Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

TGV AtlantiQue van Mehano

Gestart door woopietrein zondag 26 augustus 2007, 22:43:28

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
TGV AtlantiQue van Mehano
woopietrein
gast

TGV AtlantiQue van Mehano
Heeft iemand ervaring met de 3-rail-modellen van Mehano?
Ik overweeg namelijk een treinstel te kopen van het model TGV-Atlantique. je weet wel de zilver/blauwe.
Echter Mehano heeft nog nooit een gastoptreden gehad op mijn baan, maar hoe zijn de verwachtingen, ervaringen??

Van PIKO is al veel bekend, en ik ben nog steeds tevreden over mijn ICE 3.
Re: TGV AtlantiQue van Mehano
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail
Lid sinds: 2006

Elsloo (LB)

offline
Re: TGV AtlantiQue van Mehano
Kijk eens naar de verschillende Mehano locbesprekingen op de website! -klik hier-
Re: TGV AtlantiQue van Mehano
cyberbeast41
gast

Re: TGV AtlantiQue van Mehano
Veel lovende woorden over de Mehano-modellen van dezelfde reviewer maar niks over de TGV toch?
Re: TGV AtlantiQue van Mehano
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: TGV AtlantiQue van Mehano
Hoi,

Nee dat klopt. Ik heb verschillende locmodellen van Mehano, maar geen treinstellen.
In dit geval begrijp ik niet waarom je niet even gaat kijken bij je treinhandelaar en hem vraagt of je er daar even mee mag rijden, dat lijkt me best normala toch ;).
Dat lijkt me beter, want dan kan je zelf zien hoe de trein rijd en dat vind ik zelf heel belangrijk, dat ik weet hoe dit treinstel rijd :!:. Het is maar een tip ;).

Groetjes,
Marcel
Re: TGV AtlantiQue van Mehano
Ja bedankt voor de Tip, maar hier is geen een winkelier die hem heeft, ik werd er helemaal gek van toen ik de Modelspoorcatalogus van Conrad zag, maar gelukkig nog veel tijd om er achter te komen hoe deze trein rijd.
Maar het zou zo kunnen zijn, dat iemand er wat van wist......
Re: TGV AtlantiQue van Mehano
cyberbeast41
gast

Re: TGV AtlantiQue van Mehano
Citaat van: woopietrein op dinsdag 28 augustus 2007, 13:11:57
Ja bedankt voor de Tip, maar hier is geen een winkelier die hem heeft, ik werd er helemaal gek van toen ik de Modelspoorcatalogus van Conrad zag, maar gelukkig nog veel tijd om er achter te komen hoe deze trein rijd.
Maar het zou zo kunnen zijn, dat iemand er wat van wist......

Is die al verkrijgbaar? Ik ga naar een Franse conrad deze namiddag. Misschien neem ik hem wel mee.
Re: TGV AtlantiQue van Mehano
Geen idee hoe een Mehano treinstel rijdt, maar hun Class 66 voor wisselstroom rijdt bij mij uitstekend!

Jeroen
Re: TGV AtlantiQue van Mehano
cyberbeast41
gast

Re: TGV AtlantiQue van Mehano
In de Franse Conrad hadden ze de TGV zelf niet meer. Wel de wagon-uitbreidingssets. Zagen er goed uit.
Re: TGV AtlantiQue van Mehano
cyberbeast41
gast

Re: TGV AtlantiQue van Mehano
Iemand die hem is gaan halen? Bij onze Conrad zijn er enkel de uitbreidingen met wagons te vinden.
Tevreden over?