Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Michelstadt } aanwinsten uit Olten Zwitserland.

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

0 leden en 3 gasten bekijken dit board.
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
-Michel:
Het werd hoog tijd voor een upgrade, want je baan barstte bijna uit haar voegen.  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Leuk dat je gaat overstappen op rijden met pc besturing, veel suc6 met het ontwerp van de nieuwe baan en veel plezier met het rijden met de computer.
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Michel,

Hier ga je geen spijt van krijgen, ik heb de zelfde setup en in het begin zag ik even door de bomen het bos niet meer, maar na een tijdje zoeken en uitproberen blijkt het eigenlijk nog eenvoudig vond ik. Veel succes ermee  :thumbup:

Grts Bert
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.

Succes, Michel  :P

Hoop dat het allemaal gaat lukken !

Grtz Tony
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Interessant wat je gaat doen, ik ga dit zeker volgen ,om te kijken hoe je dit aanpakt.
Ik zelf ben er al heel lang mee bezig maar ga het heel anders aanpakken zeg maar een goedkopere manier met meerdere kleinere computertjes maar dat komt later in mijn topic.
veel plezier met het digitaliseren  :thumbup:
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
@Wim,  :thumbup: :thumbup:

@Peter (de geluidsman), leuk ? eerder spannend ik spring in het diepe en de hulp van forumleden zijn mijn zwembandjes. ;)

@Peter (peterke33), het schaduwstation(s) zijn al getekend worden alleen iets aangepast met de wissels we moeten nog een ontwerp maken voor de bovenbouw maar dat gaat goed komen. :thumbup:
De hulp zal ik zeker nodig hebben. ;)

@Marcel, dank je wel. :thumbup:
iedere keer wat op de beurs kopen tot dat ik 1 schaduwstation bij elkaar gesprokkeld heb dan gaan we het geraamte voor de schaduwstations en de tafel maken de rest van de rails kan ik dan zo neerleggen en berijden.
En ja uitdagingen zat de komende tijd jaren klinkt zo lang. ;) ;)

@Wico, met de aankopen ben ik dik tevreden vooral omdat ik nu een begin gemaakt heb voor de nieuwe baan.
Ik zal mijn ervaringen en vorderingen uiteraard hier plaatsen.
Ik ben erg tevreden met mijn CS2 maar omdat mijn "hulplijnen" allemaal met koploper rijden was de keuze om de CS2 weg te doen de reden nu kan ik hun om hulp vragen als ik tegen een probleem(en) aanloop en met Itrain had ik die mogelijk van hulp niet.
Plezier heb ik nu al succes (nog) niet. :D

@Gino, mede door jouw enthousiasme over bezetmelders plaatsen enz enz heeft mij ook over de drempel geholpen. :thumbup:
En ja je hebt gelijk een overvloed aan info komt op mij af maar ik ga het nu een plekje geven in de boven kamer en krijg er nu wat meer inzicht in zal nog een lange weg worden maar dat komt ook wel goed.
Je hulp wordt zeer maar dan ook zeer gewaardeerd mijn vriend. :thumbup: :thumbup:

@Jørg, het staat bijna zo vol dat ik gisteren in Houten niks aan loc's en wagons heb gekocht al had ik het er wel moeilijk mee hoor geen loc kopen. :D :D
Ja er gaat een nieuwe wereld straks voor mij open en het ontwerpen van de bovenbaan ik heb an Peter (pjedro) al mijn wensenlijstje doorgegeven. ;) ;)

@Bert, dank je wel en je opbeurende berichtje geeft mij weer extra motivatie om het te doen. :thumbup: :thumbup:

@Tony, dank je wel dat hoop ik ook dat het gaat lukken. :) :)

@Pixon, ikzelf vindt het ook erg interessant om het te gaan doen en door de verhalen en ervaringen van vrienden en forumleden nam ik het besluit om het ook te doen.
Ik hou je topic in de gaten ben benieuwd naar je aanpak met de meerdere kleine computertjes. :thumbup:
Dank je wel met het plezier zal het wel goed komen. ;) ;)
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Hoi Michel,

