Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

0 leden en 4 gasten bekijken dit board.
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
 :) Dat is alweer een hele mooie aanwinst. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Wat voor moois ga je er achter hangen?
En die Insider wagon is ook een leuke, die staat mooi in een goederensleep. B)

Dirk-Jan
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Michel krijgt een straat verbod in Houten komende zaterdag  :D.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Lid sinds: 2006

Ik spoor niet, maar bus wel. ©

offline
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Citaat van: h0_miessie op donderdag 01 oktober 2015, 21:34:24
........ toen naar boven de loc aanmelden en wat nu hij wilde zich niet aanmelden grrr toen kreeg ik bericht van Peter de geluidsman dat ik hem eerst even moest aanmelden op de MS2.
Doos uitgepakt MS2 aangesloten en de loc erop en meteen aangemeld MFX ging knipperen een pak van mijn hart toen op het programmeer spoor van de CS2 en ook daar bam aanmelden heerlijk.


Begrijp ik het nu goed, dat je de loc eerst op een MS2 moet aanmelden, voordat die zich op de CS2 aanmeld?

Gr. Charlie
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
@René, gezellig ik laat hem je graag zien. :)

@Wim, dank je wel Wim. :thumbup:

@Patrick, hij is heel gaaf met het plezier komt het wel goed. :thumbup: :thumbup:

@Jørg, ja de uitbreiding gaat lekker. :)
Zal zondag een line-up maken van de loc's. :thumbup:
Het plezier begon al dat ik een smsje kreeg dat hij gearriveerd was. :D

@Ragoem, dank je wel. :) :)

@TFK, hij is heeeel mooi hopelijk komt die van jouw ook snel. :thumbup: :thumbup:

@Peter, maar het is/was het allemaal waard. ;)
Dank je wel. :thumbup:

@Marcel, zeker 2 mooie aanwinsten de filmpjes komen eraan even geduld heb helaas een vrij druk weekend. :)

@Dirk-Jan, weet niet wat ik er achter ga hangen dus voorlopig blijft hij lekker zo (solo) rijden.
De insider wagon gaat de vitrine in. :)

@Peter, waarom is help de economie op gang. :D :D

@Charlie, klopt hij wilde zich niet aanmelden op de CS2 na een tip van Peter (de geluidsman) eerst op de MS2 aangemeld ging vlekkeloos daarna op de CS2 ook dat ging toen vlekkeloos dit was mijn eerste MFX loc die dit had de andere MFX loc's hadden dit niet.
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

trotse M-rail rijder

offline
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Michel, mooie aanwinsten weer. Ik vind die E186 erg mooi en zit er over te twijfelen om hem ook (ooit) in huis te halen. Kan je een filmpje maken waarin de geluiden te horen zijn? Daar ben ik erg benieuwd naar
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Michel,

Weeral een prachtige aanwinst op je baan, mooi hoor en die wagon  :thumbup: mag je er ook weer veel plezier aan beleven.
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
@Tim, dank je wel en ik zal mijn best doen met het filmpje en dan vooral met de geluiden maar ik ben geen Steven Spielberg hé. :D

@Peter, dank je Peter hier ga ik zeker van beiden plezier van beleven. :thumbup: :thumbup:


En dat ik net even boven was viel mij dat prachtige geel met blauw van de loc op toen wist ik het ik wil er nog 1 bij hebben weet alleen niet wanneer en dan in tractie rijden prachtig mooi lijkt mij dat om te zien op de baan. :) :) :)
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Michel,

Dat zal zeker prachtig zijn, die in tractie laten rijden.  :D
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Gefeliciteerd mat je prachtige aanwinsten weer Michel.
Die misstaat helemaal niet op jou baan.
Veel rijplezier ermee man.
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Citaat van: h0_miessie op donderdag 01 oktober 2015, 22:36:03
klopt hij wilde zich niet aanmelden op de CS2 na een tip van Peter (de geluidsman) eerst op de MS2 aangemeld ging vlekkeloos daarna op de CS2 ook dat ging toen vlekkeloos dit was mijn eerste MFX loc die dit had de andere MFX loc's hadden dit niet.

