Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

0 leden en 4 gasten bekijken dit board.
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Wat een prachtige spullen weer.
Kan ook niet wachten om al dat moois achter je mooie Duitse krokodil voorbij te zien komen.
De verlichting in de wagon is precies goed, niet te zacht en niet te fel.
De marklin trick os natuurlijk de kers op de taart, wat een beauty.

Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
@Tony, als ik inderdaad een andere tafel ga bouwen komen er voldoende opstelsporen voor de komende..... :D
En ik zal mijn stinkende best doen voor Carl om er een mooi filmpje van te maken zet de magnetron met popcorn maar vast klaar voor Carl. ;)

@Dik-Jan, ga het gewoon meer proberen het scenery misschien verdient het niet de schoonheidsprijs de eerste keer maar ik zal mijn best doen. :)
En nee helaas stond er geen Märklin op de zijkant. :(
Maar mocht Märklin meelezen ik wil met zo als deze truck wel door Europa heen scheuren hoor en naar evenementen hoor. ;) ;) ;)

@Tony, foei wat denk je slecht over mij maar zal wel door mijn hoofd spoken. :D :D :D

@Gino, ik heb het al zien rijden en ja ik heb genoten zo mooi met die robuuste Duitse krokodil ervoor. :thumbup: :thumbup:
En wat je zegt de verlichting is perfect doe er ook niks aan en dat hij de hele tijd brand zoveel stroom vreet het volgens mij niet meer wagons met verlichting heb ik niet staan.
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Hoi Michel,

Leuk om te zien dat het gelukt is om aan de 4232 te komen, dat maakt de trein mooi compleet. Zeker met de nieuwe Märklin oplegger met Scanie trekker ervoor. Moet deze eerdaags ook binnen krijgen. De binnenverlichting ziet er heel mooi uit. Ook de overige zijn weer een aanwinst voor je baan. Veel plezier met alle aanwinsten en geniet ervan. 
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Mooie aanwinsten weer Michel, ik was ook in Houten maar heb je niet gezien... en misschien ook wel, maar niet herkend... ik weet ook niet hoe je er uit ziet :D er zullen ongetwijfeld meer forumvrienden hebben gelopen zonder het van elkaar te weten ;)
Heb Jørg, Staf, ? en Dennis wel even ontmoet in het restaurant, was leuk om elkaar eens te zien.
Daanaast wat mooie Luxemburgse goederenwagens gescoord >:-D
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Hoi Michel,
Jouw wagenpark blijft maar vrolijk doorgroeien.
Ik was onder de indruk van je enorme baanoppervalk met al die rijlengte maar volgens mij ga je straks inderdaad ruimte tekort komen.
Ben zeer benieuwd of en hoe je een tweede niveau met een schaduwstation gaat bouwen.
Veel succes en geniet van al je mooie locs.

Paul.
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Hoi Michel,

Leuk je vandaag even gesproken te hebben, en nog bedankt voor de tip over het rollende landsrasse rijtuig.
Veel plezier met je nieuwe aanwinsten, die Marklin truck is geweldig en gaat hier zeker ook komen  :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
-Michel:
Waar blijven die line-up foto's van je loc's,  >:-D >:-D >:-D >:-D >:-D
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
@Marcel, ja de 4232 hoort er gewoon bij en toen ik die zwarte Scania met het Märklin zag was ik meteen verliefd erop.
Met het hek werk ga ik lekker lopen pielen tot dat het iets mooi wordt voor publicatie. ;)

@Hans, dank je wel.
Wie weet hebben we elkaar in één van de paden in Houten wel gepasseerd maar hebben we elkaar helaas niet herkent misschien moet ik de volgende beurs maar mijn I  :favorite: Carl shirt maar aandoen. ;)
Zag net je mooie aanwinsten in je topic ze zien der mooi uit. :thumbup:

@Paul, helaas MOET ik van mijn wederhelft er nu even een rem op gooien wat betreft het wagenpark maar we moeten nog naar Duitsland volgende maand dan zal ik mijn glinsterende bruine ogen aan haar laten zien en dan komt het weer goed hoor. ;) ;)
Ja de baan heeft een mooie oppervlakte maar begin nu wel ietsjes krap te worden dus meer opstelsporen erbij maar dat gaat goed komen.
Dank je wel en met het genieten komt het helemaal goed hoor. :) :) :)