Dat zijn zeker grote veranderingen, en ik was toch wel even verbaasd toen ik gisteren hoorde. :)
Met de plannen die je hebt voor Michelstadt 2.0, is het ook wel nodig denk ik.
Ik ben heel benieuwd en het gaat zeker goed komen. :thumbup:

Gr.
René
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

offline
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
 :) Leuke plannen en het werd wel tijd ook met je te kleine baan. Of te veel materieel? O:-D
Je kan ook wat in het verkoophoekje plaatsen, dan krijg je vanzelf weer ruimte. :-)
En mooi dat je met Koploper gaat rijden, ik heb er ook zo'n eentje op de baan rondrijden  :o) :o)  >:-D
Suc6 met de verdere uitwerking van dit alles, je krijgt het nog druk.
Let wel op, anders gaat het op werken lijken. 8o

Dirk-Jan
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Welkom bij de club Ecos/Koploper/Marklin MFX. Ik wens je veel support en hulpjes toe want dat ga je nodig hebben. Ironisch bedoeld maar daar kun je wel tegen denk ik. ;)

Met groet,
Ben.
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
@René, Ik was eigenlijk ook verbaast toen ik tegen Peter (de geluidsman) zei ik ga een s88 kopen ik ga het doen. ;)
Ik denk ook wel met wat hulp goed gaat komen.  :thumbup:

@Dirk-Jan, een combinatie van beiden denk ik. :D
En nee verkopen doe ik niet dan maar in de vitrine of straks in het schaduwstation(s). :thumbup:
Koploper doet het hier al goed hoor (zie foto). :D
Met de drukte zal het wel meevallen moet ook werken tussendoor. :)

@Ben, dank je wel en weer bij een club en ik zit al bij zoveel clubjes. ;)
Zonder support en hulpjes was ik er niet aan begonnen en ja ik zal ze zeker nodig hebben.
Tegen jouw aparte soort humor kan ik wel tegen hoor zie de humor er wel van in. ;) :D ;) :D

Edit foto toegevoegd vergeten. :?
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Hoi Michel,

Eindelijk genoeg van ovaaltjes rijden ? Ja, kleine jongens worden groot. Gekheid natuurlijk maar
je bent nu de begin fase ontgroeid en je weet wat je wil. Ik wil je heel veel succes en wijsheid
toe wensen bij de (weder) opbouw van Michelstadt 2.0. Doe niks overhaast en denk over de te
nemen stappen altijd heel goed na want anders zit je later met de gebakken peren.
Toch jammer dat ik niet meer in het Almeerse kom anders kwam ik je geheid helpen al was het
ook om de koffie in te schenken. :-)

Succes Michel. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Hey Michel,

Ik was net zo verbaast als jij gisteren, maar je hebt A gezegd dus B volgt vanzelf.
De baan die jij wil gaan bouwen vraagt ook om automatisering.

Vandaag zijn Sander en ik bij Gino geweest, daar hebben de eerste treinen gereden  :)


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Nogmaals mijn dank hiervoor Peter en Sander.
Jullie zijn echt ongelofelijk goed in de materie koploper  :thumbup:
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
@Bernard, nee hoor heb er geen genoeg van maar heb teveel materiaal op de baan staan en als ik nog meer materiaal aanschaf is er geen ruimte meer om te rijden daarom Michelstadt 2.0. ;) ;)
Bedankt voor de tip om niks overhaast te doen ik zal hem in mijn achterhoofd houden. :thumbup: :thumbup:
Zeker jammer dat je niet meer in Almere bent want je bent altijd welkom en dan hoeft je niks te doen hoor want koffie drink ik niet want dan wordt ik wakker. :D :D

@Peter, goed om te lezen dat jij en Sander bij Gino de treinen hebben laten rijden. :thumbup: :thumbup:
Hopelijk over een tijdje hier ook. ;) ;)