Komt vaker voor, blijkbaar hebben de nulletjes en eentjes soms ruzie  :D  >:-D

Nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Michel.
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
@Gino, dank je wel. :thumbup: :thumbup:

@Dick, het is altijd zo vredig in Michelstadt en dan is er toch ruzie tussen de nulletjes en eentjes. ;) ;) :D :D
Dank je wel Dick. :thumbup: :thumbup:
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Hallo Michel,

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst.

Begrijp waarom je niet kon wachten.

Veel rijplezier,

Erik
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

online
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Als je ze allemaal wil verzamelen ben je nog ff bezig, maar het begin is er :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Nog even doorsparen dus ;)

Mooie loc, ik heb de CFL (Luxemburg) uitvoering en al rij ik analoog, hij rijdt heel mooi. Wel vraag ik me af hoe je onderhoud doet aan het motortje dat er in zit, volgens mij is dat een kwestie van compleet vervangen als hij kapot gaat :O
Morgen in Houten eens kijken of ik wat mooie CFL goederenwagens (erts en/of coil) kan scoren om er achter te hangen >:-D
Vraagje: WIE GAAT ER MORGEN NOG MEER NAR HOUTEN???
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Hallo Michel,
Dat is een erg mooie loc. :thumbup:
Veel rij plezier. :D

Groeten,

Remco
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
@Erik, dank je wel wachten duurt altijd lang maar het was het wachten waard wat een geweldige loc is dit. :thumbup:

@Hans, ik probeer ze wel allemaal te verzamelen. ;)
Ik doe als onderhoud alleen een beetje vet erin wat ook in het boekje staat en voor de rest weet ik het ook niet.
De CFL uitvoering is ook een prachtige uitvoering die hier ook niet zou misstaan. :D
En ja ik ga morgen nar Houten heb een rijtuig besteld die haal ik morgen op. :)

@Remco, dank je wel het plezier begon gisteren al nadat ik een smsje kreeg dat hij er was en dat gevoel van plezier heb ik nog steeds. ;) ;)
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
-Michel:
Dan ontmoeten we elkaar waarschijnlijk in Houten,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

online
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
hoe herkennen we elkaar op de beurs? een rode roos in je knoopsgat?
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
-Hans:
:offtopic:
Mijn foto staat in het smoelenboek, je kan ze printen en meenemen,  >:-D >:-D >:-D >:-D >:-D.
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Michel,
Ik sta helemaal perplex van alles wat er geschreven staat. Niet alleen jij, maar ook die loc staat in de belangstelling. Woorden ontbreken mij en daarom schrijf ik maar wat. Dus zaterdag ga jij een rijtuig ophalen. Nou, dat is weer even iets om ook naar uit te kijken. We zijn uiteraard heel nieuwsgierig 'hoe' die op jouw baan er uit gaat zien. Dat vergt weer een foto. Ik ben dit maal niet in "H" aanwezig, omdat ik toch maar een keer naar 'Eurospoor' wilde gaan. Tweemaal naar een beurs is me wat teveel. Ik heb ook nog een afspraak te maken met iemand die ook een baan heeft en bekeken dient te worden. Was vroeger ook lid van dit forum.
Dus: veel plezier met jouw nieuwe aanwinst(en)! Ook veel rijplezier.
Oh, ja, er komt zeker nog een loc bij als jij weer naar Duitsland gaat? Altijd weer die TOP-lok! (kleine verspreking op een bepaalde reklame).
Suk6
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.

Hoi Michel,

Dat werd eens tijd, dat er weer eens een nieuwe loc bijkwam bij jou  :D
Vreemd dat je hem niet zomaar aangemeld kreeg, dat zou toch niet moeten mogen  8o

Eigenlijk ben ik nog veel jaloerser op die mooie wagon met die fraaie plaatjes erop  :thumbup:
Dat soort plaatjes verzamel ik al jaren, nu de wagon dus nog  O:-D

Veel plezier met je aanwinsten en de groetjes van Carl en mij !
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Hoi michel

Tof dat je m al hebt....Ziet er mooi uit. Klopt het dat je met de frontverlichting ook meerdere(enkele) beelden kan krijgen of ben ik nu abuis.