@Peter, het was zeker gezellig om elkaar weer even te zien en daar zijn we voor om elkaar met tips te helpen met deze mooie hobby. :thumbup:
Dank je wel en hopelijk rijd de lageboordwagon met die schitterende zwarte Märklin truck ook bij jouw op je baan.  :thumbup: :thumbup:

@Jørg, helaas gisteravond een feestje dus laat thuis en vanmiddag krijg ik bezoek van een mede forum lid dus op zolder even alles netjes maken wil nog een filmpje van de nieuwe aanwinsten maken hopelijk heb ik dan nog wat tijd om line-up foto's te maken.
En anders doe ik dat van de week even nou ja even het gaat steeds langer duren met de uitbreiding van de loc's. ;) ;)
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.

Hoi Michel,

Je petekind wordt ongeduldig  :P
Hij heeft zich voor de computer genesteld en jouw draadje geopend, klaar voor wat komen gaat..........

Grtz Tony
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Dan hebben Carl en ik elkaar gekruist vannacht ik ging om 4 uur naar bed. >:-D
Ga zo naar boven om een filmpje te maken.
Zeg maar tegen mijn petekind dat hij nog even geduld moet hebben. ;)
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Hoi Michel,

Nou, ik heb heel wat moois te bekijken vanmiddag. :P

Gr.
René
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Mooie sleep Rollende Landstrasse en je hebt het rijtuig inmiddels gescoord. Veel plezier er mee!
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
@René, gezellig ik kijk ernaar uit. :thumbup:

@Maarten, dank je wel en ja na de mail uitwisseling stond het rijtuig netjes op mij te wachten. :)
Rollende landestrasse rijd door Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Rollende landestrasse rijd door Michelstadt.
Carl mijn kleine vriend hier is dan het beloofde filmpje van de rijdende rollende landestrasse samen met de 36622 door Michelstadt.

Veel kijkplezier. :thumbup:

Rollende landestrasse door Michelstadt
Re: Rollende landestrasse rijd door Michelstadt.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Rollende landestrasse rijd door Michelstadt.
 :thumbup: :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Rollende landestrasse rijd door Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Rollende landestrasse rijd door Michelstadt.
Michel,
Bedankt voor het aangename zicht op de nieuwe aanwinsten; leuk gedaan. Als ik die Senseo zie, heb ik gelijk trek gekregen! >:-D
Ik zie eveneens, dat jij je niet verveelt op deze zondag. Fijne dag nog verder!
Re: Rollende landestrasse rijd door Michelstadt.
-Michel:
Wat een prachtig spektakel, maar hoor ik daar geen ratelend wieltje, voor de rest een prachtige sleep met die Duitse krokodil er voor staat en je TRAXX loc is super,  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Rollende landestrasse rijd door Michelstadt.
 :) Top filmpje  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Carl heeft nog niet gereageerd, Carl zal wel al slapend van het bankje zijn gedonderd, het wachten duurde hem te lang. :D

Dirk-Jan
Re: Rollende landestrasse rijd door Michelstadt.
Michel

Wat een mooie sleep dat is echt genieten zelf de preisserpasanten op het perron zijn er van onderste boven.   >:-D

Gr Alex 0850
Re: Rollende landestrasse rijd door Michelstadt.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Rollende landestrasse rijd door Michelstadt.

Bedankt, Michel  :thumbup:

Carl heeft 2 uur lang op de play-knop gedrukt en maar gekeken naar die file op je baan, zoals hij dat zei  :D

Hij ligt nu met pijn in zijn nek in zijn caravan, hij zat te dicht bij het scherm  :(

Ik moest je enorm bedanken, namens hem. Bij deze dus  :thumbup: @citaat :thumbup:  (jumpthumbs)

Grtz Tony
Re: Rollende landestrasse rijd door Michelstadt.
Mooie sleep. De 1e twee vrachtwagens vind ik super, die andere vrachtwagens zou ik op den duur vervangen door Wiking-of HERPA achtige modellen.
Re: Rollende landestrasse rijd door Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Rollende landestrasse rijd door Michelstadt.
@Peter, dank je wel voor je :thumbup: :thumbup:.