@Gino, lekker he weer die treinen te zien rijden over je mooie baan. :) :) :)

Edit: letter toegevoegd.
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2012

Er zijn geen problemen, slechts uitdagingen.

offline
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Michel,

ik blijf je topic volgen omdat ik erg benieuwd ben wat je ervaringen zijn met de digitalisering.  8)
Je weet, ik ben meer van de hybride tussenvorm, maar ook mijn baantje wordt steeds drukker en drukker.  :)

Groet,

Jeffrey
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Hoi Michel

Eindelijk de knoop doorgehakt en ga je digitaal rijden ben zelf nog aan het nadenken .   :thumbup:

Jammer dat ik je in Houten niet ben tegengekomen .

Blijf je nu zeker volgen hoe het verdergaat

Gr Alex 0850
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
@Jeffrey, Leuk dat je de bevindingen omtrent het automatiseren blijft volgen.
Als het op jouw baan ook steeds drukker wordt moet je keuze's maken met waar je mee gaat rijden dus er iets op en er iets af en dat wilde ik niet.
Daarom Michelstadt 2.0 en maar meteen automatiseren ben straks toch bezig met bouwen en vernieuwen. :)

@Alex, ja eindelijk de knoop doorgehakt. ;)
Inderdaad jammer dat we niet gezien hebben in Houten had je graag de hand geschud in één van de hallen volgende keer dan maar. :) :) :)
Bedankt dat je blijft volgen maar ik moet eerst nog een baanplan maken voor de bovenbaan en nog wat stukjes rails verzamelen. ;) ;)
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Hoi Michel

Ben net terug van vakantie (koud hier) moest een hoop bij lezen en ik werd blij verrast dat je de juiste weg hebt gevonden voor je beslissing om je baan te automatiseren en de juiste keuze hebt gemaakt voor de Ecos met Koploper, Je wilde er niet aan maar je zal er geen spijt van krijgen en je hebt hulp genoeg om het allemaal te realiseren.
Wens je veel succes met je baanplan en het bouwen en mocht je nog vragen hebben je weet me te vinden.

Mvg
Koos
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Hallo Koos,

Allereerst lekkere vakantie gehad ?
En ja in Houten kwam het spontaan op en ik kocht meteen maar een s88 kan ik nu niet meer terug. ;) ;)
Het zal met vallen en opstaan gaan het automatiseren maar het gaat uiteindelijk helemaal goed komen.
En bedankt dat ik met vragen bij je aan kan kloppen maar dat zal wel gezellig bij je langs komen worden. :thumbup: :thumbup:
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Hallo Michel

Verlaat ik voor een weekeinde ons dorp , besluit jij om ne ts verbouwen baan vergaand te automatiseren. Dit terwijl je zoveel plezier beleeft met zelf aan de knoppen te zitten.

Dapper hoor.

Succes met de plannen.

Groet

Erik
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Niet meer het dorp verlaten dus Erik. :D :D
Ja ik ga het gewoon proberen kijk wel hoe het gaat. :) :)
Dank je wel. :thumbup: :thumbup:
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Je kan met koploper nog altijd zelf aan de knoppen zitten... :P :D
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
 @citaat
moet ik wel eerst mijn sigaar en whiskey glas neerzetten, dan heb ik mijn handen vrij :P :D
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Hé levensgenietert, ook weer in het landje, bruin geworden zeker?
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Grote veranderingen in Michelstadt 2.0.
@Wim, altijd mooi aan de knopen zitten. ;)

@Koos, ik neem die lekkere spullen graag van je over als ik bij je ben kan jij aan de knoppen zitten. :D :D

@Ben, ben niet weggeweest. ;) ;)
Brief van Carl aangekomen in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Brief van Carl aangekomen in Michelstadt.
Vandaag kwam de post langs waar ik al naar uitkeek ivm de mogelijke komst van de Märklin Magazin/Insider blad.
Helaas is deze vandaag niet gearriveerd maar wel een envelop van Carl mijn petekind met daar in een stuk rails en een mooie brief.