Ik ben nog in de wachtstand......maar komt goed.

Marcel
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Hoi Michel

Gefeliciteerd met de mooie aanwinsten.
Ja dat je een tweede erbij wil begrijp ik wel maar de ruimte wordt steeds krapper  ;)  >:-D

Gr Alex 0850
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
@Jørg, ik hou je in de gaten in Houten zodat wij elkaar weer de hand kunnen schudden. :thumbup:

@Hans, Jørg herken je altijd is de knapste Belg die ik ken. ;)

@Jørg,  :D

@Gerard, zodra het rijtuig binnen is gereden komt er uiteraard een foto. :)
Nee bij eurospoor gaan wij elkaar niet treffen ik vindt eurospoor namelijk niks aan.
En wat er in Duitsland gebeurt dat weet ik nog niet maar de kans is aanwezig dat er een souvenir meegenomen wordt. ;) ;)

@Tony, mijn hartslag sloeg meteen omhoog toen hij zich niet wilde aanmelden maar Dick (Brund55) schreef dat het wel vaker gebeurt het was mijn eerste keer namelijk dat ik dit euvel had.
En de wagon met de fraaie plaatjes vindt ik ook mooi die gaat een heel mooi plekje krijgen in de vitrine. :thumbup:

@Marcel, ben heel blij dat hij gearriveerd is en ja hij is heel mooi en valt lekker op tussen het andere loc geweld. :thumbup: :thumbup:
Ik heb alle funties nog niet goed bekeken wel viel mij op dat er 2 icoontjes voor de toeter zijn maar dat ze het zelfde geluid geven morgen in Houten maar even vragen bij de dealer of dat hoort en zo j dan heb ik pech.
Morgenochtend ga ik hem eens haarfijn bekijken met het scherpe blik. :D
Hopelijk komt die van jouw ook snel zodat je er net zo van kan genieten als ik. :)

@Alex, dank je wel.
Een tweede zou heel mooi zijn maar ik hoorde dat hij vanaf de fabriek uitverkocht is dus dat gaat moeilijk worden maar er zijn loc's genoeg die ik nog kan bemachtigen. ;)
De ruimte wordt krapper maar ik vindingrijker om alles er toch op te zetten. :D
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

trotse M-rail rijder

offline
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
En nu wachten op het filmpje :P
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: NS loc 36622 gearriveerd in Michelstadt.
@Tim, je wordt op je wenken bedien. ;)

Hier dan een filmpje en nog wat foto's van de 36622.
Heb de loc net even bekeken en getest het spuitwerk heeft een beetje een sinaasappel effect vindt ik niet echt mooi glad daar in tegen rijd de loc heerlijk soepel en stil heel stil.
Ik ben er dik en dik tevreden mee zo tevreden dat de loc apart voor op het nieuwe stukje spoor mag staan zodat iedereen die boven komt hem meteen ziet staan. :thumbup: :thumbup:
En ik had niet goed opgelet in mijn enthousiasme 1 knop is voor constante claxon en de andere voor korte claxon geluiden. :)

Kijk en geniet van deze mooie loc.

filmpje van de 36622
Re: Filmpje van de 36622 in Michelstadt.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Filmpje van de 36622 in Michelstadt.
Bedankt voor het plaatsen Mischel, dat aan en af koppelen klinkt wel apart.
Mij gaat het meer om het rijgeluid en dat klinkt prima.
Ik begrijp nu wel wat je bedoeld met een schelle claxon.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Filmpje van de 36622 in Michelstadt.
Het is weer een beauty Michel.
Leuk filmpje en mooie foto's  :thumbup:
Re: Filmpje van de 36622 in Michelstadt.
Hallo Michel,
Het blijft een prachtige loc.
Nu staat hij ook opeens op mijn lijstje. :P

Groeten,

Remco
Re: Filmpje van de 36622 in Michelstadt.
-Michel:
Weer een prachtige aanwinst, filmpje is mooi en de loc wordt prima in de kijker gezet,  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Filmpje van de 36622 in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

trotse M-rail rijder

offline
Re: Filmpje van de 36622 in Michelstadt.
Hoi Michel,
Ik vind hem erg mooi. Mooi filmpje en ik ben het met peter eens dat het aankoppelen en afkoppelen een beetje raar klinkt.
Re: Filmpje van de 36622 in Michelstadt.
Hallo Michel,
Het geluid is erg mooi.
Bij het aan en afkoppelen denk ik dat je hoort dat ze de haak aan de wagon doen en deze aandraaien en met een hamer het goed vast zetten.
Verder ziet hij er erg mooi uit.

