtige aanwinsten, gefeliciteerd hiermee.
Voorzichtig met oud en nieuw, dan kun je volgend jaar weer genieten van de baan en al het materieel.

Er zijn al plannen althans we hebben al gekeken waar we nog wat sporen kunnen plaatsen en ja we hebben wat gevonden waar nog 7 tot 8 lange sporen kunnen gemaakt worden maar dat zie je wel als je weer eens langskomt gezellig. :)
Dank je wel voor je felicitatie voor deze prachtige set Zwitserse locs. :) :thumbup:
Met oud en nieuw blijven we lekker binnen het vele geld wat ik vroeger uitgaf aan vuurwerk wordt nu in de hobby gestoken. :P

Wat een pracht locs. In de bij het kerstseizoen passende kleur  :P
Ik moet maar niet te lang kijken ....... ** kwijlend zit ik achter de iPad **
Veel plezier er mee Michel.
Grtz, Arjan

Zeker de kleur is prachtig mooi voor de tijd van het jaar. :P
En je hebt gelijk de locs zijn prachtig. :P
Als je geen kwijl op je iPad wilt is er een andere oplossing ze een keer in het echt zien rijden in Michelstadt. :P
Maar nu weet je waarom ik altijd met een handdoek op mijn laptop eg als ik naar Wico en andere forumleden die Zwitsers materiaal laten zien om mijn laptop te beschermen tegen het kwijl. :P :D
Dank je wel Arjan gaat helemaal goed komen met het plezier. 

AlbertJan

• Speciale Gast
« Reactie #5368 Gepost op: vrijdag 28 december 2018, 07:24:09 »

Ha die Michel.
Dit is gewoon de tijd om met alles dubbel te genieten! :thumbup:
Alom gezelligheid, heerlijke muziek en, voor de meesten dan, veel vrije tijd.
Daar past deze dubbelset uitstekend bij dus ook dubbel genieten! O:-D

Veel plezier met al deze prachtige "gelukjes".

Vriendelijke groeten,
AlbertJan. 
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!

peterke33

• Vaste Inboedel
  • Non mi importa di me
« Reactie #5369 Gepost op: vrijdag 28 december 2018, 11:14:24 »

Michel

Zozo

Ik kom even niet op het forum, en je krijgt daar even een dubbele loc cadeau  :P
Jij bent ook lekker verwend, en nu kan je lekker genieten en dat is je gegund hoor.

Alvast een goed en gezond 2019 aan iedereen in je familie en ook aan Karin  :-*

Lokkie

• Stamgast
  • Almere
    • Lokkie's weblog
« Reactie #5370 Gepost op: vrijdag 28 december 2018, 19:41:33 »

Ik heb gisteren het setje in levende lijve gezien en het is inderdaad een schitterende set. B)
Nogmaals heel veel plezier ermee.

Gr.
Rene
   Volg de bouw van "Bad Neuhaus in spoor 0" hier :cool:

Hanzi

• Stamgast
« Reactie #5371 Gepost op: vrijdag 28 december 2018, 22:59:01 »

Helaas blijven deze locs met zijn tweetjes alleen rijden heb het gisteren bekeken toen ze reden en toen bedacht ik mij ze blijven zo rijden. :P

Met zijn tweetjes zijn ze nooit alleen, Michel ;)
Mooie set zeg, vooral die grote heeft een aparte asindeling zeg!
Groetjes, Hans.

M-rails; analoge besturing; deels relais-geautomatiseerd; geen tijdperk als er maar M****** op staat.
http://forum.3rail.nl/index.php?topic=54026.0

Treinofiel

• Zeer Toffe Gast
  • Märklin; what else?
« Reactie #5372 Gepost op: zaterdag 29 december 2018, 00:42:32 »

Wow  8o
Heel mooi kerstcadeau  Michel  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Nu wel braaf blijven hè  :D
M.vr.gr.,
Rolf.

Volg de bouw van mijn baan.
Märklin C-Rails, ECoS II, Koploper, Windows XP

h0_miessie

• Vaste Inboedel
  • Märklin what else ?
« Reactie #5373 Gepost op: zaterdag 29 december 2018, 06:19:44 »

Ha die Michel.
Dit is gewoon de tijd om met alles dubbel te genieten! :thumbup:
Alom gezelligheid, heerlijke muziek en, voor de meesten dan, veel vrije tijd.
Daar past deze dubbelset uitstekend bij dus ook dubbel genieten! O:-D
Veel plezier met al deze prachtige "gelukjes".
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.