Hoi peetoom Michel !

Ik hoorde dat je automatisch "om" was en zelfs 2 schaduwstations wil bouwen.
Daar is erg veel rails voor nodig !
Ik dacht,zal hem maar eens verrassen en mijn steentje bijdragen.
Tony heeft toch meer dan genoeg voorraad.
En als je straks met je soldeerbout onder de baan hangt en je ziet dit kado terug,zul je zeker met een glimlach aan me denken !

Fijne kerst en een digioot nieuwjaar

Je kleine peetje,Carl


Wat is het ook een schat van een joch he die Carl.  :thumbup: :thumbup:
Ben trots dat ik zijn peetoom ben. :) :) :) :)

Stukje rails gaat uiteraard met sticker en al in het schaduwstation denk in de bovenste laag zodat ik hem goed kan zien. :D :D
Re: Brief van Carl aangekomen in Michelstadt.
Michel,

das een pracht gebaar van die Carl, zo kan je inderdaad heel veel aan hem denken als je dat spoor gebruikt.  :P  :thumbup: :thumbup: :thumbup:


Groeten

Peter
Re: Brief van Carl aangekomen in Michelstadt.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Brief van Carl aangekomen in Michelstadt.
 Ha die Michel !

Carl zei, "als iedere tiende forummer dat doet, heb je al gauw zo'n 300 railtjes bij elkaar !"  :-)

Hoeven we ook niet zo lang te wachten.........

Grtz Tony
Re: Brief van Carl aangekomen in Michelstadt.
Ha Michel,

ik heb alleen M-rails. Kun je die ook gebruiken?

groeten,
Roel
Re: Brief van Carl aangekomen in Michelstadt.
Kijk, dat is de ware kerstgedachte.
Waarom verzin ik nu nooit zoiets geniaals.
Hulde voor Carl en Tony
Re: Brief van Carl aangekomen in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Brief van Carl aangekomen in Michelstadt.
@Peter, zeker een mooi gebaar van Carl zal het stukje rails mooi vooraan leggen. ;) ;)

@Tony, dat zou mooi zijn maar helaas je zult even moeten wachten. :D

@Roel, bedankt voor je aanbod maar helaas gebruik ik geen m-rails. :)

@Gino, zeker hulde voor Carl und Tony. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Brief van Carl aangekomen in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

trotse M-rail rijder

offline
Re: Brief van Carl aangekomen in Michelstadt.
Citaat van: Tony op vrijdag 18 december 2015, 16:45:41
Carl zei, "als iedere tiende forummer dat doet, heb je al gauw zo'n 300 railtjes bij elkaar !"  :-)
mag ik hopen dat ik tussen de 1-9 zit, heb alleen maar m-rails :D :P
Re: Brief van Carl aangekomen in Michelstadt.
Wouw wat is die carl toch geweldig het lijkt wel een soort Sinterklaas die alles in gaten  houd en regelt   :P
Re: Brief van Carl aangekomen in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Brief van Carl aangekomen in Michelstadt.
@Tim, hoop doet leven. ;) ;)

@Pixon, Carl ziet en hoort alles wat er op het forum gebeurt. :) :) :)
Re: Brief van Carl aangekomen in Michelstadt.
Kerstkado's voor in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Kerstkado's voor in Michelstadt.
Dank je wel voor je goede wens voor 2016 Peter. :thumbup: :thumbup:

De Kerstman was mij deze kerst goed gezind vele mooie kado's gekregen. :thumbup: :thumbup:

De prachtige gevangenis van Faller nr 999 nog helemaal in het plastiek verpakt. :) :)
Altijd handig nu Michelstadt 2.0 groter wordt dan zitten daar vast wel wat stoute preisertjes of Nochjes bij. ;) ;) ;)