Groeten,

Remco
Re: Filmpje van de 36622 in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

trotse M-rail rijder

offline
Re: Filmpje van de 36622 in Michelstadt.
Ik vind het klinken als een springende luchtleiding,  dan het aanhaken en vast schroeven van de schroef koppeling dan lucht en nog een keer lucht.
Re: Filmpje van de 36622 in Michelstadt.
Lid sinds: 2015

Hoe sneller, hoe mooier!

offline
Re: Filmpje van de 36622 in Michelstadt.
Het rijgeluid klinkt goed,  beter dan (ik dacht)  het ACME model.  Daar hebben ze het geluid van een vIRM een beetje bewerkt en er in gestopt.
Re: Filmpje van de 36622 in Michelstadt.
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

offline
Re: Filmpje van de 36622 in Michelstadt.
Citaat van: h0_miessie op vrijdag 02 oktober 2015, 16:58:47
Heb de loc net even bekeken en getest het spuitwerk heeft een beetje een sinaasappel effect vindt ik niet echt mooi glad
Dat zie je vaak bij de huidige nieuwe locs/treinstellen.
Misschien de manier van spuiten door een robot of zo? En ze gebruiken tegenwoordig watergedragen lakken die geschikt moeten zijn voor kunststof, dat zal ook wel niet meevallen. Maar misschien is hier iemand op het forum die er meer verstand van heeft en er wat over kan melden.

:) En die machinist lijkt wel op een hooligan met al zijn getoeter. :o) :D
Maar het is een machtig mooie machine met leuke geluiden erin. (ik kan niet ieder soundje thuisbrengen, maar mooi is het)

Dirk-Jan
Re: Filmpje van de 36622 in Michelstadt.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Filmpje van de 36622 in Michelstadt.

Jij moet wel erg blij zijn met deze loc, Michel  ;)

Alle toeters en bellen en dan ook nog eens een mooi rijgeluid  :thumbup:
En dat sinaasappelhuidje is met wat anti-aging crème zo verholpen !

Wat ga je er achter hangen ?

Grtz Tony
Re: Filmpje van de 36622 in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Filmpje van de 36622 in Michelstadt.
@Peter, rij geluid vindt ik oke :thumbup: claxon veel te schel. :(

@Gino, het is zeker een beauty en de filmpje worden steeds professioneler. ;)

@Remco, hij blijft zeker prachtig en jouw lijst(je) wordt ook langer en langer hé

@Jørg, dank je wel ik doe mijn best voor jullie. :)

@Tim, ook ik vind hem mooi. ;)
Het blijft een geluidspeakertje hé in het echt is het altijd mooier. :)

@Remco, ik vindt het geluid ook niet verkeerd moet de volume wel nog wat aapassen vindt hem nu iets te hard staan.

@Tim, iedereen hoort weer wat anders. ;)

@Pat, het klinkt zeker niet verkeerd over de andere merken kan ik niks zeggen die heb ik niet gehoord.

@Dirk-Jan, misschien heb je gelijk wat betreft de verf ik zou het niet weten. ;)
Deze machinist is heel gek op zijn claxon(s). ;)
Het blijft zeker een machtig mooi machine waar ik veel plezier mee heb. :thumbup:

@Tony, ja dat ben ik ook. :)
De claxon wordt het meest gebruikt door mijn kleinzoon ik soms het rijgeluid meer niet meer dan zat.
Voorlopig komt er niks achter te hangen vindt hem zo mooi dat hij solo mag rijden. :) :) 
Re: Filmpje van de 36622 in Michelstadt.
Hoi Michel

Kon net pas het filmpje zien en niks mis mee. Sterkte van volume is sowieso persoonlijk. De marklin loks die ik heb met sound (hoofdzakelijk claxon) , vond ik vanaf de fabriek altijd al aan de harde kant. Maargoed, leuk en duidelijk filmpje. Hoe is de max speed afgesteld?