@Gerard, graag gedaan en geniet van je Senseo. :)

@Jørg, het is zeker een spektakel ik hoor het ook maar het al 10 gecontroleerd maar alles staat op de rails misschien hoort het geluid door die kleine wieltjes.
En de Traxx ja die is super mooi. :thumbup: :thumbup:

@Dirk-Jan, dank je wel. :thumbup:
Hij (Carl) heeft het veel te druk met tuinieren dus erg moe soms. ;)

@Alex, het is zeker een mooie sleep iets te lang voor de baan maar het aanzien maakt een hoop goed. :thumbup:
Je bent scherp wat betreft de omgevallen preisertjes. ;) ;)

@Tony, vertroetel Carl maar met zijn nekje de kleine tijger is veel te lang wakker geweest. :D :D

@Maarten, Dank je wel en het wit overheerst wel heel erg inderdaad maar voor de 0,50 cent bij de kringloopwinkel kon ik ze niet laten leggen. ;)
Maar met de tijd worden ze langzaam vervangen voor kleurige modellen. :thumbup:
Re: Rollende landestrasse rijd door Michelstadt.
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: Rollende landestrasse rijd door Michelstadt.
Mooi filmpje Michel  :thumbup:, maar wat maakt die drone waarmee gefilmd is een herrie  >:-D
Re: Rollende landestrasse rijd door Michelstadt.
Lid sinds: 2013

trotse M-rail rijder

offline
Re: Rollende landestrasse rijd door Michelstadt.
leuk filmpje. je hebt er gelijk een abonnee bij O:-D
Re: Rollende landestrasse rijd door Michelstadt.
Vanmiddag op bezoek geweest bij Michel en zijn mooie baan bewonderd. B)
Het rangeergedeelte staat lekker vol met mooi materieel. :thumbup:

Ik had mijn E03 met Rheinpfeilrijtuigen meegenomen en deze samen met o.a Rheingold en rollende landestraße lekker rondgereden. B)

Michel, bedankt voor de gastvrijheid en gezelligheid. :)

Gr.
René
Re: Rollende landestrasse rijd door Michelstadt.
Mooie sleep die Rollende Landstraße, maar andere vrachtwagens erop zal hem inderdaad nog mooier maken.
René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
@Tim, dank je wel en leuk dat je abonnee geworden bent van mijn YouTube kanaal. :thumbup: :thumbup:

@Marcel bedankt ja dat denk ik ook maakt het wat kleuriger. :) :)

@René, Jij bedankt voor je gezelligheid en het meenemen van je schitterende loc en wagons. :) :)

Zoals jullie al gelezen hebben was vanmiddag René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt na de koffie zijn we naar boven gegaan.
Boven haalde René zijn meegebrachte E03 met Rheinpfeilrijtuigen uit de doos wouw wat een mooie loc is dat zeg mijn verlanglijst is weer groter geworden René bedankt. :D

De E03 had zich snel aangemeld en voelde zich vrij snel thuis in Michelstadt. :thumbup:
De Rheingold wagons met de E10 ervoor reed lekker rondjes om het station en de E03 samen me de Br01.10 reden een groot rondje om de baan.
Later werd de Br01.10 geruild voor de krokodil met lageboordwagens en hebben we een uurtje heerlijk genoten van het rij genot van de mooie loc's. :thumbup: :thumbup:
Helaas was het bijna etenstijd en ging René weer huiswaarts en wilde hij zijn E03 niet achter laten. :D :D :D
Ook nam René nog een presentje voor mij mee een gedemonteerde distributie loods prachtig mooi misschien wordt het weer een distributie loods maar ik ben ook bezig om een wasstraat te maken dus misschien ga ik hem daarvoor gebruiken misschien heel misschien.
Natuurlijk is al het moois op de film (3x) vastgelegd door het promotie team van Michelstadt.

Nogmaals René bedankt en ik zeg voor herhaling vatbaar. :thumbup: :thumbup:

E03 en Br01.10 in de bocht

E03 en E10 en Br01.10 in stationsstraat

E03 en E10 en de krokodil
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Michel,

Leuk filmpje van je rijdende locs prachtige aanwinsten, je treintafel gaat echt te klein worden zo.  :thumbup: :thumbup:
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Lid sinds: 2015

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn eigen manier.

offline
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Leuke filmpjes van een paar mooie lok's met slepen.