Een mooie Taurus loc de eerste in Michelstadt met de firma naam Willy Betz erop geschreven leuk om de wagons met opleggers te vervoeren. :) :)

En een leuk scenery setje van Busch nr 7680 van een kindergarden bus met moeder en 2 kinderen.  :) :)

En een waardebon om bij Harlaar in te leveren. :thumbup: :thumbup:

Ben zeer blij met deze kerstkado's dus proberen volgend jaar maar weer braaf zijn. ;) ;) ;)

Re: Kerstkado's voor in Michelstadt.
Lid sinds: 2010

Big Boy 4014

offline
Re: Kerstkado's voor in Michelstadt.
Hoi Michel,

Mooie aanwinsten en geeft een mooi vervolg aan deze :thumbup: :P
Ben benieuwd.
Mvg,
Theo.
Re: Kerstkado's voor in Michelstadt.
Michel,

Dan ben jij ook heel braaf geweest, zij het nog tegen je vriendin.  :D :D Michel is een engeltje  O:-D met een (B) voor  >:-D
Mooie kerstkado's hoor, gaat zeker mooi staan op je baan en je loc  :P  :thumbup: :thumbup:


Groeten

Peter
Re: Kerstkado's voor in Michelstadt.
-Michel:
Wat een prachtige cadeaus heb je daar van de kerstman, gegarandeerd weer uren plezier voor jouw op de baan, zowel de oude als de nieuwe,  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Kerstkado's voor in Michelstadt.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Kerstkado's voor in Michelstadt.
Hoi Michel,

Jij moet wel heel erg goed je best gedaan hebben afgelopen jaar.

Wat een mooie uitbreidingen voor Michelstadt  :thumbup: :thumbup:

Met de Taurus moet je oppassen, ze smaken naar meer  :)

Veel plezier ermee.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Kerstkado's voor in Michelstadt.
Mooie cadeaus maatje.
En welverdiend natuurlijk.
Ken niemand die braver is als jij  ;)
Re: Kerstkado's voor in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Kerstkado's voor in Michelstadt.
Michel,
Een heel jaar braaf zijn, schreef jij! Dat zal een hele opgave worden! Ja, dat braaf zijn, wat houdt dat eigenlijk in? Probeer dat maar eens op te noemen! >:-D
Ik zal jou nauwlettend in de gaten houden, maar bij wie moet ik dan iets kwijt? Wat jij zeker moet doen, dat is uit jouw Faller cadeau blijven!! Dan ben jij aardig op de juiste weg bezig, maar zodra jij daar vanaf wijkt?????

In elk geval moeten er vrachtwagens worden aangeschaft van diezelfde naam! Dat zal heel mooi staan op jouw nieuwe baan!
Suk6 ermee en voor OUD / NIEUW doe het voorzichtig aan; niet zo roekeloos!
Re: Kerstkado's voor in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Kerstkado's voor in Michelstadt.
@Theo, dank je wel helaas wordt de gevangenis pas gebouwd als Michelstadt 2.0 staat maar de Taurus rijd al lekker zijn rondjes. :thumbup: :thumbup:

@Peter (Peterke), bedankt voor je goede woorden tegen mijn vriendin heeft zeker mee geholpen. :thumbup: :thumbup:
Ja denk ook dat ze mooi zullen staan op de (nieuwe) baan. :) :)

@Jørg, dank je wel jij begrijpt het goed lekker veel uren plezier zowel mat maken maar zeker met het spelen en genieten. :) :) :)

@Peter (de geluidsman), ik heb heeeel erg mijn best gedaan en nu ik de beloning zie ga ik het in 2016 weer zo doen. ;) ;)
De Taurus is heel mooi en ik vrees ook dat het niet bij dit mooie exemplaar zal blijven. :D :D
Met het komt het wel goed hoor. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@Gino, he he eindelijk iemand op het forum die mensen kennis heeft. >:-D >:-D >:-D