Groeten

Marcel
Re: Filmpje van de 36622 in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Filmpje van de 36622 in Michelstadt.
Hallo Marcel,

De max snelheid staat bij mijn loc vanaf de fabriek op 250 ingesteld.
Re: Filmpje van de 36622 in Michelstadt.
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

online
Re: Filmpje van de 36622 in Michelstadt.
Citaat van: Dirk-Jan op vrijdag 02 oktober 2015, 22:04:43
Citaat van: h0_miessie op vrijdag 02 oktober 2015, 16:58:47
Heb de loc net even bekeken en getest het spuitwerk heeft een beetje een sinaasappel effect vindt ik niet echt mooi glad
Dat zie je vaak bij de huidige nieuwe locs/treinstellen.
Misschien de manier van spuiten door een robot of zo? En ze gebruiken tegenwoordig watergedragen lakken die geschikt moeten zijn voor kunststof, dat zal ook wel niet meevallen. Maar misschien is hier iemand op het forum die er meer verstand van heeft en er wat over kan melden.

Dirk-Jan
Mijn CFL loc heeft dat ook een klein beetje Michel, als je m van heel dichtbij bekijkt. Ik vind t niet echt hinderlijk.
De kap is overigens van metaal Dirk-Jan, hetgeen natuurlijk niet wegneemt dat de watergedragen verf -lang leve het milieu- ook geschikt is voor kunststof.
Wel hoop ik dat Marklin heeft geleerd uit het verleden en dat de verf er goed op blijft zitten, dit in tegenstelling tot sommige -kunststof- modellen uit het verleden waar de verf spontaan afbladdert; het Belgische dieselrangeerlocje is een berucht voorbeeld.
Re: Filmpje van de 36622 in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Filmpje van de 36622 in Michelstadt.
Klopt dat ik het zag toen ik hem van dichtbij bekeek.
Net als voor jouw Hans is het voor mij ook niet hinderlijk maar het viel mij gewoon op en ach de schoonheid van de loc maak een hoop goed. ;)
Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Na een tip van Maarten (Maarten Marklin) bedankt  :thumbup: waar ik een Märklin rollende landestrasse rijtuig (4232) kon kopen heb ik met de verkoper afgesproken dat ik hem op 3 oktober op zou halen in Houten.
Dus ik had een mooi excuus om naar Houten te gaan. ;)
In de Expo aangekomen nee geen gewicht ik ben juist bezig met lijnen meteen de verkoper opgezocht en de 2 bestelde ook 1 voor Peter (de geluidsman) mee genomen.
Even langs de stand van HIP gelopen om Peter zijn rijtuig te overhandigen praatje gemaakt Jørg en staf kwamen ook nog even langs lopen altijd gezellig om de knapste Belg weer te zien en daarna de beurs verder afgestruind.
Daar vond ik nog een leuke uitkijk toren van Auhagen en heb ook een stuk gaas gekocht voor een hekwerk bij de container terminal ja h0_miessie heeft het scenery te pakken. ;)
Verder ook nog een setje wissellantaarns gekocht en 90 cm 2 rail flexrails gekocht voor in de vitrine.
Van de rollende landestrasse wagon had ik even de verpakking opengemaakt om te kijken hoe hij eruit zag en toen zag ik een sleper er onder zitten dus heeft ook binnen verlichting helemaal mooi wel hopen dat hij het nog doet ook.
Toen ik langs de stand liep van Harlaar werd ik geroepen je bestelde lageboordwagon met de Märklin vrachtwagen erop is binnen en hij legt apart voor je. :thumbup:
Dus nog even langs de HIP stand op Peter gedag te zeggen en daar zag ik ook Vincent (staal) even wat gesproken met elkaar en rond 12 uur richting Badhoevendorp gereden.
Daar was ik rond 1 uur en daar was het lekker rustig dus meteen mijn 4232 op de baan gezet kijken of de verlichting het deed en ja hoor branden een mooie zachte kleur schitterend en toen kwam het moment supreme de 47405 en oh wat een plaatje van een wagon met de mooie diep zwarte vrachtwagen erop schitterend.
Op zo een vrachtwagen heb ik op het buitenland gereden dus ik moest hem hebben. ;) ;)
Thuis gekomen alles op de baan en foto gezet morgen maak ik een filmpje van de krokodil met 7 lageboordwagens en de rollende landestrasse rijtuig en als ik tijd heb vandaag nog maar morgenochtend zeker.
Kortom Michelstadt is weer uitgebreid met 2 prachtige wagons en ja mijn baan wordt nu echt te klein voor al dit moois. :D   
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