Hartelijke groet,
Ragoem
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Hoi Michel,

Voor een vrachtwagenchauffeur is zo'n distributiecentrum wel een goed plekje om mooie trucks te parkeren !
Ook leuk om op beurzen naar te zoeken, hobby erbij  :P

Grtz Tony
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
-Michel:
Wat een prachtig schouwspel al dat rijdend geweld op de baan, de inwoners van Michelstadt zullen wel tevreden zijn geweest om deze beauty's op bezoek te krijgen, en ook nog een super tof cadeau, weer een stukje scenery bij op je immer groeiende baan,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Mooi Michel, wat een prachtige treinen.
Kan mij goed voorstellen dat jullie een leuke middag gehad hebben.
Heb gelijk ook maar een abbotje op jou YouTube kanaal genomen  ;)
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Hoi Michel,

Mooi mooi mooi man, geweldig materiaal, ik zag zelfs een olie gestookte stoomloc op je baan  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Jammer dat René zijn materiaal weer meenam en jou met een probleem opscheepte ( verlanglijst weer groter )  :)


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Mooie filmpjes Michel! Erg fraai ook zo'n 110 met sleep!
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Michel

Mooie filmpjes en mooi materiaal jou zondag middag kon niet meer stuk  :thumbup:

Gr Alex 0850
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Hoi Michel,

Filmpjes zijn goed gelukt. :thumbup: B)

Gr.
René
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
@Peter (peterke33), dank je en hij wordt bijna te klein. ;)

@Ragoem, Dank je wel. :thumbup:

@Tony, dat denk ik ook weer een nieuwe hobby mooie vrachtwagens zoeken want voor een wasstraat ziet er helaas te weinig glas in. :)

@Jørg, leuk dat je het een prachtig schouwspel vindt. :thumbup:
De inwoners zijn zeker tevreden met het bezoek van het materiaal van René. :) :)

@Gino, het zijn zeker prachtige treinen die rond reden. :thumbup:
Het was zo gezellig dat de uurtjes om vlogen. ;) ;)
Dank je wel voor je abbotje. :thumbup: :thumbup:

@Peter ( de geluidsman), het was smeulen om hier naar te kijken. :)
Had bijna tranen in mijn ogen dat René zijn materiaal weer meenam naar huis. ;)
En dat probleem neem ik op de koop toe. :D

@Frank, dank je wel. :thumbup: :thumbup:

@Alex, mijn zondag kan/kon zeker niet meer stuk gezelligheid en ogen te kort komen om te kijken naar al het moois. ;) ;)

@René, filmpjes zijn zeker mooi geworden en dat zonder film opleiding. :D
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Hoi Michel,

Leuk dat je nu een bekende forummer op bezoek had :-)

Mooi materieel is er te zien in de filmpjes, en dat heeft zeker een fijne dag opgeleverd :thumbup:

Dat hadden wij Ton V100 en ik zei de gek ook bij Peterke afgelopen vrijdag, en zo zien we elkaar wat vaker en leren we ook weer eens wat van elkaar ;)

Nog gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst, het is een prachtlok en met een fijne prijs erop B)

M.v.g.

Hans V200.0
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Hallo Hans,

Dank je wel voor de felicitaties voor de nieuwe mooie loc. :thumbup: :thumbup:

Het heeft zeker een fijne middag opgeleverd vooral met het mooie materiaal wat René mee genomen had. :thumbup:

Ik zag in de topic van Peter (peterke33) dat julie ook een mooie dag hadden met zijn drieën. :thumbup:
Vooral de frietjes waren lekker las ik. :biggrin:


Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Hoi Michel,

Dat was zeker een fijne dag hoor en ik deed het zowel voor Peter als voor Ton, dus dat was met z'n drieën genieten en lachen hoor ;)
Ja zeker de frieten zijn echt lekker daar hoor, en daar hebben we ook van genoten, maar ook van de lok's die Ton en ik bij ons hadden.

Zal de foto's er vanavond in doen in dat topic, maar of het allemaal gaat lukken, dat weet ik niet zeker.
Graag gedaan hoor en je hebt echt een mooie lok erbij, die bij geen trein misstaat, en ook niet als ie solo rijdt ;)

M.v.g.