@Gerard, ja hoe leg je braaf zijn uit gewoon alles doen wat mijn vriendin zegt en zeggen dat je de intentie heeft om meer dingen in huis te doen enz enz. >:-D >:-D
En de gevangenis komt er omdat we de teugels wat strakker aan gaan trekken in Michelstadt 2.0 voor de preisertjes en sinds kort ook nochjes. ;) ;) ;)
Er moet zeker wat materiaal worden aangeschaft van Willy B maar voorlopig niet eerst rails en andere spullen kopen de eerst komende maanden misschien wel het hele jaar.
Maar gelukkig heb ik al één oplegger van Willy B dus die rijd er al achter deze prachtige loc.
Re: Kerstkado's voor in Michelstadt.
Hoi Michel,

Mooie cadeaus van de Kerstman. B)
Veel plezier ermee.

Gr.
René
Re: Kerstkado's voor in Michelstadt.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Kerstkado's voor in Michelstadt.
Heej Michel,

Dacht dat je alleen voor de Sint braaf moest zijn ! Na 5 december dus ook  8o
Hoe dan ook, erg mooi spul voor je baan  :thumbup:
Zo'n Taurus staat hier ook allang op het lijstje.

Maar goed dat die bajesklanten er als een zebra uitzien, kejje ze zo weer achter de muur droppen, als je ze ergens los in Michelstadt tegen komt.

Grtz Tony
Re: Kerstkado's voor in Michelstadt.
Mooie aanwinsten Michel! Zo'n Taurus is echt schitterend, ga toch maar een briefje schrijven naar de kerstman en anders eten we volgend jaar met kerst hertebiefstuk.....   ;)
Re: Kerstkado's voor in Michelstadt.
Lid sinds: 2012

Er zijn geen problemen, slechts uitdagingen.

offline
Re: Kerstkado's voor in Michelstadt.
Hallo Michel,

Sehr schön!!! :P :thumbup:

Met vriendelijke groet,

Jeffrey



Re: Kerstkado's voor in Michelstadt.
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

offline
Re: Kerstkado's voor in Michelstadt.
 :) Nou, die nieuwe lok zal wel :P, maar de gevangenis is geweldig. B)
Dat is een zeldzame en erg leuke aanwinst voor een mooi stukje scenery. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Veel plezier met de bouw ervan.

Dirk-Jan
Re: Kerstkado's voor in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Kerstkado's voor in Michelstadt.
@René, dat vond ik ook. :D
Met het plezier gaat het zeker goed komen. :thumbup: :thumbup:

@Tony, gewoon het hele jaar dus braaf zijn. :thumbup:
De Taurus stond hier ook lang op de verlanglijst die de kerstman dus ook had. :D :D
Het is een mooie loc met sluitverlichting en met grootlicht erop/erin. :) :)
Ik heb ze wel eens gezien die boefjes in streepjes pakjes van modelpower dus maar weer op zoek naar meer boefjes. ;)
Zo zijn ze inderdaad wel makkelijk op te sporen voor de politie van Michelstadt. >:-D >:-D

@Frank, dank je wel ja misschien lukt het een Taurus te krijgen via chantage. >:-D >:-D >:-D

@Jeffrey, danke mein Freund. :thumbup: :thumbup:

@Dirk-Jan, de loc is zo. :thumbup:
De gevangenis is. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ik ga er een mooi stukje scenery van maken denk buiten de stad met groen er om heen en een weg er naar toe en in het groen de "chain gang" aan het werk ideeën zat weer. ;) ;)

Re: Kerstkado's voor in Michelstadt.
Die kadobon heb je meer aan als aan 1 van V&D ...

Je hebt prachtige modellen kado gekregen !!
Re: Kerstkado's voor in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Kerstkado's voor in Michelstadt.
Gelukkig was het niet een V&D bon ;) maar van mijn favoriete modeltreinenwinkel die hopelijk nog lang blijft bestaan. :) :)
En ja ik ben zeer gelukkig met de gekregen kado's. :) :) :)