trotse M-rail rijder

offline
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Mooie spullen weer. Komt dat rijtuig achter de E186 ns te hangen?
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Michel,
Hele mooie aanwinsten heb jij meegenomen uit Houten. Goed, dat ik er niet was >:-D. Zal best mooi staan achter jouw nieuwe loc met de lageboordwagons. Gefeliciteerd met alles. Wordt vanavond weer een klein feestje op het terrein (afgebakend) in de chauffeurskantine!
Veel plezier en bedankt voor de update.
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Hallo Michel,
Mooie spullen. :thumbup:
Veel plezier ermee.

Groeten,

Remco
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
-Michel:
Ben net ook weer thuis van Houten, het was idd weer een leuk weerzien, en korte babbel gehad met je en de HIPpers, super mooie aanschaf die je daar weer op ons loslaat, mooi rijtuig voor de rollende landstrasse, de truck is een echt juweeltje, en de andere aanwinsten ook.
Veel plezier met al het nieuwe,  :thumbup: :thumbup:
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Mooie spullen, Michel !  :thumbup:  :D
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
@Tim, dank je wel de Duitse krokodil komt voor de rollende landstrasse te rijden afgewisseld met de Br 221.

@Gerard, bedankt dat je er niet was anders had ik deze mooie spulletjes niet kunnen kopen. :D
Achter de nieuwe NS lok wil ik Nederlandse rijtuigen hangen vindt ik wel mooi zo een blauw gele streep over de baan. :)

@Remco, bedankt en het plezier begon alweer vroeg toen ik door John van Harlaar geroepen werd. ;) ;)

@Jørg, dank je wel ja de zwarte Scania op de lageboord wagon is zeker een juweeltje ben der ook heeel erg blij mee. :thumbup: :thumbup:

@Wim, dank je wel Wim. :thumbup:
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.

Zoooooo Michel  8o

Dat gaat niet een beetje hard, maar heel erg hard met verzamelen !
Als je zo doorgaat, moet je zeker 3 schaduwstations boven elkaar bouwen, kun je de eerste 5 jaar vooruit  :P

Kep al een klein stoeltje voor Carl voor de monitor klaar gezet, zit die morgen eerste rang bij de film !
Hij wil al dat moois wel eens voorbij zien rijden  O:-D

Grtz Tony
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

offline
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Citaat van: h0_miessie op zaterdag 03 oktober 2015, 15:06:57
Daar vond ik nog een leuke uitkijk toren van Auhagen en heb ook een stuk gaas gekocht voor een hekwerk bij de container terminal ja h0_miessie heeft het scenery te pakken. ;)
:) Leuk, leuk en leuk. Al dat mooie treinenspul verdiend een mooie omgeving, dan komt het veel mooier uit.
Kale planken is leuk, maar scenery is vele malen sfeervoller, ook voor de Preisertjes. :lol:

B) Enne, dat zijn weer hele geslaagde aankopen vandaag. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Stond erop jouw truck waar je op reed, ook Märklin op de zijkant?  :o) :o)

Dirk-Jan
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Nieuwe aanwinsten in Michelstadt.

Denk het niet, Dirk-Jan, dan Michel na het laden in Göppingen enkele reis rechtstreeks naar Almere gereden  :o)