Hans V200.0
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Michel,
Verbazingwekkend, om jouw locs te zien rijden met zo'n lange sleep erachter! Leuk, maar ik heb eens zitten kijken in mijn favorieten en daar kwam ik het volgende tegen. Het vergt wel een om- en/of verbouw. maar alles zal best op jouw zolder passen. Met wat passen en meten en uiteraard jouw vriendin eens heel lief aankijken (?) komt er zeker te weten een prachtbaan te staan. Ik help met het volgende idee. Veel kijkplezier en geniet er maar van!



Suk6!
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
-Gerard:
Dank voor het plaatsen van een prachtig filmpje,  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Jørg,
Het zou ook voor jouw toekomstige baan kunnen gaan gelden, want jij hebt ook behoorlijke grote 'slepen' achter jouw locs. Dus onthoud het maar en bekijk hoe anderen het gedaan hebben. Scenery, rotsen, figuurtjes en al het andere!
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Citaat van: GWS op woensdag 07 oktober 2015, 14:41:44
ik heb eens zitten kijken in mijn favorieten en daar kwam ik het volgende tegen. Het vergt wel een om- en/of verbouw. maar alles zal best op jouw zolder passen. Met wat passen en meten en uiteraard jouw vriendin eens heel lief aankijken (?) komt er zeker te weten een prachtbaan te staan. Ik help met het volgende idee. Veel kijkplezier en geniet er maar van!



En dat was nog maar de helft van wat er van dit onderwerp te zien was, zie  :D


Overigens is deze modelbouwer zeer actief op youtube zie

https://www.youtube.com/user/dim11852/videos
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Dick,
Kijk, dat is snel reageren! Heb inderdaad zitten kijken. Die persoon is zeker heel veel op YouTube bezig. Bedankt daarvoor!.
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
@Gerard, bedankt voor de mooie link naar het schitterende filmpje. :thumbup:
Ja zo een baan wil ik wel maar ja heb 2 linker handen dus zal het er nooit van komen vrees ik. ;)
Maar zal toch voor de zekerheid even et mijn vriendin praten en het filmpje onder haar neus wrijven. >:-D

@Jørg, helemaal meer eens. :thumbup:

@Dick, jij ook bedankt voor het mooie filmpje en de lick die ik meteen opgeslagen hebt. :thumbup: :thumbup:

@Gerard, Dick is zo snel. :P
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
-Dick:

Top,  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Michel,
Ben jij ingeslapen tijdens die mooie film van mij? Lig jij bewusteloos? Moeten we ons zorgen gaan maken, of barst je van allerlei plannen naar aanleiding van die mooie film? Ach, er komt weer een tijd, dat jij ons voor het blok zet met een hele nieuwe aanwinst, die jij van jouw "meissie" hebt ontvangen wegens 'goed gedrag' >:-D?

Laat het allemaal maar gaan; jouw winterslaap is wel heel erg vroeg begonnen! >:-D

Slaap rustig verder en probeer je maar te ontspannen, want het volgende jaar staat er weer gigantisch veel op 'stapel'! >:-D
"Oogjes toe, snaveltje dicht en lekker dromen".
SSSTTTTTT!
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Michel,

Heb op je draadje gezien dat jij die schakelkastjes, op je balk hebt geschroefd. valt dat goed mee om te schakelen, of liever op een tafeltje plankje schroeven ??
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: René (Lokkie) op bezoek in Michelstadt.
@Gerard, nee hoor Gerard levend en wel heb inderdaad heerlijk genoten van je film en ideeën doe ik altijd op. :P
Nee heb het gewoon druk ik rij wel iedere dag een uurtje met de treinen en wil best wel weer wat aan de scenery doen maar de tijd ontbreekt even nu.
Het werk gaat steeds verhoogd worden zodat ik meer uren ga maken op de vrachtwagen en de weekenden zijn tot eind november vol geboekt reisjes naar Noorwegen en 2x naar Duitsland en de gastendag natuurlijk.
Met de aanwinsten komt het wel goed hoor let maar op. ;)

@Peter, er valt goed mee te schakelen ik heb er geen problemen mee. :)