Het zijn is zeker een gezellige tijd kerstboom aan radio aan en lekker thuis ipv werken dit bevalt mij wel erg goed hoor moet ik zeggen. :)
En dan deze zoals jij het mooi beschrijft "gelukjes" onder de boom vinden waar ik nu heerlijk de hele dag mee kan rijden maar belangrijker naar kijken kan als ze langs komen rijden. ;)

Michel
Zozo
Ik kom even niet op het forum, en je krijgt daar even een dubbele loc cadeau  :P
Jij bent ook lekker verwend, en nu kan je lekker genieten en dat is je gegund hoor.
Alvast een goed en gezond 2019 aan iedereen in je familie en ook aan Karin  :-*

Misschien komt het wel door jouw dat je even weggeweest bent van het forum Peter dat ik deze mooie set kreeg we gaan het volgend jaar weer proberen jij blijft eventjes weg rond de feestdagen kijken wat ik dan krijg. :P :D
Nee hoor blijf maar lekker op het forum hoor Peter kan ik mooi leren van je gemaakte scenery want dat kan jij als de beste maken. :thumbup:
Dank je wel dat je het mij gunt maar dat is wederzijds hoor. :thumbup:
Uiteraard jij en je gezin en familie ook een zeer goed maar vooral gezond 2019 toegewenst.

Ik heb gisteren het setje in levende lijve gezien en het is inderdaad een schitterende set. B)
Nogmaals heel veel plezier ermee.
Gr.
Rene

Was zoals altijd weer erg gezellig dat je langskwam en ja jij zag ze hun eerste echte rondjes maken door Michelstadt. :)
Dank je wel dat gaat helemaal goed komen met het plezier. :P

Met zijn tweetjes zijn ze nooit alleen, Michel ;)
Mooie set zeg, vooral die grote heeft een aparte asindeling zeg!

Daar heb jij een punt Hans dat ze nooit alleen rijden. :P :thumbup:
Dat is zeker apart die asindeling erg leuk ook om te zien in bochten. :)

Wow  8o
Heel mooi kerstcadeau  Michel  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Nu wel braaf blijven hè  :D

Dank je wel Rolf voor de duimpjes. :) :thumbup:
Ik blijf heel braaf in 2019 dat beloof ik. :P
En voor jouw van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag. :) :thumbup: :thumbup:

Groet Michel

Trainhenk

• Stamgast
  • Marklin H0 + Intellibox + Ecos2 + iTrain
« Reactie #5374 Gepost op: zaterdag 29 december 2018, 21:05:16 »

Mooi stje loks Michel.
Veel plezier ermee.  :thumbup:
Henk

De dingen simpel houden is vrij moeilijk.
De dingen moeilijk maken is daarentegen vrij simpel.
[De baan van Trainhenk]

h0_miessie

• Vaste Inboedel
  • Märklin what else ?
« Reactie #5375 Gepost op: zondag 30 december 2018, 06:43:55 »

@citaat
Dank je wel. :)
Met deze mooie set zit het plezier wel goed Henk.

Groet Michel

ikke650

• Stamgast
    • Hembrug
« Reactie #5376 Gepost op: zondag 30 december 2018, 14:10:18 »

Hallo Michel,

Dat is nog net op het laatst van dit jaar een mooie aanwinst. En dat komend jaar een goed modelspoorjaar wordt.

Michel en Karin prettige jaarwisseling en een goed en gezond 2019.

M.vr.gr. Erwin
M.vr.gr. Erwin

Baanbouw met brug: Klikkie

Grootspoor: Klikkie

Varekamp

• Stamgast
  • Licht zien aan het eind van de tunnel
« Reactie #5377 Gepost op: zondag 30 december 2018, 17:19:13 »

Hoi Michel,

Dat zijn nog eens kerstgeschenken.... 8o  :thumbup: :thumbup:
Prachtige set hoor, ik vind Zwitsers materieel ook heel mooi. Ik wens je er veel plezier mee.

Een hele goede jaarwisseling en een gezond 2019 toe en dat we er maar weer een mooi modelspoorjaar van mogen maken.

Groet Ronald  :)

h0_miessie

• Vaste Inboedel
  • Märklin what else ?
« Reactie #5378 Gepost op: maandag 31 december 2018, 06:35:07 »

@citaat @citaat

Er reed zeker in de laatste week van dit jaar nog wat moois binnen Erwin. :P
Aan plezier heb ik niet te klagen. ;)
Ik wens jouw en je gezin ook een goed uiteinde en een goed maar vooral gezond 2019 toe.

@citaat

Zo een kerstcadeau wil ik iedere kerst wel hebben hoor Ronald. :P
Gisteren heb ik alleen met mijn Zwitserse locs (18 stuks) gereden van schaduwstation naar schaduwstation en dat was een fraai gezicht en smaakte naar meer veel meer. :)
Dank je wel voor je goede wensen uiteraard jij en de familie ook een fijn uiteinde en een goed maar vooral gezond 2019 toegewenst en dat ik en vele andere maar veel van je prachtige update mogen genieten in 2019. :P

Op de valreep kreeg ik van een forumlid een Pbtje of ik interesse had om zijn Viessmann tang om bovenleidingdraad mee om te buigen over te nemen want hij was klaar met zijn bovenleidingen maar natuurlijk had ik interesse dus bij deze aardige forumlid te tang opgehaald ik blijf meteen gezellig een uurtje gekletsen en daarna even naar Harlaar om twee zakje slipbandjes te kopen was tenslotte toch in de buurt.
Nu ben ik er klaar voor om samen met vriend Jeffrey in januari aan de bovenleiding te gaan beginnen 2019 moet nog beginnen maar ik heb er nu al zin in.

