Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

perron

Gestart door marr24 dinsdag 13 januari 2015, 21:34:11

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
perron
marr24
gast

perron
hallo allen

ik ben bezig geweest alle m-rails e vervangen voor de c-rails met alle veranderingen van dien past nu mijn perron er niet meer tussen.
Het perron was al niet zo'n geweldig kunst stukje, dus weg er mee. Maar nu moet er een vervangend stukje komen wat ook nog tot in de bocht doormoet lopen. ik had eerst van die lage randjes van busch denk ik waar je die styreen plaatjes in moest leggen dit was niet echt een succes in combinatie met mijn lampjes. het perron was overigens ook aan de lage kant. Ik heb al eens op het forum gezocht naar wat perrons maar was benieuwd of jullie nog andere creatieve dingen hadden bedacht of gevonden dacht zelf aangips maar dan zit je weer met je lampjes.
de specificaties:

ongeveer 1,50 meter recht en daarna nog een centimeter of 40 in een bocht voor de sporen 1 en2
en een perron van ongeveer 1,50meter met een spoor wat het doorkruist ik zal zo nog even een tekening toevoegen voor de duidelijkheid.

MVG Marijn
Re: perron
marr24
gast

Re: perron
hierbij de foto
Re: perron
Jorg
gast

Re: perron
Re: perron
marr24
gast

Re: perron
hallo jorg
bedankt voor je reactie
zo iets had ik dus maar het is best kostbaar en lastig netjes te maken altijd wel een kiertjetje of dat ze net niet recht liggen. om iets zelf te bouwen heb ik geen problemen mee.

mvg marijn
Re: perron
Lid sinds: 2008

offline
Re: perron
Volgens mij heeft Auhagen ook flexibele perronden in het assortiment.
Misschien dat die je beter bevallen.

Groeten,
Ton.
Re: perron
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: perron
Of kijk eens bij deze fabrikant:

Klikje doen

M.v.g.

Hans V200.0
Re: perron
marr24
gast

Re: perron
Bedankt voor deze reacties,
Maar ik was eigenlijk op zoek naar manieren om van niks een perron te bouwen ipv met deze randjes. Dus als jullie nog ideeën hebben hoor ik het graag.
Mvg Marijn
Re: perron
MatthiasD
gast

Re: perron
Hier op het forum had iemand gewoon van hout de perrons gemaakt en dan van die lange lucifers gebruikt voor langs de randen (Zodat het perron bovenaan breder is). Vervolgens het hele zaakje grijs geverfd en met potlood streepjes gezet om de voegen aan te duiden. Ik weet alleen niet meer wie het was/in welk topic ik het gezien heb.
Re: perron
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: perron
Bedoel je misschien deze baan Klikkie doen ?