Ik wens u allen een gezellig uiteinde toe van 2018 en een goed begin van 2019.

Groet Michel

GWS

• Stamgast
« Reactie #5379 Gepost op: maandag 31 december 2018, 07:22:24 »

-Michel,
Jawel, als ik zeg Michel, dan komt "Karin" daar tegelijk aan te pas. Het wordt een prachtig mooie afsluiting van het oude jaar 2018 en jullie gaan met alle glorie 2019 tegemoet. Dat het weer een jaar wordt van allerlei mooie cadeaus en 'reisjes' is al wel voor ons heel duidelijk! Dus wens ik jullie een heel bijzonder nieuwjaar met heel veel geluk en at al bekend is, namelijk een hele goede gezondheid!
Suk6 jullie "2" en geef elkaar maar - op dat bepaalde moment - een dikke pakkerd! Het is jullie gegund!
Groetjes

Gerard W. Steenhoek

h0_miessie

• Vaste Inboedel
  • Märklin what else ?
Michelstadt } gelukkig nieuwjaar.
« Reactie #5380 Gepost op: dinsdag 01 januari 2019, 00:20:29 »

Dank je wel Gerard. :) :thumbup:
Ook voor jouw en je gezin het aller beste voor 2019 toegewenst.

Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst vanuit Michelstadt.

Groet Michel

Hans V200.0

• Vaste Inboedel
  • als er maar een "v" voor op staat
Re: Michelstadt } gelukkig nieuwjaar.
« Reactie #5381 Gepost op: dinsdag 01 januari 2019, 00:24:29 »

Hoi Michel jij en je vrouw ook een heel gelukkig en gezond 2019  toegewenst :important:

Ragoem

• Stamgast
  • Iedereen beleeft zijn hobby op zijn eigen manier.
« Reactie #5382 Gepost op: dinsdag 01 januari 2019, 00:52:57 »

Namens ons ook voor jullie de beste wensen voor het komende jaar!!!!
mijn diorama draadje
mijn weather pogingen

Nederlands 1970-heden/Koploper/ECoS 2/3railmodule

brund55

• Stamgast
  • BR 103fan forever
« Reactie #5383 Gepost op: dinsdag 01 januari 2019, 02:49:07 »

Hoi Michel (en Karin),

Een gezond en gelukkig 2019 met elkaar gewenst.
Met vriendelijke groet,
Dick

Varekamp

• Stamgast
  • Licht zien aan het eind van de tunnel
« Reactie #5384 Gepost op: dinsdag 01 januari 2019, 21:09:51 »

Hoi Michel,

Ook voor jou en je vrouw de beste wensen voor 2019.

Groet Ronald  :)

h0_miessie

• Vaste Inboedel
  • Märklin what else ?
« Reactie #5385 Gepost op: woensdag 02 januari 2019, 05:14:32 »

Hans, Ragoem, Dick, Ronald,

Heel erg bedankt voor de goede nieuwjaar wensen voor mij en mijn vrouw. :) :thumbup:

Dit jaar gaat er veel gebeuren in Michelstadt aller eerst gaan we bovenleiding aanbrengen ik heb al een doos vol met bovenleiding spullen klaar staan net als de tang van Viessmann zodat we goed beslagen te ijs komen.
Daarna gaan we langzaam met de scenery beginnen het zal niet zo mooi worden als bij Ronald :P maar ik ga mijn best doen.
De ideeën heb ik in mijn hoofd hoe alles moet worden maar of het zo ook uitpakt is nog maar de vraag maar dat gaan we zien aan het eind van dit jaar wel en anders komt het maar later. :) 

Maar zoals altijd zal ik jullie van dit alles op de hoogte houden. ;)

Groet Michel

Stafmarklin

• Toffe Gast
  • Soms hou je beter je mond en glimlach je.
« Reactie #5386 Gepost op: woensdag 02 januari 2019, 11:17:13 »

Michel, zowel voor U alsook de familie, een voorspoedig 2019.
Vriendelijke groeten Staf

Haradigi

• Vaste Inboedel
  • "Meet (kijk, voel, luister) en weet"
« Reactie #5387 Gepost op: woensdag 02 januari 2019, 19:56:47 »

Hi Michel en Karin,

Ook van ons nog een goed, gezond, gezellig maar vooral spoors 2019.

groet
Harald

h0_miessie

• Vaste Inboedel
  • Märklin what else ?
« Reactie #5388 Gepost op: donderdag 03 januari 2019, 05:14:03 »

Staf, Harald,

Heren bedankt voor jullie goede wensen voor 2019 voor mij en mijn vrouw en familie. :) :thumbup:
Uiteraard ook een goed maar vooral gezond 2019 voor jullie en de familie toegewenst namens mij en mijn vrouw.

Groet Michel

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte